Cookies op Kieskeurig.nl en de overige Reshift websites
Wij maken gebruik van cookies, en dit doen we:
Voor functionele en analytische doeleinden.
Om relevante advertenties te tonen.
Om te zorgen dat je kunt inloggen met je account.
Om onze dienstverlening te verbeteren voor onze gebruikers.
Om te zorgen dat Kieskeurig.nl gratis is en blijft.
Wil je meer weten over het gebruik van cookies en hoe wij hier mee omgaan. Lees dan onze complete privacy statement hier.
Waarom moet je eigenlijk akkoord gaan met cookies?
Cookies zorgen ervoor dat wij bepaalde functionaliteiten kunnen aanbieden aan onze gebruikers en onze klanten. Kieskeurig.nl is altijd al een gratis dienst voor en door gebruikers geweest. Om te zorgen dat we Kieskeurig.nl gratis kunnen houden tonen wij bijvoorbeeld advertenties. Cookies zorgen ervoor dat jij als gebruiker advertenties krijgt te zien die relevanter voor je zijn. Daarnaast zorgen cookies ook voor inzichten in hoe onze site presteert. Hierdoor kunnen we onze site blijven verbeteren.
Wil je meer weten over het gebruik van cookies en hoe wij hier mee omgaan. Lees dan onze complete privacy statement hier.
De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SMT-C7140B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.
Help anderen en geef jouw mening over dit product. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.
Mijn vorige Humax (ziggo) ging na 3 jr stuk, kreeg een aanbieding als vaste klant. Nu deze Samsung en net de 3e ontvangen. De 1e: na 6 week was het niet mogelijk om via de normale zendertoetsen (1 t/m 9, en 0) een zender te selecteren. Ligt niet aan de AB. Heb 3 AB's uitgeprobeerd, allen hetzelfde resultaat. Een nieuwe ontvangen, deze kreeg dezelfde problemen en startte zeer traag op (2 minuten!!). Heeft het 3 week uitgehouden. Wederom een nieuw apparaat ontvangen. Deze was na ontvangst al stuk. Wederom niet mogelijk om zenders te kiezen via de numerieke toetsen, alleen via de pijltjes (handig als je naar 421 wilt...not). Ben klaar met Samsung. Waardeloos, net als mijn TV. Komt geen Samsung meer in mijn huis. Gebruikersvriendelijkheid is namelijk ook ver te zoeken.
Sinds 4 weken in bezit via Ziggo T.V. en internet.
Heb alleen problemen met het geluid dat soms herder dan weer zachter gaat. Op een andere tv met alleen CI-module en kaart van Ziggo gaat geluid wel goed. Dus moet in de Samsung zitten. Gebeld met Ziggo en fabrieksinstellingen hersteld maar hielp ook niet. Toen de frequentie
gewijzigt van 474.000 in 372.000 en lijkt nu goed te gaan.
Wij verdienen ons geld met prijsvergelijkingen en advertenties (zie: https://www.kieskeurig.nl/verdienmodel). Wij kunnen onze diensten aanbieden zonder advertenties en bijbehorende cookies als je een betaald abonnement afsluit. Dat kost €99 per jaar, en heeft als voordeel dat wij je geen enkele advertentie laten zien en dat wij geen tracking cookies in jouw browser plaatsen.
Wil je toch gebruik maken van onze diensten zonder een abonnement?