Hama Basic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hama Basic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

M.Thissen 24-08-2013
Geschreven voor: Hama Basic

Besteld bij de OTTO en binnen 2 dagen thuis. Gezien de prijs is het een leuk fotolijstje met een mooie beeldkwaliteit. Natuurlijk niet te vergelijken met een duur A-kwaliteit digitaallijstje of gemiddelde tablet. Het overzette van foto's naar het interne geheugen gaf al bij de tweede foto van 4mb al een foutmelding dat maakt het interne geheugen voor mij onbruikbaar maar daar heb ik hem ook niet voor gekocht.
Een goedkope SDcard van 8gb (€10) geeft geen problemen met inladen en is in mijn beleving sneller met inladen dan een USB stick. De afstandbediening reageert erg straag op de commando's maar daar maak je weinig gebruik van. SDcard erin en aanzetten maar. 16:9 foto's geven natuurlijk wel zwarte balken het is een 4:3 fotolijst. Resolutie is 1024x768 i.p.v. 1280x1024. Het lijstje heeft verder een mooi uiterlijk en is niet voorzien van logo's of merknamen.