Cuisinart GR50E - Reviews

Keizer Culinair 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Supergrill

Deze grill hebben wij nu een paar weken zeer intensief in gebruik. Je kan er werkelijk alles mee grillen. De grill wordt snel heet en blijft dat ook. Zeer geschikt voor het grillen van zo goed als alles. Niks koekt aan en blijft super mals.

Jula 24-11-2015 Product paar weken in bezit

Al veel grills gehad, wat een top grill van Cuisinart. Snel op een hoge temperatuur waardoor je sneller kan grillen en de sappen in het vlees behoud blijven!

Maar ook handig met verjaardagen, pannetje saté op de plancha en op de grill plaat de kip spiesen.

Gemakkelijk schoon te maken. Keukenpapier erover en klaar.

JasperOtterloo 29-03-2015 Product maand in bezit

Door de Turbo stand zijn de platen binnen enkele minuten loei heet. Hierdoor is het niet alleen mogelijk om de perfecte tosti´s en panini´s te maken. Maar ook de heerlijkste grilgerechten met zowel vlees, vis als groenten. De platen zijn eenvoudig te verwijderen en simpel schoon te maken. Afvegen met keukenpapier volstaat.

Ook al is dit niet een van de goedkoopste het is wel de beste die tot nu toe heb gehad. En na drie maanden heb ik er nog geen moment spijt van gehad.
Het is gewoon echt een aanrader.

lekkerbekje44 03-02-2015 Product maand in bezit

Wat een top Grill.
Ik heb enige tijd een Solis gehad, maar helaas was deze overleden. Op advies deze aangeschaft. En wat een verschil. Hij heeft even de tijd nodig om goed voor te verwarmen, maar na 5a10 werkt deze echt geweldig. De gril blijft goed heet, ook al ligt de plaat bijna helemaal vol. En wat een vet komt er uit vlees.

Apparaat is heel erg degelijk. en makkelijk schoon te maken. Er staat in de gebruiken aanwijzing dat de platen in de vaatwasser kunnen. Dit durf ik niet. Ik maak de plaat schoon met een stuk keuken doek en dan de grill 5 minuten op de hoogste stand, en schoon is de grill.

Anoniem 03-02-2015 Product maand in bezit

Ik heb deze mooie Cuisinart Grill GR50e net voor kerst gekocht en ben super blij. Ik gebruik'm nu iedere week wel een keertje. Ik heb deze gekocht omdat ik een nog grotere Grill wilde hebben die net zo krachtig is als de Cuisinart GR4e die ik nu alweer 4 jaar in gebruik heb zonder problemen. De nieuwe Grill is nog veel krachtiger met een turbo stand. Ik kan ineenkeer voor 6-8 personen vlees of vis op de Grill leggen. Ik heb er een plancha plaat bij genomen zodat ik nu 4 platen heb. en wat ook fijn is, is dat ik de platen eraf kan halen en gemakkelijk schoon kan maken.