Onze 6 jaar oude ATAG E325EC variant ALEC ketel die jaarlijks onderhouden wordt is bijna in de fik gevlogen. Probleem zat bij de ontsteking, hieromheen is het een en ander weggesmolten en verkoold. Een wonder dat ons huis niet in de brand is gegaan. Via onze installateur bij ATAG om reactie en oplossing voor dit probleem gevraagd. ATAG kwam met voorstel ‘uit coulance’ 400 euro korting op de brutoprijs van een nieuwe ketel te geven. Op dit voorstel moesten we enkele dagen (in de kou) wachten omdat de juiste persoon niet eerder tijd had. In de winter is het wel fijn als de kachel functioneert, dat is bij ATAG zeker geen urgentie. Tevens denk ik niet dat dit een passende aanbieding is voor een ketel van 6 jaar oud, die bijna in vlammen opgaat.
Daarom hebben wij gekozen voor een ketel van een ander merk en zullen nooit meer een product van ATAG kopen. Onze installateur die wel klantgericht is heeft deze ketel tegen kostprijs geleverd en geïnstalleerd tegen sterk gereduceerd tarief.
Aan ATAG en ook aan haar afdeling webcare tot tweemaal toe een e-mail gestuurd met verzoek tot compensatie voor onze schade. Op deze mails wordt door ATAG niet eens gereageerd!
Blijkbaar vindt ATAG het aangenamer om via negatieve reviews te reageren, nu, die service geven we ATAG graag.