Winkels

Reviews: Klein


Op deze pagina vind je een overzicht van alle reviews van Klein.


645 reviews Totaalscore 7,5
4 sterren
Gemak
4 sterren
7,9

We zijn benieuwd naar hoe gemakkelijk het je werd gemaakt om de online aankoop uit te voeren. Je kunt hierbij denken aan punten zoals:

  • Vond je de website duidelijk of juist niet?
  • Hoe makkelijk kon je de producten die je zocht vinden?
  • Was het makkelijk om te betalen of juist lastig
  • Moest je veel of weinig gegevens invullen?
  • Hoe ervaarde je het bestelproces?
  • Was het duidelijk wat je kon verwachten bij elke stap die je deed?

Service
4 sterren
7,6

Bij 'Service' zijn we benieuwd naar hoe je werd ondersteund voor, tijdens en na het aankoopproces. Punten waar je aan kunt denken:

  • Hoe ervaarde je de bereikbaarheid van de winkel voor vragen?
  • Indien je contact opgenomen hebt met de winkel: hoe ervaarde je de professionaliteit?
  • Zijn de levertijden en de manier van leveren volgens je verwachting, of op welke manier week dit af van je verwachting?
  • Wat vind je van de retourprocedure van de winkel?
  • Worden er extra kosten berekend voor bepaalde service elementen en zo ja, wat vind je hiervan?

Assortiment
4.5 sterren
8,0

Bij het onderdeel 'Assortiment' zijn we benieuwd naar:

  • Voldoet het assortiment van de winkel aan je verwachting?
  • Vind je dat er genoeg keuze is binnen een productgroep?
  • Heb je alles bij deze winkel kunnen vinden wat je verwachtte?
  • Is de prijs waarvoor het product wordt aangeboden concurrerend?
  • Kun je dezelfde soort producten vinden in verschillende prijsklassen?

Aanbeveling
4 sterren
7,6
In welke mate zou je deze winkel aanbevelen aan iemand anders?
Meer informatie over de consumentenreviews

Hier lees je de beoordelingen die onze bezoekers Klein hebben gegeven.

Pagina 1 van 41
Totaal 8,8
4.5 sterren
25-10-2014

LJMF1

Aankoop: Fysieke winkel
In Breda aan de Singel

Na 2 maanden kwam ik er achter dat de er bij bepaalde afdrukken strepen getrokken werden. Terug naar de winkel en het product werd probleemloos omgeruild. Dit product vertoonde dezelfde symptomen. Na zowel contact te hebben gehad met Canon en Klein ben ik terug naar de winkel gegaan en heb daar de Canon voor een Epson omgeruild. Het geheel verliep vlekkeloos.
Mijn complimenten hiervoor.

  • Via Kieskeurig werd ik naar de website geleid. Gemak 9
  • Werd op een correcte manier te woord gestaan toen ik het product in de winkel kwam afhalen. Service 9
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • Zou ik aan kennissen en vrienden aanbevelen i.v.m. de service. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van LJMF1
Reageer op deze review

Totaal 2,5
1 sterren
25-10-2014

sinnemat

Aankoop: Fysieke winkel
Rotterdam, Weena

Wat men HEEL belangrijk vinden is dat je een energie contract afsluit. Daar willen ze veel tijd in steken. MAAR DAAR KOM JE DAN NET NIET VOOR.

  • Een reis van 35 kilometer omdat in Rotterdam deze nog in de winkel te koop stond volgens de site van Klein. Maar helaas. Gemak 3
  • De verkoper liet weten dat het product niet meer voorradig was terwijl het nu 25-10-2014 nog steeds op de site staat. Nadat hij zijn uiterste best had gedaan om ons een andere te verkopen die volgens hem een betere lens had en kaartje met fietsstatief was het tijd voor de Energie. En maar blijven zaniken dat dit 50 euro korting op de directe aankoop opleverde. Service 3
  • Als je reclame op internet (o.a. startpagina) maakt moet je ook zorgen dat het product er is zoals je op je eigen site aangeeft. Assortiment 1
  • Ik heb veel producten bij Klein gekocht maar dit is echt de laatste keer geweest. Mijn vorige aankoop bij Klein Barendrecht (Fujifilm camera)was ik wat alerte en heb ik dat gezeur over energie gelijk de kop in gedrukt. Aanbeveling 3
» Lees de hele review van sinnemat
Reageer op deze review

Totaal 9,8
5 sterren
24-10-2014

RolandAnd

Aankoop: Fysieke winkel
Gorinchem

Opgewekt en vrolijke verkoper die me op een gezellige manier aan een zeer goede camera heeft geholpen. Ik heb heel lang zitten tobben tussen bepaalde camera's en heb uiteindelijk met behulp en advies van de verkoper een goede keuze kunnen maken. Nu een week in bezit en volgende week uitgebreid gebruik van maken op vakantie. Ideaal is dat je er een gratis verzekering bij krijgt voor 2 maanden. Deze dien je zelf wel op te zeggen anders loopt hij maandelijks door voor 4,99 per maand. Kreeg de camera voor iets minder dan de internetprijs en korting op verschillende accessoires. Ik ben hier op advies van een kennis geweest die ook zeer goede ervaringen heeft met Klein en ze hebben er een tevreden klant bij.
Helaas kwam ik niet in aanmerking voor 100euro extra korting, maar ik ben zeer goed geholpen. Verkoper zelf heeft een gelijkwaardige camera van hetzelfde merk en ik kan gewoon langs voor tips en advies. Ik moest wel een kwartier wachten voor ik werd geholpen, maar ik mag niet klagen want er werd ook bijna een uur tijd voor mij genomen.
Al met al zeer tevreden! Dankjewel

  • Overzichtelijke website met veel producten. Telefonisch goed bereikbaar en me reservering werd per email bevestigd. Genoeg parkeerplekken in het centrum. Winkel is makkelijk te vinden en te bereiken. Gemak 9
  • Zeker 5 sterren waard, jongeman was erg behulpzaam, vrolijk en heeft me echt advies gegeven waardoor ik een zeer goede keuze heb kunnen maken. Gratis verzekerd tegen diefstal en schade voor 2 maanden Service 10
  • Voor zo een kleine winkel enorm veel camera's. Echt heel erg veel, waardoor het voor mij nog lastiger werd om een goede keuze te maken. Maar na een uur vragen en advies toch een goede keuze kunnen maken. Assortiment 10
  • Nooit eerder werd ik zo op me gemak gesteld. Ik kreeg een bak koffie, een kruk toegeschoven en op een leuke manier werd me het verschil tussen bepaalde camera's uitgelegd. Aanbeveling 10
» Lees de hele review van RolandAnd
Reageer op deze review

Totaal 7,8
4 sterren
23-10-2014

toontjo64

Aankoop: Fysieke winkel

We wilden eigenlijk een ander model, maar door het goede advies en de duidelijke uitleg, hebben we uiteindelijk voor dit product gekozen.

  • Duidelijke website Gemak 7
  • Goed advies Service 8
  • Veel keus Assortiment 8
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 8
» Lees de hele review van toontjo64
Reageer op deze review

Totaal 3,0
1 sterren
22-10-2014

orejas

Aankoop: Fysieke winkel
Utrecht

  • Op dezelfde dag in de winkel ophalen als je 'm online besteld hebt is superhandig. Toch geen hoog cijfer, want het kostte me nog bijna een half uur voordat buiten stond met mijn aankoop. Dat had ook in drie minuten gekund. Gemak 5
  • De verkoper wilde mij achtereenvolgens het volgende nog verkopen - op een manier die ik niet aangenaam vond. - Een ander product dan degene die ik besteld had, onder het mom "degene die je besteld hebt loopt heel vaak vast" (serieus...). Het alternatieve product is volgens alle reviews inferieur aan mijn product, maar niet volgens de verkoper van Klein.nl... - Een hoesje ("ik kan wel wat aan de prijs doen") - Een verzekering (voor € 15 twee jaar lang). - Een energiecontract. Daarnaast (want al het bovenstaande wist ik van tevoren, dankzij reviews als op Kieskeurig) kreeg ik een ongesealde verpakking mee. De verkoper vertelde dat hij 'm had opengemakt om de kleur van het apparaat te checken... Ten eerste, de kleur van het apparaat wordt op de buitenkant van de verpakking vermeld en ten tweede heb ik niet gezien dat hij de verpakking opende. Hierdoor weet ik nog steeds niet of ik een nieuw of gebruikt product heb. Ik heb het er maar bij laten zitten, omdat ik bijna te laat kwam voor een afspraak door alle andere vertragende gesprekkken. Ondoorzichtig en onprettig, al met al. Service 3
  •   Assortiment
  • Ik zou deze winkel ten strengste afraden aan anderen. De enige reden dat ik er iets heb gekocht is omdat het op 500 m van mijn huis was en ik het graag snel wilde hebben. Ook de lage prijs speelt mee. Desalniettemin zal ik niet snel terugkomen bij Klein.nl. Dan maar een tientje meer betalen. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van orejas
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
21-10-2014

bakidee

Aankoop: Fysieke winkel
XL Eindhoven

Ik heb als eerste een systeemcamera gekocht.Dit nadat ik heel erg goede uitleg had gekregen over verschillende camera's, waarbij zeker niet de nadruk werd gelegd op de duurdere camera's. Mij werd verteld dat ik die binnen 30 dagen kon omruilen als hij toch niet bleek te bevallen, inclusief alle accessoires.
Omdat ik met een cursus fotografie begon, bleek toch al snel dat ik meer de mogelijkheden wilde van een semiprofessionele camera. En zonder problemen, met weer goed advies waarvoor ruim tijd werd uitgetrokken, heb ik toen voor de Nikon gekozen. Het eerder gekochte toestel met alle accessoires: tas en voorzetlens werd teruggenomen voor de aankoopprijs.
De gratis workshop systeem- en spiegelreflexcamera's die aangeboden wordt en erg druk bezocht is een aanrader.

  • (Geen motivatie) Gemak 10
  • (Geen motivatie) Service 10
  • (Geen motivatie) Assortiment 10
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 10
» Lees de hele review van bakidee
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
20-10-2014

B Slaman

Aankoop: Fysieke winkel
Utrecht

In eerste instantie had ik een Tokina Lens gekocht, die had ik over het weekend mee, maar ik kwam er achter dat het niet de lens was die ik zocht. Ik kon 'm na het weekend meteen omruilen voor een andere lens. omdat ik het nog niet wist, kreeg ik een tegoedbon. Ik heb een paar dagen later goed gelezen en me laten adviseren in de winkel en het is de Sigma 24-105 F4 geworden. Een fantastische lens en geweldige flexibele service van Klein.

  • Bij Camera.nl/Klein is gewoon standaard veel op voorraad. Ook het reserveren van spullen op voorraad is makkelijk en kun je het in de winkel testen voor je het koopt Gemak 9
  • Er is altijd wel iemand aanwezig die je kan helpen. Ze weten er veel vanaf. Service 9
  • Zeer groot assortiment, vooral in de Camera.nl xl winkels Assortiment 9
  • Omdat er zoveel op voorraad is kun je voelen wat je koopt, dat is vooral bij camera's een belangrijk punt Aanbeveling 9
» Lees de hele review van B Slaman
Reageer op deze review

Totaal 9,5
5 sterren
20-10-2014

lukasvelters

Aankoop: Online

In het verleden vaak spullen gekocht in de winkels van Klein, nu een keer een bestelling op internet geplaatst, een Canon camera. Het ging heel voorspoedig, volgende dag de camera thuis bezorgd. Geweldig!

  • Fijne website Gemak 9
  • (Geen motivatie) Service 9
  • Heel veel keuze Assortiment 10
  • Aanrader! Aanbeveling 10
» Lees de hele review van lukasvelters
Reageer op deze review

Totaal 4,8
1 sterren
19-10-2014

kickwomen56

Aankoop: Fysieke winkel
winkelcentrum oosterhof

niet goed:
als je het bestelde artikel wil ophalen, ligt het nog niet klaar.
ze proberen je een ander merk aan te smeren en dat doen ze op zo'n agressieve wijze, dat je de nijging heb te gaan twijfelen aan je keus, terwijl je toch goed je huiswerk hebt gedaan. lukt dat niet, dan bieden ze je niet andere bijproducten aan, maar dat gaat ook weer gepaard met die agressieve manier en 1x nee zeggen is dan niet genoeg, ze blijven doorgaan, tot het onbeschofte af
wel goed: ruim assortiment

  • alles is helder en duidelijk op de site Gemak 8
  • ik de winkel krijg je op hetzelfde artikel 5 jaar garantie, maar niet als je het op het internet besteld en ophaald en betaald in de winkel, dat zou niet uit moeten maken Service 2
  • van de e-readers waren er verschillende merken en types voorradig Assortiment 8
  • niemand: ze handteren daar zulke agressieve verkooptechnieken, dat wil je niemand aan doen en mensen die niet sterk in hun schoenen staan, helemaal niet. ze komt dan met dingen thuis die je helemaal niet wil hebben Aanbeveling 1
» Lees de hele review van kickwomen56
Reageer op deze review

Totaal 1,0
1 sterren
18-10-2014

Johan154

Aankoop: Fysieke winkel
Barendrecht

Echt te erg foto klein ongekend hoe je daar bedonderd word.
Ik snap niet hoe dat in deze tijd nog kan.

2 jaar geleden wilde ik een Philips tv kopen bij foto klein hadden ze hem nog staan precies het type wat ik zocht.

Ik kreeg hem gewoon niet mee bijna de verkoper bleef hem maar afkraken en wilde dat ik een duurdere tv kocht van een ander merk.
Me vrouw wilde al weg uit de winkel maar ik wilde hem toch graag hebben dus ik bleef .
Na heel veel moeite ging de verkoper hem halen.

Ik had toen al een hele erge nasmaak van de koop maar ik dacht dat het aan de verkoper lag.

Paar maanden later kregen we een folder in de bus met een klein Philips tv'tje voor in de slaapkamer.

Wederom alle winkels van klein afgebeld en nergens te krijgen!! Ze lokken je gewoon om naar de winkel te komen en dan iets duurders aan te smeren!!

Jaar later voor me ouders op zoek naar een tv nu bleek dat hij bij foto klein 200 euro goedkoper was dan elders .

Ik eropaf in een ander filiaal van klein dus we wisten welk type we wilde ik kom in de winkel ik zag hem staan ik zeg die wil ik...zegt de verkoper ja maar die is zo goedkoop omdat het showmodellen zijn!!

En het ergste is nog hij stond nog gewoon in de webshop om te bestellen!!

Nooit meer foto klein voor mij

Ik ga er zeker van uit dat ze het met deze praktijken het echt niet lang volhouden!
Dus kassa en radar houd foto klein maar in de gaten!

Zelfs als je een product reserveert dan kom je om het op te halen en zelfs dan proberen ze je nog wat anders aan te smeren!

  • Gemakkelijk wat bestellen of reserveren Maar als het zogenaamd klaar staat is het er niet Gemak 1
  • Service ...als je belt liegen ze alsof het gedrukt staat na 0,5 uur in de wacht ... Service 1
  • Het lijkt alsof ze veel hebben maar de helft zijn lokkertjes Assortiment 1
  • Het is gewoon te erg dit kan echt niet!! Tros radar en kassa pak het aub op Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Johan154
Reageer op deze review

Totaal 1,0
1 sterren
18-10-2014

r.passchier

Aankoop: Online

Gratis verzekering, in de winkel vertrouwde ik het eigenlijk al niet maar in goed vertrouwen toch mijn handtekening gezet en IBAN nr gegeven.
Nu blijkt dat ik een verzekering voor 5 jaar heb afgesloten en deze zelf direct moet beëindigen om er niet aan vast te zitten voor 60 maanden x 4.29 EUR = 250 EUR !!!!
Beste Foto Klein, hier zit ik natuurlijk niet op te wachten, graag goede voorlichting bij het aanbieden van zo'n "gratis 2 maanden" verzekering.
Levering van mijn e-reader ging ook al niet vanzelf met allerlei hindernissen.
Mails dat hij in de winkel is en dan er niet is, er iets anders geprobeerd wordt te verkopen.
Daarna was de order uit het systeem verdwenen, waardoor de e-reader plotseling 40 EUR duurder was geworden.
Gelukkig is dit allemaal uiteindelijk wel goed opgelost maar toch voelt dat niet goed.
Ben nu wel blij met de e-reader en de aankoop maar niet met Foto Klein en de “gratis” verzekering.

  • Mail ontvangen dat mijn e-reader in de winkel afgehaald kon worden. Toch was hij niet aanwezig en moest nog 2 keer terug komen :-( Gemak 1
  • Gratis verzekering gekregen, achteraf blijk je bijna vast te zitten aan een 5 jarige verzekering van meer dan 250 EUR. Ik moet hem nu gaan beeindigen, de omgekeerde wereld. Jammer dat dit er niet wordt bij verteld, dan had ik de gratis verzekering nl. geweigerd. Service 1
  • Bij 1e keer afhalen was deze e-reader niet op voorraad in de winkel, ondanks andere berichtgeving op het internet. Assortiment 1
  • Niet dus. Oppassen allemaal. Er wordt geprobeerd andere artikelekn te verkopen dan diegene die je hebt besteld via internet. En dan nog die gratis verzekering Aanbeveling 1
» Lees de hele review van r.passchier
Reageer op deze review

Totaal 1,5
1 sterren
16-10-2014

SvD

Aankoop: Fysieke winkel
Karel Doormanstraat

In de buurt twee winkels, waarvan zelfs een XL winkel heeft ze niet op voorraad. De site verwijst ons naar een winkel die hem wel op voorraad zou hebben. Winkel bezocht en blijkt dat dit niet zo is en doen de mededeling dat we het toonmodel mogen kopen. We laten ons niet verleiden en keren zeer teleurgesteld huiswaarts.....

  • Artikel op website wel gevonden, maar kunnen het niet leveren! Gemak 2
  • Bij winkel die het artikel in voorraad zou hebben kregen we te horen dat ze niet in voorraad zijn en u kunt wel het toonmodel kopen! Service 2
  • Volgens de website in voorraad bij bepaalde winkel, maar blijkt in de winkel dus niet! Assortiment 1
  • Nou niet dus....Verwijzen naar een vrij ver filiaal om het product te kunnen kopen en blijkt dat het niet te leveren is. Beloven maar niet waarmaken verdient geen pluim! Aanbeveling 1
» Lees de hele review van SvD
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
16-10-2014

vincentvanas

Aankoop: Fysieke winkel
zeist

Voldoende en capabel personeel! Goed assortiment en overzichtelijk.

  • Winkel in de buurt, online bij Klein prima kunnen oriënteren, breed assortiment, mijn camera werd direct intern naar betreffende filiaal gehaald zodat ik deze kon bekijken en uiteindelijk kopen. Gemak 8
  • Goede service, wel wat missertjes links en rechts zoals onduidelijke communicatie op de site rondom cash back ( is dus pas als je overstapt naar andere energielevencier) maar ben goed tegemoet gekomen en de tijd wordt voor je genomen! top! Service 9
  • uitstekend, breed en veel op voorraad. Assortiment 9
  • prima winkel! Aanbeveling 8
» Lees de hele review van vincentvanas
Reageer op deze review

Totaal 9,8
5 sterren
15-10-2014

Vince_Luiks

Aankoop: Online

Na wat zoeken voor een GoPro camera op klein.nl terechtgekomen. Ik herkende klein van de foto klein winkels, ik wist niet dat ze een webshop hadden. Ik moet zeggen dat de webshop er erg goed uitziet, duidelijk en heel veel keuze. Bestellen ging ook voorspoedig, ik had hem de volgende dag binnen. Ik zal zeker terugkeren.

  • (Geen motivatie) Gemak 10
  • (Geen motivatie) Service 9
  • (Geen motivatie) Assortiment 10
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Vince_Luiks
Reageer op deze review

Totaal 4,8
1 sterren
14-10-2014

klerk8

Aankoop: Online

Hadden een tv besteld via internet, deze zou de volgende dag bezorgd worden. Werden de volgende dag gebeld dat ze nu pas de order binnen hadden gekregen, dit terwijl wij alles al hadden betaald en verschillende bevestigingsmails binnen hadden gekregen. De tv zou de volgende dag bezorgd worden. Vonden wij wel wat jammer maar ja, soms gaat er nou eenmaal iets mis. Daarna werd het echt een ramp, het terrein waar wij wonen is autoluw, wat inhoud dat er na 11.00 ´s ochtends een paal automatisch omhoog gaat waardoor het onmogelijk is het terrein met een auto op te rijden. Iedere bezorgdienst weet dit inmiddels, dus die zorgen er wel voor dat pakjes voor 11.00 bezorgd worden, anders moeten ze een eind lopen. Niet de bezorgdienst van Klein, eerst geloofde ze het niet, gingen de map bestuderen en kwamen tot de conclusie dat er wel vier ingangen zijn...Ja dat klopt wel maar dat zijn bruggetjes waar je alleen te voet over heen kan met van de vaste hekken waarbij je af moet stappen met je fiets om erdoor te komen. Dit was al redelijk vervelend want waarom zouden wij hierover liegen. Oké, toen kon onze tv voor twaalven bezorgd worden met de aantekening erbij van de afsluiting van het terrein om 11.00 ´s ochtends. Volgende dat 11.15 gebeld met Klein, ja de bezorger was net in Rotterdam! Vanaf Rotterdam is het zeker een uur rijden dus de bezorger kon überhaupt al onmogelijk voor 12.00 bij ons geweest zijn, wij moesten weg want hadden een afspraak elders. Weer veel discussie met de 'klantenservice', 'nee, het was onmogelijk om die tv voor 11.00 te bezorgen', wij moesten maar voor een oplossing zorgen en de tv ergens anders laten bezorgen zodat wij hem dan weer op konden gaan halen. Aan me hoela, dachten wij en hebben de tv geannuleerd en hopen nu snel ons geld retour te zien op onze rekening!
Klein.....en dikke min voor jullie service (kan je het wel zo noemen) en jullie klant vriendelijkheid!

  • beloven mij iets wat ze niet nakomen, tv zou de volgende dag bezorgd worden (dikke reclame op de website), maar was volgens hen, ondanks alle bevestigingsmails die wij hadden ontvangen, pas de volgende dag bij hen binnengekomen Gemak 4
  • denken niet mee maar laten mij hun probleem oplossen. Zij konden alleen het terrein op tot 11.00 's ochtends, anders moesten ze een flink stuk lopen met onze tv, dan moest hij maar bij iemand anders bezorgd worden?! Service 3
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • slechte service, niet klantgericht, star. Zoals eerder gezegd, werd er van ons verwacht om met een oplossing te komen en dat terwijl zij zeggen het gekochte product thuis bij u af te leveren! Aanbeveling 4
» Lees de hele review van klerk8
Reageer op deze review

Totaal 9,2
5 sterren
13-10-2014

Joeri_S

Aankoop: Online

Ik kom al jaren in de winkel bij Klein maar nu toch maar een keer via internet gedaan omdat ik weinig tijd had en voor de vakantie toch een camera wou kopen. Bestelt via klein.nl, prima website. Na wat onderzoek gekozen voor de Nikon 1 in het wit. Ik hoopte op een snelle bezorging en die kwam er, gewoon volgende dag in huis.

Klein heeft mij bij een bestelling online dus niet teleurgesteld, zeker bevallen dus het zal waarschijnlijk niet mijn laatste online bestelling zijn.

  • Alles ging prima, vanuit je luie stoel bestellen en de volgende dag in huis. Gemak 10
  • Bij deze bestelling niet veel gebruik gemaakt van de service. Service 8
  • Keuze te over Assortiment 9
  • Ik zou Klein iedereen aanbevelen. Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Joeri_S
Reageer op deze review

Totaal 9,5
5 sterren
09-10-2014

marloesh86

Aankoop: Online

Een printer aangeschaft op Klein.nl Veel keuze en in vergelijking tot andere websites een goede prijs.
Ik had de volgende dag mijn bestelde product binnen dus helemaal top.
Ik kom zeker wat vaker kijken op klein.nl

  • Snel gevonden wat ik zocht op de website Gemak 9
  • (Geen motivatie) Service 9
  • Veel keuze, meer dan ik verwachtte bij Klein Assortiment 10
  • Zeker aan te bevelen Aanbeveling 10
» Lees de hele review van marloesh86
Reageer op deze review

Totaal 9,5
5 sterren
09-10-2014

mennotr

Aankoop: Online

postief,positief en nog eens positief

  • Eenvoudig te bestellen via het internet Gemak 9
  • Snelle, goede service Service 9
  • groot scala aan producten Assortiment 10
  • Ik raad iedereen aan, want bij mij is alles goed gegaan Aanbeveling 10
» Lees de hele review van mennotr
Reageer op deze review

Totaal 9,2
5 sterren
08-10-2014

Theovanburen

Aankoop: Online

Een Canon Powershot toestel op internet besteld, en de volgende dag opgehaald in de winkel. Hij lag netjes klaar dus alles prima geregeld, ook een mooie prijs voor gehad.

  • Bestellen op internet en in de winkel afhalen ging erg gemakkelijk. Gemak 9
  • Vriendelijk geholpen door de meneer achter de balie Service 10
  • Er is veel keuze, vooral online Assortiment 9
  • Ik raad iedereen Klein aan Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Theovanburen
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
06-10-2014

patrickroseveld

Aankoop: Online

Positief over alles

  • (Geen motivatie) Gemak 10
  • (Geen motivatie) Service 10
  • (Geen motivatie) Assortiment 10
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 10
» Lees de hele review van patrickroseveld
Reageer op deze review

Totaal 9,5
5 sterren
28-09-2014

John199

Aankoop: Online

Snel in huis en bestellingen plaatsen is zeer simpel.

  • Hele makkelijke manier van bestellen en volgende dag meteen thuisbezorgd. Gemak 9
  • (Geen motivatie) Service 10
  • Uitgebreid en overzichtelijk Assortiment 9
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 10
» Lees de hele review van John199
Reageer op deze review

Totaal 8,0
4.5 sterren
12-09-2014

joop.oostdam

Aankoop: Fysieke winkel
Barendrecht

Geen verandering door voeren ,wat ik wel mist is een bakje koffie als je lang moet wachten ,

  • Goede ontvangst en de juiste uitleg zonder op te dringen Gemak 8
  • uitleg naar mogelijkheden van de klant en niet het bedrijf - de klant is koning Service 8
  • voor wat wij zelf aangeschaf hebbebn is dat voldoende Assortiment 8
  • als zijn goed en proffessioneel - klantvriendelijk Aanbeveling 8
» Lees de hele review van joop.oostdam
Reageer op deze review

Totaal 1,0
1 sterren
12-09-2014

peregrin

Aankoop: Online

Ondanks dat ik de bestelling betaald heb is de cameratas nooit geleverd.
Ik ga maandag aangifte doen.

  •   Gemak
  • Cameratas online besteld en betaalt met ideal is niet geleverd. Zou niet op voorraad zijn, maar in de webshop staat deze tas nog steeds te koop op voorraad en leverbaar in 39 van de 39 winkels. Geen geld terug en hoor niets meer. Service 1
  •   Assortiment
  • Cameratas online besteld en betaalt met ideal is niet geleverd. Zou niet op voorraad zijn, maar in de webshop staat deze tas nog steeds te koop op voorraad en leverbaar in 39 van de 39 winkels. Geen geld terug en hoor niets meer. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van peregrin
Reageer op deze review

Totaal 1,0
1 sterren
11-09-2014

TijmenXI

Aankoop: Fysieke winkel
Meerdere filialen omgeving Rotterdam

De informatie die op de site staat is niet kloppend. Er worden demomodellen tv's verkocht alsof ze nieuw zijn. Voorraad is er verder niet, elk filiaal heeft er een op de plank staan, meer niet. Vervolgens proberen ze je een duurdere tv met 'aantrekkelijke' korting aan te smeren. Maar de winkelprijzen zijn sowieso veel hoger dan de online prijzen, dus je betaald alsnog meer dan nodig. Ik raad ten strengste af om hier spullen te kopen

  • In de webshop staan aantrekkelijke prijzen voor mooie instap LED-tv's. Nu blijkt dat deze TV's niet nieuw zijn en het hier om showroom modelletjes gaat. Dit is op de site nergens te zien. Ik ben dan ook voor verschillende TV's naar de winkel gegaan om er daar achter te komen dat het bekraste showroom model ook wel ingepakt kan worden. Voor dezelfde prijs nota bene! Waardeloos, als je zo online verkoopt zet er dan bij dat het om een demomodel gaat!!! Gemak 1
  • Zie hierboven: waardeloze service. De heren willen je vervolgens wel een andere tv voor een mooi prijsje aanbieden, maar het komt er wel op neer dat je meer geld uit gaat geven dan je uiteindelijk van plan was. Service 1
  • Onduidelijk! Op de site staan veel artikelen. Echter zijn de goedkope artikelen lokkertjes om je de winkel in te krijgen, vandaar dat je ze ook niet online kunt bestellen en laten bezorgen, maar je ze alleen kunt reserveren in de winkel. Assortiment 1
  • Id adviseer om er niet heen te gaan! Slechte service, gelikte verkopers met praatjes als: ik heb hem zelf ook gehad, ik vond het niks, ik heb nu een veel duurdere. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van TijmenXI
Reageer op deze review

Totaal 2,3
1 sterren
07-09-2014

Akariko777

Aankoop: Online

- koerier vergeet mij en rijdt door!
- televisie met gebarsten scherm geleverd
- verkeerde model geleverd
- Wederom televisie met gebarsten scherm!
- Als goedmaker krijg ik een betere televisie, MAAR
- Een DERDE maal wordt een defecte televisie geleverd!

- Ik ben alle stress en slapeloze nachten beu; kies eieren voor mijn geld;

  • Klantenservice laat vaak zat op zich wachten. Heb mijzelf flink in de kosten moeten jagen door achter hen aan te bellen Gemak 1
  • Er is geen service. Ik krijg na een aaneenschakeling van ellende een 'onze excuses' en tussen de regels door 'zoek het maar uit, aju!' Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 6
  • Nog nooit in mijn leven heb ik mij dermate onheus bejegend gevoeld. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Akariko777
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
06-09-2014

daanzee

Aankoop: Online

Na de stok gekocht te hebben (waar deze in Nederland bijna nergens te verkrijgen was) ging deze helaas na nog geen 2 maanden kapot. Ik heb een mail gestuurd met foto's van het probleem naar Klein en kreeg binnen 2 uur een mail terug dat ik eigenlijk buiten de 30 dagen omruil-voorwaarde viel, maar dat ze een uitzondering zouden maken. Ik moest de mijne opsturen en dan zou ik een nieuwe krijgen. Binnen een paar dagen had ik een nieuwe. Hulde voor de service die ze geleverd hebben.

  • (Geen motivatie) Gemak 10
  • (Geen motivatie) Service 10
  • (Geen motivatie) Assortiment 10
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 10
» Lees de hele review van daanzee
Reageer op deze review

Totaal 9,7
5 sterren
26-08-2014

Juan_DLC

Aankoop: Fysieke winkel
Foto Klein Lisse

Ik had een Samsung LED TV gekocht bij Foto Klein in Lisse. Uiteindelijk viel de beeldkwaliteit me toch wat tegen. Ik heb dit vervolgens besproken met de uiterst vriendelijke en behulpzame filiaalhouder en deze bood mij aan de TV om te ruilen voor een type wat wel aan mijn wensen zou voldoen. Het is uiteindelijk de Samsung 55HU7500 geworden. Prachtige TV, geweldig beeld!
Maar wat een service, vriendelijkheid en geduld hebben deze mensen van dit filiaal. Zij weten als geen ander hoe ze klanten tevreden kunnen maken.
Nogmaals dank voor alles!

  •   Gemak
  • (Geen motivatie) Service 10
  • (Geen motivatie) Assortiment 9
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Juan_DLC
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
22-08-2014

een dame op leeftijd

Aankoop: Fysieke winkel
Capelle ad IJssel

Ik, een dame op leeftijd, heb nog nooit een winkel mee gemaakt die zo veel service geeft om een klant tevreden te stellen. Ook na mijn aankoop / aflevering blijven ze me bijstaan in alle opzichten.

  • (Geen motivatie) Gemak 10
  • 10 plus plus Service 10
  •   Assortiment
  • super service Aanbeveling 10
» Lees de hele review van een dame op leeftijd
Reageer op deze review

Totaal 7,2
3.5 sterren
20-08-2014

Anne2323

Aankoop: Fysieke winkel
Delft Zuid

Ik heb het idee dat de service van Klein erg verschilt per filiaal en zou daarom niet online aankopen doen, omdat je niet weet met welke winkel je dan te maken hebt.
Onze eerste tv was door miscommunicatie toch niet wat we zochten. Wij kregen geen vervelende reactie terug in de winkel en konden gewoon ruilen na twee weken!
De medewerker heeft ons overgehaald om te ruilen met een (duurder) alternatief dan degene die wij in gedachten hadden. Hier hebben wij geen spijt van gekregen! We zijn echt heel erg blij nu met de tv die we hebben en hij was erg scherp geprijsd.

  • Nadeel: De prijzen zijn erg onduidelijk, verschilt volgens mij ook nog per filiaal. Dit maakt het uitzoeken van een product verwarrend. Niet alle tv's zijn draaiend in de winkel te bekijken en de bronnen zijn niet allemaal HD, waardoor het beeld minder mooi is dan de tv aankan. Gemiste kans. Gemak 7
  • Medewerker was erg geduldig, ruilen geen probleem hij nam de tijd voor ons en wilde ons echt blij maken met het uiteindelijke product. Service 8
  • Online assortiment komt niet overeen met verschillende winkels. Ik heb het idee dat de samenwerking tussen de winkels niet altijd soepel gaat en ze liever producten verkopen dat ze zelf op voorraad hebben. Soms betekend op voorraad bij de winkel online aangegeven een showmodel dat niet mee te nemen is. Assortiment 7
  • Als je zelf vooronderzoek hebt gedaan, weet wat je wilt en gangbare prijzen kent kan ik de winkel aanbevelen vanwege de scherpe prijs en omruilgarantie zonder problemen of moeilijk doen. Aanbeveling 7
» Lees de hele review van Anne2323
Reageer op deze review

Totaal 1,0
1 sterren
11-08-2014

llievers

Aankoop: Online

Schandalig dat ondanks dat je aangeeft dat je de klant op deze wijze misleid, ze er gewoon mee doorgaan.

  • Ik moet vooraf betalen, maar vervolgens leveren ze niet wat ze beloven; een nieuwe TV. Ik kan een tweedehands krijgen. Een marketingtruuk? Kunnen we mischien een ander product aanbieden. Wat is uw extra budget? Teveel moeite om aan te geven dat het om een showmodel gaat. Dus moet ik weer wachten tot ik mijn G eld terugkrijg Gemak 1
  • Aftersales: Superslecht. Ik wordt niet serieus genomen. Ze liegen mij gewoon voor en geven geen antwoord waarom ze de advertentie niet gewoon goed dat het om een showmodel gaat. Het antwoord wat ik krijg is: "OP=Op is 2e hands" en dat moet je maar snappen De TV stond eerst voor € 999,- en ze schrijven € 1.999,- wat de oorspronkelijke prijs ooit was. "We verkopen het alleen in de winkel", maar ook nu nog kan je het via de website bestellen zonder eerst te kijken. Je kunt nog gewoon je geld overmaken. Service 1
  • Op papier goed. In de praktijk niet. Nergens staat dat het om showroommodellen gaat. Assortiment 1
  • Pas als ze een eerlijke website gaan maken. Nu zie ik niet of het nieuw of een showroommodel is. Er lastig, want je betaalt wel vooraf en daarna moet je je geld maar weer zien terug te krijgen Aanbeveling 1
» Lees de hele review van llievers
Reageer op deze review

Totaal 1,0
1 sterren
10-08-2014

clarita25

Aankoop: Fysieke winkel
XL winkel in Breda

Vorige week woensdag/donderdag heb ik voor 4040,- aan cameraspullen bij klein gekocht in het filiaal in barendrecht.nde converter 1.7 bleek niet op voorraad en ik heb gevraagd om bestelling naar filiaal in breda te leveren(mijn woonplaats). Mij werd geadviseerd om deze zelf in de winkel in breda te bestellen. Afgelopen zaterdag heb ik de converter in breda proberen te bestellen. Bleek dat ze hem moesten laten bezorgen vanuit het filiaal in barendrecht! De verkoper wilde mij hier 20 euro bezorgkosten hiervoor in rekening brengen. Ik heb aangegeven geen bezorgkosten te willen betalen omdat ik net uit barendrecht speciaal naar breda was gezonden twee dagen tevoren! Na veel moeilijk doen heeft verkoper uiteindelijk bezorgkosten kwijtgescholden. Vervolgens adviseerde hij mij om service plus aanbieding te nemen op converter, deze aanbieding gold voor alle nikon producten. Ik vroeg hem verbaasd of dat dan ook op de nikon cameras gold aangezien ik mijn nikon d610 net bij klein barendrecht had gekocht...Dat bleek het geval en ik gaf aan graag 1 nacht over dit voostel na te denken voor de d610. Verkoper ging weer moeilijk doen, hij kon het alleen voor mij regelen als ik meteen zou beslissen. Een dag later was de aanbieding niet meer geldig, want zei hij, dat hij mij maar moest geloven dat ze me in barendrecht niet van de aanbieding op de hoogte hadden gesteld...Op moment van afrekenen bleek converter ineens 60euro duurder dan in barendrecht(460 ipv 399), dit gaf ik aan, verkoper zei dat ik die dan maar moest halen in barendrecht filiaal...Dus gaf ik aan dat ik dan beter alles in barendrecht kon regelen. Verkoper gaf opnieuw druk met het verhaal dat ik dan te laat zou zijn voor service plus aanbieding. Ik zoekend naar mijn pinpas, blijk ik deze niet bij te hebben. Verkoper insinueert wederom dat ik niet de waarheid spreek en zegt spottend;hoe heb je dan in barendrecht kunnen betalen? Ik antwoordde 'je luistert niet, dat was eergister'!
Verkoper gaat door;ik zie toch dat je een creditcard in je portemonnaie hebt! Ik laat hem verontwaardigd mijn passen zien om te bewijzen dat ik geen pinpas nog creditcard bij had! Nu een paar dagen later besef ik me hoe onrespectvol de verkoper mij behandeld heeft. Ik had natuurlijk gelijk weg moeten lopen en hem op zijn plaats moeten wijzen. Ik had iets anders gehoopt bij foto klein, zeker wanneer ik net meer dan vier 4duizend euro aan fotospullen heb gekocht! Ik twijfel dan ook om alsnog mijn spullen te retourneren, aangezien mijn vertrouwen in foto klein gedaald is. In ieder geval zou ik iedereen aanbevelen om nooit in het filiaal in Breda een aankoop te doen. Overigens ben ik erachter gekomen dat er voor interfiliale bestellingen normaliter helemaal geen bezorgkosten bestaan! Erg vreemd dat ze mij dus wel 20 euro hiervoor in rekening wilden brengen

  • voor niks op en neer gereden, onrespectvol behandeld en onverklaarbare extra kosten Gemak 1
  • voor niks op en neer gereden, onrespectvol behandeld en onverklaarbare extra kosten Service 1
  •   Assortiment
  •   Aanbeveling
» Lees de hele review van clarita25
Reageer op deze review

Totaal 1,0
1 sterren
09-08-2014

Kanoktham

Aankoop: Online

Ik had via internet een product besteld en toen ik het wilde gaan afhalen bleek het een showemodel dat niet compleet was. Ik ben vanuit Den Haag dus voor niets naar Rottterdam gereden.

  • Het is niet eenvoudig omdat niet alle producten overal beschikbaar zijn. Gemak 1
  • Ook als je vraagt bij de klantenservice of een product beschikbaar is, zeggen ze van wel maar in realiteit is het dan toch niet voorradig als je in de winkel komt. Service 1
  • Op internet staat een product en als je het bestelt krijg je een bevestiging, maar enkele uren later laten ze je weten dat het er toch niet is. Ook blijken de meeste aanbiedingen producten te zijn die beschadigd of niet compleet meer zijn, terwijl dat helemaal niet op internat vermeld is. Ook worden producten verkocht die eigenlijk een showmodel zijn. Of is dat een verkooptruck zodat je uiteindelijk een ander duurder product koopt? Assortiment 1
  • Ik zou om de bovenstaande redenen de shop aan niemand aanbevelen, maar eerder de mensen waarschuwen om er niet te kopen Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Kanoktham
Reageer op deze review

Reactie:
llievers

11-08-2014
Exact dezelfde ervaring
Totaal 1,0
1 sterren
06-08-2014

Mvhas

Aankoop: Fysieke winkel
Breda

Zie hierboven.

  •   Gemak
  • Een ontzettend slechte service; moest uur wachten voor ik aan de beurt was en dat maar met enkele klanten in de winkel. Wachtende klanten werden totaal genegeerd door het personeel. Kennelijk al gewoon aan dit fenomeen. Het is mij vorig jaar ook al eens overkomen in deze winkel. Uiteindelijk bleek mijn bestelling niet in de winkel aanwezig door fout in het voorraadsysteem. Ik heb mijn bestelling geannuleerd; ik wil nooit meer in deze winkel komen. Service 1
  •   Assortiment
  • Ik zou ieder aanbevelen juist niet naar deze winkel te gaan. Je kunt beter iets meer betalen en wel goede service krijgen. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Mvhas
Reageer op deze review

Totaal 3,8
1 sterren
01-08-2014

MarcvE1968

Aankoop: Fysieke winkel
Breda

De verkopers zijn niet betrouwbaar. Ze proberen andere prijzen te rekenen dan op website staat aangegeven!!!!

  • Bestellen en daarna ophalen gaat vrij eenvoudig, maar dan begint het..... Gemak 6
  • Bij ophalen van mijn canon 10-22 lens, probeerde men gelijk mij een ander aan te smeren, met waarschijnlijk meer winstmarge, terwijl deze slechter uit de tests kwam. Vervolgend een filter. Deze stond op website van hun voor 50,96 (ik dacht 56) en verkoper vroeg hier 70 euro voor!!! Omdat ik dacht dat deze 56 euro kostte heeft hij hiervoor 56 euro berekend, terwijl deze op website dus 50,96 stond en hij dit gezien moet hebben. De afhaalprijs van de canon 10-22 lens zou bij afhalen 20 euro goedkoper zijn (499 ipv 519) Op factuur stond echter 529 en verschil was zogenaamd verrekend met bijgekochte zonnekap. Achteraf bleek dit niet het geval. De bijgekochte zonnekap (niet van Canon zelf maar een B-merk) was niet 54,98 maar gewoon 24,98, dit volgens klantenservice. Dus 30 euro helemaal niet verrekend. Uiteindelijk dus te veel betaald en eigenlijk gewoon opgelicht!!!! Service 2
  • Redelijk standaard assortiment Assortiment 6
  • Totaal niet. Ze proberen je te belazeren en wat in mijn geval ook nog gelukt is!!!! Aanbeveling 1
» Lees de hele review van MarcvE1968
Reageer op deze review

Totaal 5,3
1.5 sterren
31-07-2014

the_Critic

Aankoop: Fysieke winkel
leiden

Sluwe verkopers

  • Snelle Levertijd, veel betalingsopties Gemak 8
  • Canon camera besteld om op te halen. Eenmaal aangekomen in de winkel probeert de verkoper mij over te halen een Samsung aan te schaffen omdat deze beter zou zijn èn goedkoper. Ik geloofde niet dat dat de werkelijke motivatie van de verkoper was, bovendien zijn de specs en kwaliteit van cameras moeilijk te checken in de winkel. Vertrouwde het dus niet en ben weggelopen. Thuis even nagezocht wat het aanbevolen model inhield tov mijn orginele bestelling. Hieruit bleek dat Foto Klein mij een veel slechtere camera wilde verkopen. Waarom? Te veel ingekocht? In ieder geval is de service niet op klanttevredenheid gericht, maar op eigen belang. Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 7
  •   Aanbeveling
» Lees de hele review van the_Critic
Reageer op deze review

Totaal 7,8
4 sterren
28-07-2014

angryhusband

Aankoop: Online

Service is uitermate goed, bezorging ietsje minder.

  • Website werkt goed, betaling ging soepel. Er is voldoende informatie over elk product aanwezig om een goede keuze te maken. Gemak 7
  • De medewerkers zijn bekwaam en reageren correct. Als je belt gaan ze echt voor je rennen. Toch ben ik 2 fouten tegenkomen. 1: er was een storing waardoor mijn bestelling niet werd verzonden. Dit was een dag vertraging. 2: Mijn pakket werd ineens een dag later geleverd. Hier hadden ze geen verklaring voor. Uiteindelijk kwam het pakket nog een dag later op mijn thuis adres binnen. Ondanks dat ik een alternatieve leveringsadres had opgegeven (staat ook in order). Hierdoor heeft mijn partner het pakket al opengemaakt en is de verrassing van dit cadeau ver te zoeken. -- Ik ben nagebeld door foto klein over dat ze het jammer vonden dat dit is gebeurd. Aangezien ze dit niet meer konden terugdraaien, wilden ze dit graag goedmaken. Hierdoor ontvang ik een Tas en UV filter voor mijn camera. Zolang dit op mijn alternatieve adres binnen komt, is dit een top oplossing. Foto klein, heel erg bedankt voor het nacontact, dit is zeker meer dan ik verwachte. Service 9
  • (Geen motivatie) Assortiment 7
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 8
» Lees de hele review van angryhusband
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
28-07-2014

coneku

Aankoop: Online

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van deze service en ben hierover heel tevreden. Vooral de snelle levering gaf veel voldoening.

  • Je hoeft er niet voor van huis Gemak 9
  • Snelle levering Service 9
  •   Assortiment
  • Prima ervaring Aanbeveling 9
» Lees de hele review van coneku
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
28-07-2014

Fre K

Aankoop: Fysieke winkel
Leidschendam

Combinatie van uitzoeken op internet met de service en persoonlijk contact in de winkel naar keuze,maakt het kopen bij deze winkelketen een echte aanrader.

  • Je kan gelijk aan de slag met deze camera, de camera geeft zelf goede uitleg van bepaalde functies dus de handleiding kan thuis blijven. Gemak 9
  • Service is Toppie bij foto Klein. Ik heb een dagdeal gevraagd waardoor ik een zeer scherp prijs aanbod kreeg en ook de service na aankoop was top. Mijn nieuwe SD kaart was kapot en werd zonder enig probleem geruild in een ander filiaal! Service 10
  • Ik kan hier niet veel over zeggen, ik wist al welke camera ik wilde hebben. Maar ik was verrast dat ze in de winkel ook de juiste reserve batterij hebben. Assortiment 8
  • Ik vind dat ze goede internet pagina hebben met duidelijke uitleg en een goede helpdesk voor evt vragen. Verder is de dagdeal service echt een aanrader. Ook de service in de winkels vind ik top, ze handelen alles af zoals je via internet bent overeengekomen Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Fre K
Reageer op deze review

Totaal 6,8
3 sterren
26-07-2014

de Bruijn 16

  • Site werkt goed, alleen jammer dat je niet in elke winkel de bestelling op kunt halen. Gemak 6
  • (Geen motivatie) Service 7
  • (Geen motivatie) Assortiment 7
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 7
» Lees de hele review van de Bruijn 16
Reageer op deze review

Totaal 7,8
4 sterren
25-07-2014

mariagijsje

Aankoop: Online

Voor mij was het een van de eerste keren dat ik iets aankocht via internet en ik moet zeggen Heel makkelijk

  • De aangekochte televisie bevalt goed .Beeld is mooi en de bediening niet moeilijk. Gemak 8
  • Ze hebben gedaan wat ze konden , Ik had alleen pech dat er een storing was en de televisie niet bezorgd was op de afgesproken tijd . Konden hem wel op het distributiecentrum dezelfde dag nog ophalen. Daar waren de mensen erg behulpzaam Service 7
  • Er is keus genoeg en prijs/kwaliteit is oke Assortiment 8
  • De medewerkers waren erg behulpzaam.Prijs was oke en het assartiment voor mij groot genoeg Aanbeveling 8
» Lees de hele review van mariagijsje
Reageer op deze review

Totaal 6,5
3 sterren
25-07-2014

donleone

Aankoop: Online

Voor het eerst te maken gehad met de klantenservice van Klein. Helaas niet geheel een goede ervaring.

De geleverde nieuwe iPad Air kwam ongeseald aan. Bij het openmaken van de doos bleek het serienummer niet overeen te komen met die op de doos vermeld stond. De callcentermedewerker gaf aan dat vanwege een partij uit Amerika op het distributiecentrum de USA-steker in de doos verruild had voor een EU-steker. Hij verwees mij door naar een van de winkels waar men nog één gesealde versie had liggen en hij voor mij apart liet houden of hij kon eventueel een nieuwe sturen via de post. Ik dacht, ach laat ik eens een eindje, 75 km, rijden.

De in de winkel apartgehouden iPad bleek ook niet geseald te zijn. Gelukkig kwam het serienummer van de iPad wel overeen met de doos.

Bij thuiskomst bleek echter dat de adapter niet functioneerde en de iPad dus alleen via een aangesloten PC kon worden opgeladen. Dezelfde callcentermedewerker dacht dat ik wel even terugging naar de winkel, weer 75km. Stuur maar een nieuwe adapter op. Dat zou dan een niet-originele Apple worden volgens hem. Gezien het feit dat met het gebruik van niet-originele laders de garantie zou kunnen vervallen of bij een volgende iOS-upgrade deze niet meer zou kunnen functioneren eiste ik toch maar een originele versie. Dan wilde hij eerst de kapotte adapter terug. Logisch, ik kan wel meer zeggen. Maar dan zijn de verzendkosten wel voor Klein, niet voor mij. Na ruggespraak kon hij daarmee akkoord gaan.

Ruim een week nadat de kapotte adapter was ontvangen en na een herinnering kreeg ik eindelijk post van Klein. Een universele USB-kabel voor gebruik van navigatie of smartphone, niet voor een Apple-device.

Nog maar eens een mail gestuurd en het logistieke probleem aangegeven. Er werd een nieuwe adapter gestuurd.

Nu, een maand na aankoop, eindelijk de adapter binnen en die doet het gelukkig. Had naar mijn idee echter sneller en beter afgehandeld kunnen worden.

  • (Geen motivatie) Gemak 9
  • Geen 100% klanttevredenheidsgarantie. Nieuwe iPad Air blijkt ongeseald en heeft ander serienummer dan op de doos vermeld staat. Een kapotte adapter kan niet makkelijk vervangen worden door een nieuwe originele. Service 3
  • (Geen motivatie) Assortiment 9
  • Geen 100% klanttevredenheidsgarantie. Nieuwe iPad Air blijkt ongeseald en heeft ander serienummer dan op de doos vermeld staat. Een kapotte adapter kan niet makkelijk vervangen worden door een nieuwe originele. Aanbeveling 5
» Lees de hele review van donleone
Reageer op deze review

Totaal 8,8
4.5 sterren
24-07-2014

Emera

  • De website is zeer overzichtelijk. Ook de voorraadstatus is aangegeven. De diverse producten zijn goed gerangschikt in rubrieken daardoor is alles gemakkelijk te vinden. Alles wijst zich eigenlijk vanzelf tot en met het betaalproces wat ook vlekkeloos verloopt. Gemak 8
  • Had een set speakers besteld. Echter deze voldeed niet aan mijn verwachtingen. Afbeelding op de site bleek niet de juiste. Via mail het probleem voorgelegd. Hier werd snel op gereageerd. Ik kreeg een veel duurdere set aangeboden zonder te hoeven bijbetalen. Ik was zeer blij verrast, want waar zie je dat tegenwoordig nog. Service 10
  • Het assortiment is redelijk uitgebreid. Heb wel alles kunnen vinden. Binnen de productgroepen is de keuze niet heel uitgebreid. Vanwege de zeer scherpe prijzen toch een dikke 8 ! Assortiment 8
  • Vanwege mijn zeer goede ervaring wat betreft de service, welke gewoon top is verdiend deze winkel gewoon een dikke 9. Misschien zelfs wel een 10, maar ja alles is voor verbetering vatbaar. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Emera
Reageer op deze review

Totaal 6,3
2.5 sterren
24-07-2014

Wouter van der Bijll

Aankoop: Online

Je zou verwachten dat PD12 ultra op minimaal 2 Pc's
is te downloaden. U maakt helemaal nergens melding op uw site dat het product maar 1 keer is te downloaden.

Als ik het product via cyberlink had besteld had dit wel gekund, door wat extra te betalen.( heb ik al eerder gedaan met PD 10.
Je krijgt dan het product op DVD toegestuurd, en je kan het zo vaak je wilt gebruiken op verschillende Pc's.

Als ik PD 12 ultra op mijn laptop wil downloaden, moet ik weer 62,99 euro betalen.

Ik voel me redelijk voor de gek gehouden door foto KLEIN.

  • (Geen motivatie) Gemak 7
  • (Geen motivatie) Service 7
  • (Geen motivatie) Assortiment 7
  • Misleidende informatie. Niet aan bevelen. Natuurlijk zijn andere producten wel in orde, maar juiste informatie over PD 12 ultra zeker niet. Aanbeveling 4
» Lees de hele review van Wouter van der Bijll
Reageer op deze review

Totaal 8,2
4.5 sterren
24-07-2014

P. van Velthoven.

Aankoop: Fysieke winkel
Eindhoven

Voor het eerst gekocht bij Klein,
Tot nu toe reden om weer terug te gaan.
Vraag nogmaals of telefonisch contact mogelijk is.
Ik concludeer dat de omzet hoog is. Is de service met telefonisch contact te regelen ????

  • Jammer dat de winkel in Eindhoven niet telefonisch bereikbaar is. Nu ben ik genoodzaakt om elke keer 45km. nutteloos te rijden. hierdoor wordt goedkoop alsnog duurkoop!!!!! Gemak 7
  • Ik werd geholpen door vakkundige en dienstbare medewerker. Bij een tweede bezoek heb ik bijna een kwartier moeten wachten omdat de dienstdoende medewerker telefonisch in gesprek was. Service 9
  • Bijna alles wat ik nodig had Jammer dat ik twee keer zinloos moest rijden. Assortiment 9
  • Met de mededeling dat men niet telefonisch kan bespreken. Aanbeveling 8
» Lees de hele review van P. van Velthoven.
Reageer op deze review

Totaal 7,8
4 sterren
23-07-2014

C Sikkenk

Aankoop: Online

Ik heb een poloroidkamera besteld met bijbehorend fotopapier. De bestelling werd razendsnel de volgende dag geleverd. Tot zover niets dan lof. Toen kwam ik er achter dat er per ongeluk het verkeerde fotopapier was geleverd. Ik heb hier over gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Ik kon het product retourneren en dan zou gelijk het jusite papier op de post gaan zodat het verjaardagskado van mijn dochter kompleet zou zijn voordat we op vakantie zouden vertrekken. Helaas was dit niet het geval en gingen we op vakantie met alleen de kamera en zonder het juiste papier. Bij thuiskomst ging ik er van uit dat het papier op ons zou liggen te wachten en dat mijn dochter nu dan eindelijk van haar verjaarskadootje zou kunnen genieten. Maar nog steeds geen papier. Dus belde ik, werd weer heel vriendelijk te woord gestaan. Ik kreeg te horen dat de reden waarom het papier nog niet geleverd was was omdat het artikel niet op voorraad was. Maar de vriendelijke meneer vertelde mij dat het papier net was binnen gekomen en dus kon ik het morgen of overmorgen verwachten. Maar een week later wachten wij nog steeds...
Wat ik niet goed vind en dat heb ik ook telefonisch kenbaar gemaakt, is dat er helemaal niet gecommuniceerd is dat het artikel niet op vroorraad was. Bij de bestelling was het volgens de website op voorraad. Bij het eerste telefoongesprek waarin ik aangaf dat het verkeerde papier was geleverd, was het op voorraad en toen ik na de vakantie zelf belde kreeg ik te horen dat het artikel net weer binnen was, maar al die tijd dus niet op voorraad was. Ik heb hier geen enkele mail of andere communicatie van de kant van Klein over ontvangen. Sterker nog, het papier is er nog steeds niet, ondanks dat er nu werd aangegeven dat het artikel inmiddels wel weer op voorraad is. Ik hoop echt dat het nu snel geleverd word en dat mijn dochter eindelijk van haar verjaardagskadootje kan genieten.

  • Makkelijke overzichtelijke site, makkelijk bestelproces, veel artikelen Gemak 9
  • Een product is verkeerd geleverd. Daarna ben ik drie weken niet op de hoogte gehouden van het niet verkrijgbaar zijn van het product. Pas na zelf erachter aan zitten kreeg I kde redden te horen. Artikel is nog steeds niet geleverd. Service 5
  • Veel producten beschikbaar Assortiment 10
  • Ik denk dat ik gewoon pech heb met het leveren van het verkeerde artikel, maar ik vind wel dat er veel beter over gecommuniceerd dient te worden. Desondanks vond ik het wel een prettige website en veel keuze. Aanbeveling 7
» Lees de hele review van C Sikkenk
Reageer op deze review

Totaal 8,8
4.5 sterren
22-07-2014

john.69

Snelle, professionele dienstverlening. No nonsens houding toen het op de prijs aankwam. Prijskaartje gaf aan "vraag het de verkoper"... Zeer tevreden over de uiteindelijke lagere prijs.

  • snelle en duidelijke info omtrent gewenste product, samsung smart tv. Zeer goede prijsstelling Gemak 9
  • Gisteren gekocht andere dag geleverd en geïnstalleerd. Sneller kan niet. Service 9
  • Assortiment kan wat uitgebreider maar als de smart tv in het assortiment is opgenomen is alles ok. Het betreft hier de winkel op de Markt in Gouda Assortiment 8
  • Prima verkoper/adviseur. Had mij op internet overigens goed georiënteerd. Aankoop was zo gebeurd. Verdere afhandeling - aflevering ed - werd prima uitgelegd. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van john.69
Reageer op deze review

Totaal 8,8
4.5 sterren
20-07-2014

diana30

Aankoop: Fysieke winkel
Hellevoetsluis

Foto Klein is een fijne zaak waar je ook over de prijs kunt praten en over het algemeen met deskundig personeel te maken hebt. Ze hebben bijna alles in huis en anders op korte termijn leverbaar. Wat mij betreft een aanrader om naar toe te gaan voor je foto-artikelen

  • Je kunt online bestellen en thuis af laten leveren of in de winkel ophalen, als je eerst wilt kijken of het is wat je wilt. Betalen doe je dan pas in de winkel Gemak 9
  • Wordt netjes en snel geleverd en je krijgt per sms of mail bericht hiervan Service 8
  • Hier kun je bijna alles vinden wat je nodig hebt Assortiment 9
  • Ik heb de meeste fotospullen bij Foto Klein aangeschaft en dat bevalt me prima Aanbeveling 9
» Lees de hele review van diana30
Reageer op deze review

Totaal 1,8
1 sterren
19-07-2014

Kaizen

Aankoop: Online

Zowel winkel klein als platteTV.nl komen op de kieskeurig site hoog naar voren met lage prijzen. Echter blijken deze dan de producten helemaal niet te kunnen leveren. Miskoopjes.

  • Op de site staat direct leverbaar de volgende dag. De volgende dag een email we kunnen niet leveren maar hebben wel een ander. Nu wachten hoelang het duurt voordat ik mijn geld terug heb. Klein in service groot in geld nemen. Gemak 3
  • Op de site staat direct leverbaar de volgende dag. De volgende dag een email we kunnen niet leveren maar hebben wel een ander. Nu wachten hoelang het duurt voordat ik mijn geld terug heb. Klein in service groot in geld nemen. Service 1
  • De beloofde TV direct leverbaar zijn hebben ze niet. De site komt niet overeen met de werkelijkheid. Assortiment 2
  • Wat een gedoe met deze zaak. Ik vraag me af hoe ze aan die hoge score komen want service hebben ze niet, producten zijn niet op voorrdaad terwijl ze claimen direct te leveren. En ze durven dan ook nog te zeggen dat het in hun winkels op voorraad om op te halen. Ook daar niet aanwezig. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Kaizen
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
18-07-2014

Tevreden meisje

Ik heb denk ik genoeg gezegd hierboven. Ik heb totaal geen spijt van mijn aangekochte product, en ben echt zeer en zeer tevreden!
Ik raad je aan om hier jouw camera in de volste vertrouwen te kopen!

Succes(;, en Klein: bedankt!

  • In de winkel heb je de tijd om zelf even rond te kijken maar zodra je advies nodig heb is daar direct iemand beschikbaar voor. Haarfijn wordt alles over het product uitgelegd, dit helpt je om een goede keus te maken waarvan je geen spijt krijgt. Ik ben echt superblij met mijn product. Ik dacht voordat ik binnen kwam dat ik met de Nikon D5300 naar huis zou gaan maar toen ik naar huis ging zag ik de Nikon als een ouderwetse camera en ben ik helemaal gelukkig met de sony 6000 Gemak 9
  • Zoals ik al heb beschreven is de service helemaal topp! Ik heb ook mijn accessoires zoals mijn tasje, geheugenkaart, beschermdopje, etc. gekocht, er werd een mooi prijsje gemaakt en uiteindelijk behoorlijk wat korting vanaf, ook had ik het geluk dat ik nog 50 euro retour kan vragen via Sony.nl, de aanvraag is verstuurd, nu wachten op de cashback(-; Service 9
  • Het assortiment is ruim. Er is veel te bieden. Ik ben in Utrecht geweest, aan het begin vond ik het vervelend dat er geen prijzen bij stonden maar tijdens het advies en de hulp van de medewerker heb ik toch ook qua prijs een fijne keus kunnen maken. Assortiment 8
  • Deze winkel is perfect voor iedereen die op zoek is naar een camera of TV! Echt waar, de proffesionele hulp van ervaren personeel maakt het helemaal vertrouwd! Het personeel is alleen gefocust op wat jij wil en ze verkopen ook alleen de dingen waar zij verstand van hebben, helemaal perfect toch? Ga er snel kijken en laat je verrassen! Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Tevreden meisje
Reageer op deze review

Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.