Alpine CDE-9880R

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alpine CDE-9880R op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ethan1665 30-03-2015
Geschreven voor: Alpine CDE-9880R

Ondanks beperkt budget toch maar een nieuwe autoradio gekocht. Ik ben een audio liefhebber dus voor mij geen radio/cd speler van mijn Duitse supermarkt. Gelukkig kwam ik dit overjarig model tegen. Kan helaas geen grote USB sticks afspelen. Radio is goed, de cd speler nog beter. Ik moet op termijn alleen nog de standaard luidsprekers in de auto vervangen maar het verschil met de standaard radio/cd speler is direct te horen (veel meer detail). Zeer degelijk gebouwd apparaat. Misschien niet de meest flitsende autoradio. Wel een hele goede. En voor de huidige prijs van EUR 79,00 was het een koopje. Een aanrader!

K Miltenburg 19-08-2008
Geschreven voor: Alpine CDE-9880R

Ik heb deze auto radio gekocht om zijn klank kwaliteit. Dit is echt een goede no-nonsense radio. Ook zonder versterker al een heel behoorlijk geluid. Elk kanaal is voorzien van een pre-out, en ook de sub is dubbel aan te sluiten en onafhankelijk te regelen. Ideaal is de usb aansluiting aan de achterkant. Via een kabeltje komt hij nu in mijn dashbord kastje uit. Ik heb dus niet zo'n lelijk usb stickje aan de voorkant van mijn radio uitsteken.
Enigste minpunt wat betreft de bediening; Als je een instelling aanpast kun je uit het menu via de escape toets. Helaas moet je deze nogal lang vasthouden. (paar sec) Deze had van mij wel direct mogen werken. Verder echt een top radio met genoeg uitbreidings mogelijkheden! Ik kan hem iedereen aanraden