Sony PSP Slim & Lite zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony PSP Slim & Lite zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Mauro Desmedt 02-04-2011

Ik heb deze gekocht begin januari.
Over het algemeen ben ik hierover heel blij. Het beeld zit goed, het geluid valt heel erg mee.
Als je je puur op het uiterlijk baseert, verdient Sony wel echt een pluim met het maken van knoppen. Dus ergonomisch is dit 10/10.
Voor deze console zijn er honderden games beschikbaar.

Je kan de PSP 300 Slim&Lite ook via AV(Audio-Video) kabels of Component kabels op je televisie aansluiten. Je kan alleen gamen op je tv als je een component kabel gebruikt.
Op de pc is er dan ook weer software waarmee je games en films, muziek, ... kan synchroniseren met je PSP.

Enjoy!

OPCv6 27-12-2010

heb deze pas gekocht
moet nog alles uit proberen.
maar wat ik al geprobeerd heb en gedaan heb is al goed gegaan.
muziek op zetten en afspelen doet hij goed.
het geluid is wat aan de zachte kant.
maar zal volgens mij met een kop telefoon wel beter zijn.
beeld is gewoon mooi.
werkt echt lekker,beter als de ds van de kids.
ziet het beeld ook gewoon beter uit.
en je kan er ook veel meer mee.
ben er tot nu toe erg tevreden over.
plus punten zijn: mooi beeldscherm
kan op de tv.
je kan er mee internetten.
moet dit nog uit proberen.
veel voor te verkrijgen.

min punten zijn: geluid is wat zacht.

zo gauw ik nog meer uit geprobeerd heb laat ik dit hier weer achter.
had deze bij saturn gekocht,had eerst hier gekeken voor de prijzen,maar was daar maar 122 euro.

angel88 18-12-2009
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zwart

Heb sinds een paar dagen ook de PSP slim & lite. hij ziet er mooi uit! was er ook erg tevreden mee, tot dat ik de sims aan het spelen was, en het wou opslaan en hij uitviel. Ik probeer het nu al de hele dag om mijn spel op te slaan en telkens valt hij uit...

dus zit er hard over na te denken om hem terug te brengen. Er is niks aan als je een spel speelt, en dan niet eens de mogelijkheid hebt om op te slaan.

panda 11-05-2009
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite wit

Ik gebruik nu 1.5 jaar een psp 2004.

De 1e was kapot gevallen op vakantie.
Maar ik had eigenlijk meteen een nieuwe gekocht in Oostenrijk.
Eenmaal thuis besloot ik 90 euro neer te leggen voor reparatie van het scherm.

Het is een prima console.
Vele malen beter dan de concurrent Nintendo DS.
Je kunt ermee internetten, video's kijken, muziek luisteren, er kunnen afbeeldingen op en niet te vergeten de games.
Deze kunnen wat prijzig uitvallen maar voor 45 heb ik al 2 keer een top spel gekocht.

Voordelen:
-Muziek Video Afbeeldingen
-Internet / online gaming
-Snelle Usb verbinding
-Kan op je TV worden aangesloten.
De nadelen vallen meer op, vandaar weinig voordelen.

Nadelen:
-Wordt snel vies, maar dat is met een warme vochtige doek zo opgelost.
-Als hij valt, is de kans groot dat het scherm is beschadigd. Het is een zwakke plek.
-Batterijduur (5-6uur 2.5 online gaming)
-Video, films/dvd's moet je eerst omzetten voor psp als je geen UMD-video gebruikt. (dit duurt lang)

De geluidskwaliteit valt tegen als je de SRS-effecten gewend bent.

Hugo14 17-02-2009
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zwart

Heb de PSP slim & lite nu 1 jaar en ben er heel erg tevreden over.
Heb nog maar een probleem gehad en dat is dat hij steeds uitviel ik heb hem helemaal moeten resetten om hem weer aan de praat te krijgen.
verder goed ding zeker handig en leuk voor kinderen.

pluspunten zijn: Graphics, mogelijkheden
minpunten zijn: Geluid(is veel te zacht)

Marco Flokstra 12-01-2009
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zilver

Sinds ruim een maand ook een trouwe bezitter van een Sony Playstation Portable. Alles is er kindervriendelijk opgezet, dus een kind kan de was doen!

Pluspunten:
+ Grafisch heel sterk
+ Functie voor MP3's
+ Mogelijkheid om (UMD) films te kijken
+ Mogelijkheid voor draadloos internet
+ Uitbreidbaar geheugen

Minpunten:
- Zeer weinig games aangezien de langere tijd al op de markt
- Iedere veeg/vingervlek is te zien op het apparaat
- Geluid had sterker gemogen (blikkerig/zacht)
- Geen standaard geheugen om games al te kunnen opslaan

EGI 14-12-2008
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zwart

Heel knap spul; Nintendo DS is hiermee vergeleken antiek. 't Wireless internet werkte van de 1ste poging. Je kan gratis demo games op Memory Stick downloaden (al heb ik momenteel problemen met de laatste PC-interface versie die Sony op het WWW gezet heeft). Game diversiteit in winkels is soms beperkt, maar je vindt heel wat op 't www. De grafische kwaliteit van de spellen is over het algemeen verbluffend. Reactietijd is fenomenaal. De display & z'n afmetingen maken afspelen van MP-4 films uit MS een lust voor het oog: ondertitels kan je nog perfect lezen (680Mb/1.5 uur film).
Het enige nadeel is Sony zelf: zij zijn gekend om veel moeite te steken in copy-protectie, maar vaak is de gewone consument daar meer slachtoffer van dan diegene die illegaal tewerk gaat (trouwens, de prijs van sommige games is ook al een diefstal op zich).

PSPgebruikster1990 12-07-2008
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zwart

Geweldig ding. Ziet er super mooi uit, de Nintendo DS is er goedkoop plastic kinderspeelgoed bij(!) en het beeld is super scherp. Het geluid vind ik goed, maar ik heb tot nu toe nog nooit muziek er op geluisterd.
Hij is wel degelijk, maar niet opvallend sterk ofso. Toen ik hem een keer liet vallen sprong de accu eruit, maar de speler was verder niet stuk. (en hij viel op een stenen vloer) dus dat valt weer mee.

Een nadeel aan de speler is dat er maar weinig spellen voor zijn en daaronder bijna alleen maar verschillende soorten race en vecht spellen.
En ook moet je appart van de psp nog een geheugenkaart kopen, want hij onthoud niet waar je in spelletjes gebleven bent.
Verder kan de internerfunctie problemen opleveren. Ik heb met hulp van een technicus nog steeds geen internet.
En heb ook nog steeds problemen met het aansluiten en spelen op een tv.

stratman 31-03-2008
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite wit

Een mooi apparaat met veel mogelijkheden. De voordelen vind ik zelf vooral de goede beeldkwaliteit, draadloos internet en de mogelijkheden om mp3, film en internetradio te gebruiken. Toch heb ik mijn psp pas verkocht. De reden hiervoor is de gameplay. Bij de meeste spellen werkt de camera binnen het spel niet goed. Dat wil zeggen dat als je met een personage speelt, het standpunt van waaruit je hem ziet, verandert of onlogisch is. (dus de gameplay) Ook vind ik het aanbod goede spellen te klein. Daarnaast duurt het vrij lang voordat de spellen geladen zijn. Ik had liever gezien dat ze bij Sony meer nadrukt op de gameplay gelegd hadden dan op de graphics. Kortom: een top apparaat, maar ik vind de gameplay minder

Mr Mickey 26-03-2008
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zwart

Ik gebruik de PSP nu al 2 jaar, en heb sinds een tijd nu ook de Slim & Lite versie.
Geweldig! Ik ben nog altijd onder de indruk van het waanzinnig mooie beeldscherm, het supermooie geluid (met goeie koptelefoon) en de prachtige vormgeving.
Vooral met games zoals God of War, Silent Hill of bv Daxter, merk je goed hoeveel power er in het kleine apparaatje zit: heel veel dus.
Ook de multimedia mogelijkheden van de PSP zijn een must.
De PSP Lite is een alleskunner en een absolute aanrader voor iedereen die het beste wil.

marpsp 22-03-2008
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zwart

Lang getwijfeld, DS of PSP. Uiteindelijk PSP genomen. Ik vind het alleen jammer dat er weinig keuze mbt spelletjes. Vecht- en racespelletjes genoeg, maar overig niet. Ik moet altijd zoeken naar het schap in de winkel, terwijl DS niet te missen is.
Ben absoluut heel tevreden over de PSP, beeldkwaliteit is geweldig. Nadeeltje, hij geeft niet aan als je batterij leeg is, valt gewoon uit.

Helaas ligt hij nu in reparatie, hij viel iedere keer uit, eerst na een uur, toen na een half uur, tot al na 1 minuut, ook al ligt hij op de oplader. Ben benieuwd wat er scheelt.

Brimbrammer 21-03-2008
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zwart

Naast een DS, Wii en PS3 hebben we nu ook de PSP erbij gekocht en het is een gaaf apparaat.
Ook de prijs van de spellen vind ik meevallen en technisch gezien is het gewoon een super ding.
Wel jammer inderdaad dat Sony er niets extra,s bijgeeft.

gamer013 14-02-2008
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zwart

ik heb een psp voor mijn verjaardag gehad wat ik mij in de winkel heb laten vertellen is dat er geen intern geheugen inzit en dat er ook geen paketten met spellen en/of een geheugenkaart.
ikm vind het geluid als er meerdere mensen om je heen zijn iets te zacht maar verder is het een pracht apparaat

EK38 21-01-2008
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zwart

Ik heb de PSP nu een week in mijn bezit en vind het een geweldig apparaat. Eerst twijfelde ik nog of ik een DS zou kopen maar de multimedia mogelijkheden van de PSP hebben de doorslag gegeven en mij niet teleurgesteld. De gameplay is prima in orde, daarnaast maakt de mogelijkheid om muziek te luister, films te kijken en de internettoegang het apparaat helemaal af. Geluid had iets beter gemogen maar in combinatie met oordopjes is het geen probleem.

Mr. Cowstable 20-11-2007
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zwart

Ik heb de PSP Slim & Lite Spiderman Edition (rood/zwarte PSP, Spiderman 3 film + Spiderman 3 game) nu een kleine twee weken in mijn bezit en tot nu toe naar volle tevredenheid. Lichtere PSP, snellere laadtijden, opladen via USB en gamen/films kijken op de TV zijn de belangrijke verbeteringen ten opzichte van de oude PSP. Deze verbeteringen zijn voor mij de reden geweest om hem nu eindelijk aan te schaffen.

Ook ik heb een dode pixel in de display die mij overigens niet stoort maar verder heb ik geen andere minpunten kunnen ontdekken. Ik vind het jammer dat Sony buiten de voedingskabel en een accu geen enkele accessoire heeft meegeleverd.

19visje86 29-10-2007
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zwart

Het valt me bij deze psp wederom tegen dat er weer dode pixels inzitten.
Ik heb inmiddels exemplaar 2 en deze heeft ook weer een defecte pixel.
Waarom kan nintendo wel een spelcomputer maken zonder dode pixels en sony niet???

Verder is het een geinig apparaatje, mooie graphics enzo.

PatrickPSP 18-09-2007
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zwart

Wow! Dit is een heftig goede console. Eergisteren aangeschaft en bijna niet meer weg gelegd. Ziet er mooi uit (piano zwart). Stuk smaller en lichter dan zijn voorganger. Persoonlijk denk ik een goede stap geweest van Sony. Voelt allemaal wat beter aan en ligt beter in de hand. Graphics beter en sneller geworden en al die andere features erop dat voor dezelfde prijs!!! HULDE AAN SONY.

Tha Ron-aldo 15-09-2007
Geschreven voor: Sony PSP Slim & Lite zwart

Ja, wat kan ik zeggen van dit nieuwe kindje :) Eigenlijk niets teveel:

Hij is mooi, strak, mooi geluid, mooi beeld, veel functies, hij is aanzienlijk sneller geworden. Er zit helaas geen kabel bij om hem op de tv aan te sluiten, maar dat is iets voor later ;)

Hij laadt in mijn ogen al redelijk snel via de UMD.. Ik heb nog geen backups gedraaid, maar ik vermoed dat dit helemaal super moet gaan :) Een probleem echter, dat ik een dode pixel heb, maar echt storend is het niet. Ik kan er nog mee terug naar de winkel, dus dat is verder geen probleem.

Voor de mensen die er nog geen hadden en toch twijfelen: GEWOON DOEN!! Ik heb 2x een zilveren PSP besteld, maar 2x is deze niet gekomen, dus vandaar dat ik maar de nieuwe in de winkel heb gekocht. En ik heb er GEEN spijt van!!

Je kunt er zoveel mee.. Video's, muziek, foto's, eigen homebrew, backup spellen ed. (echter zijn dit dingen die normaal gesproken alleen werken wanneer je een Custom Firmware erop hebt)

Het geluid is best goed, maar via oordopjes beter. Beeld is zeker om te smullen.

Dikke 10 voor Sony.. :)