Bij Bol.com deze koptelefoon besteld omdat de prijs kwaliteitsverhouding erg goed leek. Echter kon het eerste exemplaar niet pairen met mijn iphone, pc en ipad, niet eens zichtbaar bij deze apparaten. Gezien de prijs heb ik geaccepteerd dat dit een foutje kon zijn en heb 'm zonder problemen bij Bol.com kunnen omruilen voor een andere. Deze tweede had exact hetzelfde probleem. Om erachter te kunnen komen waar het probleem vandaan kwam,kan zelf ook iets fout doen, heb ik Philips gebeld (0,50 cnt/gesprek).
Dit telefoongesprek verliep prima, alles doorgenomen en ik zou de volgende dag teruggebeld worden. Dat gebeurde niet, Twee dagen later weer gebeld en deze mevrouw gaf aan wie me geholpen had en die zou mij dezelfde dag terugbellen. Helaas is dat niet gelukt, waardoor ik zelf weer gebeld heb. Tot mijn verbazing had Philips de klacht niet goed in het systeem staan (volgens hun kon ik niet uitbellen en wel telefoon ontvangen), waardoor ik er helemaal klaar met deze "zogenaamde" service was. Nu maar de frustratie van me afgooien en een heel ander merk kopen.
Heeft iemand tips?