Sony SRS-X99 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-X99 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Casey 20-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Wij zijn best wel tevreden met de Sony SRS X99 omdat je muziekbestanden vanaf computer, smartphone, tablet, TV of USB kunt afspelen. De kwaliteit is zonder meer goed.
Deze speaker vult makkelijk een grote ruimte met mooi geluid. Echter de geluidskwaliteit van deze alom geprezen draadloze speaker is waarschijnlijk veel minder dan een moderne audio installatie.
De Sony SRS X99 is voor ons een prima alternatief omdat deze weinig ruimte inneemt en toch mooi geluid en veel afspeel mogelijkheden heeft.
Je kan deze krachtige speaker vrij makkelijk verplaatsen (+/- 6KG) en dus overal een feestje maken zolang je maar een netstroom aansluiting hebt.
Voor €600-€700 heb je heel veel luisterplezier.

E van der Linden 19-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

zeer gebruiksvriendelijk en eenvoudig te installeren.
prima geluid, ben zeer tevreden met aansluitmogelijkheden zoals Airplay

Jeroen van der Zalm 19-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Fantastisch apparaat, prachtig geluid, mooi design, makkelijk in gebruik, alleen niet heel zuinig in gebruik. Zeer tevreden

Maastricht 11-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Ik heb de Sony SRS-X99 pas ij mijn bezit. De installatie en het gebruiksklaar maken van de speaker is zeer gemakkelijk. Met name de Airplay mogelijkheid is zeer gemakkelijk en levert goede geluidskwaliteit. Ook de vormgeving is mooi. De speaker neemt weinig ruimte in, maar levert een goede geluidskwaliteit voor een grote woonruimte.

Jan w 08-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Na lang orienteren ben ik uitgekomen op de SRS-X99 van Sony. een van de weinigen met bijna alle mogelijkheden voor streaming die er zijn. mis wel de 802.11ac. Prima geluid en qua design perfect passend in mijn (televisie) kast; dit was ook een van de redenen van mijn koop

DorineS84 01-02-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Wat een geweldig apparaat! Zelden zo'n simpele 'plug and play' meegemaakt. Een kind kan de was doen; communiceert en schakelt uitstekend met onze iPad/iPhones. Geluid verder van sublieme kwaliteit. Over duurzaamheid kan ik weinig zeggen, al had Consumentenbond getest dat deze in standby een stuk zuiniger was dan de Sonos 5. Wij hebben er zeker geen spijt van dit (toch wat dure) apparaat gekocht te hebben.

Hans de Booij 30-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Geweldig geluid, heel helder, goede bass, zeker gezien de geringe afmetingen. Veel mogelijkheden. Gebruik deze ook als speaker voor de tv (via hoofdtelefoon aansluiting).

Casey 01-02-2016

Kan dit draadloos via de hoofdtelefoon aansluiting?

Richard 30-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Mooi strak apparaat, goed geluid. Vier stuks voor vier kamers, kunnen in alle combinaties tegelijk of apart. Geluid kan van alle soorten bronnen komen. Wel even opletten dat ze met de smartphone op het zelfde access point moeten zitten. Met mijn repeater werkte het niet.

Ruud 30-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Prima speaker. Zeer veel mogelijkheden. En een prachtig geluid. Goede deal. Zijn geld meer dan waard. Aanrader.

Maastricht 28-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Ik heb de Sony SRS-X99 net in huis en uitgeprobeerd. Het is zeer gemakkelijk om deze speaker te installeren en gebruiksklaar te maken. Met name de Airplay mogelijkheid is zeer gemakkelijk en levert goede geluidskwaliteit. Ook de vormgeving is mooi. Neemt weinig ruimte in, maar levert goede geluidskwaliteit voor een grote woonruimte.

Duurvast 26-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

De Sony SRS-X99 is één van de weinige multiroom speakers die Airplay en Google Cast ondersteunt. Naast wifi heeft de speaker ook NFC, Bluetooth en een ethernetaansluiting. Zeer compleet dus. En niet algeheel onbelangrijk, het geluid is ook prima.

R Van Gucht 23-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Het toestel creëert een prachtig geluid. Het is zeer gemakkelijk om te connecteren met een tablet of GSM via NFC. Dit alles met een strakke vormgeving.

Bram Zwijndrecht 22-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Heel erg strak model met zeer makkelijke installatie. Ook het koppelen met de X-88 gaat heel makkelijk. supermogelijkheden en zeer makkelijk muziek afspelen met de Sony App.

Verstraeten 22-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Goed geluid. Mooie vormgeving. Vele verschillende mogelijkheden om muziek af te spelen. Enige jammer is dat er geen HDMI input is.

Wicojo 02-01-2016
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Luister intussen naar Lounch muziek uit de srs-x99 via Spotify vanaf mijne Samsung tablet. Wat een mooi en fijn apparaat. Vooral het schitterende geluid, mooie "spelende" bas en de heldere hoge tonen, ook het gave midden. Jullie merken wel, ben er helemaal content mee. Heb de afgelopen maanden diverse merken beluisterd, Sonos, Heos, Samsung, Bose, Bluesound. Sony is mijn keus geworden ook vanwege zijn veelzijdige connectiviteit, speelt moeiteloos je muziekverzameling vanaf je laptop middels "Media Go" (gratis via Sony). Ik kan de Sony SRS-X9 van harte aanbevelen. Vr.groet, Old John

Wicojo 04-01-2016

Hoi Casey, het is de echte SRS-X99. Waarbij je deze maand nog €100 retour krijgt van Sony. Vr.gr.

Casey 03-01-2016

Bedoelt u nu de SRS-9 (laatste regel van een review) of de Sony SRS-99?

Javier Arenas Valladares 23-12-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

The speaker has a fantastic, minimal, design. It's a nonintrusive box that could live in any room. As for the sound, it is amazing. For such a small device, the sound it produces will fill pretty much any room, small or big. The highs are clear, mids are solid and the bass is punchy but tight. Probably the best thing about the SRS-X99, aside from it's impressive sound its the connectivity possibilities, including it's high-res capabilities via USB-A and USB-B. As for improvements, the app could certainly receive an upgrade. I've found it a bit buggy and unresponsive at moments. All in all it's a great sound system and I'm quite happy with it.

Miles 23-12-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Het apparaat heeft een mooi strak design, de installatie en koppeling via Bluetooth en WiFi is zeer eenvoudig. Het systeem werkt uitstekend met Apple Music.

Martijn 23-12-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Ik ben enorm tevreden over het goede gedefinieerde geluid, en door de vernieuwde Songpal app is afspelen vanaf allerlei bronnen super easy. Ik gebruk hem tevens als hoofdspeaker aan mijn TV.
Strakke bassen en strak ding om te zien...!

Hans de Booij 01-01-2016

Kan deze speaker op alle flatscreen tv's aangesloten worden, of alleen op Sony tv's? En welk kabeltje is dan nodig?

Leponyk 12-12-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Dit lijkt de beste draadloze luidsprekers op de markt van vandaag.
Sony stelt niet teleur.
U kunt aansluiten en luisteren naar uw favoriete muziek met Apple Airplay voor MP3's en internet radio te spelen iTunes, met Chromecast Google om al je muziek collectie geladen op "Google Play music" kunt luisteren, Spotify slechts voor een vergoeding, kunt u ook verbinding maken smartphones en tablets via Bluetooth, maar is niet omdat aanbevolen als u een oproep van de muziek wordt onderbroken te krijgen. Speelt muziek ook via USB-stick en cable. Helaas is de radio-app "Tune in" niet door de spreker herkend is met de app "SONGPAL" zowel Chromecast heel vreemd.
Uitstekende kwaliteit stereo geluid met een krachtige bas, klinkt behoorlijk warm ook in combinatie met de andere luidspreker Sony SRS-x77. Het speelt ook audio-bestanden van hoge kwaliteit via wi-fi!
Soms verbinding komt en gaat, maar kan afhankelijk van de snelheid van het internet.
De eerste installatie wi-fi kan een beetje 'omslachtig voor degenen die niet deskundig maar met de App gratis "SONGPAL" Sony en het invoeren van de instellingen kunt u de Wi-Fi configureren zijn. Zelfs als u niet wilt dat de Bluetooth gebruiken Vergeet niet dat u de Bluetooth eerst moet configureren op deze luidsprekers voordat u de Wi-Fi kunt gebruiken. Aanbevolen aankoop van Leponyk ...;)

Duco 01-12-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Heel mooi muziek systeem, ook goed compatable met alle apparaten. verbinding is stabiel en voor de grote van het apperaat mooi geluid

Enrico2828 01-12-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Dit lijkt wel de perfecte speaker. Je kan op allerlei manieren verbinding maken: Bluetooth, Google Cast, Airplay, USB, PC via USB, audio in. De inrichting ging snel en soepel. De bediening is makkelijk. Hij schakelt zich zelf in en uit. Alleen met Chromecast hapert het verbinding maken soms, maar dat ligt misschien aan het protocol zelf, niet aan de speaker. En dan, het meest belangrijker: Het geluid! Dat is gewoon fantastisch. Helder, krachtige bass. Kan heel hard gezet worden. Alleen stereo geluid hoef je er niet van te verwachten. Maar voor mij de perfecte wireless speaker.

René Klungers 29-11-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Super goed geluid. En airplay werkt uitstekend.
ik ben erg tevreden met dit product, echt een aanrader!

Mateo 24-11-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Geweldig geluid en mooie vormgeving!!
Mijn keuze viel op X99 omdat Sony toonaangevend is op audiogebied en heeft door de jaren heen excellente Hi-Fi componenten op de markt gebracht. Deze X99 voldoet aan alle verwachtingen en ben erg tevreden over de het mooi gedefinieerde
geluidsspectrum.

Maryska 01-10-2015

Super speakers!! Echt mooi geluid

Deze Sony speakers ondersteunen onder andere Spotify Connect en Airplay, wat voor mij de reden was om te kiezen voor Sony in plaats van Sonos.

Tot vandaag was ik nog niet zo tevreden over de bugs die nog aanwezig waren. Het lukte namelijk niet altijd goed om af te spelen via Spotify Connect. Dan moest je de speaker(s) eerst resetten voor dat weer lukken wilde. Ook het koppelen met andere speakers lukte niet altijd even goed. 2 X99 speakers koppelen ging eigenlijk meestal wel goed, maar daar 1 of 2 X77 speakers bij plaatsen zorgde wel vaak voor problemen. Vandaag de kwam er een update (Songpal app en ook voor de X77 speakers) en daarmee lijken deze bugs opgelost. Updaten is trouwens een eitje, dat gaat gewoon met een druk op de knop.

Het enig wat ik eigenlijk nog mis is de mogelijkheid om via Airplay naar een groep af te spelen. Airplay lukt nu alleen naar een enkele speaker. Momenteel kan afspelen naar een groep alleen met Spotify Connect (en misschien met Google Cast, maar dat heb ik nog niet uit kunnen proberen)

Gijs 01-10-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X99 zwart

Goed helder geluid. Mooie diepe bass die niet vervormt, ook niet bij hoog volume.

Ik heb voor Sony gekozen vanwege beperkingen van Sonos. Deze Sony speakers ondersteunen namelijk wel Spotify Connect, Airplay en Google cast.

De software kan nog wel een update gebruiken (update gaat heel makkelijk overigens) : afspelen via spotify connect wil soms nog wel eens vastlopen/niet werken als deze direct aangezet wordt als de speaker stand-by staat. Verder gaat het koppelen van verschillende speakers niet altijd even vlekkeloos. De problemen die ik tegengekomen ben zijn
- app geeft gekoppelde speakers aan, maar 1 speaker speelt geluid af. Dat is op te lossen door de speakers weer los te koppelen, te resetten en opnieuw te koppelen. Beetje jammer natuurlijk
- Een enkele keer loopt het geluid niet helemaal synchroon. Niet zo erg als de speakers in verschillende ruimtes staan opgesteld, maar in dezelfde ruimte is dat natuurlijk niet om aan te horen. Ook op te lossen door opnieuw te koppelen.

Ik ga er wel van uit dat Sony dit binnenkort oplost met een software update. Als de kinderziektes opgelost zijn en koppelen en afspelen via verschillende service volledig soepel verloopt zijn deze speakers zeker aan te bevelen.