Philips HD7860 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 96 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7860 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

senseo switch 01-06-2018

mijn senseo switch vraagt om de twee weken ontkalking

Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

ik ben tevreden over de kwaliteit van de koffie maar deze is al een vervanging omdat de eerste het had begeven na enkele maanden en deze werd elke maand ontkalkt met het juiste product nu deze maakt ten allen tijde veel lawaai duurt vrij lang voor opwarming voor de tweede tas koffie
en is op 15/05/2018 ontkalkt en vraagt nu al terug om ontkalking. niet zo leuk.

Pluspunten

• goede koffie

Minpunten

• lawaai
  • om de twee weken ontkalken

hcv 09-04-2015
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

De vlotter die niet goed werkt.
Het klinkt gek, ik heb het probleem opgelost door een plastic plug onder de vlotter te schuiven.nooit meer problemen.alleen opletten dat je altijd water in het reservoir hebt.

Starcopy 08-05-2014
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Hier ligt het ding inmiddels in de vuilnisbak. Voor de 3e keer kapot binnen 2 1/2 jaar. Ik heb het wel gehad met de inferieure kwaliteit en probleem afhandeling van Philips. Dat merk komt hier niet meer in huis.

MBDVL 16-01-2014
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Dit mijn 2e Senseo, deze is nu net 3 jaar oud en heeft de geest gegeven. De eerste ging ook na 3 jaar defect. Ik vind het ronduit schandalig dat Philips een dergelijk inferieur product op de markt brengt. Philips weet dat de elco (c2) te krap gekozen is; de spanning schommelt normaal rond de vier Volt, en dat is precies waar het aan schort.
De condensator moet de schommelingen op kunnen vangen maar door veroudering gaat dit steeds slechter.
Beneden een bepaalde spanning (

MBDVL 17-01-2014

Ik zie dat er maar een gedeelte is geplaatst van mijn review; ik heb geen max. aantal letters gezien tijdens het schrijven!
Waar het op neer komt; als Philips een elco van 10 volt plaatst geschikt voor hoge temp. is het probleem verholpen maar dat doet Philips willens en wetens niet.
De Senseo; een BMW met Lada techniek.

patrickbrinker 12-11-2013
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Ik heb het apparaat nu bijna 3 jaar in huis. Vanaf de eerste dag supper blij mee. Tot vorig jaar, net na de garantieperiode natuurlijk de eerste problemen zich voordeden.
Ook al zat er voldoende water in het reservoir, dan nog gaf het apparaat aan dat het moest bijgevuld worden.
Aangezien een collega hetzelfde apparaat heeft met hetzelfde euvel en inmiddels 4x(!) het apparaat terug heeft moeten sturen naar Philips heb ik bellen, heb ik Philips ook maar gebeld. Helaas was bij mij de garantie net 2 maand verlopen wel wat nagevraagd ruim een half uur werd mij verteld dat het aan de vlonder in het waterreservoir lag. Die waren wel los te koop, en aangezien de garantieperiode verstreken was, vooruit maar weer.
Ik: kunt u mij ook vertellen waar ze te koop zijn?
telefonist: jazeker ik zal even voor u kijken. Na 3 minuten: moment, ik vraag het even aan een collega. Weer 5 minuten later. Excuses, uitgerekend deze zijn niet leverbaar. Bij elkaar ruim 3 kwartier voor niks aan de 10 cent per minuut-lijn gehangen voor belachelijke service.
Uiteindelijk heb ik het nog een tijd opgelost door de vlotter met een mes omhoog te halen, maar ook dat werkt niet meer.

Het apparaat kan weg, omdat een los onderdeel van het apparaat wat vaker kuren heeft niet los te leveren is.

Veel van mijn apparatuur in huis is van Philips omdat ik het een prima merk vind, maar dit slaat werkelijk alles.

Dit stuur ik nog als laatste redding naar Philips, maar ik heb er geen vertrouwen in.

Wiesjewollepop 01-09-2013
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Ik heb mijn senseo quadrante sinds 30-8-2010. Na 8 maanden was hij al kapot en ben ik terug gegaan naar de zaak waar ik hem had gekocht. De Block!! Nu 3 jaar verder heb ik weer problemen. Ik heb er toen 5 jaar extra garantie bij gekocht, bel ik gisteren Philips krijg ik te horen dat die extra garantie niet voor hun rekening is maar voor rekening van de winkel waar ik hem gekocht heb!! De Block is inmiddels failliet dus daar hoef ik niet meer aan te kloppen...slordige zaak Philips dat je zo met je klanten omgaat en dan ook nog een medewerker aan de telefoon krijgt die gewoon zegt dan heeft U pech mevrouw!!!!! Ik denk dat dit mijn laatste Philips apparaat is!! Gelukkig zijn mijn wasmachine en droger van een ander merk!

Die lange76 17-08-2013

Laat staan!!
Echt alleen maar gezeik met deze piece of crap. Na alle eerder beschreven problemen lekt het apparaat nu gewoon! Volledige inhoud watertank loopt er gewoon uit. Nogmaals: slechtste philips ding ooit, NIET kopen deze rotzooi mensen!!

paulishier 30-06-2013
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Tip voor het blijven knipperen terwijl de waterbak vol is.
Haal het reservoir uit de senseo, in het reservoir zit rechts onder een zwart vlottertje. dat wil wel eens slechter gaan drijven omdat deze verzadigd raakt met water ( zwaarder). haal het metalen klemmetje boven de vlotter los ( dis klemmetje kan buigen en kan je zou weer terugplaatsten) haal de vlotter er uit. De vlotter heeft een dekseltje ( de andere kant dan waar de tekst "up" op staat. Maak het dekseltje open door met een klein schroevendraaiertje de borgingsklipjes in te drukken ( makkelijk gedaan) haal uit de vlotter 1 of twee zwarte schuimvullingkjes , deksel dicht terugplaatsen ( let op de tekst up moet echt omhoog anders loopt de vlotter vol met water). Metalen klipje terug. en klaar

Bengel11 24-08-2013

Je moet in de plaats van de schuimvulling wel iets anders terug stoppen (bijvoorbeeld polystyreen uit een verpakking) anders loopt de vlotter weer snel vol met water en moet je hem steeds leegschudden om snel een kopje koffie te kunnen zetten.

In feite is het een constructie die om problemen vraagt, er blijft altijd een beetje water in het vlottertje aanwezig en daardoor gaat het magneetje roesten.

Waarom de vlotter niet los wordt aangeboden is dubieus, het vlotterlichaam is helemaal niet moeilijk om te vervangen, nu wordt je gedwongen een watertank kopen.

Philips zou ook coulanter mogen zijn, het verschuilen achter een garantietermijn is in dit geval belachelijk, er is immers niets versleten, het is gewoon een ontwerpfout!

Die lange76 29-04-2013
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Wat een buitengewoon slecht apparaat is dit. Ik heb echt van mijn leven niet zon slecht apparaat gehad. Rare geluiden, halve kopjes koffie. Ik zou echt iedereen van harte afraden om deze te kopen. (het is ook niet voor niks dat ze nu voor 4 tientjes bij de Blokker staan gok ik)
Bespaar u een hoop irritatie en geldverspilling en laat deze vooral staan!

Starcopy 28-02-2013
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Amper 8 maand na de eerste reparatie, is hij alweer kapot. Precies hetzelfde probleem weer. Ik ben benieuwd of het weer een (tijdelijke) reparatie wordt of dat ze het nu omruilen. Dit ding is echt niet aan te raden.

Kiesy 24-02-2013
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Over de smaak niet te klagen maar het apparaat, Philips Senseo Quadrante HD7860, bevalt mij helemaal niet!

Het eerste euvel was, dat het apparaat steeds uit sloeg terwijl de kopjes nog lang niet gevuld waren.
Terug naar de fabriek geweest maar nu weer een ánder euvel...

Het apparaat slaat nu niet helemaal uit maar het lichtje begint te knipperen, terwijl er nog genoeg water in de vulcontainer zit.

Het duurt sowieso láng voordat een kopje gevuld is, moet wel 4 á 5 keer... soms zelfs nog váker het knopje weer indrukken, terwijl ik al het 2-kops knopje gebruik!

Wát een ellènde heb ik al met dit apparaat gehad, ik heb SPIJT van deze aankoop en zal er zéker nóóit wéér één in huis halen!

jandeman63 18-01-2013
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

ook die van mij is opgestuurt geweest voor het vrijwel meteen stoppen van koffie geven na indrukken knop . Volgende probleem. Nu zakt het nivo magneetje in de watertank naar beneden terwijl er voldoende water in zit.Als je tegen de watertank aanklopt komt ie weer iets omhoog. Ik heb mijn watertank een nacht zonder water op de verwarming gehad en dan drijft de magneet weer een week prima. Het drijvertje is dus lek of poreus.Drijvertje is niet los te koop.
Ik weet niet of er een alternatief is voor een senseo. Misschien zijn die apparaten allemaal storings gevoelig.

Officiele reactie van Philips Nederland 21-01-2013

Beste Jandeman63,

Uit uw review begrijp ik dat u een probleem ervaart met uw Senseo Quadrante. Ik vind het spijtig om te vernemen.

Ik wil u adviseren om het waterreservoir van het apparaat af te halen, vul dan het reservoir met warm water en sop. U dient het reservoir ,met het warme water en het sop, te laten staan in bijvoorbeeld de gootsteen. Vervolgens spoelt u het reservoir nogmaals om met warm water. Dit zal ervoor zorgen dat de ‘vlottertjes’ weer los komen, hierdoor zal het probleem worden verholpen. Als dit geen oplossing voor het probleem is, wil ik u adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

Wiggers77 06-01-2013
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

vorig jaar na ca. 8 maand deed het apparaat niet meer. Door Philips netjes een nieuw apparaat toegestuurd en oude retour. Nog geen jaar later wederom apparaat kapot. Dacht, komt vast goed. Nou alles behalve dat. Helaas garantie is vervallen. Hoezo? Hebben hem nog geen jaar. Maakt niet uit! Gaat om aanschafdatum van het eerste apparaat. Dus als ik hem opstuur in ieder geval onderzoekskosten 50 euro en verzendkosten. Komen nog reparatiekosten bij. Belachelijk! Het is dus normaal dat een dergelijk apparaat minder dan jaar meegaat ondanks netjes ontkalken. Nooit meer iets van Philips voor mij!

Officiele reactie van Philips Nederland 21-01-2013

Beste Wiggers77,

Uit uw review begrijp ik dat u niet tevreden bent over de Senseo Quadrante. Ik betreur het om te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat uw Senseo niet meer goed functioneert, ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is. Zoals is aangegeven, dienen we de aankoopdatum van de eerste Senseo aan te houden voor het bepalen van de garantie termijn. We kunnen ,zodra de garantie van 2 jaar is verlopen, het apparaat helaas niet kosteloos ter reparatie aanbieden. Het is wel mogelijk om het apparaat te repararen echter tegen kosten.

Wanneer u geen gebruik wilt maken van de reparatie, wil ik u een kortingsvoucher aanbieden (deze voucher kunt u besteden in onze onlineshop). Als u gebruik van de kortingsvoucher wilt maken, wil ik u adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen. Mijn collega kan dit vervolgens voor u in orde maken.

Diny Vosters 12-12-2012
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

nou ik sluit bij de vele meldingen aan,
2 jaar geleden deze senseo gekocht. Binnen een jaar kapot, 2 x opgestuurd een jaar verder net 2 dagen buiten de garantie !!!!
Ja hoor gaat het apparaat weer kuren vertonen. Altijd netjes om de 3 maanden ontkalt , met het off spul. Kijken wat ze morgen bij de saturn zeggen of dat ik nog garantie krijg anders was dit wel de laaste senseo die ik gekocht heb!

Anoniem 10-12-2012
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Philips, bedankt voor advies. Echter, vraag me af of dit oplossing is. Als je de toetsen klein- en groot- kopje koffie tegelijkertijd indrukt, loopt het apparaat wel goed door totdat je de stopknop indrukt. Ik moet zeggen dat ik met alle apparaten met dit systeem van div. merken, na ca 1jaar gebruik, zeer slechte ervaringen heb.

piet64 09-12-2012

Beste mensen,
Het koffiezet apparaat HD7860,maakt bij koffiezetten veel herrie,mede oorzaak is het plaatje waarop de kopjes staan.
Onderstaand bericht heb ik naar Philips gestuurd, waarop ik nog geen antwoord op heb gehad.
Als we 2 kopjes koffie willen zetten, gaat de HD7860a altijd 1 kopje zetten en gaat het lampje snel knipperen, en dan moet ik het waterreservoir die vol genoeg is, enkelen keren er uit en inzetten, en dan kan ik het lampje weer indrukken, waarna die gaat opwarmen en het lampje langzaam brand, kan dan ik de rest van de 2 kops cyclus voltooien.
Ik heb het apparaat volgens de voorschriften ontkalkt.
Het water resevoir heb ook ontkalkt enz.
Maar ik heb een sterke magneet een nacht tegen de bestaande magneet aan de buitenkant van waterresevoir gelegen, en dat heeft tot nu toe bovenstaande klacht verholpen.

Jaylynn 09-12-2012
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

3 Senseo's gehad en dit was nu echt de laatste! Al 2 keer eerder net buiten de garantie defekt. Nu een Quadrante en ja hoor, zoals zovelen halve bakjes en valt uit. Leeftijd 2 jaar 4 maanden.....! Wij drinken niet veel koffie.In zijn leven waarschijnlijk nog geen honderd kopjes mee gezet en is vrij frequent ontkalkt.

Kiesy 30-11-2012
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Vanmorgen mijn bewuste HD 7860 Senseo apparaat naar Blokker terug gebracht.
De voor mij nog onbekende klachten, deden mij het apparaat terug brengen.
Nu ik dit zo allemaal lees/gelezen heb, zie ik heel veel herkenning!

Meestal is het met zoiets dat de Garantie net voorbij is maar toevallig is dit, voor mij, nu niet het geval...
Bij Blokker is alles keurig in behandeling genomen, ook al kan het wel enkele weken gaan duren.

Tja, zo met de Feestdagen, kan het ook nog wel eens zijn, dat ik het apparaat na de Feestdagen terug zal krijgen...
Jammer maar het is niet anders...

Nu heb ik het apparaat op 05-01-2011 gekocht, maar vraag mij af, na alles zo gelezen te hebben, of het euvel zich dan niet weer zal gaan herhalen en hoe zit het dan met de Garantie???
Hier hoop ik, van Philips, wel een antwoord op te krijgen...

Ik heb al vanaf het allereerste Philips Senseo apparaat, een Philps Senseo gehad en er al enkele 'versleten', maar bij dit exemplaar valt het even anders uit...
Ik hoop op- en kijk uit naar- een Goede Service van Philips!

Met vriendelijke groet en in afwachting van...

'Kiesy'

Duife1959 03-12-2012

Je had het beter meteen naar Philips E-care in Duiven kunnen sturen. Je moet dan wel eerst naar Philips bellen, je klachten uitleggen, dan maken zij een reparatieverzoek aan, dan sturen zij je een link en als je die uitprint kun je het naar een DHL Drop Off point brengen. Dan heb je het apparaat meestal binnen 14 dagen terug.
Ik weet inmiddels dat ik NOOIT meer iets van Philips in huis wil hebben.

Officiele reactie van Philips Nederland 09-05-2013

Beste Kiesy,

Dank voor het plaatsen van de review over de Senseo Quadrante. Vervelend te horen dat je niet tevreden bent hierover. Zou je kunnen controleren of het magneetje in het waterreservoir wel beweegt met het water? Dit kun je controleren door met een leeg waterreservoir te schudden.

Neem gerust contact met ons op met vragen hierover!

Philips Webcare

Overige contactgegevens kan je vinden op: http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nl

Anoniem 23-11-2012
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Tapte na 1 jr, alleen nog maar mini-bakje. door de 2 tap-knopjes tegelijkertijd in te drukken,blijft het apparaat doorlopen. Je kan zo elke gewenste heoveelheid tappen maar je moet er wel bijblijven ! Nu, na 1 1/2 jaar, smaakt zelfs de sterkste DE-pads bij een normale kop, negens meer naar.

Officiele reactie van Philips Nederland 06-12-2012

Goedendag wibaut,

Wat vervelend te lezen dat uw Senseo HD7860 nog maar kleine hoeveelheden koffie geeft en dat de koffie niet lekker smaakt.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Wanneer de Senseo halve koppen koffie geeft wil het ontkalken van de Senseo nog wel eens helpen. Dit heeft ook invloed op de smaak van de koffie.
Mocht het ontkalken onverhoopt niet helpen, dan zal er een monteur naar uw Senseo moeten kijken.
Philips geeft twee jaar fabrieksgarantie, dus uw Senseo valt hier nog binnen. U kunt hiervoor contact opnemen met Philips.

a3klus 18-10-2012
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Dit was nu echt de laatste keer dat wij iets gekocht hebben van Philips.
Mooi apparaat dat na 11 maanden halve kopjes koffie ging geven. Contact opgenomen met Philips en verteld wat het eufel was. Het defect was bekend en we kregen een nieuwe toegestuurd. Goede service.

Maar, nu weer 11 maanden verder en je mag 1 x raden. Nooit maar dan ook nooit meer komt er iets van het merk Philips in ons huis.

a3klus 13-11-2012

Het apparaat opgestuurd naar E-Care. Na twee weken terug en meteen op de aanrecht gezet en aangesloten.
Water reservoir gevuld, kopje er onder en op het knopje gedrukt. Ra ra wat er gebeurde, juist weer een klein beetje koffie.
Reparatie bon bekeken en wat staat daar op vermeld, boiler vervangen. GRRRRRRRRRRRRR Zelfs de dame van philips klanten service wist meteen dat dat niet goed was.
Kon het apparaat meteen weer in de verzenddoos stoppen en terug sturen naar E-Care.
Wie betaalt de gemaakte kosten?

dbx-001 11-10-2012
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Mooi design, vooral de lage uitvoering is top, past nu prima onder een keukenkastje. Koffie is warmer dan die van onze vorige Senseo, deze gaf er de brui aan na 6 jaar.
Degelijk laat te wensen over, binnen 6 maanden is de boiler (ondergarantie, snelheid van de reparatie is prima) al 2x vervangen.

HuubvG 25-08-2012
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Helaas was het niet mogelijk om het apparaat te laten repareren, tenzij ik de kosten zou betalen. Wel heb ik eens gekeken wat het geknipper zou kunnen veroorzaken. Het bleek een geoxideerd magneetje te zijn dat zich in het waterreservoir bevindt. Het magneetje was verchroomd, maar het chroom was er voor de helft af. Ik heb verzocht om dit onderdeeltje te kunnen bestellen, maar dat bleek niet mogelijk. Daarop heb ik het elektrische schema opgezocht op internet en vervolgens het apparaat opengemaakt, twee draden doorverbonden en een draad doorgeknipt. Het magneetje uit het reservoir weggegooid. Nu zal het apparaat nooit meer snel knipperen, maar ik moet nu zelf opletten dat het niet zonder water komt, want dan zal het waarschijnlijk doorbranden. Aangezien ik het alleen zelf gebruik - het was van mijn moeder maar ze heeft een nieuwe moeten kopen - en ik toch telkens schoon water neem voor een kopje koffie, levert me dit geen probleem op en kan ik het toch blijven gebruiken.

jandeman63 14-11-2012

Ik heb hetzelfde probleem. Na het probleem met de halve tot geen bakkie koffie (wat iedereen krijgt als ik de reacties lees) kreeg ik weer te maken met een knipperende senseo.
Reservoir vol maar geen koffie. Het viel mij op dat het drijvertje onderin zit na een eerste tapbeurt en toen ik tegen het reservoir klopte ging hij omhoog.
Na elke bak koffie sta ik op het reservoir te kloppen en nu lees ik dat dit onderdeel niet na te bestellen is. Conclusie: philips lost dit niet op en je zal een ander apparaat moeten kopen.
Wat voor merk dat word weet ik nog niet maar al zou het weer een senseo worden dan nog zeg ik, philips laat je klanten niet weglopen zo snel komen ze niet meer terug!

Drs. R. 16-01-2013

Huub en anderen,
Het lampje bovenop de Quadrante knippert wanneer het waterreservoir leeg is of wanneer het zwarte vlottertje onderin het waterreservoir blijft hangen. Ik had dat probleem ook!
In mijn Quadrante (ruim 3 jaar oud) is het vlottertje van zwarte kunststof; het bevat een magneetje.
Boven het zwarte vlottertje zit een klemmetje van metaal.
Trek dat eraf, gooi het magneetje een kwartiertje in de ontkalker, droog het zorgvuldig af en ook het waterreservoir.
Plak nu met secondenlijm en met behulp van een lange pincet het vlottertje in de hoogste stand in het waterreservoir (let op: er staat UP op, dus je kunt het makkelijk goed terugplaatsen) en er zal nooit meer een lampje knipperen!
Let wel goed op het waterniveau!
Met vriendelijke groet en dank aan allen,
Drs. R.

jose.s. 25-09-2012

Beste HuubvG,
Heb hetzelfde probleem. Het appparaat, dat iets meer dan een jaar oud is, werkt alleen nog als het waterreservoir ten dele naar buiten leunt en je, met pads in het apparaat, de spoelfunctie activeert. Een extra probleem voor mij is, dat ik op Curaçao woon en de klantenservice van Philips niet bereikbaar is. Daarom mijn verzoek om kenbaar te maken waar het elektrisch schema te vinden is. Alvast bedankt, José

Theo2013 26-08-2012

Kan iemand uitleggen hoe ik dat doe

Wiesjewollepop 01-09-2013

Ik had dit probleem ook tot ik hier op de site een tip las...vul het reservoir met heet water, afwasmiddel erbij en een tijd laten staan! Minimaal een half uur, daarna reservoir goed omspoelen met schoon water, een paar keer. Ik heb dit gisteren gedaan...en geloof het of niet, hij doet het weer prima!!!!

Weijers 18-08-2012
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

Al ca. 1,5 maand defect. Aanschaf medio ioktober 2011. Echter bon zoek, dus garantie ??
De klacht lees ik meerdere malen: na enkele seconden stopt hij en valt hij uit. Doorspoelenv en ontkalken heeft geen effect.
Het lijkt erop dat dit een terugkerende klacht is en dus een fout is in het appararaat. Ik lees op verschillende sites exact dezelfde omschrijving !!!

Ann Verbecque 23-08-2012

Ik heb net hetzelfde probleem en ook al twee maal het probleem van het "blijven knipperen, geen water" gehad. Nu is de garantieperiode van het toestel afgelopen en krijg ik van de fabrikant het advies om het toestel tegen betaling te laten herstellen. Zal ik zeker niet doen en ook nooit meer een Senseo voor mij.

mussche 04-09-2012

mailtje naar philips met opgave serienummer.A.d.h.v kan men zien of het toestel nog in waarborg is.'S anderdaags opgehaald en na 2 weken kosteloos hersteld en terugbezorgd.Proficiat Philips!!!!

Officiele reactie van Philips Nederland 10-09-2012

Geachte heer, mevrouw Weijers, vervelend!

Wist u dat u 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat heeft? Aan de hand van het serienummer kan er bepaald worden of u nog garantie heeft, indien dit het geval is kan er direct een passende oplossing aangeboden worden.

Marga55 02-08-2012
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

De senseo is nu een jaar in mijn bezit en net terug van de fabriek na storing.
Na 11 maanden begon hij minder koffie te geven en na een week sloeg hij na een paar druppels af.
Na een paar dagen werkte alleen het lampje nog, verder deed hij niets meer.
Mailtje gestuurd naar philips E-Care en de andere dag al contact met de klantenservice die heel vriendelijk zijn.
Apperaat 17-7 verzonden en ik had hem 28-7 weer thuis.
Zonde dat zo'n apperaat zo ontzettend snel kapot gaat, gelukkig was de service goed en ik drink nu weer een lekker kopje koffie

Officiele reactie van Philips Nederland 08-08-2012

Beste Marga! Vervelend te horen dat je Senseo defect was. Fijn om te lezen dat hij weer terug is en zorgt voor een lekker kopje koffie!

Veel koffie plezier

tante 25-07-2012
Geschreven voor: Philips HD7860 zwart

wij hebben inmiddels onze vierde senseo in gebruik
die vervolgens nauwelijks nog koffie doorlaat, als we het apparaat 4maal opnieuw indrukken is er eindelijk een kopje vol.

Officiele reactie van Philips Nederland 26-07-2012

Beste Tante! Vervelend dat uw Senseo nauwelijks nog koffie doorlaat, dit zou niet mogen uiteraard!

Graag willen wij met u samen een goede oplossing hiervoor vinden, kunt u de Philips klantenservice bellen hiervoor? Als u dit dossiernummer doorgeef, kunnen wij u goed en snel van dienst zijn: 50-1096986085