Acer Aspire S3 391-33214G52add

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire S3 391-33214G52add op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

sti2011 24-07-2014

Hoe mensen deze laptop positief kunnen reviewen is mij een raadsel! Ik heb de laptop gekocht ter vervanging van mijn oude Windows 7 Alienware die de geest heeft gegeven. De Aspire S3 is natuurlijk geen dure laptop maar het is toch wel vreemd dat ik naar een 5 jaar oude Alienware ga terug verlangen.

Dit zijn de mindere eigenschappen:

- Traag, duidelijk onvoldoende geheugen. Met alleen een browser open verbruik je eenvoudig 40% van het geheugen. Start daarnaast een programma op en de performance is weg...
- Geluid, ongelooflijk slecht, net mono!
- Touchpad, meest irritante van de laptop. Standaard heel erg gevoelig en 'rechts klikken' is altijd een uitdaging!
- Scherm is niet best maar dat mag je ook niet direct verwachten van een laptop in deze prijsklasse.

Hoe dan ook, ik heb spijt van mijn aankoop. Voor mij zeker geen Acer meer in de toekomst, en ook geen laptop meer in deze prijsklasse. Je kunt beter iet meer uitgeven!

vanduijn200 11-07-2013

Heel mooi vormgegeven laptop. Dun, licht, en strak afgewerkt. Klein (13 inch) en handzaam. Groot geheugen (500 GB) en 24 SSD voor snelheid. Start snel weer op. Installeren ging ook super snel. Windows 8 even wennen. Geluid is goed, maar niet bijzonder. Scherm is goed, maar geen HD-kwaliteit. Toetsenbord typt lekker. Aparte DVD-drive (30 euro) en losse harddisk heel makkelijk aan te sluiten. Erg tevree. Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Polleke 09-02-2013

Fijne strakke laptop en lekker snel. W8 is ff wennen maar dat gaat snel. Accu ongeveer 5 uur. Laptop doet wat ie moet doen. Gebruik hem voornamelijk voor internet, mail en thuiswerk. Hiervoor is ie uiterst geschikt. Formaat is mooi. Niet te groot en overzichtelijk genoeg om rustig te kunnen werken.