Tuinmeubelland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tuinmeubelland.nl.

Tuinmeubelland.nl stelt zich voor

Tuinmeubelland is een snelgroeiende keten van tuinmeubelspeciaalzaken in Nederland. Wanneer u op zoek bent naar nieuwe tuinmeubelen, bent u bij Tuinmeubelland aan het juiste adres! Tuinmeubelland staat vooral bekend om de zeer uitgebreide lounge- en lounge dining collectie. Ook heeft Tuinmeubelland een ruim aanbod aan tuinsets, tuinstoelen, tuintafels, parasols, parasolvoeten, tuinkussens, terrasverwarmers, barbecues, buitenkeukens en accessoires. Alles tegen gegarandeerd scherpe prijzen. Naast de webshop www.tuinmeubelland.nl, heeft Tuinmeubelland vier ruime winkels: in Dronten (3000 m2), Hardenberg (5000 m2), Veghel (3500 m2) en Zaandam (2500 m2).

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

Sander 22-06-2020

Nooit meer iets bestellen bij tuinmeubelland.nl
Ten eerste duurt het veel langer dan verwacht wordt ( oké kan gebeuren) vervolgens is het product incompleet en stuk. Nu wil je tot een oplossing komen maar van communicatie totaal geen spraken . Nu ondertussen een maand verder en nog niks geregeld. Dus nooit meer TUINMEUBELLAND.NL!!!!!!

Gabrielle 20-06-2020

Heel tevreden. We hebben een loungeset hier gekocht (via internet, zonder te bekijken). De set is heel mooi en werd zelfs een dag eerder bezorgd. De chauffeur gaf aan dat hij toch in de buurt moest zijn dus belde hij of we toevallig thuis waren. Heel fijn!

Hanneke 18-06-2020

Vandaag onze, in de winkel gekochte, tuinset geleverd gekregen.
Levering was op de dag zoals afgesproken in de winkel en we werden netjes op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering.
Alles helemaal naar wens, laat het mooie weer maar komen:)

Anna 18-06-2020

winkel is niet telefonisch bereikbaar, mails worden niet beantwoord. Artikel is van ondeugdelijke kwaliteit en als klant moet je veel betalen om het artikel te retourneren. uiteindelijk betaal je dan 40 euro voor retourneren en heb je niets.... Dit is mijn ervaring met tuinmeubelland.

Carly 17-06-2020

Netjes geholpen in de winkel, een leuke tuinset gekocht. Goede prijs kwaliteit verhouding! Ik ben tevreden. Heb nu een tuinset en een loungeset van Tuinmeubelland!

Hebing 15-06-2020

Na direct betalen loungesets tuinmeubels 22april 2020 werd gebracht op 7 mei helaas ging niet door werd weer verzet datum 17 juni pfff 2 dagen voor levering weer datum verzet na 24 juni ik was beu eisende mijn geld terug je hoort niks meer Nee je moet advertenties plaatsen schrijf min 6 weken tot max 8 weken leveren zij maken zelf afspraak komt 3 x niet na daarom eist met goede reden het geld terug Ik had al lang bij anderen firma gekregen wegens iets duurder
Bedank TuinmeubelenLand U heeft het vertrouwen geschaad
M.v.g

T.Hebing

P Bontrop 13-06-2020

Wat een een slechte klantenservice, niet bereikbaar.
Lounge set besteld word in drieën geleverd.
Neem ook steeds een dag vrij voor de afgesproken levering maar tot op heden is het maar afwachten wanneer je iets geleverd krijgt.
Mijn set is nog steeds niet compleet.
Wel op tijd alles betaald maar iets leveren op tijd komt niet voor bij tuinmeulland.

Montserrat 10-06-2020

Tuinset besteld maar na enkele weken zakken de kussens al door! Na mailcontact kregen wij flinterdunne vulling opgestuurd maar dat gaat helemaal nergens over. Veel te dun en alsnog voelen wij het metaal van de bank en stoel erdoorheen!
Na nogmaals contact te hebben gehad kregen wij een mail met dat ze geen oplossing hebben. Dus met andere woorden helaas pindakaas!
Voor ons een les ! Daar kopen wij nooit meer!

Adam 09-06-2020

Zeer slechte klantenservice,,half uur in de wacht worden gezet ,en niet worden teruggebeld ,levering zou 2 juni geleverd worden en tot heden nog niks binnen ,nooit meer daar iets bestellen jammer hoor tuinmeubelland 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

Gerda 30-05-2020

Wat een slechte service, ik moest mijn tuinset voor 12 uur betalen. Dan zou hij de volgende dag geleverd worden. Even wetende dat ik hem al ruim 3a 4 weken eerder had besteld. Ik heb dat gedaan en vervolgens leveren ze gewoon miet. Klanten service niet bereikbaar door corona, maar wel genoeg personeel in de winkel in Dronten om te verkopen. En als je ze dan eindelijk na een half uur in de wacht te hebben gezeten aan de lijn krijgt. Beloven ze om zo snel mogelijk terug te bellen met een oplossing, niet dus! Tegen de avond krijg je een belletje, dat ze kunnen oplossen met 50,- euro .
Wat een beledeging, ik had nog aangeboden om het zelf op te halen eerder die dag.
Mijn ervaring is, ze staan in de rij om te verkopen, maar als het op service aankomt, zijn ze niet thuis.
Ik zal hier nooit neer iets kopen.

Fred 28-05-2020

Klantgericht? Niet bij Tuinmeubelland!
Voorafgaand aan de levering heeft Tuinmeubelland verzuimd in tegenstelling tot hetgeen afgesproken om het aflever moment, dag/dagdeel, te communiceren. Dus gedwongen een hele dag verlof reserveren. Vervolgens foutief product afgeleverd en aansluitend ‘sende pause’. Men beroept zich op drukte en neemt de vrijheid om 5 tot 7 werkdagen reactie tijd te claimen om überhaupt een mogelijke oplossing te bespreken. Klantgerichtheid? Niet bij Tuinmeubelland!
Waarom zouden ze zo druk zijn bij de klantenservice? Het laat zich raden.

Puck 23-05-2020

We hebben voor deze winkel gekozen vanwege locatie dichtbij huis en het uitgebreide assortiment voor kleine alsmede de meer gevulde portemonnee. We zijn goed geholpen in de winkel door deskundig personeel. De uiteindelijk levering liep wat vertraging op, mede door Corona maar uiteindelijk is het 1,5 week later geleverd. Na telefonisch contact heeft de klantenservice ons goed op de hoogte gehouden. We zijn zeker ook tevreden over alle spullen: loungeset, tafel en parasol.

Arine 12-05-2020

Vriendelijk personeel, goed geholpen. Nette bezorger die de tuinset keurig in onze tuin heeft geplaatst. Dik tevreden!

Jag1960 04-05-2020

De tafel is prachtig, maar de bezorging was wat vreemd: werd bezorgd door 1 persoon als pakket op een enorme pallet van 200x100 cm bij ons op de stoep voor het huis. "Tsja, ik kan er verder ook niks mee. De pallet kan ik helaas niet meenemen". Dus zitten we nu met een enorme pallet opgescheept. Nee, die past niet in de auto nee. En nee, die kun je ook niet "even lostikken" zodat ie kleiner wordt.

Jeanette en Pierre 20-03-2020

Heel tevreden over Tuinmeubelland.
Woensdag twee prachtige loungestoelen besteld en donderdag al gebracht.
Goed telefonisch contact gehad , meedenkend en zelf nog eerder kunnen bezorgen dan er aangegeven werd.
Super vriendelijke chauffeur en prima optijd.
Ga volgende keer zeker weer bij jullie bestellen.

Isabelle 18-03-2020

Ten eerste, je wordt prima geholpen, maar dan........
Levering ging in 7 stappen, want iedere keer werd er 1 stuk geleverd,
of fout geleverd.
Afdekhoes gekocht voor de meubelen, de grootste die er was.
En ja hoor, het regent er gewoon door, kussens wegen dan ieder wel 5 kilo van
het water. En is het droog weer, ja hoor, dan waait hij eraf.

cvdp 10-03-2020

Mooie winkel, er is veel keus. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We zijn er geweest voor de aanschaf van nieuw tuinmeubilair voor mijn schoonouders, omdat we zelf jaren geleden een goede set hebben gekocht die we nog steeds met veel plezier gebruiken. De tuinset is prima, ook na het verlopen van de garantie. We verwachten net zoveel plezier van de nieuw aangeschafte set te hebben.

Marneef 29-01-2020

2018 hebben wij een complete tuinlounge bank( wit staal) gekocht.
Echter na 5weken wachten bericht dat de losse stoel niet mee was gekomen met de vracht uit China.
Hij was ook plots niet meer leverbaar.
Met veel pijn en moeite kregen we een excuus bij tuinmeubelland los.
Ik nam daar echter geen genoegen mee , koop een dure set compleet en nu is die maar voor de helft leverbaar.
Ik wilde graag korting, maar het enige wat ze konden doen was een andere losse stoel die niet niet bij de set hoorde.
Dat heb ik geweigerd omdat hij heel anders was dan de loungebank.
Kreeg niks voor elkaar en dus ook duidelijk gemaakt nooit meer iets te kopen bij ze.
Na een jaar weinig gebruikt te hebben waren de kussen flink doorgezakt, als je erop zit voel je het metaal.
Wij klacht neer gelegd bij tuinmeubelland , naar foto's sturen zouden vulling sturen.
Nou die vulling hebben ze gestuurd aan een stuk 3meter zeer dunnen fiberfil.
De kussenhoezen zijn zo strak gestikt dat je nooit maar dan ook nooit de vulling strak en glad erin krijgt zonder de hoezen te scheuren.
Weer een mail gestuurd dat dit onmogelijk is om aan te beginnen en dat flinter dunne lapje geen zoden aan de dijk zal zetten laat staan het er überhaupt in krijgen.
Nooit geen reactie meer op gekregen en dit was in augustus 2019 moet nu nog reactie krijgen.
Voordat je wat koopt dan zijn ze oh zo behulpzaam in de winkel.
Maar eenmaal besteld en betaald is de service behoorlijk teleurstellend

Sophie 19-12-2019

Een mooie winkel, goed geholpen door het personeel en een goede service/levering gehad!

Marlies 12-09-2019

Medewerkers in de winkel supervriendelijk en hulpvaardig. Maar.... bank van 1600 euro aangeschaft. All weathers. Helaas vallen na 3,5 jaar de gaten erin. Ondanks beschermhoes en kussens in winter op zolder. Terug naar winkel waar medewerker me vertelde dat dit echt niet kan met dit kwalitatief goede product. Of ik de klacht via de website wilde indiende dan werd het opgelost. Dit gedaan met foto's en uitleg. Na 2 weken krijg ik een reactie. Sorry, maar de garantie was 2 jaar. Er werd een kostenstaatje meegestuurd voor als ik de kussens opnieuw wilde kopen.

Nee bedankt. Hier ga ik nooit meer naar terug. Heel teleurstellend.

Tromp 29-08-2019

Wat een vreselijk bedrijf, 4seasons stoelen Lisboa besteld kwamen steeds niet opdagen, ( er waren nog 12 op voorraad ) door zelf aldoor contakt op te nemen en vier weken verder nog niks. Weer gebeld, er was wat mis gegaan, mocht nu wel showroom stoelen hebben. Hier ging ik niet mee akkoord en ben met dit bedrijf gestopt. Een ander bedrijf gebeld en ze worden gelijk volgende week bezorgt. Dus bij tuinmeubelland moet je niet zijn.

Marian 23-08-2019

Ik kan deze winkel ten zeerste aanraden.
Mijn ervaring is dat ik een tafel van een louncheset als klacht opgaf dat de plankjes iets gingen opstijgen z.g. vleugels.
Ik kreeg te horen dat deze sets waren uitverkocht en de plankjes pas volgend jaar weer binnenkwam. Ik gaf aan dat ik het zeer jammer vond. Na een fijn gesprek toch gaf ze aan nog even te overleggen en kwam toen met de mededeling dat ik na afschrijving een nieuwe of andere set mocht uitzoeken.. Oké geweldig toch.
Wij hebben dezelfde set in andere kleur besteld en mochten de oude gebruiken tot levering volgend jaar.
Toch liet mij de kkeur niet los en besloten toch in een filiaal te gaan kijken. En maar goed de kleur viel ons erg tegen. Wij hebben in de showroom een andere set mogen uitzoeken met een heerlijke koffie en gebakje erbij.
Afijn de set werd een week later.omgeruild met veel zorg. Helaas beviel de kleur kussens toch niet zoals in de showroom was...Dus weer een email gewaagd met enige schaamte..
Maar de reactie was verre van wat ik verwachtte..
GEEN PROBLEEM HET MOET OPGELOST WORDEN. En dat ik de kussens omruilen.
NOU IK BEN ZEER GOED GEHOLPEN EN IK ZOU
IEDEREEN DEZE WINKEL AANRADEN. EEN DIKKE PLUIM.
Het personeel denkt echt met je mee dat geeft een zeer fijn gevoel.
Tuinmeubelland 26-08-2019

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij hopen dat u heerlijk kunt genieten van uw loungeset!

Carlijn - Tuinmeubelland

m.voets 18-08-2019

We hebben een maill gestuurd voor een stoel die we in 2016 hadden gekocht.
Deze scheurde aan de boven zijde open
Binnen 2 dagen bericht dat we een vergoeding kregen
Hebben 2 nieuw stoelen gekocht
Alles werd super geregeld en goede servIce

Marcel 12-08-2019

Ik had op dinsdag en tuin schommelbank besteld. Deze werd keurig volgens afspraak op donderdag geleverd. Ik wilde hem natuurlijk diezelfde donderdag monteren, maar ik kwam erachter dat 1 bout het schroefdraad niet pakte. Vrijdags gebeld daarover met de klantenservice en die zou er achteraan gaan. De maandag erop (vandaag dus) een mail met de verzendbevestiging dat ik deze week een nieuw onderdeel toegestuurd krijg.

RS 22-07-2019

wat een vreselijk bedrijf
een parasolvoet ontvangen met vreselijke beschadigingen.
na een week te hebben gewacht eindelijk reactie (terwijl ze aangeven binnen 2 dagen contact op te zullen nemen), had al meerdere malen gebeld, maar moest afwachten
uiteindelijk is de parasolvoet omgeruild. wederom beschadigd en deze keer ook in de verkeerde kleur (nee hoor zeggen zij, licht grijs mag ook, het betreft een natuur product. Best vreemd dat je het dan als donkergrijs verkoopt??)
meerdere malen contact geprobeerd op te nemen. meer dan 3 kwartier in de wacht gestaan, zonder resultaat." ik moet overleggen, ik bel u deze ochtend terug" niet dus.
smiddags: "mn collega is aan het overleggen, ze belt vanmiddag terug" dit is zelfs via mail bevestigd.
maar zoals verwacht, ze hebben nooit meer terug gebeld....