Bosch GST 135 BCE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GST 135 BCE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Vonkie 03-07-2012
Geschreven voor: Bosch GST 135 BCE

Ik sluit me helemaal aan bij mijn voorgangers, voor het geld en en de Bosch kwaliteit, doet deze machine niet onder voor een Festool.

Nadeel is dat Bosch een andere type anti spaan plaatje heeft ontworpen, en toegepast in deze machine. Met het oude plaatje in tegenstelling tot het nieuwe model was niets mis mee.
Bij een fijn getand zaagblad, geen probleem, staat de tanden maar iets naar buiten gericht, dat vliegt het anti spaan plaatje om je oren. En dat is er jammer, ook al omdat je de V groef in het plaatje gebruikt om de afgetekende lijn te volgen.
Een telefoon na Bosch, krijg je een iets wat chagrijnige Belgische dame aan de lijn, die verteld, dat ik dit moet uitzoeken met de dealer waar de machine is gekocht.

Het valt mij op, dat als je contact opneemt met een helpdesk, van een willekeurig merk / apparaat je een Belg aan de telfoon krijgt.

nerood 18-05-2010
Geschreven voor: Bosch GST 135 BCE

Deze Bosch GST 135 niet via deze site gekocht. Prachtig apparaat. Kost minder dan de veelgenoemde Festool, maar ook deze machine zaagt in dik materiaal haaks. Door speciaal inschakelbaar geleidingsysteem die het zwabberen van het zaagblad voorkomt.

groen555 14-05-2007
Geschreven voor: Bosch GST 135 BCE

deze zaag doet alles met zoveel gemak in vergelijking tot een model dat de helft kost, dat het bijna zonde van je geld is om niet twee keer zoveel uit te geven. hij is zeer degelijk en zwaar, maar daardoor erg stabiel en zeker niet minder wendbaar dan een lichtere. figuren zagen is een eitje, mede door het speciale geleidingssysteem (zie de site van bosch voor een demonstratie) dat het zaagblad fixeert. het werkt!

Goorhuis 07-12-2005
Geschreven voor: Bosch GST 135 BCE

de referentie op decoupeerzaaggebied! Was het niet Bosch die de eerste
naaimachine op de markt heeft gebracht? Deze machine presteert perfect, geen
trillingen en zeer stabiele loop ook bij hogere toerentallen.