Sony SRS-X99 zwart - Reviews

Casey 20-02-2016 Product paar weken in bezit

Wij zijn best wel tevreden met de Sony SRS X99 omdat je muziekbestanden vanaf computer, smartphone, tablet, TV of USB kunt afspelen. De kwaliteit is zonder meer goed.
Deze speaker vult makkelijk een grote ruimte met mooi geluid. Echter de geluidskwaliteit van deze alom geprezen draadloze speaker is waarschijnlijk veel minder dan een moderne audio installatie.
De Sony SRS X99 is voor ons een prima alternatief omdat deze weinig ruimte inneemt en toch mooi geluid en veel afspeel mogelijkheden heeft.
Je kan deze krachtige speaker vrij makkelijk verplaatsen (+/- 6KG) en dus overal een feestje maken zolang je maar een netstroom aansluiting hebt.
Voor €600-€700 heb je heel veel luisterplezier.

E van der Linden 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

zeer gebruiksvriendelijk en eenvoudig te installeren.
prima geluid, ben zeer tevreden met aansluitmogelijkheden zoals Airplay

Jeroen van der Zalm 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat, prachtig geluid, mooi design, makkelijk in gebruik, alleen niet heel zuinig in gebruik. Zeer tevreden

Maastricht 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb de Sony SRS-X99 pas ij mijn bezit. De installatie en het gebruiksklaar maken van de speaker is zeer gemakkelijk. Met name de Airplay mogelijkheid is zeer gemakkelijk en levert goede geluidskwaliteit. Ook de vormgeving is mooi. De speaker neemt weinig ruimte in, maar levert een goede geluidskwaliteit voor een grote woonruimte.

Jan w 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na lang orienteren ben ik uitgekomen op de SRS-X99 van Sony. een van de weinigen met bijna alle mogelijkheden voor streaming die er zijn. mis wel de 802.11ac. Prima geluid en qua design perfect passend in mijn (televisie) kast; dit was ook een van de redenen van mijn koop

DorineS84 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldig apparaat! Zelden zo'n simpele 'plug and play' meegemaakt. Een kind kan de was doen; communiceert en schakelt uitstekend met onze iPad/iPhones. Geluid verder van sublieme kwaliteit. Over duurzaamheid kan ik weinig zeggen, al had Consumentenbond getest dat deze in standby een stuk zuiniger was dan de Sonos 5. Wij hebben er zeker geen spijt van dit (toch wat dure) apparaat gekocht te hebben.

Hans de Booij 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig geluid, heel helder, goede bass, zeker gezien de geringe afmetingen. Veel mogelijkheden. Gebruik deze ook als speaker voor de tv (via hoofdtelefoon aansluiting).

Richard 30-01-2016 Product paar weken in bezit

Mooi strak apparaat, goed geluid. Vier stuks voor vier kamers, kunnen in alle combinaties tegelijk of apart. Geluid kan van alle soorten bronnen komen. Wel even opletten dat ze met de smartphone op het zelfde access point moeten zitten. Met mijn repeater werkte het niet.

Ruud 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima speaker. Zeer veel mogelijkheden. En een prachtig geluid. Goede deal. Zijn geld meer dan waard. Aanrader.

Maastricht 28-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb de Sony SRS-X99 net in huis en uitgeprobeerd. Het is zeer gemakkelijk om deze speaker te installeren en gebruiksklaar te maken. Met name de Airplay mogelijkheid is zeer gemakkelijk en levert goede geluidskwaliteit. Ook de vormgeving is mooi. Neemt weinig ruimte in, maar levert goede geluidskwaliteit voor een grote woonruimte.

Duurvast 26-01-2016 Product paar dagen in bezit

De Sony SRS-X99 is één van de weinige multiroom speakers die Airplay en Google Cast ondersteunt. Naast wifi heeft de speaker ook NFC, Bluetooth en een ethernetaansluiting. Zeer compleet dus. En niet algeheel onbelangrijk, het geluid is ook prima.

R Van Gucht 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het toestel creëert een prachtig geluid. Het is zeer gemakkelijk om te connecteren met een tablet of GSM via NFC. Dit alles met een strakke vormgeving.

Bram Zwijndrecht 22-01-2016 Product maand in bezit

Heel erg strak model met zeer makkelijke installatie. Ook het koppelen met de X-88 gaat heel makkelijk. supermogelijkheden en zeer makkelijk muziek afspelen met de Sony App.

Verstraeten 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Goed geluid. Mooie vormgeving. Vele verschillende mogelijkheden om muziek af te spelen. Enige jammer is dat er geen HDMI input is.

Wicojo 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Luister intussen naar Lounch muziek uit de srs-x99 via Spotify vanaf mijne Samsung tablet. Wat een mooi en fijn apparaat. Vooral het schitterende geluid, mooie "spelende" bas en de heldere hoge tonen, ook het gave midden. Jullie merken wel, ben er helemaal content mee. Heb de afgelopen maanden diverse merken beluisterd, Sonos, Heos, Samsung, Bose, Bluesound. Sony is mijn keus geworden ook vanwege zijn veelzijdige connectiviteit, speelt moeiteloos je muziekverzameling vanaf je laptop middels "Media Go" (gratis via Sony). Ik kan de Sony SRS-X9 van harte aanbevelen. Vr.groet, Old John

Javier Arenas Valladares 23-12-2015 Product kwartaal in bezit

The speaker has a fantastic, minimal, design. It's a nonintrusive box that could live in any room. As for the sound, it is amazing. For such a small device, the sound it produces will fill pretty much any room, small or big. The highs are clear, mids are solid and the bass is punchy but tight. Probably the best thing about the SRS-X99, aside from it's impressive sound its the connectivity possibilities, including it's high-res capabilities via USB-A and USB-B. As for improvements, the app could certainly receive an upgrade. I've found it a bit buggy and unresponsive at moments. All in all it's a great sound system and I'm quite happy with it.

Miles 23-12-2015 Product paar weken in bezit

Het apparaat heeft een mooi strak design, de installatie en koppeling via Bluetooth en WiFi is zeer eenvoudig. Het systeem werkt uitstekend met Apple Music.

Martijn 23-12-2015 Product maand in bezit

Ik ben enorm tevreden over het goede gedefinieerde geluid, en door de vernieuwde Songpal app is afspelen vanaf allerlei bronnen super easy. Ik gebruk hem tevens als hoofdspeaker aan mijn TV.
Strakke bassen en strak ding om te zien...!

Leponyk 12-12-2015 Product paar dagen in bezit

Dit lijkt de beste draadloze luidsprekers op de markt van vandaag.
Sony stelt niet teleur.
U kunt aansluiten en luisteren naar uw favoriete muziek met Apple Airplay voor MP3's en internet radio te spelen iTunes, met Chromecast Google om al je muziek collectie geladen op "Google Play music" kunt luisteren, Spotify slechts voor een vergoeding, kunt u ook verbinding maken smartphones en tablets via Bluetooth, maar is niet omdat aanbevolen als u een oproep van de muziek wordt onderbroken te krijgen. Speelt muziek ook via USB-stick en cable. Helaas is de radio-app "Tune in" niet door de spreker herkend is met de app "SONGPAL" zowel Chromecast heel vreemd.
Uitstekende kwaliteit stereo geluid met een krachtige bas, klinkt behoorlijk warm ook in combinatie met de andere luidspreker Sony SRS-x77. Het speelt ook audio-bestanden van hoge kwaliteit via wi-fi!
Soms verbinding komt en gaat, maar kan afhankelijk van de snelheid van het internet.
De eerste installatie wi-fi kan een beetje 'omslachtig voor degenen die niet deskundig maar met de App gratis "SONGPAL" Sony en het invoeren van de instellingen kunt u de Wi-Fi configureren zijn. Zelfs als u niet wilt dat de Bluetooth gebruiken Vergeet niet dat u de Bluetooth eerst moet configureren op deze luidsprekers voordat u de Wi-Fi kunt gebruiken. Aanbevolen aankoop van Leponyk ...;)

Duco 01-12-2015 Product paar weken in bezit

Heel mooi muziek systeem, ook goed compatable met alle apparaten. verbinding is stabiel en voor de grote van het apperaat mooi geluid