Eurom PAC 9 - Reviews

monoblock-airco
Afstandsbediening

Roel 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

prima voor kleine kamer

Alle monoblok airco's maken lawaai, of die nu 600 of 250 gekost heeft. Deze is rustig, geeft een rustig gezoem waar je niet gek van wordt.
Koelen doet hij met een thermostaat, dus als je koude lucht wil voelen moet je die ook laag zetten. Belangrijk met zo'n ding is om eigenlijk al beginnen te koelen voordat het warm wordt. Zo houd je het de hele dag koel. Begin je te laat, als het al warm is, dan heb je gewoon een grotere die meer geluid geeft nodig.
Prima apparaat voor 40 m3, heerlijk rustig in zijn laagste stand.
Als hij koelt is er geen waterafvoer nodig, dat is echt fijn, bij mijn andere airco moet dat wel en die loopt dan ook wel eens over als ik hem vergeet.
Dus koop hem niet te klein, dan kan je de ventilatie op lage toeren draaien, dan heb je geen lawaai maar een rustig gezoem.

Pluspunten

• Rustig gezoem op laag.
  • geen waterafvoer nodig

jaap kees 31-08-2016 Product paar dagen in bezit

redelijk

Heb deze airco enkele dagen en een airco kan je het eigenlijk niet noemen, het is denk de beste ontvochtiger die airco heet want hij kaalt met gemak 30 % luchtvochtigheid uir de lucht! En ja dat scheelt wel dat het aangenamer in huis is want het kan hier oplopen tot 65 a 70 % en zon op het zuiden.
Bij gebruik airco ( goed de ramen dicht en met slang zakt nauwelijks de temperatuur in woon kamer 30m2...let op m2 ...geen kub!!
de aico staat direct achter me en je moet het zien als een koele bries die na 1.5 meter ervan af al weg is. voordeel voor mij is dan dat ie achter mij staat zodat denk ik een goede airco te koud kan zijn daarom komt deze airco& koude lucht ventilator want dat is het meer mooi uit!
Moet je hem kopen??? nee ....ja als ontvochtiger scheelt het wel in een warm huis dus wil je hem daarvoor zou ik zeggen ja ...voor echte airco nee..behalve voor slaapkamer als je ligt dan waait de koude lucht over je heen.

Pluspunten

• stil
  • goede ontvochtiger
  • koude bries dichtbij
  • goed voor slaapkamer

Minpunten

• matige koude lucht

Andrew 24-06-2016 Product jaar of meer in bezit

kon beter voor dat geld

5,8
Een dikke €300 voor de airco is niet echt goedkoop, je mag meer van zo'n apparaat verwachten. Bijvoorbeeld dat hij goed koelt. Nou, dat doet de EUROM PAC 9 zeker niet. Het apparaat maakt veel lawaai, blaast koele lucht de kamer in, maar de kamertemperatuur omlaag brengen doet hij niet. De afvoerslang wordt behoorlijk warm, waarmee het lijkt of het apparaat door zijn eigen warmte de kamertemperatuur hoog houdt. Nee, dit apparaat is misschien goed voor de bezemkast maar niet voor een kamer van 90m3.

insomnia666 20-05-2016 Product maand in bezit

redelijk tevreden

de prijs kwaliteit verhouding is goed. deze koelt ook redelijk. ik ben tevreden.

Het echte minpuntjes is dat in de gebruikershandleiding, staat dat je alle ramen en deuren gesloten moet houden om te koelen, echter de warmte uitblaas van deze maakt en onderdruk deze verplaats een aanzienlijk volume lucht, ik had deze intern aangesloten op de afzuiging van het huis, wat resulteerden in dat op de laagste 2 standen er warme lucht uit de ander inzuig punten in het huis kwamen, en deze alleen bij stand 3 het volume aan kan.(deze lucht moet ergens vandaan komen) resulteerden in dat je een raam open moet zetten of zo

lr_demter 23-07-2014 Product jaar of meer in bezit

Doet het goed, moest wel zorgen dat de slang juist naar buiten was geleid zodat er geen warme lucht binnenkwma. Gebruikt in een studentenkamer van +/- 80 kubieke meter. Maakt wel aardig wat geluid, maar was ook de goedkoopste die ik kon vinden, dus ik verwachtte ook niet de beste voor het minste ;)

Past ook nog fatsoenlijk in de kast voor die andere 330 dagen dat het niet zo warm is :D

lr_demter 23-07-2014 Product jaar of meer in bezit

Prima budget airco, wel wat aan de lawaaiige kant, maar indien de afvoer goed naar buiten geleid wordt koelt hij aardig goed. Gebruik in een ruimte van ongeveer 80 cuub. Afgelopen dagen hield het mijn kamer aangenaam. Wel alles netjes dichthouden uiteraard.

Weusthuis 19-07-2014 Product paar dagen in bezit

4,8
Gebruikt tijdens dagen dat het buiten 30 graden Celsius is in een woonkamer van pakweg 80 kubieke meter. Tijdens gebruik steeg de kamertemperatuur van 25 naar 28 graden. Lawaaierig apparaat dat niet de temperatuur maar wel de relatieve vochtigheid naar beneden brengt. Niet aan te bevelen.