GfK Webtracking

Hoe online zoekgedrag het aankoopgedrag beïnvloedt. Ontdek de voorspellende waarde van GfK Kieskeurig Webtracking.


GfK Kieskeurig Webtracking biedt je volledige informatie over het zoek- en aankoopgedrag van consumenten.

Er bestaat een duidelijk verband tussen zoeken op internet en aankopen zowel off- als online. Dit biedt je, als retailer, volop kansen. Met de gegevens van GfK Kieskeurig Webtracking kun je jouw verkopen beter voorspellen en hier onder andere jouw assortiment en inkoopbeleid op aanpassen.

De onderstaande voorbeeld grafiek laat de ontwikkeling in het klikgedrag van consumenten naar grootte van de LCD-tv’s zien. Voor jou kan dit het signaal zijn om grote LCD-schermen in jouw assortiment op te nemen.





Dit is slechts één voorbeeld van hetgeen de uitgebreide informatie van GfK Kieskeurig Webtracking voor jouw bedrijf kan betekenen.

Wil je meer weten? Wij sturen je graag de uitgebreide presentatie in pdf-formaat per e-mail toe. Neem dan contact met ons op door op deze link te klikken. Je ontvangt de informatie dan direct in je mailbox.