Nu een klein halfjaar in bezit en ben over het apparaat zelf heel tevreden, er is nog geen enkel brood mislukt. Over de machine niets dan goeds, maar... ruim een maand geleden heb ik het bakblik i.v.m. een euvel opgestuurd naar Tefal. De twee lipjes aan de zijkanten, welke het blik in de machine dienen vast te zetten, zijn niet opgewassen tegen de enorme druk die het kneden met zich meebrengt, 1 van de 2 lipjes was bij mij lam geworden en schoot er elke keer uit. Ik was (en ben) bang dat dit uiteindelijk ook de machine zelf zal beschadigen, daarom heb ik het blik naar Tefal verstuurd met het verzoek om een vervangend exemplaar. Nu, ruim een maand later, heb ik echter nog steeds niets ontvangen. Het bakblik schijnt niet op voorraad te zijn en Tefal kan niet vertellen wanneer deze wél weer op voorraad is (een beetje servicegericht fabrikant, kan heus wel een telefoontje plegen om de boel te versnellen, lijkt mij). Hier ben ik dus absoluut niet content over, dit duurt gewoon veel te lang en erger is dat ik nu nóg niet weet wanneer ik het bakblik tegemoet mag zien.
De broodbakmachine is prima, het bakblik helaas niet en zonder zo'n ding kun je ook zo weinig...