LG KC550 Black Slider zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG KC550 Black Slider zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Sabrinah29 03-10-2013
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Deze telefoon al sinds hij uit kwam in bezit, dus ruim 5 jaar nu. De telefoon werkt nog steeds prima! Hij is makkelijk te bedienen, geluid is goed, beeld is goed en de foto's zijn ook redelijk te noemen. Wat mij echt blij maakt is de batterij, de telefoon is vrij snel opgeladen en de batterij duur is best lang, ruim een week zonder te laden.

Ik heb volgens mij een record gezet met de Lg, want dit is de 1e telefoon die ik zolang in gebruik heb!

Helaas ontkom ook ik niet langer meer aan de huidige smartphone hype en ga ik binnenkort toch overstappen naar een dergelijk toestel.

Ook al is deze LG niet langer te koop, toch handig om even een review te plaatsen voor bijv. evt. 2e hands toestellen oid? Ik ben in ieder geval zeer tevreden en mijn aankoop toen blijkt een zeer goede geweest te zijn.

Joris K. 13-06-2011
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Het is een prima telefoon voor iemand die wil bellen, sms en niet veel op internet wil.

het voeld allemaal wel heel licht en breekbaar terwijl dat uiteindelijk niet zo is.

Maar ik ga toch liever voor een grote maar stevige HTC of Nokia

ZA1990 09-12-2010
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Ik heb hem nu al anderhalf jaar en nu doe ik hem weg met vreugde, want wat was dit toch een slecht apparaat, viel laatste om de minuut uit, mp3 speler deed het niet, intern geheugen te weinig. dit is een cameratelefoon maar k merk er niks van, geen scherpe foto's s'nachts foto en video slecht. Enige wat ik hieraan toch wel redelijk vond was het luidspreker, niet heel hard maar goede kwaliteit en hij zag er wel goed uit. maar al met al een vervelend ding waar ik altijd datum opnieuw moest instellen, zelfde voor ringtone. wat ik zeker weet dat ik nooit meer een LG neem!!

Tweetycom 26-07-2010
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Ik heb deze LG nu al bijna twee jaar in gebruik, en hij is mij tot nu toe altijd goed bevallen: hij presteert nog steeds naar behoren. Ik heb hem al tig keer op de stenen grond laten vallen, maar nog steeds is hij niet kapot. Verder is hij goed te gebruiken voor bellen en smsen, en zitten er een paar leuke spelletjes op. Ik ga nu overstappen naar een blackberry, omdat ik toch ook wat meer met mijn mobieltje wil kunnen. Deze mobiel is echter wel betrouwbaar, en duidelijk, dus zeker een aanrader!

GG1974 03-06-2010
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Ik heb de lg ruim een jaar gehad en hoef nooit meer een lg deed het op zich perfect tot dat de ellende begon ,uitvallen en tijdens het sm'en vast lopen, 2 keer twee maanden weg geweest voor reperatie en nu gelukkig een andere uit zoeken ,voor mij nooit meer een LG

Giranty 03-04-2010
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Ik heb vorig jaar de LG Kc550 gekocht. Ik vind hem erg super. Hij filmt niet altijd eve goed (omdat hij het dan even niet aankan) want dan krijg je even slecht beeld. Maar dat vind ik nier zo veel uitmaken. Ik ben vooral iemand die het leuk vind om er mee te spelen (Video's, Muziek, Games en zo.) daarvoor is hij wel erg perfect. Het duurde even tot dat ik een filmpje had die hij wel kon afspelen, maar niet iedereen vind dat even belangrijk. Hij is 2 keer kapotgegaan, maar dat kwam omdat ik er (te) veel mee speel. En dat is hij eigenlijk niet voor bedoelt.
Maar Kortom (vind ik) hem een supertelefoon!

rudineos 28-03-2010
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Ik heb de lg kc550 nu al 10 maanden en hij bevalt me erg goed het sms'en wat ik voornamelijk doe gaat erg goed soms herkent hij even mijn sd kaart niet dan moet hij er even in en uit. Het mooie van de sd kaart is dat hij 4gb aankan.
Dus ik kan heel veel muziek, video's en foto's op mijn mobiel kwijt.
Het bellen is ook gewoon goed op deze mobiel sommige mensen zeggen dat de andere mensen vaak niet verstaanbaar zijn, maar dan hoeft het nog niet aan jouw mobiel te liggen natuurlijk.
Het enige wat heel erg jammer is aan de lg is dat je er geen ander menu op kan zetten dan dat er op de mobiel zelf staat het is daarom nog al een beetje saai. En het onhandigste vind ik, dat als je met bluetooth muziek, filmpjes of foto's wilt delen komt dat altijd op de mobiel zelf en niet op de sd kaart.

Ik vind uiteindelijk de lg een goede mobiel en ik ben er erg tevreden over.

Groetjes

danilo1995 19-03-2010
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Ik heb een jaar geleden de
Lg Kc550 gekocht en ik ben er tevreden over, eigelijk geen minpunten alleen is al twee keer gebeurd dat als ie leeg is dat hij t nie doet,logisch jha ,maar ik had hem al aan het stroom zitten, maar voor de rest goede Gsm

ps het geluid had wel iets beter gekund en die koptelefoonuitgang vind ik onhandig

maar ik ga me binnekort
de LG crystal kopen, gewoon dat ik met mijn tijd wil gaan

ann-- 21-02-2010
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Hallo allemaal, ik snap niet dat mensen hieronder allemaal heel erg aan het klagen zijn over de LG, ik vind hem heel handig met het gebruiken, en er zitten leuke wii spelletjes op!! Ik heb hem al langer dan een half jaar en alles doet het prima, je kunt ook leuk muziek luisteren en muziek erop zetten, geen probleem! Zeker een aanrader!
Ik hem hem in het roze en ik vind de kleur heel erg mooi.
De camera gebruik ik heel vaak en is ook fijn, alleen wat ik soms vervelend vind is als ik een foto maak 's avonds, en de flitser gaat af, dan loopt hij heel af en toe vast, maar niet te vaak hoor!

groetjes!!!

Moqie123 12-01-2010
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

waardeloos ding, na dik 1 jaar werkt de wekker en agenda functie niet meer, en de datum is niet meer in te stellen. Volgens mij een firmwareprobleem. Nieuwe firmware downloaden bij LG en installeren werkt niet. Geeft gewoon aan (ondanks alle instructies goed opgevolgd te hebben) update niet geinstalleerd. De LG van mijn man had overigens hetzelde probleem (een KS360), die is terug naar de MediaMarkt voor de 4e keer. LG ??? NOOIT KOPEN, ZONDE VAN JE GELD !

wietskebas 07-11-2009
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Ik heb de Kc550 nu meer als 1 jaar, en ik kan wel zeggen dat het een zeer degelijke telefoon is, hij heeft zelf een keer de wasmachine overleefd, ik kan nu alleen niet meer bellen, hier laat ik alleen niets aan doen, want mijn abonnement loopt over een paar maanden af & ik sms toch hoofdzakelijk. het smsen gaat als vanzelf. enige nadeel is dat de t9 functie maar een beprekt aantal woorden kan onthouden, waardoor je soms wat extra moet invoeren. De mp3 speler is zeer goed, ik heb zelf tijden mijn apple iPod niet gebruikt & dat zegt heel wat. geheugen is uitbreidbaar & daarmee genoeg. het enige nadeel is dat de accu snel leeg gaat, met de tijd wordt dit ook erger, nog 1 streepje, betekend opladen. & natuurlijk het niet kunnen bellen, maar dan moet je dit apparaat ook maar niet in de wasmachine gooien. Alles wat ik zoek in een telefoon heeft deze, ik neem met pijn in mijn hart afscheid straks. top ding!

mar1950 05-11-2009
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Als ik die reacties zo lees dan herken ik mij daarin totaal niet!!! Misschien idd een maandagmorgen toestel, al mag dat natuurlijk niet.
Ik ben hartstikke tevreden...heb geen probleem met gesprekken en vind het ideaal dat ik mijn muziek kan luisten onderweg en gelijk een gesprek beantwoorden.....Ben ook heel tevreden met de foto´s die hij neemt en je kunt sowieso niet de kwaliteit verwachten die je met een duur fototoestel neemt. Het blijft een telefoon en geen fototoestel.

pommetje 04-11-2009
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Pruttelefoon. Het belangrijkste wat je ermee moet kunnen, lukt nauwelijks, nl bellen! Je bent nl voor de ander nauwelijks te verstaan, zo slecht is het microfoontje. Al een keer opgestuurd, samen met een probleem met het display, maar is niet verholpen. Camera is zeer matig, buiten foto's gaan wel, binnenfoto's een drama door slechte (led) flits.
Nee, voor mij geen LG meer.

Ferrycynos 28-10-2009
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Heb de KC 550 nu vanaf februari dit jaar, en hij is al 4 keer ter reparatie opgestuurd.
accu is na 1 dag leeg, valt spontaan uit,moet altijd een oplader meenemen. er zit voor de derde keer een nieuwe accu in.
denk dat het een maandagmorgen modelletje is,want voor de rest is het een mooi toestel,maar geef mij toch maar een Nokia

jarno97 11-10-2009
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Ik heb deze telefoon nu en maand of 2 en hij bevalt me goed.
de telefoon ziet er sjiek en degelijk uit.

PLuspunt is dat je door het schuifkapje geen vuil in de lens krijgt. Ook speelt hij redelijk goed muziek af.
De cmaera zelf is natuurlijk goed. (5MP). Ook is de telefoon degelijk. Hij is meerdere malen gevallen (ook op steen) maar werkt nog prima. Alleen een paar krasjes.

Minpunten zijn dat de telefoon lang duurt bij opstarten, en voor de rest ook redelijk traag is. Ook heb je af en toe dat hij niet meer goed schuift, dan moet je even flink veel schuiven en dan gaat hij weer soepel.

Classic 30-06-2009
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Wat ik een echt voordeel vind is dat de datakabel ook gewoon werkt onder leopard.
Je krijgt hem dan als een extra schijf te zien en ook je geheugen kaartje die er in zit en iphoto gaat ook meteen open en kan je meteen je foto's bekijken.

heb nog niet veel telefoons meegemaakt die ook in OSX werkte en dan heb ik het niet over een iphone.

Tash 21-04-2009
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Telefoon een aantal maanden in bezit. Muziek luisteren, bellen, smsen is wat ik voornamelijk doe. Foto's maken met dit mobieltje is ook gemakkelijk, maakt mooie scherpe foto's zelfs als het niet zo licht is. Foto's makkelijk op de pc te zetten en ook andersom evenals mp3's. Op deze site wordt gesproken van een hogere (2>) externe geheugen dat je in de mobiel kan plaatsen. Dit is niet helemaal juist. In de handleiding van deze toestel staat uitdrukkelijk dat er geen hogere geheugenkaart in moet dan 2 GB. Dit vanwege het slecht functioneren, beschadigen van de toestel. In principe heb je wel genoeg aan 2GB voor het opslaan van foto's, muziek, sms. Ben zeer tevreden over dit toestel maar het heeft wel een aantal minpuntjes: Batterij raakt heel snel leeg (1,5-2 dagen), dit komt omdat ik er ook vaak muziek op luister. Zodra het batterijtje aangeeft dat het nog maar 1/3 vol zit, is het handig het op te laden gezien dit betekend dat het mobieltje in no time kan uitvallen (je zou dan net moeten bellen). Wat ik al eerder in een review zag is het idd niet handig als organizer. De agenda klopt dan ook niet exact, de weken lopen achter --> week 17 is week 18. Dit zou dan voor verwarring kunnen zorgen. Internet moet je ook niet uit proberen op deze mobiel, dit is enorm traag en daarnaast is het lastig met de kc550 te surfen. Maar verder werkt het uitstekend. Zal het dan ook voorloping niet vervangen voor een ander mobieltje.

herman kerkhof 01-01-2009
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Deze telefoon op 5 december gekregen, vorige week naar de winkel gebracht, hij doet niks meer, zou een software probleem zijn.
Ben benieuwd hoe of ik hem terugkrijg.
Heb er een 4 gb micro sd in, werkte wel goed, aleen als je er fimpjes op zet is het zeer slecht.
Iemand hier ervaring mee?
Ook de foto's vallen wat tegen

freddybebe 18-12-2008
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Het is een prettige telefoon.
Makkelijk te bedienen.
Het stemgeluid is voor andere mensen erg dof en zwaar om te horen. (nadeel).
Laatste 2 weken problemen met verschillende toetsen. Functioneren niet meer. Na een dag of 2 weer wel. Ben aan het overwegen om de telfoon in reparatie te sturen.

Steven 10-12-2008
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Zoek je een fototoestel om mee te praten, dan is deze LG Kc550 geen verkeerde. Het toestel is simpel te bedienen en maakt ook binnen redelijke foto's. Het resultaat is vergelijkbaar met een fotocamera uit de goedkopere klasse.

De Kc550 voelt zwaar en deglijk aan en schuift soepel open. Het scherm is fraai, de bediening simpel.

Als telefoon voldoet het apparaat prima. De bluetooth is mooi stabiel. Internetten gaat eenvoudig.

De externe speaker is wat zwak. In een drukke omgeving hoor je het toestel niet altijd overgaan.

De batterij gaat langer mee dan de meeste andere nieuwe toestellen met snufjes. Een dag of 4, 5 is goed haalbaar.

Je kunt de Kc 550 prima opslagmedium gebruiken. Even aansluiten via de USB in modus bestandsoverdracht en de telefoon fungeert als USB-stick. Mits voorzien van geheugenuitbreiding.

Er wordt software geleverd om te synchroniseren met o.a. Outlook. Helaas werkt Outlook na installatie van de LG-software niet meer. Softwareupdates zijn op de krakkemikkige website van LG niet te vinden.

Heel erg is dat niet, want de organizer van deze LG is waardeloos. De agenda kan slechts 100 items opslaan, veel te weinig en ook minder dan de concurrentie.

Kortom: voor de meeste mensen een prima koop, mits je geen organizerfunctie nodig hebt.

Dairybeat 10-11-2008
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Af en toe koop ik wel eens iets en ben ik er blijer mee dan normaal, dat ervaar ik nu met deze LG KC550.
De telefoon ziet er ten eerste erg luxe uit, heel mooi! De slider werkt perfect, de menustruktuur is overzichtelijk en makkelijk in gebruik, de camera, 5.0 Mp, is prima en de Mp3-speler met ingebouwde luidspreker klinkt ook goed (naar verhouding natuurlijk...').
Er zitten ook oortelefoontjes bij waar ik persoonlijk niet van houd, ik heb liever een hoofdtelefoon, maar die kan er niet op aangesloten worden, daar de LG een niet compatibele ingang heeft, helaas en jammer!
De automatische Fm radio-tuner werkt slecht. Als ik die aanzet (moet in combinatie met de oortel.s), spring die naar +/- 104mhz en zoekt enkel naar zenders in dat gebied. Het kan echter ook met de hand en dat gaat prima. Verwacht geen wonderen van de fm-ontvangst en geluid, dat is vrij matig te noemen. Belangrijk vind ik dat niet, want mijn prioriteit ligt bij een goede, makkelijk werkende telefoon en SMSer en dat doet die excellent. Aangesloten op je Pc, kan die als een 'USB-stick' of externe hard disc gebruikt worden. Foto's en muziek van en naar de GSM overzetten gaat heel eenvoudig, 'Een kind kan de was doen'.
Een eigen liedje van mij gebruik ik nu als telefoonbel en voor een binnenkomende SMS heb ik een edit gemaakt van 'Message In A Bottle', van de Police; een foto van mijn kleindochter pronkt nu op het duidelijke kleurrijke beeldschermpje; allemaal erg leuk!
Mijn advies: Veel waar voor je geld, dus kopen!

robert7979 14-10-2008
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

nu 2 weken in gebruik, super, minimaal net zo logisch/makkelijk (persoonlijk) als alle nokia's die ik gehad heb. +punten: mooi, stevig, snel, logisch menu, supergoede camera, mooi groot scherm, uitbreidbaar geheugen micro sd (max 2 gig)
-punten: batterij snel leeg, toetsen aan kleine kant, lange opstart van 10 sec bij aanzetten, verder vind ik het vreemd dat er 1 pluggin is voor datakabel, oplaadkabel en headset, dus alle 3 in 1! gaat dit niet sneller kapot?
verder nog een hoop extra's zoals motioncensor (soort wi-remote) wel grappig maar je doet er niks mee denk ik.

cas999 27-09-2008
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Ik heb gemerkt dat er heel weinig reviews zijn over de kc550, dus ik dacht: 'laat ik eens over mijn hart strijken en een review schrijven, komt ie:

de kc550 is een hele mooie (hij ziet er heel sjiek uit), goede telefoon, ook een hele complete telefoon: 5mp camera, goede mp3 speler en motion sensor games(soort wii spelletjes).

de camera is heel mooi, goede foto's. al wil het auto-focussen niet altijd lukken (kan aan mij liggen), maar de foto's zijn scherp en de flitser doet het goed dus ik ben zelf heel tevreden over de camera.

de geluidskwaliteit van de boxjes is goed, maar als je hem harder zet (hij kan best hard) gaat hij soms kraken, dan kunnen de boxjes het niet aan. de mp3 met de oordopjes klinkt heel goed, je hebt geen aparte mp3-speler nodig. Het geheugen van de telefoon zelf is wat minder: 12mb (dat zijn zo'n 3-4 liedjes) maar die kan je uitbreiden met een micro SD-kaart, ik heb er een van 2gig, maar misschien zijn er nog grotere.

met de spelletjes kan je je wel even vermaken, met de motion sensor kun je spelletjes spelen als darts, honkbal, vissen, doolhof, kogel''werpen''. Door die motion sensor worden de spelletjes erg apart, je kan zelf je dartpijl gooien door middel van de telefoon heen en weer te bewegen. Leuk, maar ik denk dat hoe langer je de telefoon hebt, hoe meer ze gaan vervelen.

de batterij is goed, hij kan ongeveer 2 dagen met vol gebruik, dus de hele dag mp3'tjes luisteren en foto's maken, de stand-bye tijd is (volgens de verpakking) 450uur

het uiterlijk is ook prachtig van de kc550 (ik heb de zwarte), hij ziet er heel sjiek uit, vooral het kapje om de camera ''te voorschijn te halen'' ziet er heel camera-achtig uit.

mijn oordeel is: kopen!!

Fritsie 16-09-2008
Geschreven voor: LG KC550 Black Slider zwart

Heb gsm 1 dag, eerste indruk ziet er best wel groot en zwaar uit en heel mooi design!
Het heeft wii achtige spelletjes.
Goede gsm een echte aanrader, goed en duidelijk menu, geweldige camera!(5.0megapixel)
Echt een toppertje van LG