LG Optimus L5 4 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 124 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG Optimus L5 4 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

vitabiskoek 15-02-2013
Geschreven voor: LG Optimus L5 4 GB / zwart

Het is een heel gemakkelijke gsm voor de prijs die je eigenlijk betaalt je kunt er heel veel mee doen en je bent er makkelijk mee weg hij heeft de juiste grote ( niet te groot en niet te klein ) dus heel praktisch . Ik ben er in ieder geval blij mee en ik hoop dak u kan overtuigen toch na te denken voor deze gsm te kopen voor u zelf, vrouw/man, dochter/zoon, vriend/vriendin, ...

jamy111 27-09-2012

Ik heb onlangs een LG L5 gekocht:

deze heeft alles wat je moet hebben voor een zacht prijsje van 200euro (heb ik tog betaald)
hij heeft android waarmee je alle mogelijkheden uitkunt waar je een gsm van 700euro ook mee kan hij kan alles wat dus alle andere veel duurdere gsm ook kunnen.

Hy heeft een mooi design zeer strak, lijkt zeer zakelijk.

geluidkwaliteit is niets op aan te merken

Touchscreen werkt goed, makkelijk om mee te typen en voor mensen die het oude typgewoont hebben van 3 letters bij elkaar (bv. 1 toets is abc 2de toets is def) kun je ook instellen.

Deze heeft ook een nieuw lock systeem ipv altijd met een pin code heeft lg een schuifmode om te unlocken moet je eens op youtube zien.

Deze gsm is goedkoop voor wat je er allemaal mee kan doen en een zeer mooi design want tegenwoordig zijn er niet veel meer mooie modellen van gsm's buite de allerduurste.

zeker een aanrader scherm is groot genoeg moest je een groter scherm willen raad ik je da l7 aan de grote broer van de l5.

bertomfh 22-09-2012
Geschreven voor: LG Optimus L5 4 GB / zwart

Ben zeer tevreden over deze smartphone zit goed in de hand is zeer degelijk.Touchscreen reageert zeer goed en het menu is zeer overzichtelijk.
Enig minpuntje is misschien wel de camera,binnenshuis als het wat donker is zijn de foto's slecht.
Pluspunt is de aankoopprijs en daar is hij zeker de moeite waard.

llaauurraa 28-08-2012
Geschreven voor: LG Optimus L5 4 GB / zwart

ik heb mijn lg optimus nu al enkele dagen en ik moet zeggen, hij is echt geweldig. hij is zeer makelijk te gebruiken. voor hem te installeren moet je een paar vragen beantwoorden en voila... klaar voor gebruik. wat ik ook geweldig vind is de android market. je kunt er apps kopen maar ook gratis krijgen.
deze gsm is in 1 woord: waauuw!!!

Hugojudo321 24-08-2012
Geschreven voor: LG Optimus L5 4 GB / zwart

Ik heb de LG E610 Optimus L5 nu net pas een paar dagen, en ben er helemaal weg van. Hij reageert heel prettig, en snel, alleen bij het opstarten van sommige apps is hij soms traag, maar later doen ze het super goed en super snel. verder ziet de telefoon er heel dynamisch uit, en licht lekker in de hand. De geluidskwaliteit kon wel nog iets beter, en vooral het navigatie geluid. Maar dat zou ook nog aan de app kunnen liggen, want bij mijn Sony was het geluid ook niet zo hard tijdens navigatie.
Verder ben ik heel tevreden met deze telefoon.

janb1980 24-08-2012
Geschreven voor: LG Optimus L5 4 GB / zwart

heb het toestel nu een paar dagen in mijn bezit en ben er weg van.
het geluid had een beetje dieper gemogen maar voor een gsm is dit veel voorkomend en ook op te lossen door de oortjes te gebruiken.
de mogelijkheden zijn vrijwel onbeperkt aangezien het een recente android phone is met alle moderne verbindingsmogelijkheden aan boord en dus ook vrij eenvoudig in gebruik.
het toestel heeft een groot scherm dat een beetje scherper mocht zijn maar zeker niet slecht voor de prijs. door de grote van het schrem en de erg hoekige vorm is het toestel een beetje ongemakkelijk uit je broekzak te halen. het toestel is wel dun en stijlvol. tot zover zeker een degelijk toestel en kon enkel nog degelijker als het van metaal was.
echt een aanrader