VTech Clear Sounds Babyfoon Deluxe

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de VTech Clear Sounds Babyfoon Deluxe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marjolein11 11-03-2013

We hebben deze babyfoon nu een paar dagen in bezit vandaar dat we over de degelijkheid nog geen 10 kunnen geven. De geluidskwaliteit is veel beter dan die van de Alecto DBX-88 die we eerder in huis hadden en de mogelijkheden van deze VTech zijn eindeloos en handig. Hij moet bij ons door de wifi en twee dikke nieuwbouw betonvloeren en toch zit er nooit ruis op de lijn. We kunnen op afstand het nachtlampje aan en uit zetten of een muziekje (liedje, natuurgeluiden, eigen stem of mp3) op afspelen op verschillende manieren. Als klap op de vuurpijl hebben we onze eigen stem opgenomen om ons kindje gerust te stellen als er een oppas is. Deze kan dan onze stem afspelen ook op afstand. Er wordt een kabeltje meegeleverd zodat je je mp3 speler er op af kunt spelen met eventuele favoriete deuntjes van je kleintje. Als laatste zijn wij heel erg blij met de twee ouder units die hier standaard bijgeleverd zijn. Altijd handig als er één leeg is (of ooit kapot gaat)of de één ouder is bij de buren en de ander niet. Wij hadden geen betere aankoop kunnen doen en dan ook nog voor een lage prijs. (Even zoeken op internet en je vindt een aanbieding waarbij de prijs veel lager ligt dan die van al zijn concurenten.)

Jette06 14-05-2012

---------- update review, 14-05-2012 ----------
ik had al een revieuw gezet toen ik de babyfoon net had. Inmiddels al enkele maanden in gebruik. Ik vind het een super babyfoon en gebruik hem steeds vaker. Ook neem ik m regelmatig mee als ik op ( verjaars)visite ga. Zo weet ik zeker dat ik mijn kindje hoor of zie( door de uitslaande lampjes) huilen.
De geluidskwaliteit en bereik vind ik prima.

Ben nog steeds erg tevreden met mijn aankoop.

---------- 1e review, 25-01-2012 ----------
Sinds 1 dag deze babyfoon in huis. wat een verademing. Al 2 babyfoons voor deze in huis gehad, beide slechte ontvangst/ verbinding ( bmr babyfoon silverchrest en alecto dbx 76). Met deze babyfoon is het als je de gevoeligheid hoog zet alsof je naast je kindje staat. Je kunt echt alles horen. Geluidskwaliteit is prima en ook volume is goed. fijn is dat de lampjes uitslaan naar mate het geluid harder wordt.
Bereik is prima, zelfs bij mijn buren 2 deuren verder of aan de overkant heb ik bereik.Ook even getest hoever ik er mee buiten kon lopen. Echt een behoorlijk eind. Ik kan gerust de hond een snel plasje laten plegen!
Wat ik wel super vindt is de praat functie. Kindje huilt, je praat er tegen en kindje begint te lachen.... voor heel even maar toch.
Het menu is duidelijk en gemakkelijk in gebruik.De Temperatuur alarmen heb ik uit gezet.
Heb niets gedaan met de opneem fuctie of een mp3 speler aangesloten, voor mij een beetje nutteloze functie's.

Ik zou deze babyfoon echt aanraden. Ik heb m heel voordelig gekocht( €29.99 Wibra) en vindt m daarom zijn geld zeker waard, maar of ik er zo'n 100 euro voor uit zou geven? Nee. Veel van de functie's die erop zitten ga ik nooit gebruiken.Ik denk dat bv de alecto dbx 88 kwalitatief net zo goed is maar door de mindere functie's ook wat voordeliger.

Rob.Erto 28-01-2012

Sinds een paar dagen deze babyfoon in het bezit. Net zoals mijn voorgangster gekocht bij Wibra (€29,99). Ziet er goed uit, strak wit met wat blauw (in tegenstelling tot de felle kleurtjes van sommige andere babyfoons).

Gebruiksgemak is prima, alles laat zich makkelijk instellen en de handleiding heb ik niet nodig gehad. Geluidskwaliteit is ook prima, al heb ik het idee dat hij niet zo hard kan als onze andere babyfoon (Alecto DBX 88).

Veel mogelijkheden (zie ook andere review, oa temperatuur, terugpraten, muziek, aansluiting voor MP# speler) waarvan ik er een heleboel niet gebruik, terug praten is wel een must, maar dat zit tegenwoordig op bijna alle babyfoons.

Bereik is prima hier in huis, en met DECT geen storing. Verder bereik heb ik niet nodig.

Qua degelijkheid en batterijduur kan ik nog niets zeggen, maar zal na een tijd nog beoordeling plaatsen.