Kodak Easyshare C713 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kodak Easyshare C713 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

A.Geene 27-08-2008

Geen aanrader.
Voor buitenfoto's bij voldoende licht, maakt dit toestelletje goede foto's. Qua gebruiksgemak krijgt hij wel een 9.

's Avonds met flits zijn de foto's overbelicht. Het maakt niet uit welke instelling je gebruikt. Geloof me, ik heb alles geprobeerd.
Foto's binnen zijn echt een ramp. Een en al korrelig, en ook hier kun je me geloven. Ik heb elke instelling geprobeerd.
Had voorheen een Kodak 6230. 2,1MP. Maakte fantastische foto's, echt zonde dat hij kapot gevallen is.
Ik heb de C713 teruggebracht. Ik was niet de enige met klachten vertelden ze me.

Heb nu de Samsung S1060 gekocht. Wel wat duurder, maar fantastisch apparaatje.

Blackbear 21-06-2008
Geschreven voor: Kodak Easyshare C713 zilver

Inmiddels is deze camera aangeland bij firmware versie 1.30 en presteert, zeker gezien de lage prijs, flink boven verwachting.
Ondanks de toch hoge compressie (die niet instelbaar is) is de kwaliteit van de foto's goed.
Macro's zijn écht goed scherp te maken met de camera.
Camera is voorzien van digitale stabilisatie, die via de handige draaischakelaar op de bovenzijde in/uitschakelbaar is. Verder heeft deze camera een keur aan mogelijkheden aan boord. Echt geen geld voor deze kwaliteit.
Voor wie niet meer kan of wil betalen voor een digitale camera is dit een ideale reisgezel!

Hugo56 15-01-2008
Geschreven voor: Kodak Easyshare C713 zilver

Een paar dagen in bezit gehad, toen weer retour gestuurd vanwege slechte beeldkwaliteit van met name binnenfoto's. Het betreft weliswaar een 7 megapixel camera maar de grootte van het bestand is nog geen 1 MB. Dit is niet instelbaar. Volgens de leverancier klot dit, volgens mij dus niet. Een vraag hierover aan Kodak is nooit beantwoord. Niet aanschaffen dus.

Arend Woering 06-01-2008
Geschreven voor: Kodak Easyshare C713 zilver

Deze camera 2 maanden geleden snel aangeschaft (ook vanwege prijs) omdat mijn Canon Powershot A70 het had begeven. Deze Kodak levert echt niet de kwaliteit van mijn 5 jaar oude Canon. Onscherpe binnenfoto's met veel ruis, slechte kleuren. Buiten met helder weer gaat het redelijk. Al met al, ook voor het geld, geen aanrader.

Rudywes 29-11-2007
Geschreven voor: Kodak Easyshare C713 zilver

Maakt prima foto's en een peuleschil om te bedienen.
Een minpuntje zijn de close ups, ook in de speciale stand worden ge foto's niet heel scherp.

rishilla 22-11-2007
Geschreven voor: Kodak Easyshare C713 zilver

Een goede camera voor dit geld.
Ik heb 'm getest en de foto's zijn scherp als iemand flink beweegt. Ook met weinig licht toch goede foto's.

Wel rode ogen op de foto's, maar dat hebben veel duurdere camera's ook, ondanks de anti-rode-ogen flits.

Het is een simpel, nederlands talig toestel.

Zeker een aanrader voor dit geld.