Bel naar 088 - 550 0176

• Print
Review:
digicoach
15-12-2010
Omdat ik echt een goede degelijke sporthorloge wilde heb ik de Garmin 310XT gekocht. Qua functionaliteit een fijn horloge. MAAR: na een val van nog geen 30 cm van een bankje bij het omkleden is het glas gebroken. Echt een grote ontwerpfout dat het glas boven de kast uitsteekt en zo snel kapot kan gaan!!! Dat mag niet gebeuren bij een buitensport horloge van deze prijs! Na wat zoeken op fora blijken ook anderen bezitters hierover te klagen. Als extra frustratie blijkt dat de importeur van Garmin in Nederland er dit jaar mee stopt, dus die nemen geen horloges meer terug voor reparatie of vervanging. De omruilkosten werden geraamd op 150,- euro, bizar voor een stukkie glas. Ik gebruik het horloge minstens 3x per week, echt een hele slechte service van Garmin!!
Totaal 6

• Duurzaamheid
Reactie:
ERS1958
09-06-2012
Garmin Nederland BV, is gevestigd aan de Bramenberg 9-3, 3755 BT Eemnes, telefoon: 035-5393702. Gisteren 8-6-2012 nog per telefoon en e-mail contact mee gehad. Mijn ervaring m.b.t. service is uitstekend. Ik had een Forerunner 305, waarvan de interne batterij versleten was. Als alternatief met geringe bijbetaling een Forerunner 310XT HRM aangeboden gekregen.
Eerdere review [ Review 5 van 9 ] Latere review
Top 5 aanbieders met de laagste prijs

€ 195,50 Bekijk
  Naar alle prijzen
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.