Acer Liquid Glow S100 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Liquid Glow S100 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Melissa12345 16-03-2012
Geschreven voor: Acer Liquid Glow S100 zwart

Op zich een prima telefoon. Hij doet wat hij moet doen, al loopt hij soms vast. De batterij is bij normaal tot intensief gebruik binnen een dag leeg. Na zeven maanden ging hij stuk. Ik heb hem opgestuurd, en Acer wijdt het aan externe factoren. Ik had hem niet laten vallen of iets dergelijks. Zo komen ze erg makkelijk onder de garantie uit. Geen Acer meer voor mij.

burgkop 20-03-2012

En laat je het daarbij zitten?
Als je van jezelf weet dat het NIET door jou is veroorzaakt, moet je er werk van maken.
Ook al zou de garantie voorbij zijn, heb je toch nog racht op een gedeeltelijke bijdrage.
Acer doet vaker moeilijk over garantie, maar je moet echt je poot stijf houden, als je er recht op hebt moet je het ook krijgen.
Dan moet je wel bij de verkoper zijn, dus niet bij Acer zelf.

supernovasx 18-08-2011
Geschreven voor: Acer Liquid Glow S100 zwart

Deze telefoon nu iets meer als een maand in bezit. Dit is mijn eerste Android toestel en ben er tot nu toe zeer over te spreken.
Voor deze telefoon is een actieve community met custom roms actief en ik ben daar zelf meteen mee aan de slag gegaan. Voordeel van een custom rom is dat het een compleet schone installatie is (dus veel dingen die je normaal niet kunt verwijderen zitten er nu niet meer in)
Je kan bijvoorbeeld ook de gevoeligheid van het scherm aanpassen en dat is wel heel fijn! Verder loopt de telefoon prima het enige wat wel tegen valt is de batterij duur. Met minimaal gebruik en terug schakelen van 3g naar 2g houdt de batterij het nog geen 24 uur vol. Gelukkig zit ik veel in de auto dus kan altijd opladen via de auto lader.

Al met al een leuke telefoon met een goede prijs kwaliteit verhouding wat mij betreft.

stijn999 29-07-2011
Geschreven voor: Acer Liquid Glow S100 wit

Op eerste zicht een heel degelijke smartphone die veel mogelijkheden biedt naar sociale netwerksites e.d.
De camera doe het redelijk doch is traag.
Connectie met internet gaat goed en het laden van pagina's ook doch soms blijft het haperen.
De geluidskwaliteit bij het bellen, dus wat jij als beller hoort aan de andere kant van de lijn is een beetje teleurstellend. Ipv een vol en duidelijke stem is het meer een schraal gehoor wat doet vermoeden dat de kwaliteit van de luidspreker ondermaats is.
Daarnaast kreeg ik na 1 week gewoon gebruik iedere 2u een melding dat de telefoon een systeemupdate nodig had. In het begin sta ik dit toe en zie ik dat geen updates voorhanden zijn. Toch blijft hij iedere 2 u dit vragen. Zeer vervelend dus en iedere keer annuleer ik deze vraag gezien er toch geen voorhanden zijn. Na heel het toestel uit te pluizen vind ik ook nergens een optie om dit uit te zetten. Na enkele dagen toch nog even de vraag naar update toegestaan en plots…vallen alle toepassingen van mijn acer stil. Geen enkele toepassing werkt nog, zelfs de schermbeveiliging ophebben lukt niet. Gevolg: telefoon terug binnen van waar hij komt na 2 weken gebruik! Momenteel een lullig vervangtoestel gekregen. Ik hoor nog bericht omtrent de herstellingskosten maar wat mij betreft zou dit toch garantie moeten zijn. In ieder geval: het lijkt een fantastisch toestel maar volgens mij zit binnenin niets anders dan goekope brol dat uiteindelijk ook aan de prijs te zien is… Mij zien ze bij Acer in ieder geval niet meer terug. Ps, ook in het verleden met een laptot is het heeeeel slecht afgelopen. Tot zover mijn aankopen bij de ondermaatse kwaliteit van de Acer toestellen!

Johnkolk16 26-05-2011
Geschreven voor: Acer Liquid Glow S100 wit

Ik heb hem nog maar kort in mijn bezit, maar vind het nu al een wereld ding.
Hij loopt nooit vast, of haperen.
Echt top
Alleen de camera blijft om een sd-card vragen, terwijl hij er wel in zit.
verder een toppertje

wama 28-02-2011
Geschreven voor: Acer Liquid Glow S100 wit

Nu ik hem 3 weken intensief in gebruik heb kan ik zeggen dat het een super telefoon is.Overal waar een wifi netwerk is kan ik direct aanloggen.De gps heb ik ook ingesteld en mag zeggen dat hij zo goed is als mijn Tomtom.Er zijn zoveel toepassingen op de Android markt gratis te downloaden dat je niet weet wat nuttig is of niet.Ook als mp3 speler is hij super.Via een blue thoot koptelefoon kan ik nu overal van muziek genieten.Het enige minpunt is de batterij maar dat is normaal voor een smartphone.Iedere avond moet ik hem opladen.Maar denk dat het bij intensief gebruik normaal is.Wanneer ik hem in de auto gebruik laad ik hem in de auto bij.Want de GPS functie zuigt uw batterij leeg.