Krups Mini Me - Reviews

capsules
Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe lungo, cappuccino, espresso, latte macchiato

ro 16-09-2016 Product paar dagen in bezit

mini me

Makkelijk in gebruik , en super lekkere koffie. door het automatisch afslaan en de makkelijk in te stellen schuif bijzonder simpel een heerlijke bak koffie. Ook is er super veel variatie in het koffie aan bod.

Pluspunten

• instellen
  • gebruiksgemak

Irmy 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

Welcome pack ver over de datum, lelijke kleur

7,6
De kleur grijs was lichter dan op de doos, en er zit een lelijke rood oranje snoer met stekker aan. Het is echt GEEN plaatje in de keuken. Er zat een welcome pack in met verschillende smaken koffie maar die was ver over de datum (dec. 2015) Zelf koffie gekocht en ik moet zeggen de koffie is echt super lekker!

KoffiePlus 29-07-2016 Product maand in bezit

De juiste smaak

Diverse smaken geprobeerd en alles is uitstekend! Met name de smaken met melk. Een beetje in de koffie maakt het extra lekker. Makkelijke bediening. Wel gericht op een of twee personen.

rodney 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

voel me net george clooney

Wat een geweldig apparaat de dolce gusto mini me. Ik was al bekend met de capsules van een ander apparaat maar de smaken van Nescafe voor de Dolce Gusto zijn vele malen lekkerder. Nu de overstap gemaakt en kan niet anders zeggen dan genieten bij ieder kopje Latte Macchiato Caramel yam yam. Gebruiksaanwijzing zit in de doos maar iedereen kan eigenlijk meteen gebruik maken van dit apparaat - op de cupjes staat de hoeveelheid wat die je nodig hebt. Superblij met deze aankoop en hoop er nog lang van te kunnen genieten.

Jamie 07-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaat

Handig apparaat dat
zelf de hoeveelheid afmeet.
Had hiervoor een andere maar
daar moest je zelf gokken hoeveel erin moest. Deze is makkelijker en de koffie is ook lekker

Mike 07-07-2016 Product maand in bezit

Nice model

Tot nu toe bevalt die goed. Heb er niets te klagen over! Bij mijn vorig model was dat wel anders. Maar goed, die had ik dan ook al jaren. Daar kwam op den duur ipv onder uit 't kuipje ook boven uit de melk. Gevolg: elke keer de machine vies! Daarom werd 't tijd voor 'n nieuwe!
En deze bevalt dus goed. Hiermee kan je ook precies met 't aantal streepjes aangeven hoeveel je nodig hebt aan water om 'n lekkere kop koffie or something else te krijgen. Top!

jan 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

nescafe dolce gustro

het is een goed apparaat werk goed veel mogelijk heden
mee,veel smaken van de kuipjes. is ook echt een aanrader voor andere mensen die van smaakjes houden
en heb er geen problemen mee!!

Esther Dekker 10-06-2016 Product paar weken in bezit

heerlijke koffie, mooi apparaat, makkelijk in gebruik,jammer van de niet milieu vriendelijke koffie cups

7,4
Heerlijke koffie en klaar in een mum van tijd. Apparaat is gebruiksvriendelijk en mooi.
Jammer dat water reservoir aan achterkant zit - soms niet handig in verband met plaatsen van apparaat op je aanrechtblad.
Koffiecups waren heel lang reden om apparaat niet aan te schaffen - meest milieu onvriendelijke manier van koffie maken.
Verder blij met aanschaf en ik geniet van mijn kopjes koffie.

suuske 05-06-2016 Product paar weken in bezit

handig apparaat voor multi smaken

7,6
Dit is reeds de 2e dolce die ik heb (oude kapot) het is zo snel en handig om elke dag een kopje koffie te maken. Zeker als je net als ik niet elke dag dezelfde smaak wilt. Je kunt elke dag een andere kiezen zonder open verpakkingen waarvan smaak verloren gaat. De mini is makkelijk schoonbaar en heel compact.

peggy 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

mini me geweldig apparaat

Wij hebben al verschillende smaken geprobeerd. Zelfs met de chocolade melk voor de kids is er voor iedereen wat wils. Alleen de prijs van de koffie vindt ik wel wat aan de duure kant

Mevrouw wemmenhove 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

Hij is super in gebruik en de cups zijn heerlijk van smaak mooi compact apparaat 😇😊 ben zeer tevreden raad iedereen er een te kopen 😆😇

Ferry Nice 20-05-2016 Product maand in bezit

Mijn tweede Dolce-Gusto

Mijn eerste Dolce-Gusto heb ik gewonnen bij een actie van Dirk. Heerlijke koffie en je kunt voortreffelijk en simpel Latte Macchiato maken zonder een echte barista te zijn. Ik heb de machine aan een vriendin gegeven die er heel blij mee was. Mijn tweede machine, de Mini Me heb ik onlangs gekocht. Net zo goed als de Piccolo, maar heel handig dat je er niet bij hoeft te blijven en de hoeveelheid water te voren kan instellen. Een geweldig apparaat. De enige minpunten: reservoirs zijn erg klein, een vulaansluiting met een slangetje naar de kraan zou erg handig zijn. Hoe je niet elke keer het reservoir er uit te trekken en in te wurmen. In het gebruik zijn met name de dubbele capsules zoals van Cappuccino en Latte Macchiato vrij duur in aanschaf. Een kopje cappuccino kost dan al snel 50 cent per kopje, tegen een Senseo en een meklschuimer 15 cent. Verder jammer dat er zo veel suiker in sommige soorten zit. Die neem ik dan ook niet.

beertjes01 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat

9,6
We hebben dit apparaat gekocht voor mee te nemen op vakantie maar gebruiken het thuis nu ook. Er zijn zoveel smaken dat we regelmatig afwisselen. Het is makkelijk in gebruik en op de cups staat goed aangegeven hoe je het apparaat moet instellen. Neemt bovendien iet veel ruimte in. Jammer dat de cups best prijzig zijn.

Romario 09-05-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie net als op het terras
Mega veel mogelijkheden van warm tot koud
Van ijsthee tot late macchiato tot warme choco
Het apperaat is binne 1 min opgewarmt en klaar voor gebruik
En must om te hebben voor elke koffie liefhebbers

Nanda 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mini me Zwart/grijs

Fijn apparaat, hoop deze net zo lang te gebruiken als zijn voorganger. Leuk klein dingetje, alleen jammer dat er een rood snoer aanzit, bij een zwart apparaat. Steekt erg af bij de zwarte snoeren van de andere apparaten. Ben er niet blij mee.

Fonz Sikkens 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

De smaak van de koffie is prima, was ik gewend. Het waterreservoir gaat er alleen heel moeilijk af, kost enorm veel kracht en gaat denk niet zo lang mee. Jammer dat er geen lampindicatie in zit zodat je weet wanneer hij bijna klaar is.

Prima apparaat 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een prima apparaat met een mooie vormgeving
makkelijk in gebruik goede koffie smaak neemt weinig ruimte in.

Jacq loon 22-01-2016 Product maand in bezit

7,6
Heerlijk koffie met diverse smaken. Cups en apparaat is handig in te stellen, Ik ben er zeer tevreden mee. Wel om lang te genieten van dit apparaat moet wel op tijd regelmatig ontkalken !

peter v venray 21-01-2016 Product paar dagen in bezit

Apparaat is klein en gemakkelijk schoon te maken. Koffiesmaken zijn groot echter vrij aan de prijs..
Je dient goed op te letten bij het zetten van je kopje koffie; meerdere handelingen voordat de koffie doorloopt..maar dan heb je wel een heerlijk kopje koffie. Met name de cappuccino is verrukkelijk.

Naomi 20-01-2016 Product paar dagen in bezit

koffie is echt heerlijk , temperatuur is goed, heet.
beter dan de senseo. kook tijd van het water is zeer snel.
de mogelijkheden van het apparaat en de dranken is zeer makkelijk en uitgebreid.

1 minpuntje ook al is de koffie kwaliteit goed is het aan de prijzige kant maar dat is waar je moet voor kiezen en dan heb ik gedaan en moet zeggen de moeite waard.
kortom voor mij een goede keuze