Tefal ActiFry FZ 7070 - Reviews

resel 11-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

zeer slechte construktie

Ik heb nu 4! actifry's gehad en kan het iedereen afraden als je er een tijdje mee wilt doen. De pan werkt prima en aan de service van Tefal ligt het ook niet maar na een jaar (wekelijks gebruik) gaat hij gegarandeerd kapot. De eerste is zelfs in brand gevlogen en het is dat ik in de buurt was anders had de afloop een stuk minder kunnen zijn. Dus bezitters: laat m nooit alleen! Tefal heeft excuses en een nieuwe pan geleverd en dat heeft zich drie maal herhaald. Ik heb de pan nooit overladen en altijd op een stabiele plek gebruikt. Ik ben er van overtuigd dat het in de aandrijving mis gaat omdat geratel vooraf gaat aan het defect. De rubber ring goed aandrukken en de "schoep"goed aanklikken; het heeft allemaal niet geholpen. Wat er uit komt is allemaal prima maar de constructie van de pan is echt onder de maat. Doe ermee wat je wilt maar ik ga een ander merk kopen en waarschuw hierbij alle bezitters; Tefal servicedienst is prima maar de pan KAN gevaarlijk zijn .

Minpunten

• constructie!!!

lent73 03-05-2016 Product jaar of meer in bezit

geen snackmandje bij media markt

bij de media markt word geen snackmandje erbij geleverd.die moet je nog apart kopen volgens een medewerker. snacking heet zo omdat er een mandje bij hoort te zitten. verder een prima apparaat.

R. 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

slecht apparaat

4,3
met de moderne mogelijkheden van computerbesturing, is nauwelijks iets te merken, timer uit de jaren 80.
Geen isolatie toegepast. Kortom apparaat uit de tijd

Juul 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Spijt van aankoop

6,8
Ik vind dat er te weinig met de pan gedaan kan worden. Als je hem alleen voor frites en snacks gebruikt, is het een prima apparaat. Had er meer van verwacht

fbeuzel 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Johanna te L.

Alleen al voor de kippenpootjes zou je hem aanschaffen. Heerlijk krokant gebakken zonder dat je er bij hoeft te blijven.
Wel jammer dat het apparaat niet uitgaat als de timer afgelopen is.

kitty 29-04-2016 Product paar weken in bezit

tefal kun je niet missen!!!

Ik had al jaren een tefal actifry maar deze ging
stuk.
Ik kon het apparaat echt niet meer missen dus heb ik direct een nieuwe besteld.
Je bereidt er producten in die veel minder vet zijn
dus veel gezonder en dat is voor mij de hoofdzaak.

Tineke 29-04-2016 Product jaar of meer in bezit

zo'n fijne pan! Waarom stopt die er ineens mee!

Vandaag heb ik mijn pan bij de Marskramer in Heeswijk-Dinther ingeleverd omdat die er plotseling mee stopte! Ik had met sinterklaas alle 3 onze kinderen er ieder 1 gegeven omdat ik laaiend enthousiast over de ActiFry was! En nu dit.
De pan ziet er nog HEEL NETJES uit en zou het jammer vinden als die zo weggegooid zou worden ivm milieu vervuiling!

GGready28 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Tevreden maar had iets meer verwacht !

Goed apparaat had alleen gehoopt dat ie wat meer power zou hebben want 10 min nodig hebben voor patat bakken is 2x zo lang als een frituurpan !

Marlies 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Actifry Tefal

Heb de Tefal Actifry nu 4 maanden. Ben zeer tevreden. Hij is makkelijk in gebruik en ook om schoon te maken. Heb er zelfgemaakte frite in gemaakt en de verse frite die in de supermarkt zijn te krijgen. Smaken heel goed en zien er prima uit. En kroketten, bitterballen, frikandellen wel alles wat ook geschikt is voor de oven lukte ook prima en ook lekker.En kipfilet in blokjes gesneden met shoarmakruiden. Ook heel goed gelukt en lekker. Ik zou de actifry beslist aanbevelen.

Sylvesterrr 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

Prima uitvinding

De oude Inventum friteuse deed niets meer, dus op kieskeurig.nl gekeken voor een nieuwe. Vervolgens het bestaan van de heteluchtfriteuse ontdekt en na het een en ander te hebben gelezen besloten deze Tefal te bestellen. Vandaag ontvangen en meteen frietjes, garnalenkroketten en frikandellen gebakken. Wat valt tegen? De bereidingstijd. Pakweg een half uur voor twee porties diepvriesfriet is natuurlijk heel wat anders dan de 2x4 minuten in de olie. Maar de frietjes zijn uiteindelijk heerlijk! Lekker krokant en van binnen ook wat beter gebakken dan in de olie. De garnalenkroketten waren volgens de eter in kwestie ook lekker, maar ik vond de frikandellen niet best. Die smaakten hetzelfde als in de heteluchtoven (uiteraard) en dat heb ik in het verleden al eens afgekeurd.
Verder valt me op dat het apparaat weinig geluid produceert en nauwelijks bakluchtjes verspreidt. Bediening is supersimpel en ik vind het ook een aardig vormgegeven ding. Vanavond gaan we verse frietjes maken en nog wat andere gerechten proberen. Misschien toch nog een kleine oliefriteuse kopen voor de frikandellen.

snacken 19-04-2016 Product jaar of meer in bezit

actifry is superpan

dit is alweer de 2e pan die we hebben gekocht. het is een geweldige pan en de aardappels die we erin bakken zijn altijd precies goed gaar en mooi goudbruin. en ...het belangrijkste: niet gefrituurd! nu kunnen we de gebakken aardappels in de ene pan maken en in de andere het vlees of bitterbal of zoiets. ben er heel erg blij mee! zeker aan te raden! en heel handig: je hoeft niet steeds de aardappels in de gaten te houden en omdraaien zoals bij bakken in een koekepan

simoneveenstra 12-04-2016 Product paar weken in bezit

Een alleskunner!

Deze Tefal Actifry werkt super, maar vooral smaakt super! Je kunt er van alles in "bakken" en dat maakt deze actifry ontzettend handig. Het is wel eventjes wachten voordat je eten klaar is, maar dan heb je ook wat. Het voordeel van de Actufry is dat het eten totaal niet vet wordt, en dus vele malen gezonder dan gewoon frituren. En dat willen we toch allemaal? Verantwoord frituren! Wat een uitkomst! Deze Tefal Actifry is aan iedereen aan te raden die vooral lekker wil eten.

A 24-03-2016 Product paar dagen in bezit

Gauw op marktplaats zetten

Wat een teleurstelling. Duurt bijna 35 a 40 min voordat de patat klaar is. Tweede portie, nee laat maar.O, en dan de snacks ook nog apart. Draaimechanisme draait niet meer bij 500gr patat, patat gaat allemaal stuk. Hoop gruis op jebord en patat is niet echt lekker. Groot gezin of visite Ben je 1 1/2 uur verder. App maakt veel lawaai. Groente wordt bruin en absoluut niet gaar. Wat een miskoop....

jakob Bos 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

Maar buiten deze gebruiksvriendelijkheid geen commentaar. Media markt reclameerd 20 euro korting Tefal site geeft geen krimp. Loempia geprobeerd het flesje aan de buitenkant knapperig binnen in taai/ kroket knapperig niet bruin droge harde korst. 15:00 gekocht 17:00 terug gebracht. Reden; waardeloos luidruchtig doet 20 minuten meer stroom verbruiken als een friteuse. Geen meer waarde eigenlijk nutteloos. Nog geen één dag in bezit !

Lisette107 04-06-2015 Product maand in bezit

Het is echt een prima product.Ik heb hem gekocht met de bedoeling om er aardappeltjes in te bakken, dat gaat prima. Ben er inmiddels achtergekomen dat je er komplete (roerbak)maaltijden mee kunt maken. Had hem echt al veel eerder moeten aanschaffen, prima pan.

marybethinams 04-06-2015 Product paar weken in bezit

Deze apparaat is zo makelijk te gebruiken. Ik kook aardappelen voor mijn man voor eten elke avond en hij is ZO blij! Mijn vriendin heeft deze ActiFry aanbevolen en het is het beste apparaat ooit. Zo makelijk schoon te maken. Ik zal hem ook aanbevelen aan mijn vriendinen.

hmarkens 03-06-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat; maakt heerlijke frites, kroketten ed.
Zeer aan te bevelen, mede doordat er weinig of geen vet verbruikt wordt. Dus: ook nog goed voor je gezondheid!

renly 02-06-2015 Product paar weken in bezit

Prima product. Blij dat ik hem heb gekocht bij BCC.Even wennen, maar daarna wil je hem niet meer kwijt.

ingeltsje 01-06-2015 Product paar weken in bezit

De actifry bevalt goed de patat komt er lekker krokant uit en ook kipnuggets en frikandellen en grote loempias komen er goed en lekker uit.
Het duurt iets langer voor het klaar is maar dan heb je wel een iets gezondere snack.
vitnameseloempia's worden wat taai in de actifry en zit weinig smaak aan.
De actifry is heel makkelijk schoon te maken en dat is ideaal

Cemadia 31-05-2015 Product kwartaal in bezit

Tot nu toe alleen aardappeltjes en patat in gebakken maar super lekker en ook knapperig. Vormgeving mooi en goed schoon te houden. Ga snel eens andere dingen proberen, zoals Bolognese saus.