Tuinmeubelland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tuinmeubelland.nl.

Tuinmeubelland.nl stelt zich voor

Tuinmeubelland is de snelstgroeiende keten van tuinmeubelspeciaalzaken in Nederland. Wanneer u op zoek bent naar nieuwe tuinmeubelen bent u bij Tuinmeubelland aan het juiste adres! Naast een zeer uitgebreide collectie tuinmeubelen heeft Tuinmeubelland ook vele loungesets, parasols, parasolvoeten, partytenten, tuinkussens, terrasverwarmers, barbecues, buitenkeukens en accessoires in het assortiment. Alles tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding en de laagste prijs garantie. Naast de webshop www.tuinmeubelland.nl, heeft Tuinmeubelland drie ruime winkels: in Dronten (3000 m2), Veghel (3500 m2) en Zaandam (2200 m2).

Deze score is berekend op basis van 29 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,1

Rene 18-06-2021

Een jaar geleden bij Tuinmeubelland een louncheset, een parasol en een tafe met zes stoelen gekocht. Dit was een flinke investering, maar de spullen zagen er mooi uit en de verkoper deed goed zijn best.
Alles werd snel geleverd, maar de rotzooi mocht je zelf houden (karton, plastic, pallet).

Bij het uitpakken bleek de het parasol doek defect te zijn. Gemaild en binnen een paar dagen werd een nieuw doek bezorgd. Kijk maar hoe je het doek zelf vervangt, dit is de service.
Kort daarna sprongen de schroeven uit de latten van de tafel die op een stalen frame waren bevestigd.
Oplossing die ik kreeg was draai er maar dikkere schroeven in. Dus ik was er al zeker van dat ik er niets meer ging kopen.

Helaas nu na iets meer dan een jaar is de louncheset, die toch niet low budget was, doorgezeten. Nu zouden ze toch een monteur sturen. Die is vandaag geweest. Hij kon niet wachten totdat mijn zoon, mijn vrouw had geroepen, deze was op 5 minuten afstand. Dat deed hij niet. Hij liep naar buiten, keek van een afstand naar de louncheset en riep tegen mijn zoon, Ziet er goed uit, niets mis mee en verdween weer. Hij had namelijk meer te doen.

Dus hij deed er alles aan om maar binnen vijf minuten weg te zijn, anders zou tenslotte mijn vrouw er zijn en kon hij niet snel weg.

Dus alles bij alles heeft deze winkel echt een super goede verkoop afdeling. Vriendelijk, beleefd, kopje koffie en een beetje korting omdat we zoveel kopen. Normaal doen we dat niet werd er gezegd.

Maar helaas verkopen ze niet zo'n heel goede producten en is de aftersales vandaar ook echt beroerd. Jammer voor ons. Dure les, maar ik koop niets meer bij een winkel waar je voor de aftersales niet meer terug hoeft te komen. Dan mag je alleen mailen naar de service afdeling.

Kees 13-06-2021

Ik ben erg tevreden, ze hebben mij keurig geholpen.
Met het onderdeel om de parasol op en neer te laten.
En ook vriendelijk personeel

.....

Peter Aarden 09-06-2021

In 2017 een tuinset gekocht van het merk
Formiga. Deze set werd als duurzaam en weerbestendig aangeprezen. Aanschafprijs ca € 1250,00
Na 3 jaar begon het materiaal te breken en af te brokkelen. Foto,s en opgestuurd naar tuinmeubelland klantenservice. Helaas geen garantie meer ( 2 jaar) maar bij aanschaf van een nieuwe gelijkwaardige set 30 % korting op de prijs.
Wij vonden dit zeer teleurstellend, met name omdat wij deze set hebben aangeschaft op duurzaamheid en kwaliteit.

Wij maken geen gebruik van het aanbod van Tuinmeubelland.

Matrix 09-06-2021

Schamen jullie niet van de schommelbank die jullie verkocht hebben!? De kwaliteit en materiaal vallen uit elkaar bij het monteren… ik heb ook een zwarte besteld krijg ik een grijze!!! Waar zijn jullie mee bezig! Ik wilde terug sturen maar de doos was gestuurd en geen zin …. Ik ben erg boos op dat zo een grote bedrijf die ik vertrouwde zo iets kan doen … deze bank is niet de kwaliteit die jullie hadden!!! Maar wel onder hetzelfde naam wordt verkocht!!! Klanten koop absoluut geen schommel bank bij hun oplichters!

Rianne 03-06-2021

Slechtste bedrijf waar ik ooit een bestelling heb geplaatst. Ik heb een half jaar geleden en louncheset besteld. De levertijd zou 1 maand duren, maar de levering is 5 keer verplaatst. Eerst naar 21 april, toen 3 mei, 11 mei, 4 juni en daarna naar 8 juni. Ik ben best geduldig, maar dit ging me echt te ver. Ik wou weten waar ik aan toe was, dus nam ik telefonisch contact op. Na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik te horen dat het nog niet zeker was of de louncheset echt 8 juni geleverd kan worden. Ik vroeg of ze mij een ander louncheset zouden kunnen leveren, omdat er op hun site genoeg staan waarbij staat dat ze de volgende werkdag geleverd kunnen worden. Dit was niet mogelijk. Er waren 2 opties, of wachten of de set 8 juni geleverd zou worden, of mijn geld terug. Een andere oplossing of tegemoetkoming was er niet. Uiteindelijk heb ik 5 keer vrij gevraagd voor mijn werk en zit ik nog zonder louncheset. Hopelijk krijg ik mijn geld wel terug binnen de beloofde 5 dagen.

Tuinset en opbergbox 10-05-2021

Zojuist alle bestelde tuinspullen geleverd na wat uitstel ,communicatie vanuit klantenservice erg tevreden over/vriendelijk en doortastend zodat het leveren nu opgelost is en wij kunnen genieten van onze spullen
Fijne winkel !

Marc 23-04-2021

Ik vind het een slecht bedrijf. Ze komen hun afspraken bij ons meerdere keren niet na. Ze zouden mijn, half jaar van te voren bestelde parasol met anker, opslaan in hun magazijn, zodat ze konden leveren wanneer nodig. Datum stond al een half jaar gepland, maar leveren ho maar. De Tuin lag inmiddels volledig open, te wachten op dat nieuwe anker voor de parasol. Tot 3 x aan toe nieuwe datum gekregen en alle keren niet geleverd. Ik heb de Tuinman de tuin maar af laten maken zonder anker. Tegemoetkoming kennen ze niet. Dit heeft ons een hoop ergernis bezorgd. Erg jammer allemaal.

Leona13 29-03-2021

Makkelijk online bestelt en goed gekregen. Vond website handig en zelf afspraak gemaakt. Set voor tuin is ook goed

CS 13-08-2020

Super slechte service, komen geen enkele gemaakte afspraak na, klantenservice is niet te bereiken.
Producten zijn kapot of in compleet. Ik zou werkelijk echt niemand adviseren om hier iets te kopen, zelfs niet als je het gratis kreeg. Wij zitten nu al 5 maand te wachten op ons tuinset en zometeen is de zomer voorbij en mogen we hopen dat we het (volledig) krijgen.

Jeroen 08-08-2020

Slechte kwaliteit spullen hoop beschadigt tuinset hoek en kussens slecht afgewerkt de parasol was duur en erg gammel en ook met schade geleverd wel kleine vergording terug gehad maar koop er noot meer wat.

Laura 07-08-2020

Goede service , snelle levering. Heel erg blij met mijn bestelling bij Tuinmeubelland.

Conny 01-08-2020

Op een woensdag een bestelling gedaan van een loungebank en een week later op vrijdag binnen gekregen.
Ik heb wel Afterpay gedaan ivm slechte reviews. Maar gelukkig ziet het er prima uit! Dus daarom een 9 van mij

J.klein 28-07-2020

Goed en deskundig personeel en zeer behulpzaam al eerder gekocht bij deze zaak klachten worden perfect gehonoreerd ,verkopers Miranda en Jeroen doen werkelijk alles bij de winkel in Dronten om de klant tevreden te stellen ook de bezorger van vandaag is een prettige verschijning met zulk personeel is deze zaak zeker een succes formule

Geen service, koop hier niet 24-07-2020

Op 8 mei een plaza loungeset gekocht in de winkel in Veghel. Op 22 mei geleverd. Beschadiging van tafel, naar winkel geweest en doorverwezen naar klantenservice. Deze zg. service is zeer slecht te bereiken via de telefoon, alleen 's middags en met lange wachttijden. Ook geven ze laat reactie op mail. Excuus corona, wat een lachertje: dit wordt echt niet telefonisch overgedragen.
Nu, 2 maanden later nog geen oplossing. Intussen wel een lakstift opgestuurd van compleet de verkeerde kleur en het wachten is op de goede. Verder zitten de poten scheef onder het bankje (zelf gecorrigeerd met opvulblokjes), kraakt het aluminium van de bank (naw fout gelast) en beginnen de kussens door te zitten. Dit voor een high-end (high-price) artikel.....
Ten einde raad overweeg ik nu een betwiste betaling via Visa. Wat een teleurstelling.
Onvoorstelbaar dat dit bedrijf nog bestaat met zo'n slechte service.
Ook op Trustpilot heeft dit bedrijf 55% van de scores 1 van 5. Jammer dat ik voorafgaand aan de koop de reviewsites niet bekeken heb.

Bart 21-07-2020

Je koopt een tuintafel (max. 20kg, niet heel zwaar) en die wordt op een pallet in de vrachtwagen vervoerd -terwijl het een goed verpakt, kartonnen pakket was, hoezo een pallet nodig ??- Vervolgens wordt die niet mee terug genomen door de chauffeur en blijf je dus met een probleem zitten want wat moet je met een pallet ( en de 8 planken waar hij tegen leunde) Nou, (gelukkig) de auto lenen van de buren, die ombouwen en naar de stort rijden. Behalve dat je 2 uur zoet bent en 28 km gereden hebt, mag je €10,25 stortkosten betalen! Reactie van tuinmeubelland: dat staat in de kleine lettertjes. Dat klopt bij nalezing maar hoe klantvriendelijk is dat??? Voor €29,00 nemen ze het 'verpakkingsmateriaal' wél mee. Nouja, das dan ook 1x en nooit meer bestellen.

MB 21-07-2020

In de winkel goed geholpen en daar ook een tuinset besteld en al betaald. De levering zou een week later zijn, op een maandag. Wij zouden een avond van te voren een e-mail krijgen met de levering tijden, deze hebben wij niet ontvangen. We hebben gebeld met de klantenservice, daar gaven ze aan dat de bestelling niet goed was doorgekomen en dat het morgen geleverd zou worden. We zouden een presentje krijgen als excuus, prima kan gebeuren. Volgende dag weer geen levering, wederom gebeld. Ditmaal was het excuus dat het vervoersbedrijf al vol zat voor die dag en dat het echt niet meer mogelijk was. Ze boodt nog de optie aan om de volgende dag voor 9 uur te leveren (zij zouden dan de extra kosten betalen). Na wat overleg, dat maar besloten om te doen. Alleen 10 minuten later werden we gebeld dat de kleur, die wij nota bene in de winkel hadden besteld, niet meer leverbaar is. Er was nog wel een andere kleur beschikbaar. Op dat moment waren wij er helemaal klaar mee. Aangeven dat het een waardeloze service is en dat wij de bestelling willen annuleren en ons geld terug willen. Dat was allemaal geen probleem... Nou maar hopen dat dat wel goed gaat. Wij kopen in ieder geval nooit meer bij deze winkel!

els 17-07-2020

waardeloze tent, heb 2 setjes besteld nou is bij een set de zijkant van de tafel wat gevlochten is helemaal scheef stuur een foto, krijg ik een foto van hun terug dat het normaal is omdat het handwerk is. die mensen hebben zeker op een helling gestaan schrijf een brief terug je hoort helemaal niets waardeloos dit beveel deze tent zeker niet aan zooo een spijt van dat ik daar me geld heb uitgegeven

wmeijboom 12-07-2020

Uitermate slechte bereikbaarheid: wachttijden van 3 kwartier zijn "normaal". E-mails worden niet beantwoord. De bestellingen in ons geval, een loungeset en parasol, moesten 5 dagen voor aflevering betaald worden, maar de artikelen werden niet tegelijk geleverd en dan ben je aan ze overgeleverd. Zij bepalen dan. Geen aanrader.

Dirk 10-07-2020

Vandaag een lounge set geleverd volgens afspraak. Dinsdag besteld vrijdag levering. Gisteravond mail van transporteur vandaag tussen 12 en 2 leveren. Half uur voor levering sms dat de leverancier eraan kwam. Chauffeur alles netjes uitgepakt en pallet en karton retour genomen. De lounge set ziet er netjes uit en op het eerste gezicht geen beschadigingen. Nu maar afwachten of er niets kapot gaat.

Henriëtte 09-07-2020

0 is het
Ik wacht nog steeds op 2 hockers, bellen help niet, klantenservice is echt belachelijke, blijft maar aan de lijn hangen. Op Facebook krijg je helemaal geen reactie.
Ze geven alles aan elkaar door en niemand helt echt!!!!!!!!!

B G 07-07-2020

Tuinset, loungebanken en parasol besteld.
3-zits loungebank scheef, dwarsbalk tussen de tafelpoten 5 cm tekort, hoes en voet van de parasol worden opeens door een andere bezorgservice geleverd zonder te communiceren, bankje van de loungebanken mist gewoon een dwarsbalk van...
Wil je de klantenservice bellen ben je nummer 18 in de wachtrij om 1 uur 's middgas...
Een groot drama dit bedrijf en de service hiervan! Wees gewaarschuwd

Ed 06-07-2020

Jammer dat een 0 niet mag. Deze winkel kan en moet dicht. Zodra je binnen komt en wat koopt gaat het prima. maar daarna is alle service verdwenen
In winkel aanbieding plaatsen waarvan deel niet leverbaar is en dan de wazige reactie komt niet meer. ( haal dan bordje weg )

Vervolgens afspraak gemaakt voor levering een maand later , en toen werd het stil heeel stil .

Dag voor de levering maar gaan bellen maar helaas na 4 x 35 minuten wachten en van 18 naar 0 wachtenden steeds de telefoon erop gegooid.

Volgende dag geen mail van vervoerder toch maar thuis gebleven , maar je kunt het al raden geen levering, laat in de middag maar naar Dronten gereden.
5 werknemers in de zaak en 1 klant en ja hoor een klagende klant over levering die al 4 keer niet is doorgegaan En op de achtergrond een continu gaande telefoon die echt vermeden wordt door alle medewerkers (vandaar dus ) . Order werd op mijn verzoek geannuleerd moesten het wel nog ff navragen, terwijl hij net daarvoor nog in systeem had gekeken en wist dat artikel niet leverbaar was.

Da denk je het is klaar nou nee , een paar dagen later mail van klantenservice excuses voor het ongemak op mail van week eerder. Met daarin de mooie woorden. “ de levering heeft inmiddels plaats gevonden we vertrouwen erop dat uw artikelen in goede orde heeft ontvangen !

Slaap gerust verder daar. Mij zul je daar nooit meer zien en ik zal het zeker niemand aanraden om daar iets te kopen. !

Peter 06-07-2020

Hawai zweefparasol: Was na het lezen van verschillende reviews erg sceptisch, vervolgens zou er op bepaalde datum worden geleverd, toen weer niet, dan weer wel en levering vond in 2 etappes plaats. Dat heeft te maken met de verschillende transporteurs, begrijpelijk maar niet klantvriendelijk! Transporteurs houden zich verder keurig aan aangekondigde tijdsblok. Alle materialen verder in goede orde ontvangen. Heeeeel jammer en erg vervelend is het feit dat de klantenservice niet telefonisch te bereiken is en moeilijk via de mail. Verder tevreden met geleverde, goede prijs/kwaliteit verhouding. Let the sun start shining.

M. 05-07-2020

Niet geleverd door een fout van hun kant. Geen excuus en de stoel meteen doorverkopen zonder infomeren bij de klant. Waardeloze service, slecht bereikbaar, uur in de wacht.

Angelique de Groot 05-07-2020

In de winkel een mooie diner lounge set uitgezocht, omdat ik thuis de maten nog moest opmeten een offerte laten maken. Tot zo prima!
De telefonische bevestiging ging ook nog goed, twee juli werdt er bezorgd volgens de aardige verkoopster. Daarna was ik een stuk minder blij.
Ik moest zelf achter de rekening aan, achteraf was deze naar verkeerde email gestuurd. Na heen en weer mailen kon ik eindelijk betalen.
Ik heb keurig via IDEAL betaald.
Geen mail ontvangen van bevestiging oid.
Tja, toen was het twee juli, al wie er kwam, geen tuinset. Ik bellen naar Dronten tuinmeubelland, netjes te woord gestaan door een medewerker. Ja mevrouw, ze komen echt vandaag, ze hebben nog drie en een half uur. Ok, mss ben ik ongeduldig.
Na drie en een half uur nog steeds niets. Klantenservice niet bereikbaar en Dronten tuinmeubelland ook niet.
Zaterdag drie juli ik naar Dronten, volgens de dames achter de bali lag internet eruit en had het vervoersbedrijf op eigen houtje besloten de levering uit te stellen..... ze konden niets doen enzo..... De fout lag bij het vervoersbedrijf, die had teveel aangenomen. In de middag kreeg ik telefoon van een dame die wist waar de fout lag. Ik had niet betaald en daardoor geen levering. Ik heb tegen de dame gezegd dat ze maar goed moest gaan zoeken, ik had betaald! Na weer heen en weer mailen, ik het betaalbewijs gemaild kwam de reactie dat ze de betaling had gevonden, die was bij Mollie blijven hangen...... Jah right.....
Nu dus wachten tot dinsdag as, ik heb er geen vertrouwen in gezien de reviews die ik helaas na de bestelling heb gelezen.
Hoop doet leven toch... ?

Tamara 04-07-2020

Waardeloze bezorgservice. Transportbedrijf (Vos Logistics) heeft een slechte communicatie. Verkeerde levering was niet doorgegeven aan tuinmeubelland zelf. Bezorger zelf was erg sloom en zei zelfs dat hij zijn baan niet leuk vond. Vervolgens gebeld met de klantenservice van Tuinmeubelland en 2 uur in de wacht gestaan. Juiste parasol zou de volgende dag worden geleverd. Er kwam niemand. Wat bleek: ze hadden de parasol vergeten in de bus te leggen... Tuinmeubelland kan beter een ander transport bedrijf inhuren.

paul 02-07-2020

Onbereikbare klantenservice.
Als er iets niet goed gaat met de levering is het nagenoeg onmogelijk de klantservice te bereiken. neem er in ieder geval een dag vrij voor. Na een ruime 40 minuten in de wacht gestaan te hebben beloven ze binnen een half uur terug te bellen. Na een uur toch maar weer de klantenservice gebeld en mag ik weer op positie 14 plaatsnemen in de wachtrij. Koop hier niets als het niet gelijk uit de showroom geleverd kan worden!!!!

Jos 25-06-2020

in de winkel goed geholpen maar daarna waardeloos leverdatum van 25-06 afgesproken
5 dagen voor levering betalen oké krijg dus 19-06 een reminder dat ik moet betalen anders wordt er 25-06 niet geleverd dus ik heb direct betaald.Heb op 25-06 contact proberen op
te nemen maar dat lukte alleen via de mail daar kreeg ik te horen van sorry dat uw geen track en trace ontvangen heb maar het wordt 26-06 geleverd heb geprobeerd te bellen maar dat kon vanaf 12.00 uur heb ik ook gedaan 10 minuten in de wacht dat ik aan de beurt was werd ik weggedrukt dus kon ik weer opnieuw beginnen op de mail die ik hiervoor stuurde werd niet meer gereageerd dus vrije dag naar de knoppen 26-06 had ik een camping geboekt maar kon daar ook nu pas 27 -06 aankomen alles was betaald dus pech
wij zijn helemaal klaar met tuinmeubelland in ieder geval met de afdeling klantenservice

Sander 22-06-2020

Nooit meer iets bestellen bij tuinmeubelland.nl
Ten eerste duurt het veel langer dan verwacht wordt ( oké kan gebeuren) vervolgens is het product incompleet en stuk. Nu wil je tot een oplossing komen maar van communicatie totaal geen spraken . Nu ondertussen een maand verder en nog niks geregeld. Dus nooit meer TUINMEUBELLAND.NL!!!!!!

Gabrielle 20-06-2020

Heel tevreden. We hebben een loungeset hier gekocht (via internet, zonder te bekijken). De set is heel mooi en werd zelfs een dag eerder bezorgd. De chauffeur gaf aan dat hij toch in de buurt moest zijn dus belde hij of we toevallig thuis waren. Heel fijn!

Hanneke 18-06-2020

Vandaag onze, in de winkel gekochte, tuinset geleverd gekregen.
Levering was op de dag zoals afgesproken in de winkel en we werden netjes op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering.
Alles helemaal naar wens, laat het mooie weer maar komen:)

Anna 18-06-2020

winkel is niet telefonisch bereikbaar, mails worden niet beantwoord. Artikel is van ondeugdelijke kwaliteit en als klant moet je veel betalen om het artikel te retourneren. uiteindelijk betaal je dan 40 euro voor retourneren en heb je niets.... Dit is mijn ervaring met tuinmeubelland.

Carly 17-06-2020

Netjes geholpen in de winkel, een leuke tuinset gekocht. Goede prijs kwaliteit verhouding! Ik ben tevreden. Heb nu een tuinset en een loungeset van Tuinmeubelland!

Hebing 15-06-2020

Na direct betalen loungesets tuinmeubels 22april 2020 werd gebracht op 7 mei helaas ging niet door werd weer verzet datum 17 juni pfff 2 dagen voor levering weer datum verzet na 24 juni ik was beu eisende mijn geld terug je hoort niks meer Nee je moet advertenties plaatsen schrijf min 6 weken tot max 8 weken leveren zij maken zelf afspraak komt 3 x niet na daarom eist met goede reden het geld terug Ik had al lang bij anderen firma gekregen wegens iets duurder
Bedank TuinmeubelenLand U heeft het vertrouwen geschaad
M.v.g

T.Hebing

P Bontrop 13-06-2020

Wat een een slechte klantenservice, niet bereikbaar.
Lounge set besteld word in drieën geleverd.
Neem ook steeds een dag vrij voor de afgesproken levering maar tot op heden is het maar afwachten wanneer je iets geleverd krijgt.
Mijn set is nog steeds niet compleet.
Wel op tijd alles betaald maar iets leveren op tijd komt niet voor bij tuinmeulland.

Montserrat 10-06-2020

Tuinset besteld maar na enkele weken zakken de kussens al door! Na mailcontact kregen wij flinterdunne vulling opgestuurd maar dat gaat helemaal nergens over. Veel te dun en alsnog voelen wij het metaal van de bank en stoel erdoorheen!
Na nogmaals contact te hebben gehad kregen wij een mail met dat ze geen oplossing hebben. Dus met andere woorden helaas pindakaas!
Voor ons een les ! Daar kopen wij nooit meer!

Adam 09-06-2020

Zeer slechte klantenservice,,half uur in de wacht worden gezet ,en niet worden teruggebeld ,levering zou 2 juni geleverd worden en tot heden nog niks binnen ,nooit meer daar iets bestellen jammer hoor tuinmeubelland 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

Gerda 30-05-2020

Wat een slechte service, ik moest mijn tuinset voor 12 uur betalen. Dan zou hij de volgende dag geleverd worden. Even wetende dat ik hem al ruim 3a 4 weken eerder had besteld. Ik heb dat gedaan en vervolgens leveren ze gewoon miet. Klanten service niet bereikbaar door corona, maar wel genoeg personeel in de winkel in Dronten om te verkopen. En als je ze dan eindelijk na een half uur in de wacht te hebben gezeten aan de lijn krijgt. Beloven ze om zo snel mogelijk terug te bellen met een oplossing, niet dus! Tegen de avond krijg je een belletje, dat ze kunnen oplossen met 50,- euro .
Wat een beledeging, ik had nog aangeboden om het zelf op te halen eerder die dag.
Mijn ervaring is, ze staan in de rij om te verkopen, maar als het op service aankomt, zijn ze niet thuis.
Ik zal hier nooit neer iets kopen.

Fred 28-05-2020

Klantgericht? Niet bij Tuinmeubelland!
Voorafgaand aan de levering heeft Tuinmeubelland verzuimd in tegenstelling tot hetgeen afgesproken om het aflever moment, dag/dagdeel, te communiceren. Dus gedwongen een hele dag verlof reserveren. Vervolgens foutief product afgeleverd en aansluitend ‘sende pause’. Men beroept zich op drukte en neemt de vrijheid om 5 tot 7 werkdagen reactie tijd te claimen om überhaupt een mogelijke oplossing te bespreken. Klantgerichtheid? Niet bij Tuinmeubelland!
Waarom zouden ze zo druk zijn bij de klantenservice? Het laat zich raden.

Puck 23-05-2020

We hebben voor deze winkel gekozen vanwege locatie dichtbij huis en het uitgebreide assortiment voor kleine alsmede de meer gevulde portemonnee. We zijn goed geholpen in de winkel door deskundig personeel. De uiteindelijk levering liep wat vertraging op, mede door Corona maar uiteindelijk is het 1,5 week later geleverd. Na telefonisch contact heeft de klantenservice ons goed op de hoogte gehouden. We zijn zeker ook tevreden over alle spullen: loungeset, tafel en parasol.

Arine 12-05-2020

Vriendelijk personeel, goed geholpen. Nette bezorger die de tuinset keurig in onze tuin heeft geplaatst. Dik tevreden!

Jag1960 04-05-2020

De tafel is prachtig, maar de bezorging was wat vreemd: werd bezorgd door 1 persoon als pakket op een enorme pallet van 200x100 cm bij ons op de stoep voor het huis. "Tsja, ik kan er verder ook niks mee. De pallet kan ik helaas niet meenemen". Dus zitten we nu met een enorme pallet opgescheept. Nee, die past niet in de auto nee. En nee, die kun je ook niet "even lostikken" zodat ie kleiner wordt.

Jeanette en Pierre 20-03-2020

Heel tevreden over Tuinmeubelland.
Woensdag twee prachtige loungestoelen besteld en donderdag al gebracht.
Goed telefonisch contact gehad , meedenkend en zelf nog eerder kunnen bezorgen dan er aangegeven werd.
Super vriendelijke chauffeur en prima optijd.
Ga volgende keer zeker weer bij jullie bestellen.

Isabelle 18-03-2020

Ten eerste, je wordt prima geholpen, maar dan........
Levering ging in 7 stappen, want iedere keer werd er 1 stuk geleverd,
of fout geleverd.
Afdekhoes gekocht voor de meubelen, de grootste die er was.
En ja hoor, het regent er gewoon door, kussens wegen dan ieder wel 5 kilo van
het water. En is het droog weer, ja hoor, dan waait hij eraf.

cvdp 10-03-2020

Mooie winkel, er is veel keus. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We zijn er geweest voor de aanschaf van nieuw tuinmeubilair voor mijn schoonouders, omdat we zelf jaren geleden een goede set hebben gekocht die we nog steeds met veel plezier gebruiken. De tuinset is prima, ook na het verlopen van de garantie. We verwachten net zoveel plezier van de nieuw aangeschafte set te hebben.

Marneef 29-01-2020

2018 hebben wij een complete tuinlounge bank( wit staal) gekocht.
Echter na 5weken wachten bericht dat de losse stoel niet mee was gekomen met de vracht uit China.
Hij was ook plots niet meer leverbaar.
Met veel pijn en moeite kregen we een excuus bij tuinmeubelland los.
Ik nam daar echter geen genoegen mee , koop een dure set compleet en nu is die maar voor de helft leverbaar.
Ik wilde graag korting, maar het enige wat ze konden doen was een andere losse stoel die niet niet bij de set hoorde.
Dat heb ik geweigerd omdat hij heel anders was dan de loungebank.
Kreeg niks voor elkaar en dus ook duidelijk gemaakt nooit meer iets te kopen bij ze.
Na een jaar weinig gebruikt te hebben waren de kussen flink doorgezakt, als je erop zit voel je het metaal.
Wij klacht neer gelegd bij tuinmeubelland , naar foto's sturen zouden vulling sturen.
Nou die vulling hebben ze gestuurd aan een stuk 3meter zeer dunnen fiberfil.
De kussenhoezen zijn zo strak gestikt dat je nooit maar dan ook nooit de vulling strak en glad erin krijgt zonder de hoezen te scheuren.
Weer een mail gestuurd dat dit onmogelijk is om aan te beginnen en dat flinter dunne lapje geen zoden aan de dijk zal zetten laat staan het er überhaupt in krijgen.
Nooit geen reactie meer op gekregen en dit was in augustus 2019 moet nu nog reactie krijgen.
Voordat je wat koopt dan zijn ze oh zo behulpzaam in de winkel.
Maar eenmaal besteld en betaald is de service behoorlijk teleurstellend

Sophie 19-12-2019

Een mooie winkel, goed geholpen door het personeel en een goede service/levering gehad!

Marlies 12-09-2019

Medewerkers in de winkel supervriendelijk en hulpvaardig. Maar.... bank van 1600 euro aangeschaft. All weathers. Helaas vallen na 3,5 jaar de gaten erin. Ondanks beschermhoes en kussens in winter op zolder. Terug naar winkel waar medewerker me vertelde dat dit echt niet kan met dit kwalitatief goede product. Of ik de klacht via de website wilde indiende dan werd het opgelost. Dit gedaan met foto's en uitleg. Na 2 weken krijg ik een reactie. Sorry, maar de garantie was 2 jaar. Er werd een kostenstaatje meegestuurd voor als ik de kussens opnieuw wilde kopen.

Nee bedankt. Hier ga ik nooit meer naar terug. Heel teleurstellend.

Tromp 29-08-2019

Wat een vreselijk bedrijf, 4seasons stoelen Lisboa besteld kwamen steeds niet opdagen, ( er waren nog 12 op voorraad ) door zelf aldoor contakt op te nemen en vier weken verder nog niks. Weer gebeld, er was wat mis gegaan, mocht nu wel showroom stoelen hebben. Hier ging ik niet mee akkoord en ben met dit bedrijf gestopt. Een ander bedrijf gebeld en ze worden gelijk volgende week bezorgt. Dus bij tuinmeubelland moet je niet zijn.

Marian 23-08-2019

Ik kan deze winkel ten zeerste aanraden.
Mijn ervaring is dat ik een tafel van een louncheset als klacht opgaf dat de plankjes iets gingen opstijgen z.g. vleugels.
Ik kreeg te horen dat deze sets waren uitverkocht en de plankjes pas volgend jaar weer binnenkwam. Ik gaf aan dat ik het zeer jammer vond. Na een fijn gesprek toch gaf ze aan nog even te overleggen en kwam toen met de mededeling dat ik na afschrijving een nieuwe of andere set mocht uitzoeken.. Oké geweldig toch.
Wij hebben dezelfde set in andere kleur besteld en mochten de oude gebruiken tot levering volgend jaar.
Toch liet mij de kkeur niet los en besloten toch in een filiaal te gaan kijken. En maar goed de kleur viel ons erg tegen. Wij hebben in de showroom een andere set mogen uitzoeken met een heerlijke koffie en gebakje erbij.
Afijn de set werd een week later.omgeruild met veel zorg. Helaas beviel de kleur kussens toch niet zoals in de showroom was...Dus weer een email gewaagd met enige schaamte..
Maar de reactie was verre van wat ik verwachtte..
GEEN PROBLEEM HET MOET OPGELOST WORDEN. En dat ik de kussens omruilen.
NOU IK BEN ZEER GOED GEHOLPEN EN IK ZOU
IEDEREEN DEZE WINKEL AANRADEN. EEN DIKKE PLUIM.
Het personeel denkt echt met je mee dat geeft een zeer fijn gevoel.
Tuinmeubelland 26-08-2019

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij hopen dat u heerlijk kunt genieten van uw loungeset!

Carlijn - Tuinmeubelland