Sony SRS-X99 zwart

Bekijk alle Wireless speakers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Enrico2828 01-12-2015

Dit lijkt wel de perfecte speaker. Je kan op allerlei manieren verbinding maken: Bluetooth, Google Cast, Airplay, USB, PC via USB, audio in. De inrichting ging snel en soepel. De bediening is makkelijk. Hij schakelt zich zelf in en uit. Alleen met Chromecast hapert het verbinding maken soms, maar dat ligt misschien aan het protocol zelf, niet aan de speaker. En dan, het meest belangrijker: Het geluid! Dat is gewoon fantastisch. Helder, krachtige bass. Kan heel hard gezet worden. Alleen stereo geluid hoef je er niet van te verwachten. Maar voor mij de perfecte wireless speaker.

René Klungers 29-11-2015

Super goed geluid. En airplay werkt uitstekend.
ik ben erg tevreden met dit product, echt een aanrader!

Mateo 24-11-2015

Geweldig geluid en mooie vormgeving!!
Mijn keuze viel op X99 omdat Sony toonaangevend is op audiogebied en heeft door de jaren heen excellente Hi-Fi componenten op de markt gebracht. Deze X99 voldoet aan alle verwachtingen en ben erg tevreden over de het mooi gedefinieerde
geluidsspectrum.

Maryska 01-10-2015

Super speakers!! Echt mooi geluid

Deze Sony speakers ondersteunen onder andere Spotify Connect en Airplay, wat voor mij de reden was om te kiezen voor Sony in plaats van Sonos.

Tot vandaag was ik nog niet zo tevreden over de bugs die nog aanwezig waren. Het lukte namelijk niet altijd goed om af te spelen via Spotify Connect. Dan moest je de speaker(s) eerst resetten voor dat weer lukken wilde. Ook het koppelen met andere speakers lukte niet altijd even goed. 2 X99 speakers koppelen ging eigenlijk meestal wel goed, maar daar 1 of 2 X77 speakers bij plaatsen zorgde wel vaak voor problemen. Vandaag de kwam er een update (Songpal app en ook voor de X77 speakers) en daarmee lijken deze bugs opgelost. Updaten is trouwens een eitje, dat gaat gewoon met een druk op de knop.

Het enig wat ik eigenlijk nog mis is de mogelijkheid om via Airplay naar een groep af te spelen. Airplay lukt nu alleen naar een enkele speaker. Momenteel kan afspelen naar een groep alleen met Spotify Connect (en misschien met Google Cast, maar dat heb ik nog niet uit kunnen proberen)

Gijs 01-10-2015
  • Product maand in bezit

Goed helder geluid. Mooie diepe bass die niet vervormt, ook niet bij hoog volume.

Ik heb voor Sony gekozen vanwege beperkingen van Sonos. Deze Sony speakers ondersteunen namelijk wel Spotify Connect, Airplay en Google cast.

De software kan nog wel een update gebruiken (update gaat heel makkelijk overigens) : afspelen via spotify connect wil soms nog wel eens vastlopen/niet werken als deze direct aangezet wordt als de speaker stand-by staat. Verder gaat het koppelen van verschillende speakers niet altijd even vlekkeloos. De problemen die ik tegengekomen ben zijn
- app geeft gekoppelde speakers aan, maar 1 speaker speelt geluid af. Dat is op te lossen door de speakers weer los te koppelen, te resetten en opnieuw te koppelen. Beetje jammer natuurlijk
- Een enkele keer loopt het geluid niet helemaal synchroon. Niet zo erg als de speakers in verschillende ruimtes staan opgesteld, maar in dezelfde ruimte is dat natuurlijk niet om aan te horen. Ook op te lossen door opnieuw te koppelen.

Ik ga er wel van uit dat Sony dit binnenkort oplost met een software update. Als de kinderziektes opgelost zijn en koppelen en afspelen via verschillende service volledig soepel verloopt zijn deze speakers zeker aan te bevelen.