Winkels

Reviews: Fietsenwinkel.nl


Op deze pagina vind je een overzicht van alle reviews van Fietsenwinkel.nl.


28 reviews Totaalscore 7,4
3.5 sterren
Gemak
4.5 sterren
8,2

We zijn benieuwd naar hoe gemakkelijk het je werd gemaakt om de online aankoop uit te voeren. Je kunt hierbij denken aan punten zoals:

  • Vond je de website duidelijk of juist niet?
  • Hoe makkelijk kon je de producten die je zocht vinden?
  • Was het makkelijk om te betalen of juist lastig
  • Moest je veel of weinig gegevens invullen?
  • Hoe ervaarde je het bestelproces?
  • Was het duidelijk wat je kon verwachten bij elke stap die je deed?

Service
2.5 sterren
6,4

Bij 'Service' zijn we benieuwd naar hoe je werd ondersteund voor, tijdens en na het aankoopproces. Punten waar je aan kunt denken:

  • Hoe ervaarde je de bereikbaarheid van de winkel voor vragen?
  • Indien je contact opgenomen hebt met de winkel: hoe ervaarde je de professionaliteit?
  • Zijn de levertijden en de manier van leveren volgens je verwachting, of op welke manier week dit af van je verwachting?
  • Wat vind je van de retourprocedure van de winkel?
  • Worden er extra kosten berekend voor bepaalde service elementen en zo ja, wat vind je hiervan?

Assortiment
4.5 sterren
8,2

Bij het onderdeel 'Assortiment' zijn we benieuwd naar:

  • Voldoet het assortiment van de winkel aan je verwachting?
  • Vind je dat er genoeg keuze is binnen een productgroep?
  • Heb je alles bij deze winkel kunnen vinden wat je verwachtte?
  • Is de prijs waarvoor het product wordt aangeboden concurrerend?
  • Kun je dezelfde soort producten vinden in verschillende prijsklassen?

Aanbeveling
3 sterren
6,8
In welke mate zou je deze winkel aanbevelen aan iemand anders?
Meer informatie over de consumentenreviews

Hier lees je de beoordelingen die onze bezoekers Fietsenwinkel.nl hebben gegeven.

Pagina 1 van 4
Totaal 9,2
5 sterren
21-08-2014

K.Brand

Aankoop: Online

  • (Geen motivatie) Gemak 10
  • De fiets was bijna gereed voor gebruik. Alleen jammer dat bij levering het stuur niet recht was gezet. Moest ik toch nog naar een fietsenmaker om dit te laten doen, omdat ik daar het gereedschap niet voor heb. Service 7
  • (Geen motivatie) Assortiment 10
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 10
» Lees de hele review van K.Brand
Reageer op deze review

Totaal 6,3
2.5 sterren
21-08-2014

Gerwinhe

Aankoop: Online

Wel goed om bestelgemak. Minder goed in de levering qua tijd. Niet vandaag besteld, morgen in huis. Daar is onduidelijkheid over. De uitleg daarin kan beter. Vooral van te voren en niet als ik al gekocht heb.

  • Aanklikken, bestellen, betalen met ideal. Betalen aan de deur kan ook tegen extra betaling. Niks mis mee. Gemak 6
  • Ik wordt vriendelijk en correct te woord gestaan door het personeel. Er word goed uitleg gegeven.De levering kan sneller. We hebben 3 dagen moeten wachten op een fiets die voorradig was. Hij zou geleverd worden door Xtra@home van post NL maar de fiets is niet op tijd aangebonden waardoor eea langer op zich liet wachten. Jammer. Service 7
  •   Assortiment
  • Op zich prima als je niet op tijd staat en een paar dagen kunt wachten. Aanbeveling 6
» Lees de hele review van Gerwinhe
Reageer op deze review

Totaal 6,7
3 sterren
12-08-2014

Ibason

Aankoop: Online

Duurt te lang voordat je kan fietsen!
helaas niet binnen 3-5 dagen in huis.

  • makkelijk te bestellen Gemak 6
  • redelijk klantgericht Service 7
  •   Assortiment
  • Duurt te lang voordat je kan fietsen! helaas niet binnen 3-5 dagen in huis Aanbeveling 7
» Lees de hele review van Ibason
Reageer op deze review

Totaal 4,0
1 sterren
09-08-2014

Jikke1981

Aankoop: Online

Prima assortiment, website is vriendelijk. Service zeer slecht en veel problemen bij de levering.

  • (Geen motivatie) Gemak 7
  • Veel problemen met de levering. Tot 3 keer toe misgegaan, steeds wijzend met de vinger naar PostNL. Kan zijn dat die een fout hebben gemaakt, maar ik bestel bij hen en niet bij PostNL. Verwacht dan ook van hen excuses en geen verwijten richting hun bezorgdienst. Daarnaast van tevoren gemaild met de vraag of het transportrek op de door mij gekozen fiets een probleem zou vormen bij de montage van m'n fietszitje. Ik heb twee kinderen en wil beide uiteraard kunnen meenemen als ik ga fietsen. Een transportfiets leek me erg makkelijk om boodschappen op te vervoeren. Model fiets en fietszitje doorgegeven. Dit zou geen enkel probleem zijn, kreeg ik als reactie. Eenmaal de fiets in huis, blijkt het zitje bij lange na niet te passen. Bel ik hierover, laten ze me weten dat ik dan maar een ander fietszitje moet kopen of naar de Gamma moet voor een verlengstuk. Dit geprobeerd, maar werkt niet. Als ik dit had geweten dan had ik een ander type fiets gekocht. Nu heb ik het transportrek moeten verwijderen. Ook mail werd erg laat beantwoord en tot twee keer toe te horen gekregen dat ik absoluut binnen een uur zou worden teruggebeld, wat vervolgens veel langer duurde. Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 7
  • Zie verhaal bij 'Service'. Ik zou zeker niemand aanraden om via deze site te bestellen. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Jikke1981
Reageer op deze review

Totaal 8,8
4.5 sterren
07-08-2014

C.Bosdijk

Aankoop: Online

Het contact over de leertijden en levering werd keurig via email verzorgt. Bij vragen heb ik gebeld en netjes te woord gestaan en bij de antwoorden voelde je gewoon dat men wist waar men over sprak.
Fietsen werden keurig afgeleverd alleen trappers plaatsen, stuur rechtzetten en fietsen.

  • (Geen motivatie) Gemak 9
  • (Geen motivatie) Service 9
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • Zeer tevreden over levering Aanbeveling 9
» Lees de hele review van C.Bosdijk
Reageer op deze review

Totaal 7,0
3.5 sterren
28-07-2014

frent

Aankoop: Online

Bij de fietsenwinkel.nl een elektrische fiets besteld, heb de bestelling laten afwegen van de voorraad. Bij het afrekenen moest ik 2,4% toeslag betalen wegens betaling met Bancontact (Belgische PIN). Ik bestelde, althans dacht ik, een bundel, dus fiets, fietstas en pomp, doch bij keuze van de kleur van de tas schijnt die bundel verdwenen te zijn, helaas niet opgemerkt bij afrekenen. Fiets was op voorraad maar de tas niet, moest 10 dagen wachten op levering. Had ik dat geweten dan had ik een bankoverschrijving gedaan, scheelt 2,4% toeslag. De klantenservice was wel snel met antwoorden maar ging niet in op de toeslag. Zal vrienden eerder adviseren naar de gewone fietsenhandelaar te gaan alvoor online te bestellen.

  • (Geen motivatie) Gemak 8
  • Snelle beantwoording emailcontact. Service 6
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • Lange levertijd ondanks voorraad fiets maar de accessoires waren niet op voorraad, dat kom je pas te weten na bestelling. Aanbeveling 6
» Lees de hele review van frent
Reageer op deze review

Totaal 7,8
4 sterren
14-07-2014

Ingrid61

Aankoop: Online

Het prijsverschil van € 300.- was voor mij doorslag gevend. Min punt vind ik dat je geen proefrit kunt maken.

  • Bestellen vanuit je stoel. Gemak 8
  • Snelle levering op de door mij uitgekozen dag. Service 8
  • Voldoende keus en leuke aanbiedingen. Assortiment 7
  • Aanzienlijk prijsverschil met fietshandelaar. Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Ingrid61
Reageer op deze review

Totaal 9,2
5 sterren
29-06-2014

we55etje

Aankoop: Online

Goed en zeer voordelig.

  • Gemakkelijke pin betaling aan huis. Gemak 9
  • Goede betrouwbare voorlichting,er is een minpuntje de bezorging door home&post .nl als ik fietsenwinkel was dan zou ik deze firma eens onder de loep liggen. Service 9
  • Een goede betrouwbare winkel zeer breed assortiment. Assortiment 10
  • Deze webwinkel is zeker niet minder dan een gewone winkel alleen veel goedkoper. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van we55etje
Reageer op deze review

Totaal 8,0
4.5 sterren
27-06-2014

Heppie

Aankoop: Online

Op zich geen probleem met de bestelling. Ware het niet dat de bestelde fiets niet op voorraad was. Duurde een circa week. Wel mag/moet je betalen.
De bezorging een drama. Gezien mijn drukke agende heb ik iemand voor de ochtend moeten charteren om thuis te zijn. Donderdag 12 juni om 21.56 uur krijg ik een SMS waarin het volgende bericht: Beste klant, wij bezorgen voor International Bike Group op 13-6 tussen 09:40 en 13:40 een bestelling. Gr, Extra@home 088-6126880
Om 13:30 ben ik thuis. Fiets NIET geleverd.
Om 14:00 uur gebeld. Dame aan de andere kant snapt er niets van en meldt dat de fiets om 15:00 uur geleverd wordt. Echter om 15:00 weer geen fiets!! Om 15:15 uur gebeld en wederom bezorging uitgesteld naar 18:00 uur! En ja hoor! Om 18:15 is de fiets er! U begrijpt dat ik zeer terleurgesteld ben. Heb het erg druk en kon dus bepaalde werkzaamheden niet afmaken! Heeft mij dus een halve vrije dag gekost!

  • (Geen motivatie) Gemak 9
  • Weet dat nog niet. Service 7
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 8
» Lees de hele review van Heppie
Reageer op deze review

Totaal 4,0
1 sterren
21-06-2014

Henkie-007

Aankoop: Online

Orlieb Vario Ql3 tas stond aangeboden van 139,95 euro voor 119,95 euro. Kreeg echter Ql2 tas toegestuurd. Gebeld. Volgens Fietswinkel vergissing op de site. De prijs zou gelden voor Ql2 variant. Als het een aannemelijke prijs is, dan moet de tas voor dat geld geleverd worden. Daar wilde de Fietswinkel niet aan. Dus tas teruggestuurd. Nu zit ik al weer een week op het geld te wachten. Eens maar nooit weer.

  • (Geen motivatie) Gemak 6
  • Verkeerd artikel geleverd. Verkeerde prijs op Internet en weigeren om het voor die prijs te leveren. Ook geld nog niet terug. Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • Zoek andere winkel! Ze houden zich niet aan de gangbare regels. Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Henkie-007
Reageer op deze review

Reactie:
Henkie-007

23-06-2014
Fietswinkel heeft alsnog besloten de tas voor 119,95 euro te leveren. Hiervoor mijn hartelijke dank. Het is logisch dat hierdoor mijn beoordeling anders wordt.
Totaal 4,5
1 sterren
18-06-2014

NielsHebbink

Aankoop: Online

Na 2,5 maand gingen er onderdelen kapot en kreeg niks vergoed. Ik zal iedereen een fysieke winkel adviseren. Het begrip service kennen ze niet.

  • Prima thuisbezorgd Gemak 9
  • Mooie fiets gekocht, alleen de accessoires breken snel af en worden niet vergoed! Bij mij was het slot binnen 2,5 maand kapot, maar kreeg geen service van fietsenwinkel.nl! Ik koop nooit meer bij fietsenwinkel.nl Service 2
  • (Geen motivatie) Assortiment 6
  • Service 0,0%. Koop een fiets bij een lokaal bedrijf Aanbeveling 1
» Lees de hele review van NielsHebbink
Reageer op deze review

Totaal 9,2
5 sterren
15-06-2014

Marckje50

Aankoop: Online

  • Fiets zit al klaar in doos Gemak 9
  • (Geen motivatie) Service 9
  • Genoeg keuze Assortiment 10
  • Makelijker kan het niet, plus de prijs is altijd minder dan in een andere webshop Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Marckje50
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
14-06-2014

pim030

Aankoop: Online

  • overzichtelijke site, Gemak 9
  •   Service
  • makkelijk mee te bestellen met de fiets en meteen leverbaar met de fiets Assortiment 9
  • hebben leuke aanbiedingen Aanbeveling 9
» Lees de hele review van pim030
Reageer op deze review

Totaal 5,2
1.5 sterren
12-06-2014

Spankmeister

Aankoop: Online

Een bestelling geplaatst met hierbij de opmerking dat de fiets later geleverd zou moeten worden omdat het een verjaardagscadeau is.
Word niet gelezen en word direct verstuurd. Gevolg fiets ligt ergens op een depot. Neem vervolgens contact op met fietswinkel.nl en vraag of zij deze opmerking hebben gelezen.
Bleek niet het geval te zijn. Vervolgens verzoek gedaan om de leverdatum aan te passen, word belooft maar niet nagekomen. Hele zaterdag zitten wachten.... :( voor niets. Vervolgens diezelfde zaterdag contact opgenomen met hun transportbedrijf en gevraagd of zij de fiets nog konden leveren, wederom weer een belofte maar geen daad. Vervolgens met fietswinkel.nl contact opgenomen om de fiets alsnog geleverd te krijgen op tijd voor de verjaardag. Word er aangegeven dat dit alleen mogelijk is als ik zelf de fiets ga halen.. ongelofelijk.

conclusie:
diverse fouten gemaakt, geen oplossing gevonden, als klant kan je overal achteraan en vervolgens geen actie. geld terug gevraagd en geen fiets ontvangen.

  • Makkelijk te bestellen, bereikbaarheid goed. Gemak 7
  • Totaal geen service / er zijn door fietsenwinkel.nl fouten gemaakt maar worden niet fatsoenlijk opgelost. Service 2
  • Ruime keuze! Assortiment 8
  • Niet, afspraken komen ze niet na, slechte oplossingen aangeboden na herhaaldelijke fouten. Aanbeveling 4
» Lees de hele review van Spankmeister
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
07-06-2014

Pluz

Aankoop: Online

  • Super van achter je PC alles staat duidelijk vermeld. Gemak 8
  • Top!! hadden wat problemen met het stuur werden netjes teruggebeld tot dat het probleem verlopen was. Service 8
  • Veel.. Assortiment 9
  • Heb deze zeker al aanbevolen zeker met het gemak van achter je pc, de service en de thuisbezorgdienst. Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Pluz
Reageer op deze review

Totaal 9,5
5 sterren
19-05-2014

Emile Daalmeijer

Aankoop: Online

  • (Geen motivatie) Gemak 10
  • (Geen motivatie) Service 10
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Emile Daalmeijer
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
12-05-2014

opperdepop

Aankoop: Online

  • Supersnelle levering Gemak 10
  • Vriendelijk en oprecht. Maken alles waar wat ze beloven. Service 10
  • Compleet Assortiment 10
  • Beste prijs, uitstekende service Aanbeveling 10
» Lees de hele review van opperdepop
Reageer op deze review

Totaal 3,8
1 sterren
03-05-2014

Re1012

Aankoop: Online

Zoals hierboven al uitgebreid beschreven is de bestelling één grote teleurstelling geworden, die veel tijd heeft gekost en enkel tot frustraties en irritaties heeft geleid. Heb geregeld via internet bestellingen geplaatst, maar nog nooit zo'n ellende mee gemaakt. Onbegrijpelijk, want wat is er nou eigenlijk zo moeilijk aan? Zowel via email als telefoon wel response ontvangen, maar het heeft tot niets geleid. We gaan het nu elders proberen.

  • Handige website Gemak 7
  • Heb op 31 maart een kinderfiets besteld en betaald voor de verjaardag van mijn zoon op 12 april. Gezien de slogan 'vandaag besteld voor 17.00, morgen bij u in huis', leek me dat tijdig genoeg. Uiteindelijk gisteren, 2 mei, besloten de bestelling te annuleren. Mag nu nog 10 werkdagen (?) wachten op mijn geld.... Meerdere malen is aangekondigd dat de fiets zou worden geleverd. Uiteindelijke leverdatum bleef maar dagen doorschuiven. Opnieuw geprobeerd en precies hetzelfde verhaal. Vele telefoontjes gepleegd naar zowel fietswinkel.nl als PostNL (leverancier) leidde enkel tot over en weer wijzen naar wie nu precies de veroorzaker was. Voor mij één grote teleurstelling. Gaan het maar anders regelen. Zal zeker sneller gaan...... Service 1
  • Genoeg keuze Assortiment 6
  • Zie mijn beschrijving hierboven. Voor mij echt één grote teleurstelling. Gezien andere recensies leek me eea wel betrouwbaar (en makkelijk); voor mij nooit meer fietswinkel.nl Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Re1012
Reageer op deze review

Totaal 6,8
3 sterren
17-04-2014

marcspencer

Aankoop: Online

Een fiets van 1100 euro en geen simpel sleuteltje om de pedalen vast te zetten en een imbussleuteltje om het stuur en het zadel te stellen. Nu moest ik naar de fietsenmaker die me wat meewarig aankeek en een rekening presenteerde met de opmerking "handig zo'n internet fiets"

  • Snelle levering Gemak 8
  • Een fiets van 1100 euro en geen simpel sleuteltje om de pedalen vast te zetten en een imbussleuteltje om het stuur en het zadel te stellen. Nu moest ik naar de fietsenmaker die me wat meewarig aankeek en een rekening presenteerde met de opmerking "handig zo'n internet fiets" Service 4
  • Voldoende keuze Assortiment 7
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 8
» Lees de hele review van marcspencer
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
27-03-2014

pasha2003

Aankoop: Online

Vriendelijke en nette behandeling via telefoon en chat.
Fiets keurig volgens afspraak binnen 5 werkdagen thuis bezorgd.
Alles netjes in orde met upgrade van accu en bij geleverde extra's incl.verzekering. dus al om een zeer tevrede klant !!.

  • (Geen motivatie) Gemak 8
  • (Geen motivatie) Service 9
  • (Geen motivatie) Assortiment 9
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 8
» Lees de hele review van pasha2003
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
20-03-2014

Davidvt

Aankoop: Online

  •   Gemak
  • Supersnelle service . Maandagmiddag besteld , dinsdagochtend geleverd . Service 10
  •   Assortiment
  • Goedkoop en supersnel geleverd Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Davidvt
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
20-03-2014

eefje1984

Aankoop: Online

De hele ervaring was goed, ik kom zeker terug!

  • Snel te vinden, snel besteld en snel in huis. Gemak 10
  • (Geen motivatie) Service 10
  • Ze hebben behoorlijk veel kleding op de website, meer dan genoeg keus. Assortiment 10
  • Als je fietskleding zoekt zou ik zeker even hier kijken! Aanbeveling 10
» Lees de hele review van eefje1984
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
17-03-2014

Peter-Pen.nl

Aankoop: Online

De site werkt duidelijk.
De prijzen zijn scherp.
De levering was zoals je hoopt en verwacht van een webwinkel.

Zoals de naam al zegt: fiets en winkel. Simpel, duidelijk en vooral snel!

  • (Geen motivatie) Gemak 9
  • (Geen motivatie) Service 9
  • (Geen motivatie) Assortiment 9
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Peter-Pen.nl
Reageer op deze review

Totaal 3,8
1 sterren
24-02-2014

EetieD

Aankoop: Online

Eind november heb ik een vouwfiets besteld (een Dahon Roo D3). Al binnen een week kreeg ik te horen dat mijn fiets klaar stond (afgesteld en al) bij de afhaalpunt, en dat ik deze op elk moment kon ophalen.. Ik ben zeer content over de snelle levering van fietsenwinkel.nl.

Maar al gauw merkte ik dat ik mankementen met mijn vouwfiets kreeg. Dit zijn o.a.: de vouwfiets kraakt, de versnelling deed het niet meer, de zadel ging steeds los en last but not least.. de draden van de handrem zaten zeer ongelukkig zodat ik niet eens een bocht kon maken.

Via e-mail heb ik de mankementen aangekaart, maar omdat mijn vouwfiets twee maanden oud is, zou de vouwfiets in aanmerking komen voor de eerste onderhoudsbeurt. Daarna zou alle problemen zijn opgelost. Omdat ik hier niet mee eens was (ik heb wel errug veel gebrekkigheden voor een weinig gebruikte vouwfiets van amper 2 maanden!), was ik terug gegaan naar de afhaalpunt..

De medewerker bij het afhaalpunt bleek totaal niet meedenkend te zijn en was zéér stellig: hij wilde niets doen als ik niet ging betalen voor de eerste onderhoudsbeurt en wilde verder niet met mij in discussie. Ik zou de fiets hebben verwaarloosd en de opgesomde problemen zouden heel normaal zijn voor een vouwfiets van 2 maanden oud.. Ik heb aangeven dat ik mijn fiets heel redelijk heb behandeld (ik heb deze alleen voor woon-werk verkeer (25 minuten per dag) gebruikt), dit terwijl ik de eerste maand de fiets niet eens heb gebruikt. Maar hij bleef maar hameren op de eerste onderhoudsbeurt, wat mij 40 euro zou kosten.

Met een zeer verbaasd gevoel heb ik mijn vouwfiets daarna bij een andere fietsenwinkel laten repareren (dit voor slechts 20 euro). De medewerker bij de andere fietsenwinkel gaf me gelijk: mijn fiets was duidelijk niet goed afgesteld: bij een goed afgestelde fiets mochten de draden van de handrem immers nooit de stuur blokkeren! Ook een zadel die steeds los ging mag bij een goed afgestelde fiets niet gebeuren! Hij vond het ook heel raar dat de medewerkers bij fietsenwinkel.nl een zo slechte vouwfiets hadden afgeleverd, en verder niet eens wilde kijken terwijl de vouwfiets maar amper 2 maanden oud was.

Met deze zeer slechte ervaring ben ik dus niet meer van plan nog één stap bij de afhaalpunt te maken. Ik raad tevens iedereen ten zeerste af om bij fietsenwinkel.nl een fiets te bestellen. Toegegeven, je krijgt snel je fiets aangeleverd, maar de afwerking kan erg slordig zijn. En oh wee mocht er iets mis mee zijn, dan sluiten ze bij hun direct alle deuren. Ik heb al bij mijn vrienden afgeraden fietsenwinkel.nl te bestellen, en met deze weg raad ik iedereen aan dit hetzelfde te doen.

  • handige site Gemak 7
  • Fietsenwinkel.nl levert snel een fiets af, maar oh wee als er iets mankeert, dan geven ze geen medewerking. Service 1
  • Genoeg op website Assortiment 6
  • Doordat zij totaal niet mee willen denken bij een slecht afgeleverde fiets, wil ik niemand vrijwillig frustratiegevoelens geven. Koop bij een echte fietsenwinkel! Aanbeveling 1
» Lees de hele review van EetieD
Reageer op deze review

Reactie:
Officiele reactie van Fietsenwinkel
avatar Officiele reactie van Fietsenwinkel

25-02-2014
Beste heer EtieD,

Dank voor uw beoordeling, ook al is deze niet goed. Ik vind het jammer dat u niet tevreden bent, dat spijt mij. Ik kan in deze alleen nog maar het een en ander uitleggen en ik hoop dat ik het daar nog goed mee kan maken.

U heeft begin november uw vouwfiets bij ons gekocht. Eind januari, dus een kleine drie maanden later, heeft u per e-mail een aantal problemen bij ons aangekaart. Ik heb u toen persoonlijk binnen 30 minuten een e-mail gestuurd. Daarna is verder per e-mail besproken dat het wellicht zo zou kunnen zijn, dat uw fiets een eerste servicebeurt nodig heeft.

Uiteindelijk heeft u ons op afspraak bezocht in het afhaalpunt, alwaar uw fiets samen met u beoordeeld is. De fiets bleek inderdaad een onderhoudsbeurt nodig te hebben. U meende echter dat het per definitie onder de garantie moest vallen.

Ik ben blij dat uw fiets uiteindelijk alsnog een servicebeurt heeft gehad, ook al is dat bij een andere fietsenmaker gebeurd. Ik neem aan dat de fiets nu weer naar behoren rijdt.

Tot slot kan ik alleen nog maar benadrukken dat wij in deze onze best hebben gedaan u zo goed en snel mogelijk te helpen. Echter, niet alles valt onder de garantie.

Ik zal u nog bellen om onze werkwijze in deze uit te leggen en wellicht kunnen wij nog een oplossing bedenken?

Met vriendelijke groet,

Peter van Dartel
Fietsenwinkel.nl
Totaal 7,0
3.5 sterren
22-02-2014

rolgordijntje

Aankoop: Online

Na zo'n 2 weken de fiets in bezit te hebben gehad voelde ik de trapper onder mijn voet draaien bij het trappen. Eenmaal thuisgekomen wou ik hem recht zetten, maar al bij het handmatig uitdraaien van de trapper verpulverde de schroefdraad in de krenk.

Nadat ik hem had teruggebracht voor reparatie kreeg ik een telefoontje dat de schade (tot mijn verbazing) niet onder de garantie viel. Dit was omdat de trapper niet goed was bevestigd (wat je zelf moet doen als je de fiets laat bezorgen). Ik was van mening dat ik het wel goed had gedaan en dat het probleem aan de fiets lag, maar volgens hun was dat niet het geval.

Na een stevige discussie stond ik op het punt om de fiets weer op te halen en het probleem zelf op te lossen.

Ik ben toen door iemand anders geholpen, en na mijn frustratie te hebben geuit, hebben ze hun best gedaan om een oplossing te vinden waar we allebei mee konden leven. Uiteindelijk is de krenk snel en goed gerepareerd tegen kostprijs, en hebben ze bovendien ook koplamp gerepareerd .

  • Fiets online besteld, en was snel bezorgd. Stuur en trappers moesten wel zelf vastgezet worden - ook al was dit een kleine moeite, leidde het wel tot de nodige problemen (zie motivatie) Gemak 7
  • Oorspronkelijk kreeg ik het gevoel dat er weinig betrokkenheid wat betreft mijn problemen met de fiets, wat tot mijn frustratie leidde. Later hebben ze naar mijn mening hun best gedaan om alles alsnog zo goed mogelijk af te ronden. Service 6
  • Prima assortiment en prima prijs. Assortiment 8
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 7
» Lees de hele review van rolgordijntje
Reageer op deze review

Totaal 4,5
1 sterren
19-02-2014

Karelse74

Aankoop: Online

Onbetrouwbare medewerkers bij de klantenservice, zie toelichting onder service.

  • (Geen motivatie) Gemak 8
  • Na een proefrit op de fiets bleek er wat met de kettingkast aan de hand te zijn. Dit kan vanzelfsprekend gebeuren en dan is het gewoon de verantwoordelijkheid van de verkopende partij om hier wat aan te doen zodat het de klant zo weinig mogelijk tijd en geld kost. Het bleek niet mogelijk te zijn om iemand langs te sturen dus ben ik met de fiets in de auto naar een lokale fietsenmaker gegaan om het (overigens kleine) probleem te verhelpen. Vervolgens merkte ik dat de voorrem een klikkend geluid maakt tijdens het remmen. Dat kan natuurlijk ook gebeuren. Niet een heel effectieve eindcontrole blijkbaar. Ik zou van een klantvriendelijk bedrijf verwachten dat ze zoiets meteen in orde laten maken door bijvoorbeeld iemand langs te sturen zodat het mij (de betalende klant) zo min mogelijk tijd kost. Ook deze keer probeerde de medewerker me af te wimpelen om dan maar zelf even naar een service punt te rijden (in een ander plaats), terwijl dit voor mij lastig is omdat ik overdag gewoon druk bezig ben met mijn werk. Na lang discussieren aan de telefoon stemde de medewerker uiteindelijk in met het maken van een afspraak voor het langsturen van een monteur. Wat schetst mijn verbazing als ik een paar uur later door een andere medewerker wordt teruggebeld dat dit aanbod wordt ingetrokken!!! Met allerlei smoezen en zelfs mij verwijten dat ik onredelijk ben wordt de afspraak keihard onderuitgehaald. Voor mij geldt: afspraak is afspraak. En dat wordt door een professionel organisatie keihard geschonden. Je kan ze dus niet op hun woorden vertrouwen en dan houd bij mij het zaken doen eigenlijk gelijk op. Ik vind dit dieptriest. Dus potentiele kopers kijk uit met Fietsenwinkel.nl, ze zullen hun uiterste best doen met mooie verhalen de bal bij jou te leggen en afspraken worden gewoon geschonden. Service 1
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • Zie motivering onder Service. Ze zijn een mondeling overeengekomen afspraak niet nagekomen en dan houd het zaken doen met zo'n bedrijf meteen op... Aanbeveling 1
» Lees de hele review van Karelse74
Reageer op deze review

Totaal 9,0
5 sterren
04-10-2013

hjvandermark

Aankoop: Online

In het bijzonder wil ik de aftersales van fietswinkel.nl complimenteren. Na een paar maanden kwam er een tik in mijn frame die er niet meer uitging. De fiets is wel twee keer door specialisten compleet ui elkaar gehaald. Uiteindelijk bleek het in een las te zitten. Niet gevaarlijk maar wel erg storend. Ik kon de fiets bij Hans Struyck brengen (t.o. de Rai) alwaar alles op een nieuw frame is overgezet. Prima service fietswinkel.nl!

  • Goede productfoto's, Uitgebreide omschrijvingen Gemak 9
  • In het bijzonder wil ik de aftersales van fietswinkel.nl complimenteren. Na een paar maanden kwam er een tik in mijn frame die er niet meer uitging. De fiets is wel twee keer door specialisten compleet ui elkaar gehaald. Uiteindelijk bleek het in een las te zitten. Niet gevaarlijk maar wel erg storend. Enige optie: frame vervangen. Ik kon de fiets bij Hans Struyck brengen (t.o. de Rai) alwaar alles op een nieuw frame is overgezet. Prima service fietswinkel.nl! Service 10
  • Prima assortiment. Assortiment 8
  • Prima winkel. Het enige nadeel van een fiets online kopen is natuurlijk dat je maar moet afwachten of het frame goed bij je past. Maar dat geld voor ieder online fietswinkel Aanbeveling 9
» Lees de hele review van hjvandermark
Reageer op deze review

Totaal 9,2
5 sterren
06-09-2013

Hitty

Aankoop: Online

Vlotte aflevering, maar oplader bleek stuk en een probleem met de display.
Gebeld met F. W. en de volgende dag vervangende spullen in huis.
Maar het probleem met het de display bleek niet opgelost.
F.W. heeft fiets op laten halen en hij is perfect gerepareerd weer afgeleverd. Al met al een beetje pech. Maar wat mij opviel was de uitstekende service en de prettige manier waarop ik te woord werd gestaan door de medewerkers van fietswinkel.nl Hulde hiervoor!!
Ik kan dan ook met een gerust hart iedereen adviseren om hier je fiets te kopen.

  • (Geen motivatie) Gemak 9
  • (Geen motivatie) Service 10
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 10
» Lees de hele review van Hitty
Reageer op deze review

Totaal 8,8
4.5 sterren
31-08-2013

Kinderfiets

Aankoop: Online

  • Makkelijk vanuit huis Gemak 8
  • Een Batavus snake op zondag besteld , dinsdag op verjaardag van zoontje kwam de fiets binnen. Jammer dat door het vervoer de handremmen ligt beschadigd waren, was prettig dat de kwetsbare onderdelen beschermt waren. Maar nadat mijn zoon twee dagen zijn fiets had, is hij door een auto kaangereden, gelukkig geen erge schade, alleen zijn trapper behoorlijk kapot. Direct gebeld of er evt trappers te bestellen waren. Kreeg ik te horen dat ze gratis een nieuwe set trappers gingen opsturen. Deze waren dag erna binnen, mijn zoontje was superblij! Dat was nog eens service! Service 10
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 9
» Lees de hele review van Kinderfiets
Reageer op deze review

Totaal 8,3
4.5 sterren
28-08-2013

neal1978

Aankoop: Online

makkelijk, snel en correcte klachten afhandeling

  • makkelijk van thuis je fiets bestellen, en wordt thuis bezorgd. Je trek de fiets zo uit de doos. We hoefde alleen de trappers erop te draaien. Gemak 8
  • Wij hebben de gazelle miss grace electric gekocht. Het display was na een fikse regen bui defect. zou niet mogen gebeuren en de fiets viel nog onder garantie. Dit gemeld bij fietswinkel.nl een paar keer over en weer gemaild en probleem uitgelegd en samen gekenen naar een oplossing. fietswinkel.nl heeft echt super goed gekeken naar de beste oplossing. Inmiddels via een fietsenmonteur die bij ons thuis kostenloos de fiets heeft gemaakt. Kunnen wij weer fietsen!! Nu maar hopen dat het defect niet een product fout is. Service 9
  •   Assortiment
  • fiets besteld via fietsplan. fietsplan had alles al geregeld maar het heeft even bij fietswinkel.nl "still" gelegen. even nagebeld met fietswinkel.nl. Vervolgens toen ze zagen dat alles in orde was hebben ze alles gergeld en de fiets snel toegestuurd Aanbeveling 8
» Lees de hele review van neal1978
Reageer op deze review

Totaal 8,5
4.5 sterren
12-08-2013

DaCruz

Aankoop: Online

Een fijne ervaring gehad met Fietsenwinkel.nl, vooraf vragen over Fietsenplan beantwoord(ook via chat), er na de bestelling ingeschoten(waarna bleek dat ik een nieuwer model voor dezelfde prijs kreeg) en enkele dagen later bevestiging dat mijn bestelling klaar stond. Bij het ophalen nog geholpen met een extra doos zodat ik de fiets beter in de kofferbak kwijt kon. Totaal een hele fijne ervaring, ik zou het een ieder aanraden. Blijft natuurlijk wel enkel de vraag hoe je je onderhoud op een fiets zult regelen, maar ook hiervoor bieden ze service vanuit de afhaallocaties. Bedankt!

  • (Geen motivatie) Gemak 9
  • (Geen motivatie) Service 9
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 8
» Lees de hele review van DaCruz
Reageer op deze review

Totaal 5,7
2 sterren
24-07-2013

decoza

Aankoop: Online

  • Duidelijk website, mooi overzicht Gemak 8
  • Servicedesk is niet bereid om mee te denken. Maakt beloftes niet waar helaas. Service 1
  • Goede assortiment van bijna alle A merk fietsen Assortiment 8
  •   Aanbeveling
» Lees de hele review van decoza
Reageer op deze review

Totaal 6,3
2.5 sterren
16-07-2013

Hanny Muste

Aankoop: Online

Na zoveel ellende voor de klant zou ik direct de fiets omruilen.

  • ruim aanbod ook bekende merken. Gemak 8
  • Electrische Fiets was beschadigd bij ontvangst. Na 2 x fietsen deed íe 't niet meer. zaten toen helaas in buitenland. Nog 2 x daarna aan de praat gekregen. Direct na vakantie op 8 juli jl. fiets naar A'dam gebracht. Aardige mensen, maar voorlopig kan ik niet fietsen. Ik wil een nieuwe fiets. Service 3
  • Fietsen uit de ANWB-test alle te koop. E-bike van Batavus besteld. Assortiment 8
  •   Aanbeveling
» Lees de hele review van Hanny Muste
Reageer op deze review

Totaal 10
5 sterren
16-06-2013

pascalvantimmeren

Een dikke 10 voor de goeie service. We hadden een Uebler X21 Nano fietsendrager bij Fietsenwinkel.nl besteld en volgende dag is de fietsendrager al bij ons bezorgd.
Na de betaling kregen we al snel een track en trace code om de bestelling de volgende dag online te kunnen volgen.
Keurig netjes allemaal,we zijn erg blij met deze goeie fietsendrager.

  • (Geen motivatie) Gemak 10
  • (Geen motivatie) Service 10
  • (Geen motivatie) Assortiment 10
  • (Geen motivatie) Aanbeveling 10
» Lees de hele review van pascalvantimmeren
Reageer op deze review

Totaal 6,5
3 sterren
09-06-2013

WillemGroningen

De aftersales kan beter

  • (Geen motivatie) Gemak 8
  • Nu 2 weken later heb ik nog geen koplamp ontvangen.... daarom een 5 Subject: Re: [#18068] klacht bestelling nummer 403580 Beste Willem wat vervelend dat uw koplamp kapot is. Natuurlijk krijgt u van ons een nieuwe. Met vriendelijke groet, Service 5
  • (Geen motivatie) Assortiment 8
  • Ik hoop dat de aftersales deze review leest en een oplossing aandraagt. Ik had graag ook voor de aftersales een 8 willen geven Aanbeveling 5
» Lees de hele review van WillemGroningen
Reageer op deze review

Op 15 mei 2013 is het reviewformulier op Kieskeurig.nl veranderd. Hieronder vind je de reviews geschreven voor die datum.

Review:
RonvanT

06-05-2013
Op donderdagmiddag rond 14:00 uur fiets besteld. Kwart over twee de prima bevestiging, Om half vier bericht dat de bestelling die dag wordt klaargemaakt voor PostNL en dat de fiets de eerstvolgende werkdag (vrijdag) zal worden geleverd. Om 20:00 uur ontving ik de digitale factuur en om 20:30 uur dat de fiets de volgende dag door Extra@Home zou worden geleverd. OM half acht in de ochtend sms van Extra@Home en fiets werd om 09:15 uur bezorg. Prima verpakt in fietsgrote doos, trappers erop, stuur rechtzetten, in hoogte en zadel afstellen en rijden maar!!!! Helemaal top!
Enig minpuntje van Extra@Home: geen exacte tijd maar alleen tussen 08:00 en 11:45 uur.....
Lees de hele review van RonvanT Reageer op deze review
Totaal 9.3
5 sterren

  • Website
    9
  • Bereikbaarheid
    9
  • Bestelling en levering
    10
  • After sales
    ?

Review:
Simone en Rutger

03-05-2013
Prima, overzichtelijke webshop met fietsen tegen scherpe prijzen.

De klantenservice is zo mogelijk nóg beter. Zéér behulpzaam, snel, accuraat, erg vriendelijk. We hadden voordat we de fiets bestelden een niet zo eenvoudig te beantwoorden vraag. Gebeld met de klantenservice. De medewerker beloofde ons binnen een kwartier terug te bellen, kwam die belofte na - en gaf daarbij méér informatie dan waar wij om hadden gevraagd. Fiets vervolgens besteld.
Deze werd keurig afgemonteerd, in een grote doos, bezorgd. Omdat onze vent net te klein bleek voor de fiets, de fiets retour gebracht en een nieuwe - kleiner exemplaar meegenomen. Service in Amsterdam was wederom uitstekend. Zéér voorkomend en klantgericht. Er werd geholpen bij het uitladen van de oude fiets en het inladen van de nieuwe. Kregen gisteren zelfs een belletje omdat ze er zeker van wilden zijn dat nu alles wel goed was... Aanrader!
Lees de hele review van Simone en Rutger Reageer op deze review
Totaal 10
5 sterren

  • Website
    10
  • Bereikbaarheid
    10
  • Bestelling en levering
    10
  • After sales
    10

Review:
Dees1987

17-04-2013
Goede overzichtelijke website en goed advies via de chat. Heb een goede deal gemaakt met deze fiets en rijd prima.
Lees de hele review van Dees1987 Reageer op deze review
Totaal 10
5 sterren

  • Website
    10
  • Bereikbaarheid
    10
  • Bestelling en levering
    10
  • After sales
    10

Review:
Henk1962a

08-04-2013
Ik wilde graag een goeie e-bike hebben van Gazelle,
vond ze bij de gewone fietsenwinkel erg duur. Ik ben op internet aan het zoeken geweest en kwam zo bij fietsenwinkel.nl terecht. De fiets werd netjes in een doos afgeleverd en hoefde alleen het stuur recht te zetten en de trappers erop te zetten. Nu aan het genieten van een hele fijne fiets die al zo € 500,-- goedkoper is dan bij de reguliere fietsenmaker. Goeie website, bestelling en levering erg over te spreken. Ik kan het iedereen aanbevelen. Met after sales gelukkig nog niet van doen gehad, maar als het net zo gaat als de levering, zie ik dat met vertrouwen te gemoed.
Lees de hele review van Henk1962a Reageer op deze review
Totaal 10
5 sterren

  • Website
    10
  • Bereikbaarheid
    10
  • Bestelling en levering
    10
  • After sales
    ?

Review:
johnvwij

12-03-2013
E-fiets nu ook bij Fietswinkel gekocht door de scherpe prijs.
Al eerder fietsen gekocht bij fietsenwinkel met goede ervaringen.Met service ook geen problemen door afspraken met Hans Struyk en mobiele fietsenmakers. Fiets is stipt op tijd afgeleverd,kwam na korte tijd erachter dat er geen verende zadelpen op zat.Gebeld en werd direct besteld en nagestuurd.Vervelende ratel is bij HansStruyk hersteld.Heb eigenlijk alleen positieve dingen over "fietsenwinkel.nl"
Lees de hele review van johnvwij Reageer op deze review
Totaal 9.2
5 sterren

  • Website
    9
  • Bereikbaarheid
    10
  • Bestelling en levering
    10
  • After sales
    8

Review:
klaas peters

11-03-2013
een gazelle ebike bij fietsenwinkel gekocht. hele goede prijs, maar vooral goed geholpen. en ik had mijn fiets de volgende dag in huis.
Lees de hele review van klaas peters Reageer op deze review
Totaal 9.5
5 sterren

  • Website
    10
  • Bereikbaarheid
    9
  • Bestelling en levering
    10
  • After sales
    9

Review:
LuusD

07-02-2013
Een elektrische fiets hier besteld. Keurig. Mailtje gekregen dat fiets bezorgd werd maar op de dag voor de levering werden we gebeld dat de fiets toch niet leverbaar was. Een alternatief besproken op de site stond nog 1 leverbaar kwartier later weer gebeld fiets was niet leverbaar. Daarna zou de fiets geleverd worden die we in eerste instantie besteld hadden maar in een kleur die we eigenlijk niet wilde maar in verband met de scherpe aanbieding naar maar overheen gezet. Vervolgens spreken we later weer een medewerker en die zegt zie hier dat uw geld nog niet terug gestort is terwijl er al een nieuwe orde had moeten staan. Wij zijn benieuwd of de fiets geleverd gaat worden maar gezien onze ervaringen tot nu toe hebben we hier een hard hoofd in.
Lees de hele review van LuusD Reageer op deze review
Totaal 4.5
1 sterren

  • Website
    6
  • Bereikbaarheid
    8
  • Bestelling en levering
    2
  • After sales
    2

Reactie:
LuusD

12-02-2013
Op nadrukkelijk verzoek van fietsenwinkel.nl vermeld ik hierbij dat de fiets is bezorgd.
Van mijn eerdere mening over deze winkel wijk ik niet af.

Reactie:
Officiele reactie van Fietsenwinkel
avatar Officiele reactie van Fietsenwinkel

08-02-2013
Beste Luus,

Dank voor uw beoordeling. Jammer dat het geen goede beoordeling is, maar dat is dan ook terecht. Het had natuurlijk niet mogen gebeuren dat de bestelde fiets niet werd geleverd, zoals we wel beloofd hadden.

Ik ben blij dat we in overleg een alternatieve fiets hebben kunnen uitzoeken. Ik ga er van uit dat we die fiets naar tevredenheid zullen afleveren. Daarom wens ik u ook alvast veel fietsplezier!

Met vriendelijke groet,

Peter van Dartel

Review:
crochunter

04-01-2013
Fiets besteld, volgens de website op voorraad....
op dag van levering mailtje dat het product niet op voorraad is en dat het nog 4 weken zou gaan duren...order heb ik geannuleerd. Product staat overigens nog steeds op voorraad volgens de website...terwijl ik ze dat duidelijk heb aangegeven..
Lees de hele review van crochunter Reageer op deze review
Totaal 5
1.5 sterren

  • Website
    7
  • Bereikbaarheid
    7
  • Bestelling en levering
    1
  • After sales
    ?

Reactie:
officiele reactie van Fietsenwinkel.nl
avatar officiele reactie van Fietsenwinkel.nl

16-01-2013
Beste Crochunter,

Dank voor de feedback en bij deze ook excuses voor het ongemak. Het had natuurlijk niet mogen gebeuren dat de fiets op voorraad stond en dat dat later nog steeds het geval was.

We proberen continu onze site te verbeteren. Uw feedback hebben we daarin meegenomen. Als ik u nog van dienst kan zijn, kunt u graag een e-mail sturen naar info@fietsenwinkel.nl.

Met vriendelijke groet,

Peter van Dartel

Review:
watchtroll

19-12-2012
Goede service! Ik verloor een paar weken na aankoop de stabiliteitsveer die het stuur recht houdt als je mijn fiets op de dubbele standaard staat. Fietsenwinkel.nl reageerde snel. Levering van de nieuwe veer duurde even. Moest bij de fabrikant vandaan komen. Fietsenwinkel hield mij prima op de hoogte met mails en telefoontjes.
Lees de hele review van watchtroll Reageer op deze review
Totaal 8.5
4.5 sterren

  • Website
    8
  • Bereikbaarheid
    8
  • Bestelling en levering
    9
  • After sales
    9

Reactie:
officiele reactie van Fietsenwinkel.nl
avatar officiele reactie van Fietsenwinkel.nl

20-12-2012
Beste Watchtroll,

Bedankt voor je positieve review. Het is natuurlijk altijd vervelend als een onderdeel van de fiets verloren wordt, wij zien het dan als onze taak om daar zo snel mogelijk bij te helpen zoals je mag verwachten van iedere fietsenwinkel. Hierin zijn we natuurlijk soms afhankelijk van producten die van onze leverancier moeten komen. We streven er uiteraard naar om zo snel mogelijk te leveren.

We hopen dat u nu weer goed op weg kunt. Nog veel fietsplezier!

Vriendelijke groet,
Het Fietsenwinkel.nl team
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.