Samsung WB350F wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 103 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WB350F wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

eddekH 18-10-2015
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Deze in een opwelling aangeschaft als 2e camera om naast mijn spiegelreflex gewoon in je binnenzak altijd bij je te hebben. Ziet er degelijk uit. Het is natuurlijk een vrij simpele point en shoot dingetje. Ik vrees dat mijn verwachtingen te hoog waren in vergelijking tot een spiegelreflex. Foto's buiten zijn prima, ook in de auto stand. Dat de iso waarde dan veelal omhoog schiet naar 800 of meer is wat mij betreft ongewenst maar toe maar het werkt. Maar binnenshuis valt tegen, en avondfotografie kan je wel vergeten. Men schermt ermee dat alles ook handmatig in te stellen is, dat is niet helemaal waar; flitser en zelfontspanner zijn in enkele gevallen niet in te stellen. Ook de wijze van instellen op het display is tijdrovend en onhandig. Er zit ook geen nabewerkings software bij, dat kan je (beperkt want het is allemaal jpeg) per foto op de camera zelf doen waarna je e.e.a. kunt uploaden naar je pc. Kortom, vind je fotografie leuk dan ben op dit soort point en shoot dingetjes snel uitgekeken. Spaar even door en koop voor het dubbele meteen een instapmodel spiegelreflex of systeemcamera. Stel je niet te hoge eisen aan je foto's en vind je het leuk om snel fotootjes te schieten alles direct door te mailen en op facebook te gooien dan is het een leuk dingetje

Promesse50 07-09-2015
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

De externe flitser die met een flinke vaart openklapt en het daarna handmatig weer ingeklapt moet worden vind ik een groot minpunt, 1x verkeeerd neerleggen kan al schade opleveren. Helaas stond dit niet in de beschrijving bij Wehkamp, ik ga het liefst voor een interne flitser. Dit is voor mij het enige minpunt, verder een super camera, echt Samsung Android! en alles is meteen goed en duidelijk. Touchscreen is fantastisch en de resolutie op het scherm is subliem.

Cas van de foto 29-07-2015
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Als ik met mn hand/vinger in de buurt kom van de draaischijf boven op, bijvoorbeeld als ik aan het het filmen ben en wil inzoomen of als ik een foto wil maken, gaat de camera automatisch van de programma mudus naar de automodus naar de wifi en daarna weer terug naar waar ik was.
Zeer vervelend.....

Pauluitmalden 14-08-2016

dat hebben wij ook, en geen idee wat we er mee moeten.

Rebecca95 11-03-2015
Geschreven voor: Samsung WB350F wit

Fijne camera met veel extra functies. Ik ben vooral blij met het feit dat ik de camera aan mijn telefoon kan verbinden zodat ik de foto's direct op mijn telefoon heb staan. ook handig dat er wifi op zit dat je foto's kunt delen of bijvoorbeeld op dropbox kunt zetten. mooie vormgeving met een leather look. ligt fijn in de hand en is niet te zwaar.

JAComp 19-10-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Prachtige foto's echter flitser ziet er zwak uit (valt in gebruik mee) en bedieningsknop verdraaid heel soepel. Let op dus!

007senna 04-10-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Ik heb deze camera terug gebracht, nadat ik hem had uitgepakt en had getest, ik heb diverse verschillende fotos overdag getest steeds vanuit exact dezelfde positie eerst met deze wb350F en dan met mijn iphone 6 de samsung in de stand automatsich
ik, en andere met mij moesten concluderen nadat ik de fotos overgezet had op de PC, dat de iphone foto's zelfs beteren scherper waren, zeker qua kleuren. Ook werkte samsung iphone apps niet op iOS 8.0.2.

ceesenhennie 28-02-2015

Gebruik mijn i Phone 6+ ook als camera echter de wb350f heeft meer mogelijkheden en ook de foto's zijn beter. Grote nadeel van de i Phone 6+ is het ontbreken van NFC (alleen in USA als payment beschikbaar) dit biedt de mogelijkheid je handy als bediening op afstand voor deze camera te gebruiken. Deze combinatie is heel bruikbaar, verrassend en voegt iets toe. De reden dat ik de samsung s5 hiervoor gebruik. Weliswaar is de wb350f geen top maar mede door de lichtgevoelige 2.8 lens een prettige allround camera voor sport en op reis.

wilk071 15-07-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Na een paar maanden de camera gebruikt te hebben ben ik nog steeds reuze tevreden. Camera is compact, leuk vormgegeven, geeft prachtig scherpe foto's, veel mogelijkheden (soms vergeet je wat hij allemaal kan), goede wifi. Klein minpuntje: programma knop lijkt makkelijk te draaien, zodat je er bij nieuw gebruik altijd moet nakijken of instellingen nog wel zijn zoals je hebt afgelsoten.

Alex1965 11-07-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Kwaliteit foto's zeer goed.
Met touch screen en wifi en 21x zoom. Alleen jammer dat bij inzoomen het niet stopt bij 21x maar dat de camera nog iets verder gaat (non-optical). Daar had van mij wel een stop tussen gemogen. Heeft meer mogelijkheden dan ik tot nu toe gebruikt heb.
Je kan op de camera croppen (en origineel wordt dan naast de gecropte foto bewaard).
Degelijkheid zal de tijd uitwijzen. Pop-up flits lijkt schade gevoelig (maar heeft als grappig feature, ongekend bij dit kaliber camera, dat je via het plafond kan flitsen!).

Ben overgehaald door verkoper om voor deze camera te gaan en heb er geen spijt van.

monicahuibers 11-07-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F bruin

Handige compacte camera met een zeer goede zoomlens. Kwaliteit van de foto's is erg goed en meteen via Wi-Fi te verspreiden. Handzaam formaat om mee te nemen en retro-uitvoering met up to dat technologie.

Pol1970 10-07-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Camera ontvangen en meteen gekeken hoe mooi de foto's zijn. Maakt erg mooie foto's met de digitale zoom en ook de macro foto's zijn erg mooi. Ben nog druk aan het uitvogelen wat de andere mogelijkheden zijn, maar ben nu al zeer tevreden.

Cyntje45 06-07-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Mooie camera, met veel mogelijkheden. Groot scherm en ligt goed in de hand.Groot voordeel is ook dat de foto's met wifi gelijk door gestuurd kunnen worden. En dat er een 21x optical zoom opzit.

ECvdP 02-07-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F wit

Een mooi toestel. Maakt mooie foto's!!!
Is makkelijk in gebruik.
Alleen jammer dat er geen handleiding bij zit.
Er zitten zoveel functies op...

Meeri01 01-07-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Goed, compleet, alles in 1 camera. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Ik zocht een makkelijke camera met optische zoom, deze is echt top!

Jock W 01-07-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F bruin

Prima camera en vooral de wifi is erg makkelijk.
De camera voelt degelijk aan en is door zijn gewicht en de afmetingen makkelijk mee te nemen.

JAComp 01-07-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

na diverse site, zoals kieskeurig bezocht te hebben en de reviews hierover gelezen, dit toestel gekocht. Degelijk, alles zit er op een aanrader. Ik denk geen miskoop gedaan te hebben.

JAComp 01-07-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Na al de reviews bij kieskeurig gezelen te hebben, kwam de keuze op dit toestel. Wat een mogelijkheden. vraag maar en het zit er op. degelijk, robust en dan de wifi mogelijkheden. kortom. geen miskoop

Jambon 01-07-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Gekozen voor uitvoering in retro bruin inclusief tasje en statief en optie 25 Euro retour via Samsung. Na lang vergelijken op diverse sites uitgekomen bij deze camera door vele positieve reviews.
Pluspunten: Prachtig uitgevoerde camera, mooie vormgeving. Bediening is gemakkelijk. Foto kwaliteit zeer goed. Opties voor Wifi, Full HD filmkwaliteit. Touch screen en handmatige bediening.
Minpunten: Positie flitser, geen SD kaart bijgeleverd door Samsung terwijl dat bij telefoons wel gebeurt.
Ik ben zeer tevreden over deze camera!!

laura van holland 01-07-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

veel mogelijkheden klein en compact
een echte aanrader voor iemand die snel een foto wil maken zonder veel handelingen wil doen
en zeer fijn om te delen naar facebook twitter mobiel met de wifi

marlouszz 30-06-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Na het ontvangen van de camera ben ik meteen aan de slag gegaan. Het is een mooi model, die zelfs lekker in de hand ligt bij kleine handen. De bediening in heel eenvoudig met het touchscreen gecombineerd met de knoppen. De camera heeft hele uitgebreide functies met veel keuzes zoals filters of correcties. Wat ik ook fijn vind aan de camera is dat je hem kan koppelen met een app aan je telefoon en dan meteen foto's kan delen of je telefoon als afstandsbediening kan gebruiken.
De foto's die de camera maakt zijn ook erg mooi en scherp. Met flits kunnen de foto's wat bleek zijn, maar dat hangt ook vanaf van de ruimte en de kleuren.
Ingezoomde foto's blijven heel lang scherp en helder.
Al met al een prettige camera!

C.C. Braat 30-06-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

goed product, licht, klein en gemakkelijk in gebruik. Goede kwaliteit. Topper voor op vakantie als je geen groot toestel wil meenemen.

wim bogerd 30-06-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

zeer mooi,scherpe en snel te nemen foto's .Nog niet alle mogelijkheden en degelijkheid zijn in de paar dagen dat ik hem heb onderzocht. Wel bleek hij ook op afstand en met vreemd licht goed te kunnen filmen.

K Hoffman 30-06-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Een aantal weken geleden dit toestel voor mijn dochter gekocht die er ongelofelijk mooie foto's mee maakt tijdens haar maand in Zambia! Ze is er superblij mee.
Dit weekend ook voor mijn andere dochter eenzelfde toestel gekocht. Niet alleen de foto's zijn haarscherp, zoomfunctie is geweldig en de features maken het extra leuk om je foto's direct al te bewerken. Ook verzenden van foto's is nu superhandig. Prima toestel voor een scherpe prijs!

Robbert Kalkman 29-06-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F zwart

Pas 2 weken in bezit,en ik heb reeds het gevoel de beste aankoop van het jaar te hebben gedaan,gaan een reis door Vietnam maken,wat zal ik mooie foto's mee terug nemen,een zeer tevreden bezitter van de Samsung 350 F canera.

ajmclachi 29-06-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F blauw

Toestel voelt zeer stevig aan en is in verschillende kleuren verkrijgbaar. Veel mogelijkheden en een groot zoombereik. Lens is fantastisch. Toestel heeft een zeer goede lichtgevoeligheid voor mooie foto's bij weinig licht.
Knoppen zitten op de juiste plek. Het toestel is allen wat aan de grote kant.

28ma29 28-06-2014
Geschreven voor: Samsung WB350F bruin

Op advies van review verder gaan verdiepen en gekocht mooi toestel veel mogelijkheden.
fijne bediening, goed scherpstellen en zeer mooie foto's en goede zoom foto blijft duidelijk.