Philips HP 3621

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HP 3621 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Mike 27-10-2019

korte levensduur lamp

Geschreven voor: Philips HP 3621

lamp op zicht doet waar hij voor is en geeft verlichting bij pijn, echter haalt lang niet de aangegeven 200 uur. Als hij stuk is zou je naar een philips service center moeten om de lamp te vervangen. Ik heb hem toch zelf losgehaald en na enig speurwerk blijkt er een doodnormale halogeen lamp van 118 mm lang en 11 mm doorsnee in te zitten met een dikke rode glazen plaat daarvoor. heb voor 4 Euro een lamp gehaald en de 4 schroefjes weer vastgedraaid.
Lamp werkt weer perfect. Valt me tegen van Philips, dat ze niet gewoon een lamp hadden ontworpen waar je zo de halogeenlamp van kon vervangen.
Hierdoor komen er veel terecht in de vuinis of andere afvalstromen.

Pluspunten

• werking
  • prijs

Minpunten

• korte levensduur lamp
  • dat je afgeraden word om zelf te vervangen

Kjan55 19-02-2018

Mooi apparaat, met helaas een zeer korte levensduur.

Geschreven voor: Philips HP 3621

Net als enkele andere reviews over dit product.
Toen hij het deed een prima apparaat, ik schat in dat de lamp nog geen 10 uur heeft gebrand, en gisteravond stopte hij er na 10 minuten mee. Duidelijk geval van lamp stuk.
Totaal niet aan te bevelen, de oude (30 jaar) infraphil doet het nog steeds.
Dikke misser van Philips.

Minpunten

• Lamp zeer snel stuk!

Bernard 10-10-2017

Niet zo'n goed product

Geschreven voor: Philips HP 3621

Apparaat in 2014 gekocht. Beloofd wordt dat er 500 uren gebruikt kunnen worden. In totaal 10 uren gebruikt en nu stuk. Klantservice Philips onbuigzaam. Geeft 30% korting bij aankoop in hun eigen webshop waar de prijzen ca. 30% hoger liggen dus daar schiet je niets mee op.

Minpunten

• lamp snel stuk

Pb 02-01-2017

Fijn maar relatief snel stuk

Geschreven voor: Philips HP 3621

Ik heb het apparaat ruim twee jaar in bezit. In die periode misschien 20 keer gebruikt. Bij acute rugpijn en zo. Nu doet hij het niet meer. En overweging is dan om hem te laten repareren of toch maar een nieuwe. Zal qua kosten niet vewl schelen.

Met andere woorden - effect lamp prima maar levensduur valt tegen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Lekker voor je zere rug

Minpunten

• Levensduur

Vic001 03-11-2010
Geschreven voor: Philips HP 3621

Het apparaat heb ik al een paar jaar en het bevalt mij prima. Het werkt absoluut stil. Ik gebruik het niet zo vaak, maar bij acute pijn b.v. lage rug helpt het wel redelijk.