Acer Aspire One Pro 531h-0Bk

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire One Pro 531h-0Bk op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

PeterVaart 24-08-2009
Geschreven voor: Acer Aspire One Pro 531h-0Bk

Acer Aspire One Pro 531h-1BGK
(Deze is met 3g modem)

Ik heb deze laptop nu een 2 weken in bezit. En bevalt me prima. Hij is mooi compact en de accu gaat lang genoeg mee. Zo'n 4 a 5 uur als je de instellingen op prestatie gericht houd. kan dus nog langer. Het mooiste aan deze laptop is dat hij uitermate geschikt is voor internet. Buiten de Wifi, Lan en bleutooth verbindingen is het ook mogelijk om achter de accu een simkaart te plaatsen voor je mobiele internet. En dit werkt uitstekend! Geen geklooi meer met je usb stick. En door dde aanschaf van een bleutooth muis hou je zo alle usb poorten vrij. Ook speelt hij moeiteloos filmpjes af. Wat wel leuk is want het scherm is groot genoeg om een film op te kijken. (liggend op de bank, in de tuin of op bed) De minpuntjes. Het scherm heeft een resolutie van 1024 bij 600. Terwijl veel foto's en programma's gebaseerd zijn op 1024 bij 768. Ziet er af en toe raar uit. Misschien heeft dit met het breedbeeld scherm te maken. En de accu steekt er achter uit. Dit is niet zo'n mooi aanzicht en vraag me af of dat ten goede komt van de duurzaamheid.