Tuinmeubelland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tuinmeubelland.nl.

Tuinmeubelland.nl stelt zich voor

Tuinmeubelland is de snelstgroeiende keten van tuinmeubelspeciaalzaken in Nederland. Wanneer u op zoek bent naar nieuwe tuinmeubelen bent u bij Tuinmeubelland aan het juiste adres! Naast een zeer uitgebreide collectie tuinmeubelen heeft Tuinmeubelland ook vele loungesets, parasols, parasolvoeten, partytenten, tuinkussens, terrasverwarmers, barbecues, buitenkeukens en accessoires in het assortiment. Alles tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding en de laagste prijs garantie. Naast de webshop www.tuinmeubelland.nl, heeft Tuinmeubelland drie ruime winkels: in Dronten (3000 m2), Veghel (3500 m2) en Zaandam (2200 m2).

Deze score is berekend op basis van 13 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,4

Marlies 12-09-2019

Medewerkers in de winkel supervriendelijk en hulpvaardig. Maar.... bank van 1600 euro aangeschaft. All weathers. Helaas vallen na 3,5 jaar de gaten erin. Ondanks beschermhoes en kussens in winter op zolder. Terug naar winkel waar medewerker me vertelde dat dit echt niet kan met dit kwalitatief goede product. Of ik de klacht via de website wilde indiende dan werd het opgelost. Dit gedaan met foto's en uitleg. Na 2 weken krijg ik een reactie. Sorry, maar de garantie was 2 jaar. Er werd een kostenstaatje meegestuurd voor als ik de kussens opnieuw wilde kopen.

Nee bedankt. Hier ga ik nooit meer naar terug. Heel teleurstellend.

Tromp 29-08-2019

Wat een vreselijk bedrijf, 4seasons stoelen Lisboa besteld kwamen steeds niet opdagen, ( er waren nog 12 op voorraad ) door zelf aldoor contakt op te nemen en vier weken verder nog niks. Weer gebeld, er was wat mis gegaan, mocht nu wel showroom stoelen hebben. Hier ging ik niet mee akkoord en ben met dit bedrijf gestopt. Een ander bedrijf gebeld en ze worden gelijk volgende week bezorgt. Dus bij tuinmeubelland moet je niet zijn.

Marian 23-08-2019

Ik kan deze winkel ten zeerste aanraden.
Mijn ervaring is dat ik een tafel van een louncheset als klacht opgaf dat de plankjes iets gingen opstijgen z.g. vleugels.
Ik kreeg te horen dat deze sets waren uitverkocht en de plankjes pas volgend jaar weer binnenkwam. Ik gaf aan dat ik het zeer jammer vond. Na een fijn gesprek toch gaf ze aan nog even te overleggen en kwam toen met de mededeling dat ik na afschrijving een nieuwe of andere set mocht uitzoeken.. Oké geweldig toch.
Wij hebben dezelfde set in andere kleur besteld en mochten de oude gebruiken tot levering volgend jaar.
Toch liet mij de kkeur niet los en besloten toch in een filiaal te gaan kijken. En maar goed de kleur viel ons erg tegen. Wij hebben in de showroom een andere set mogen uitzoeken met een heerlijke koffie en gebakje erbij.
Afijn de set werd een week later.omgeruild met veel zorg. Helaas beviel de kleur kussens toch niet zoals in de showroom was...Dus weer een email gewaagd met enige schaamte..
Maar de reactie was verre van wat ik verwachtte..
GEEN PROBLEEM HET MOET OPGELOST WORDEN. En dat ik de kussens omruilen.
NOU IK BEN ZEER GOED GEHOLPEN EN IK ZOU
IEDEREEN DEZE WINKEL AANRADEN. EEN DIKKE PLUIM.
Het personeel denkt echt met je mee dat geeft een zeer fijn gevoel.
Tuinmeubelland 26-08-2019

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij hopen dat u heerlijk kunt genieten van uw loungeset!

Carlijn - Tuinmeubelland

m.voets 18-08-2019

We hebben een maill gestuurd voor een stoel die we in 2016 hadden gekocht.
Deze scheurde aan de boven zijde open
Binnen 2 dagen bericht dat we een vergoeding kregen
Hebben 2 nieuw stoelen gekocht
Alles werd super geregeld en goede servIce

Marcel 12-08-2019

Ik had op dinsdag en tuin schommelbank besteld. Deze werd keurig volgens afspraak op donderdag geleverd. Ik wilde hem natuurlijk diezelfde donderdag monteren, maar ik kwam erachter dat 1 bout het schroefdraad niet pakte. Vrijdags gebeld daarover met de klantenservice en die zou er achteraan gaan. De maandag erop (vandaag dus) een mail met de verzendbevestiging dat ik deze week een nieuw onderdeel toegestuurd krijg.

RS 22-07-2019

wat een vreselijk bedrijf
een parasolvoet ontvangen met vreselijke beschadigingen.
na een week te hebben gewacht eindelijk reactie (terwijl ze aangeven binnen 2 dagen contact op te zullen nemen), had al meerdere malen gebeld, maar moest afwachten
uiteindelijk is de parasolvoet omgeruild. wederom beschadigd en deze keer ook in de verkeerde kleur (nee hoor zeggen zij, licht grijs mag ook, het betreft een natuur product. Best vreemd dat je het dan als donkergrijs verkoopt??)
meerdere malen contact geprobeerd op te nemen. meer dan 3 kwartier in de wacht gestaan, zonder resultaat." ik moet overleggen, ik bel u deze ochtend terug" niet dus.
smiddags: "mn collega is aan het overleggen, ze belt vanmiddag terug" dit is zelfs via mail bevestigd.
maar zoals verwacht, ze hebben nooit meer terug gebeld....

D. Butter 16-07-2019

Voor de 3e keer ben ik gebeld om de levering van een vuurtafel te annuleren en een week verder te schuiven. Helaas heb ik deze vuurtafel gelijk bij t bestellen betaald anders had ik hem al lang afbesteld bij dit bedrijf. Nu ben ik genoodzaakt voor de 3e keer vrij te nemen. Er wordt totaal geen compensatie aangeboden. Heel erg ontevreden en een vervelend onderbuikgevoel krijg ik hiervan.

Jorik 08-07-2019

Incompleet geleverd tot onze grote verbazing. En nu reageert Tuinmeubelland niet meer op telefoontjes en emails. Beslist geen goede manier van zaken doen en het ruikt zelfs naar oplichting waardoor ik de rechtsbijstand zal inschakelen.

S 04-07-2019

Belabberde service bij dit bedrijf. Bestelling geplaatst die onaangekondigd in 2x geleverd zou worden. Op 24 juni de bestelling geplaatst met gewenste bezorgdatum van 28 juni; geen tegenbericht ontvangen dat een deel van de bestelling niet op voorraad zou zijn of geleverd zou worden. Zelfs een dag vrij genomen om het pakket in ontvangst te kunnen nemen...Intussen zelf een andere oplossing gevonden bij een andere firma die wel service biedt en dus aangegeven dat ik het pakket (inmiddels zowel door tuinmeubelland als DPD nergens terug te vinden) niet meer hoef te ontvangen en mijn geld terug wil. Hier alweer meerdere malen contact over gehad waarbij ik continu mijn verhaal opnieuw moet doen want blijkbaar wordt communicatie hierover niet opgeslagen. Vandaag tóch maar weer xontact gezocht want na toezegging op maandag 2 juli dat mijn geld terug gestort zou worden tot op heden niks ontvangen. Toen kreeg ik de vraag of ik soms iets retour had gestuurd....vandaag wéér de toezegging gehad dat mijn geld gestort wordt maar het zal mij benieuwen. Waardeloze firma met 0 service en compassie richting consumenten. Bestel hier aub niets want je zal zwaar teleurgesteld zijn en ook nog eens je geld kwijt.
Ik ga er dan ook vanuit dat de positieve reviews hier fake zijn aangezien ik inmiddels anderhalve week verder ben zonder enig resultaat.

Mieke 04-07-2019

Leveren totaal niet waar je voor betaald. Pakket is zoeker heb wel al betaald. Geld terug storten is ook heel lastig. Al vier keer contact hierover gehad en steeds beloftes. Mensen bestel hier niets

Barbara 26-06-2019

Een paar welen geleden 2000 euro over gemaakt voor mijn tuinset ( want dat moest 5 dagen van te voren). Al 2x voor niets een dag vrij genomen. Maar geen levering. Je hoort op de dag zelf dat de bezorgdiensten te druk is en gewoon maar niet komt. Volgende week maar weer, voor de derde leer een dag opgenomen in de hoop dat ze dan wel komen voor een deel van de set ( want hij is ook nog eens niet compleet)

Ik ben mijn 2000 EUR kwijt en geen zicht op een tuinset.

Als ik bel word aangegeven hoe vervelend en dat het wordt opgelost en ik word terug gebeld. U raadt het vast al... dit is tot op heden nooit gebeurd

K Brebels 20-05-2019

De geleverde loungeset komt niet overeen met hetgeen we gekocht hebben in de toonzaal.
Verkopers en Klachtendienst weten hiervan maar reageren niet gepast.

Bedrieglijke praktijken! Wij kopen er alvast NOOIT meer

Mandy 18-04-2019

Echt mensen koop hier niks!!!! Service waar je voor betaald bij de levering word niet gedaan. En meubels die niet in elkaar gezet kunnen worden. Bel je op en zeggen ze: "tja maar dat kunt u ook proberen te buigen".
Nou na veel pijn en moeite word het naar de leverancier doorgespeeld. Maar tot hun antwoord hebben, hebben wij sowieso geen tafel.

Kom gewoon met een goede tafel en breng deze kapotte naar de leverancier.

Wij hebben echt heel veel spijt dat we het hier gehaald hebben. Hopelijk hebben we binnen 1 week wel een gewone tafel...

Paulien 03-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloos!

Wij hadden bestelling geplaatst waarbij wij leverdag konden kiezen. Kregen bevestiging met als vermelding "je kan er, zonder tegenbericht, vanuit gaan dat jouw order op die dag geleverd wordt". Avond van te voren zouden we email krijgen met levertijd van leverancier. Mijn man heeft apart vrij genomen om de levering in ontvangst te kunnen nemen die dag. Avond van te voren geen mail gehad dus we hadden als slecht voorgevoel. In de ochtend gelijk gebeld, en jahoor "er was iets mis gegaan" en er werd die vrijdag niks geleverd.
Ik was nog apart de showroom gegaan vorige week en zij hebben mij toen verzekerd dat het allemaal gewoon online besteld kon worden en ze ook dan een snelle levering konden garanderen. Niet dus.
Met de klantenservice nieuwe dag afgesproken, vandaag voor 10.00uur. Guess what, de leverancier heeft nooit een tijd doorgekregen van Tuinmeubelland en kan niet voor 10 uur komen. Ronduit slechte service!

NVT 31-07-2018 Via de website gekocht

Waardeloos!

Wij hadden bestelling geplaatst waarbij wij leverdag konden kiezen. Kregen bevestiging met als vermelding "je kan er, zonder tegenbericht, vanuit gaan dat jouw order op die dag geleverd wordt". Avond van te voren zouden we email krijgen met levertijd van leverancier. Mijn man heeft apart vrij genomen om de levering in ontvangst te kunnen nemen vandaag. Gister avond geen mail gehad dus we hadden als slecht voorgevoel. Vanochtend gelijk gebeld, en jahoor "er was iets mis gegaan" en er word dus vandaag niks geleverd. Ronduit slechte service!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Anoniem 18-07-2018 Via de website gekocht

Geen laagste prijs garantie

Op de website geven ze aan de laagste prijsgarantie te hebben. Als je dan voordat je wil bestellen aan geeft dat een parasol en accessoires ergens anders een stuk goedkoper zijn willen ze niet volledig mee gaan met de prijs van de concurrent. Dat is dus niet de laagste prijsgarantie! De reactie die je krijgt is dat ze niet altijd mee kunnen gaan met prijzen van concurrenten. Waarom heb je dan een laagste prijs garantie?

Tuinmeubelland 18-07-2018

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld, op deze manier zijn wij in staat onze processen verder te verbeteren. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat het zo heeft gelopen. Als het goed is, is er inmiddels contact per e-mail met u opgenomen om de klacht te behandelen en op te lossen. Bij tevredenheid van de afhandeling zouden wij het op prijs stellen als u de review zou willen veranderen.

Tuinmeubelland

Roel 22-05-2018 Via de website gekocht

Perfect service, klantgericht

Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop bij de website. Wij zijn telefonisch goed geholpen met het maken van een keuze voor een zweefparasol..

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Erbas 16-05-2018 Via de website gekocht

Slechte service!!!!

Op maandag 23 april zou mijn loungeset besteld worden. Helaas is de loungeset incompleet bezorgd. We misten één onderdeel (bank). Mijn man heeft de bestelling aangenomen en aan de transporteur gevraagd waarom ee maar 2 onderdelen werden geleverd. Zijn antwoord was, dat hij maar 2 pakketjes had. Wij zouden er in totaal 3 moeten krijgen. Na contact met tuinmeubelland, heeft de medewerker proberen achter halen waar het bankje zou kunnen zijn. Dit is haar nier gelukt. De transporteur heeft wel vermeld dat hij maar 2 pakketjes had. De medewerker vertelde dat ik maandag teruggebeld zou worden, omdat er weekend tussen zat. Zij hebben mij netjes op maandag teruggebeld en een nieuwe datum voor levering geprikt. Het bankje zou vandaag (woensdag) geleverd worden. Vanochtend werd ik voor dat ik naar werk zou gaan, weer gebeld door tuinmeubelland. Er werd verteld dat het bankje vandaag niet geleverd kan worden, omdat er iets mis gegaan, wat precies dat wisten zijn ook niet, het bankje was in ieder geval niet meegegeven aan de transporteur. Mijn man heeft vandaag speciaal vrij genomen, dit heb ik hen ook verteld. Nou komen ze het bankje vrijdag (hopelijk) leveren. Ik zou ook mijn dinerset bij hun bestellen, maar dit ga ik natuurlijk niet meer doen. Ik vind de service zeer slecht!!! De medewerkers waren vriendelijk, maar zij hebben hun excuus niet eens aangeboden en ook niet ter compensatie iets voorgesteld. Jammer tuinmeubelland!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Tuinmeubelland 22-05-2018

Beste Erbas,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij ervaren het prettig om te horen waar onze verbeterpunten liggen, zodat wij onze processen kunnen verbeteren. Wij vinden het vervelend om te horen dat de levering niet naar wens is verlopen. Zou u ons een mail willen sturen met uw verhaal? Wij kunnen aan de hand van alleen uw achternaam helaas geen gegevens van u vinden.

Wij hopen op een reactie, alvast bedankt.

Team Tuinmeubelland

Erbas 22-05-2018

Hoi,
Dat klopt, het staat op naam van mijn echtgenoot. V. Kalayci

Richard Vinke 26-04-2018 In de winkel gekocht
Dronten

Deskundig geholpen

Netjes en deskundig geholpen bij Tuinmeubelland. Ze konden mij goed de verschillende draden vlechtwerk toelichten. Daarom een goed gevoel gekregen en de keuze gemaakt voor een hele mooie lounge tuinset. Hij is goed afgeleverd en staat erg mooi onder onze overkapping. Ga zo door Tuinmeubelland!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tamara van Staveren 24-04-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Geweldige showroom en assortiment

Een Tuinset met een vuurtafel gekocht bij Tuinmeubelland in Veghel. Door de overzichtelijke website gekozen om een bezoek te brengen aan deze winkel.

Wij voelde ons welkom. We werden begroet en konden goed rondkijken. De verkoopster die ons geholpen heeft, heeft ons goed geholpen en ons begeleid naar de juiste set voor ons. Wij hebben gekozen voor een tuintafel met zes grote verstelbare stoelen.

De set is volgens afspraak geleverd. We kregen voor de levering te horen hoe laat het ongeveer zou zijn, zodat we niet de hele dag voor niks thuis hoefden te zitten. De dopjes onder de poten van de tafel zaten er helaas niet bij, maar die zijn keurig nageleverd.

Zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Daan 22-03-2018 Via de website gekocht

Superslechte service en levering

Ronduit kansloze service bij Tuinmeubelland.
Wij hebben een tuinmeubelset besteld en deze zou op 14 maart geleverd worden, daarbij hadden wij voor "service" betaald, waaronder wij verstonden dat de set voor ons op zou worden gebouwd.
Vervolgens werden we op 13 maart opgebeld omdat de levering vertraagd was. In ditzelfde gesprek hebben wij het volgende besproken:
-Mijn vriendin is herstellende van een gebroken rug, dus het was vitaal dat ik zelf aanwezig zou zijn als het pakket te groot was om in de lift te krijgen aangezien wij op de vierde verdieping wonen.
-Op basis van dit gesprek is ons beloofd dat er afspraken zouden worden gemaakt met de leverancier zodat ofwel het pakket werd geleverd op een tijd dat ik aanwezig kon zijn, ofwel er genoeg personeel van de leverancier zou zijn zodat mijn vriendin niet mee zou hoeven tillen wanneer dit nodig zou zijn.
Vervolgens wordt in overeenstemming met ons een nieuwe datum en tijdsspanne geprikt, namelijk: op 21 maart, later in de middag.
Op 20 maart worden wij vervolgens wéér opgebeld met de melding dat er iets mis is gegaan aan de kant van de leverancier waardoor het pakket niet op de 21e geleverd kon worden, maar op de 22e. In dit gesprek hebben wij aangegeven dat 's ochtends en vroeg in de middag slecht uitkwam voor ons en dat het alleen mogelijk was om het pakket te ontvangen als het later op de middag binnen zou komen. Ook hiermee is tuinmeubelland akkoord gegaan en ook dit is niet gehonoreerd. Op de avond van 21 maart ontvangen wij namelijk een mailtje met een levertijd van 12:00-14:00. Een tijd waarop het voor ons beiden onmogelijk was om de set te ontvangen.
Vervolgens gaan wij naar hun site en zien wij dat precies onze tuinmeubelset met korting wordt aangeboden omdat het pakket beschadigd was. Hierop belden wij ze terug met de vraag of dat die van ons is, maar dit zou niet zo zijn omdat dit een witte zou zijn, terwijl hij op de site wordt verkocht als grijze: dezelfde kleur als onze set.
Op basis van de levertijd belden wij de ochtend van 22 maart om ons beklag te doen, tuinmeubelland te wijzen op de gemaakte afspraken en aan te geven dat het onmogelijk was voor ons om thuis te zijn. De reactie was dat zij zulke beloftes nooit zouden kunnen hebben gemaakt omdat de levertijd niet beloofd kan worden maar er slechts een 'voorkeurstijd' kan worden opgegeven bij de leverancier. Daarnaast moesten wij er maar voor zorgen dat er iemand was om de deur open te doen voor de leverancier.
Met veel moeite hebben wij ervoor kunnen zorgen dat er iemand bij ons thuis wachtte op de levering. Van 'service' was absoluut geen sprake. Het pakket werd naar de drempel van de benedendeur gebracht en verder werd er geen druppel zweet verspild aan het leveren van de set.
Na opnieuw een gesprek met tuinmeubelland zou de 'service' enkel betrekking hebben gehad op het meenemen van de pallet en dozen van het pakket, uiteindelijk is enkel de pallet weer mee teruggenomen en de mensen die zo vriendelijk waren voor ons waar te nemen zijn achtergelaten met de problemen.
Vervolgens wordt er door geen enkele medewerker van tuinmeubelland excuses aangeboden en het maximale wat ze bereid zijn te doen is het terugboeken van de betaling voor de zogenaamde 'service'.
Met andere woorden: laat je alseblieft niet te kijk zetten en bestel nooit iets bij deze wanvertoning van een bedrijf, dat zal je een hoop tijd, energie en moeite schelen.
Daarnaast hopen wij nog altijd dat tuinmeubelland zich nog probeert van haar beste kant te laten zien en ons tegemoet komt ter compensatie voor de onprofessionele en onhandige werkwijze.

Nietjuh 05-08-2017 In de winkel gekocht
Veghel

Geen aanrader

Verkopers valt niets over te zeggen, vriendelijk en behulpzaam. Heb je een klacht dan wordt het een ander verhaal, dan kom je bij de klantenservice terecht. Slechte service, geen telefonisch contact, bellen niet terug, komen hun afspraken niet na en rare voorstellen. Na een maand over en weer mailen eindelijk ons geld retour gehad. Ik raad deze winkel daarom niet aan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

jan 03-07-2017 In de winkel gekocht
veghel

Zeer slechte service terugbellen kennen ze niet

nu al 3 weken lang wordt er elke paar dagen beloofd dat ze leveren en of terugbellen, helaas nog steeds niets, zeer slechte afhandeling als je eenmaal betaalt hebt

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

mieke 18-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige levering

onze Garden Impression parasol met hardstenen voet is keurig binnen de afgesproken tijd geleverd. De chauffeur heeft ook de loodzware voet direct op de goede plaats achter het huis gezet. Is toch een afstand van 15 meter!
De parasol hoes is er helaas niet bijgeleverd. Die wordt nagestuurd met de post.
Prijs kwaliteit van dit product is prima !