Philips Fidelio S2WT/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Fidelio S2WT/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Raine 01-06-2014
Geschreven voor: Philips Fidelio S2WT/00

Miskoop van het jaar. Dit product voldoet helemaal niet aan mijn verwachtingen. Het geluid klinkt schel en blikkerig en de bassline is nagenoeg afwezig. Ik vind het onbegrijpelijk dat er zoveel goede beoordelingen zijn. Deze oordopjes gaan de la in, ik ben terug gegaan naar mijn oude oordopjes van Sony. Die hebben tenminste wel een behoorlijk geluid met een lekkere bass en dat voor de helft van het geld van deze Philips-oordopjes!

Aatti 21-10-2014

Geheel mee eens! Deze review had ik nét zo kunnen schrijven, de ervaringen met Sony incluis! Gelukkig heb ik de mijne kunnen retourneren!

amschothuis 19-06-2013
Geschreven voor: Philips Fidelio S2WT/00

Het geluid wat uit deze kleine dopjes kan komen is super.
Ze blijven perfect zitten ook tijdens het hardlopen, je hebt ruim de keuze in de juiste grote van je oordop, wat ik persoonlijk erg fijn vind met mijn kleine oortjes.
Wat ik alleen wel wennen vind is dat de dopjes er scheef opzitten en je ze dus op een bepaalde manier je oor inschuift, wat niet altijd in 1 keer gaat, maar dat is wellicht nog even oefenen.
Daarnaast is het ook echt zo dat de draad niet in de knoop door de structuur van de draden, dus nooit meer uren klungelen met ze uit de knoop halen.

sannemeijboom 07-05-2013
Geschreven voor: Philips Fidelio S2WT/00

Design en geluidskwaliteit zijn super! Over de duurzaamheid kan ik nu helaas nog niets zeggen, aangezien ik hem nog niet zo lang heb. Ben er heel erg blij mee!