JVC KW-R910BTE - Reviews

Kleuren
zwart

jannick 22-03-2016 Product paar weken in bezit

mooie autoradio

de autoradio van jvc is een mooie en prima vormgegeven radio goede kwaliteit van geluid en vele opties mogelijk jammer dat er geen stekker bij zit voor het stuurpaneel van de volume en de radio zenders maar deze optie ga ik zeker nog ergens aanschaffen.

Peter 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie en degelijke radio voor relatief weinig geld.
Veel mogelijkheden. Ook het bellen via de radio werkt prima.

jan 02-02-2016 Product paar weken in bezit

ik heb deze radio de JVC kw-r910bt in een Ford mondeo gebouwd en past perfect, het geluid van deze radio is heel goed en de EQ doet goed zijn werk op het geluid optimaal ter gehoor te brengen, de led verlichting komt mooi tot zijn recht bij de
vormgeving, tevens dat de bluetooth voor je telefoon een goede verbinding heeft met de radio en het geluid hier door goed klinkt. het over schakelen van radio naar cd of memorystick gaat heel vloeiend, de bediening van deze radio gaat heel soepel, en word goed weer gegeven op he display op de radio, deze radio is zeker een aanrader.

Peter 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Gebruikers gemak was even wennen, door de vele mogelijkheden, geluid is gewoon perfect, telefoon eenmaal gekoppeld, pakt dan de volgende keer snel weer op, bij de radio zat een snoertje voor plug en play

sonamagun 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Zeer fijne radio, deze is geplaatst in een Corsa D. Helaas geen stekker aanwezig om deze radio direct aan te kunnen sluiten. Maar gelijk een stekker besteld uit Duitsland dat stuurkolom ook gebruikt kan worden samen met een inbouwset, want een inbouwset is zeker nodig om de radio origineel mooi weg te kunnen bergen in het interieur. Geluid/kwaliteit van bluetooth en microfoon combinatie is ook zeer goed.

Khunam 06-11-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
Geweldig om je standaard niet aux en niet usb radio te vervangen.
Ik zocht een nieuwe autoradio voor mijn auto en kwam uit op de JVC KD X320BT. Goede prijs en kwaliteit was stukken beter dan mijn oude autoradio

Luuk 28-08-2015 Product paar dagen in bezit

Het instellen van de radio is erg eenvoudig door de consequente menustructuur.
De bluetooth mogelijkheid maakt zowel handsfree bellen als draadloos muziek vanaf je smartphone afspelen mogelijk.
Door de vele mogelijke displaykleuren is de radio visueel helemaal naar eigen zin in te richten.

Marco 19-08-2015 Product maand in bezit

9,4
Mooi vormgegeven radio. Instelbare zone's zijn erg fijn je kunt de radio zo passend bij je dashboard verlichting instellen. Het menu met instellingen is naar mijn mening redelijk onoverzichtelijk vergeleken met een andere jvc radio.

RSmits 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de JVC KW-R910BTE nu een paar dagen in mijn bezit. Direct na aankoop ingebouwd in mijn auto. De radio voelt degelijk aan en ziet er mooi uit. Het aansluiten was ontzettend makkelijk. De externe microfoon voor handsfree bellen is super ideaal. Dat is overigens een van de redenen waarom ik deze radio heb gekocht. De radio is in vele kleuren in te stellen en alles is naar eigen smaak in te stellen. Voor sommige instellingen heb je even de handleiding nodig, maar zelf puzzelen heeft ook wel wat.

Enige minpuntje vind ik dat de taal alleen in te stellen is in Engels of Russisch. Verder gewoon een goede radio met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Han van Lint 20-07-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
De radio is zeer uitgebreid Onder andere de mogelijkheid voor hand vrij bellen werk prima ook de mogelijkheid voor het gebruik van iPhone en iPod is super ik ben uiterst tevreden met de radio.

M4rcel1982 10-07-2015 Product paar dagen in bezit

Radio past super in een seat ibiza.

Radio heeft veel instel mogelijkheden en mooi zuiver geluid bij bellen.

Vormgeving van de radio moet wel bij het interieur van je auto passen.

Verder geen opmerkingen voor dit geld zeer volledige autoradio.

Anoniem21567 10-06-2015 Product paar dagen in bezit

Degelijk product zonder problemen. Gebruiksvriendelijk en een mooie prijs voor het apparaat. Mooie kleuren die je kan insteelen, veel variatie dus

vlirp1962 01-05-2015 Product paar dagen in bezit

heel makkelijk aan te sluiten en zelfs zonder handleiding in te stellen, goed geluid en telefoon is duidelijk te horen van beide kanten. nadeel is het telefoonbook, deze zou sneller kunnen werken op alfabet zoals de parrot. Verder een aanrader

StefanS1973 26-04-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
een hele mooie radio met veel mogelijkheden.
zeker aan te bevelen.
geluid van de carkit is ook zeer goed en erg handig dat er 2 telefoons altijd gekoppeld zijn.

Barry Stramrood 29-03-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een prachtige radio! Het is een plezier om in je auto te zitten , heerlijk geluid. Je kan zowel cd als vanaf je telefoon luisteren. Fijn dat er zoveel meer keuze is. Als jij je cd zat bent , doe je gewoon je telefoon aan de radio. Het is handig dat je ook kan bellen. Het is echt fijn dat het meer is dan een simpele radio.de kleurtjes die in het scherm zitten geven meer sfeer u n de auto..

J.Reintjens 03-01-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben sins kort in het bezit van deze 2 din JVC autoradio.
Met een prachtig geluid,helemaal in te stellen naar eigen wensen.
mogelijkheid,usb,cd,mp3,wav,enz. helemaal goed,keuze genoeg.
tevens heb ik het display helemaal kunnen aanpassen zodat het uiterlijk het zelfde is als mijn auto super.
kortom. echt een aanrader voor iedereen perfekte radio geluid. zal hem zeker bij mijn kennissen aanbevelen.

m.vr.gr.