Sennheiser MM 500 X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MM 500 X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

adirem 12-01-2013
Geschreven voor: Sennheiser MM 500 X

Gekozen na lang wikken en wegen vanwege de nieuwe apt-x technologie en de redelijk gunstige prijs. De kwaliteit druipt er echt vanaf. Van Miles Davis naar David Guetta en door naar Nirvana: het geluid blijft prima in balans. Geen bonkende bassen die ik wel vernam bij de Beats van dr Dre. Ik vond deze klanktechnisch nog wat meer uitgesproken dan de Sennheiser Momentum en de Sony MDR 1 die naar mijn smaak wat te vlak blijven. Een uistekende bas maar zeker niet vermoeiend, en een sprankelend hoog. Probeer Miles Davis maar eens of Diana Krall. Het draagcomfort is goed te noemen. Geen zwetende oren (wel warm), een prima gewicht van 180 gram. koppelen met een apparaat via bluetooth is een koud kunstje. Spotify natuurlijk wel op de hoogste kwaliteit zetten en genieten...Batterijduur is ongeveer 8 uur, maar je kunt altijd nog bedraad gaan luisteren zonder de accu.

bootje359 07-11-2012
Geschreven voor: Sennheiser MM 500 X

Fijne koptelefoon, het geluid klonk in het begin beetje hol, nu met de equalizer is het een stuk beter. Je krijgt wel beetje zweet oren er in, maar dat is niet zo erg. ze zitten erg lekker. scheelt in de winter ook weer een paar oorwarmers. Hij is makkelijk aan te sluiten op de telefoon, en de knoppen (volgende nummer, nummer terug of pauze ) zijn erg handig. Het bellen gaat wel, alleen op de fiets met de wind ben je niet zo goed verstaanbaar. De connectie is goed, heel af en toe een kraak maar dat valt bijna niet op. De bluetoot connectie is echt fijn, geen geklungel meer met draden. Wel heb ik gehoord dat je de zelfde kwaliteit muziek ook voor een lagere prijs kan krijgen. dus ik raad hem alleen aan als je graag draadloos wild.

ARNOLDUSRODAM 10-02-2014

ik heb er niet zoveel verstand van maar wil ook graag zo'n MM500X kopen.
Waarom is hij een stuk beter met de equalizer? wat is dat?
Zit dat standaard in die hoofdtelefoon of moet je dat er nog bij kopen.
Als het een domme vbraag is, sorry.