Siemens HB33GB550

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB33GB550 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

M. Meijer 14-07-2017

Gebruikersvriendelijke oven met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens HB33GB550

Deze oven is zeer gebruikersvriendelijk en als je je even in de gebruiksaanwijzing verdiept dan is bakken, braden, stoven, grillen etc echt een fluitje van een cent. De temperatuur klopt helemaal, de ingebouwde wekker is heel handig en ook de optie om snel voor te verwarmen is echt heel handig. Iedere dag blij met mijn Siemens oven!

Pluspunten

• eenvoudig in het gebruik
  • resultaten zijn top
  • snel voorverwarmen optie
  • ingebouwde wekker

Antoinette777 13-02-2015
Geschreven voor: Siemens HB33GB550

goede prestaties bij de bereiding van ovenschotels als gebak, ook meringue, prettig in onderhoud.
de ruimte is heel prettig, kunnen meerdere lagen in. De telecopische geleiders, extra bijbesteld, zijn ideaal. Door deze uit te schuiven bij het controleren van het gerecht blijven je handen ongeschonden.

Maartje-1 20-01-2015
Geschreven voor: Siemens HB33GB550

Bij Bemmel en Kroon besteld, ik ben heel tevreden! Binnen enkele dagen geleverd en geplaatst door Ajtec. De oven ziet er mooi uit en heeft heel veel mogelijkheden. De prijs was concurrerend met andere keukenboeren al zijn de laatste week prijzen duidelijk gezakt bij een aantal. Duurzaamheid moet nog blijken maar als ik er weer een jaar of 10 mee kan doen ben ik heel blij.

IlseB1984 04-01-2015
Geschreven voor: Siemens HB33GB550

Prima oven! De mogelijkheden gebruiken wij amper vandaar we voor dit model gekozen hebben. Mooi design!

64Carla 03-01-2015
Geschreven voor: Siemens HB33GB550

de oven is gebruiksvriendelijk en geeft goede bakresultaten. we hebben nog niet alle functies uitgeprobeerd, maar dat gaat zeker gebeuren.

Ronald.1954 05-12-2014
Geschreven voor: Siemens HB33GB550

Elke dag gebruik en voldoet aan onze wensen. Simpel te gebruiken.
Instellingen eenvoudig te wijzigen licht voldoende om het bakproces te volgen.

chanisha 05-12-2014
Geschreven voor: Siemens HB33GB550

Mooie oven, makkelijk in gebruik mis alleen de stand voor boven en onder verwarmen en de hete lucht ineen.
duurzaamheid nog te kort in bezit.

frankvanderdonk 18-08-2014
Geschreven voor: Siemens HB33GB550

Op basis van de andere beoordelingen voor deze oven gekozen. Geen spijt van deze keuze. Het is een eenvoudige oven, hij bakt goed en is veilig voor de kinderen. Over de duurzaamheid kan ik nu nog niets zeggen.

M en M 06-08-2013
Geschreven voor: Siemens HB33GB550

Prima eenvoudige bakoven zonder fratsen. Daarnaast staat die erg goed in onze keuken, zeker in combinatie met onze Siemens inbouwmagnetron.

Mijn 1,5 jaar oude dochter heeft de ovendeur al uitgebreid getest, en zelfs op vol vermogen deed ze niet haar handjes branden, wat een ZALIGHEID.

Ook het opwarmen gaat supersnel. Waar we vroeger rustig een half uur moesten wachten is dat ding nu in 5 minuten warm, SUPER!

Kees Donk 15-04-2013
Geschreven voor: Siemens HB33GB550

Mooie strak vormgegeven oven. Niet te veel RVS.
Functioneel ook goed: snel opgewarmd, overzichtelijk en gemakkelijk in te stellen functies. Stille en goede koeling van de deurglas. Buitenkant voelt slechts lauw aan na een uur op de hoogste stand. Deur sluit soepel en zonder klap dicht. Erg prettig.
Kortom Goede prijs-kwaliteit. Beter geprijsd dan de Bosch variant met dezelfde specificaties. Aanrader.

rj.delsing 25-01-2013
Geschreven voor: Siemens HB33GB550

Deze oven heb ik nu twee maanden in gebruik en ik kan er kort over zijn.
Zoek je een oven die prachtige bakresultaten laat zien?
Zoek je een oven die er mooi uitziet?
Zoek je een oven die zijn deur in alle stilte sluit?
Zoek je een oven die bijna in volledige stilte zijn werk doet?
Nou, dan heb je er nu een gevonden!
Ik geniet van deze aanschaf en kan niet anders dan een positief advies geven.

pieterprint 21-12-2011
Geschreven voor: Siemens HB33GB550

We hadden de HB33AB550 besteld, maar doordat deze niet optijd uitgeleverd werd kregen we dit model. Super service, want deze is toch een behoorlijk stuk duurder. De oven is makkelijk in te bouwen in een kast met inwendige breedte van 56 cm. Je zet hem vast met 2 schroeven. De softclose deur is fantastisch. De foto bij deze advertentie klopt niet omdat tussen de draaiknoppen nog 4 tiptoetsen zitten voor het instellen van de klok. het is een zeer geruisloze oven. slaat vanzelf uit als de baktijd afgelopen is. Bij het afkoelen hoor je nagenoeg geen ventilator nadraaien. Hij is snel warm, zelfs als je de snelverwarmstand niet gebruikt. er zit een kinderslot op de bediening. (niet op de deur) Kinderen kunnen niet perongeluk de oven aanzetten. De knoppen kunnen verzonken worden als de oven uit is.We hebben deze gekocht nadat onze combioven van Neff het had begeven na 11 jaar. Deze oven is mooi groot, veel groter dan een combioven, waardoor het bakresultaat ook beter is.
Eigenlijk geen minpunten ontdekt tot dus ver.