LG BD350

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG BD350 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Uittet 12-06-2017

Geen SMART

Geschreven voor: LG BD350

Een prima apparaat voor het afspelen van DVD's. Helaas laat de SMART-functie (TV-kijken via internet) te wensen over. Dat de NPO-app ontbreekt en dat je deze ook niet zelf kan toevoegen vind ik een groot gemis. Surfen op internet is ook niet mogelijk. Wie denkt dit toestel te kunnen gebruiken als internet-TV komt bedrogen uit.

Pluspunten

• Speelt DVD's af

Minpunten

• NPO-app ontbreekt

Rik 16-04-2011
Geschreven voor: LG BD350

In tegenstelling tot de meesten hier, ben ik niet tevreden over dit toestel. Reeds na enkele uren problemen, geruild bij MM (met veel moeite, want daar speelde het toestel wel (soms)). Mijn tweede toestel heeft nu net hetzelfde probleem : namelijk het opstartscherm komt niet te voorschijn. Als ik het toestel dan uit zet voor enkele uren gaat het terug wel. Tot vandaag dus : het toestel reageert niet meer. Is bovendien ook lawaaierig. Morgen binnenbrengen bij MM, ben benieuwd. Miskoop over de hele lijn voor mij

jacob1976 10-05-2012

bij mij blijfd de opstartscherm ook hangen en hoor wel de schijf draaien maar verder doet ie niks..hello blijfd scrollen in de display...

Supah79 27-08-2010
Geschreven voor: LG BD350

goed spelertje voor minder dan 100 euri. Echte Blu rays speel ik niet zoveel, maar zien er goed uit en de speler is stil. Oplaadtijd valt ook mee.

Echt pluspunt is de usb-aansluiting. De speler speelt avi, mkv en h264 zonder problemen met ondertiteling. Foto's doen het ook, maar de laadtijd bij mappen met veel foto's kan de pret drukken.

Al met al: ruim voldoende

c_bond 16-07-2010
Geschreven voor: LG BD350

Een prima BD-speler voor een prima prijs.
De backwards compatibiliteit is echter niet goed; MP3s en (gebrande) DVDs die op andere apparatuur zonder problemen afspelen lopen vast of worden geheel niet herkend, waardoor het niet volledig de plaats kan innemen van een oude DVD-speler. Zou de BD-speler een melding geven dat er iets niet helemaal lekker zit dan zou het nog niet zo erg zijn, maar de speler loopt gewoon vast en reageert verder nergens meer op. Alleen door de stekker uit te trekken is er weer terug leven in te krijgen. Misschien dat LG dit in een nieuw te verschijnen firmware 'ns kan/moet aanpakken?

kobuslite 21-06-2010

prima speler. mooie interface
wel vervelend dat ik bij het afspelen van JPEG (foto) maar een beeld krijg met links en rechts twee grote zwarte balken terwijl mijn philips DVD speler beeldvullend geeft
ingesteld op: 16:9 (beeldvullend)

Erik65 01-02-2010

Speler bevalt prima.
Beeldkwaliteit is goed.
1080p weergave is uitstekend.
Aangesloten via HDMI 1.3. kabel op een Yamaha surround receiver en Panasonic plasma tv.
Speelt divx films via usb prima af en ook met srt ondertiteling.
Ook de weergave van mp3 en wma is boven verwachting.
Afspelen van audio cd's gaat ook uitstekend.
Het enigste nadeel vindt ik dat de speler na zekere tijd op stand-by gaat en nog later zichzelf uitschakelt.
Dit zou niet in te stellen zijn.
Gezien de prijs een topper.

Huib54 29-12-2009
Geschreven voor: LG BD350

Deze speler 2 weken geleden gekocht. Zeer tevreden over. Werkt prima samen met mijn Panasonic TX-L32U10. Beeldkwaliteit fantastich.Earth blu-ray dvd bekeken en in combinatie met deze toch maar 399,-duure fullhd tv.Totaal 550 euro kwijt en 10 gratis dvd,s wat kan een mens nog meer verwachten? Tuurlijk zitten er niet alle mogelijkheden op maar ook daar is de prijs naar,en voor mij voldoende,ik zal ook niet alles gebruiken. na 2 weken weet ik natuurlijk nog niet de degelijkheid

Lambiek 14-11-2009
Geschreven voor: LG BD350

Kan zelf wel antwoord geven op mijn vragen.
Ja hij speelt AVCHD af.(staat trouwens op LG site)
En nee,speelt niet alle zelf gebrande Blu-ray's af, de een wel en de ander niet.
De niet afspeelbare wordt gezien als data en als ik deze wil openen zijn ze leeg.
Kortom mijn conclusie,geen betrouwbare speler,zeker als je al 10 Blu- ray's hebt liggen.
Speler terug gebracht.

p.s. mijn Samsung BDP-1500 speelt deze br's wel af.

sanderrink 06-10-2009
Geschreven voor: LG BD350

Deze speler 2 weken geleden gekocht. Zeer tevreden over. Werkt prima samen met mijn Sony bravia LCD-TV. 1080P 24Hz wordt meteen herkent door de tv (was ik van tevoren bang voor). Beeldkwaliteit prima. Speelt Al mijn Blu-ray's af; planet earth box, wild china, Imax deap sea en Higher ground. De 370 schijnt niet alle schijven af te spelen?
Ook divx films via usb speelt de 350 prima af.

Larzz 10-09-2009
Geschreven voor: LG BD350

Wilde deze nieuwe slanke speler erbij als 2e apparaat. Maar hij bevalt zo goed dat hij de HD-beamer mag bedienen. Geweldige beeldkwaliteit. supergoed HD geluid. Snel opstarten van blu-ray films en dvd's.En regiovrij te maken voor dvd's en blu-ray's! Must voor de film -en muziekliefhebber! Zou LG het nu eindelijk met deze 5e generatie speler voor elkaar hebben en een speler op de markt brengen die geen problemen na enige tijd veroorzaakt. Let's hope it. Ze krijgen van mij nu nog even het voordeel van de twijfel.Deze BD350 is in iedergeval tot nu toe geweldig!