Dyson DC34 Animalpro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC34 Animalpro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

visserel 11-07-2014
Geschreven voor: Dyson DC34 Animalpro

eindelijk een apparaat waarmee we de kattenharen goed te lijf kunnen gaan. Het huiselijk elven van alle bewoners - inclusief de twee poezen - is er aanzienlijk op vooruitgegaan.
Zelf met een haak aan de muur voor ophanging gezorgd.
Geweldig apparaat, wel wat zwaar in de hand.

Priscilla12 12-11-2013
Geschreven voor: Dyson DC34 Animalpro

Echt een top product. De trap is nu zo schoon. Hij zuigt het echt diepste vuil er uit, had niet verwacht dat mijn huidige stofzuiger wat achter liet.
Echt een aanrader

Jwet-Piwie 13-07-2012
Geschreven voor: Dyson DC34 Animalpro

aankoopdatum 24-06-2012. Zeer goede kruimeldief.
Hij zuigt krachtig en moeiteloos kattengrind op. Haren opzuigen is geen probleem. Je hebt de boosterknop niet eens nodig. Het apparaat is zeer makkelijk uit elkaar te halen en te reinigen.
Ook het oog wil wat; het ontwerp en kleurengebruik is zeer mooi. Het apparaat ligt goed in de hand en de aan-knop zit op de juiste plek. Kortom, gezien de technische specificaties voldoet het apparaat moeiteloos aan onze verwachtingen.
Jwet-Piwie

paf 04-09-2011
Geschreven voor: Dyson DC34 Animalpro

Het grote voordeel t.o.v. van de vorige Dyson kruimeldief vindt ik de tijd waarmee je kan stofzuigen. Oud type was zo'n 6 minuten en met deze kan je makkelijk twee auto's schoon maken.

Voor de motor zijn twee standen: normaal en maximaal. Tot nu toe heb ik alleen de gewone stand hoeven gebruiken. Voldoende om kleine steentjes van de automat te halen.

Het geluid van het nieuw type motor is anders dan de gemiddelde kruimeldief. Net als elke motor is deze natuurlijk niet fluisterstil, maar ik vindt deze prettiger klinken.

Standaard wordt een gewone en een elektrische borstel meegeleverd. Het wisselen van de bostels is een kwestie van 1 druk op de knop. De elektrische borstel heeft dus een aparte motor. De draaibeweging gaat hierdoor niet ten koste van de zuigkracht.

Wij hebben deze DC34 animal in de eerste instantie gekozen voor de kleur, maar we zijn nu wel blij met de elektrische borstel.

Denk je deze borstel niet nodig te hebben, dan kan je kiezen voor de gewone DC34.