Samsung 5 NP535U3C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung 5 NP535U3C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Flopsie 15-10-2014
Geschreven voor: Samsung 5 NP535U3C

Nu een aantal jaar ik bezit. Gekocht vanwege studie; licht en gemakkelijk te vervoeren. In het begin zeer tevreden over de laptop. Naarmate de tijd verstreek merkte ik dat hij wat langzamer werd. Ook het geluid valt tegen. Op vol volume wordt het 'lelijk'. Wat ook erg jammer was dat er na weken al een toets afbrak, die ik nu dus heb vastgetaped omdat ik die anders kwijt ben. Vormgeving en hanteerbaarheid zijn prima (toetsen typen prettig).
Ik vind het een laptop voor onderweg of voor 'erbij'.

rob_nijmegen 21-05-2013
Geschreven voor: Samsung 5 NP535U3C

Mooi apparaat, lekker snel. Vorige laptop was een dell laptop van 2006.
Zou wel willen dat het beeldscherm iets meer naar achteren geklapt zou kunnen worden. Dan kun je onder alle standen makkelijker op het scherm kijken.

Ik heb nog niet de voordelen van windows 8 ontdekt; ik vindt het op een laptop zonder touchscreen een beetje onzinnige interface. Voor de meeste programma's gaat hij toch weer naar de desktopmodus. Ik werk dus ook het meeste in die modus.

Beeld is op zich goed, je moet er wel recht voor zitten.

Geen last van het geluid van de ventilator (het is maar wat je gewend bent denk ik). En de kwaliteit van de speakers vind ik voldoende.

melvinjordy 26-04-2013
Geschreven voor: Samsung 5 NP535U3C

net een paar dagen deze notebook van samsung in bezit bevalt prima alles werkt soepel en snel enige min punt is het geluid dat valt iets tegen.