Epson Stylus Photo P50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus Photo P50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Arme Jongen 05-06-2014
Geschreven voor: Epson Stylus Photo P50

Maakt prachtige afdruk maar is na circa 2 jaar of pak m beet 400 foto + normale afdrukken in A4 formaat versleten: oftewel strepen die m.b.v. de normale reinigingsprocedure niet meer weggaan. Bovendien zijn de cartridges bijzonder snel op en erg kostbaar (60,- Euro voor een set). Jammer want ik was aanvankelijk zo enthousiast. Nu maar een zwart-wit laserprinter gekocht van Brother: de foto's die ik uit moet printen zijn toch niet in kleur dus..

Ronald de Printer 31-07-2012
Geschreven voor: Epson Stylus Photo P50

Print netjes, beetje langzaam. December 2012 gekocht een klein onderdeel afgebroken van een zwak onderdeel. Die mag je dus bijbestellen. Hup prullenbak in byebye Epson.

Ronald de Printer 31-07-2012

Moet zijn December 2011.

Na Canon ook geen Epson printer meer 01-05-2012
Geschreven voor: Epson Stylus Photo P50

Na ongeveer een jaar heeft deze printer er de brui aan gegeven. Oorzaak: De inktkussentjes waren vol. Na deze melding gegeven te hebben doet de printer helemaal niets meer. Je moet je dan wenden tot de Epson service, via internet even nagezocht; je kunt beter een nieuwe printer kopen dan de inkt kussentjes laten vervangen. Ik had gedacht dat na 3 canon printers ik nu eindelijk een top printertje zou hebben, helaas... ook deze kan het echte printwerk niet aan. Vandaar ook een duurzaamheid score van 1.

Reintje2 03-11-2009
Geschreven voor: Epson Stylus Photo P50

Printer vandaag gekocht en gelijk getest.
Prima ding, installeren was een eitje en daarna gaf hij prachtige afdrukken, overigens net als zijn voorganger de R285 die ik ook heb.
Wordt bij mij hoofdzakelijk gebruikt voor het printen van cd´s. En dat doet hij prachtig!
Hij ziet er ook nog eens mooi uit, kortom een aanrader.