Oral-B D 12523 - reviews

Score criteria
Gebruiksgemak
Degelijkheid
Score:

Ik heb nu twee tandenborstels van dit type gehad, binnen 8 maanden tijd! Gisteren begaf de 2e tandenborstel het ook. Hij gaat niet meer goed aan en tijdens het poetsen gaat hij uit. Vorige keer heb ik de borstel opgestuurd met hetzelfde probleem. Ik heb toen keurig een nieuwe gekregen. Nu wil ik een ander model. Verder een goede tandenborstel toen hij het deed.

5,5

Dit model gekocht voor 30 euro, omdat de vorige na 6 jaar op was. Bij dat model kon je zelf de 2 AA batterjen vervangen en opladen. Dat kan bij de huidige modellen niet meer; dat is jammer, want de kracht is er bij dit model al na 2 maanden vanaf. Ik heb em helemaal ontladen en weer geladen. Dat hielp 1 maand...En zelf de accu vervangen gaat niet. Ik dacht dat Ni-MH geen last had van het geheugeneffect. Vandaag op internet nog een nieuw batterijmodel gevonden. Meteen besteld. En dat voor 14,95 incl. batterijen en borstel!! Op zich een prima merk, maar dat probleem van de accu zal men moeten oplossen. Daarnaast vermoed ik ook al lekkage; er zit speling op de aandrijfas.

Score:

goede tandenborstel die het na 2 jaar steeds vaker opgeladen moest worden. hij begaf het na bijna 3 jaar.

omdat hij doet wat hij moet doen: goed poetsen heb ik weer eenzelfde gekocht

Score:

Op zich een goed bruikbare tandenborstel, maar de levensduur is erg beperkt. Ik ben inmiddels aan mijn derde toe. Gemiddelde levensduur van dit type is (bij mij) ca 2,5 jaar en dat lijkt mij erg kort. Een examplaar begaf het zelfs na een week.

Score:

Ik heb een dergelijke tandenborstel in mijn bezit gedurende een half jaar. Dit is een elementair model met maar 1 stand welke om de 3 minuten een signaal geeft. Ik heb nog geen enkel probleem gehad en ben zeer tevreden van het toestel. De batterij laadt telkens zeer goed op en de kopjes kunnen vervangen worden als ze versleten zijn. De kopjes met rond draaivlak doen hun werk heel goed en ik denk dat een dergelijk model te prefereren valt boven de toestelletjes met een heleboel overbodige opties. Degelijk en goed.

Score:

Heb m nu een half jaar of langer. Eerst keer toen ik m gebruikt had ik m te lang opgeladen ofzo toen deed die het niet meer dus terug gegaan nieuwe gekregen. Verder vind ik het een prima tandenborstel voor het geld.

Prijzen
Winkel Beoordelingen Bezorgtijd Afhaalprijs Bezorgprijs
Standaard prijzen zijn inclusief bezorging
4launch
8.9 231 shopreviews