Tuinmeubelland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tuinmeubelland.nl.

Tuinmeubelland.nl stelt zich voor

Tuinmeubelland is een snelgroeiende keten van tuinmeubelspeciaalzaken in Nederland. Wanneer u op zoek bent naar nieuwe tuinmeubelen, bent u bij Tuinmeubelland aan het juiste adres! Tuinmeubelland staat vooral bekend om de zeer uitgebreide lounge- en lounge dining collectie. Ook heeft Tuinmeubelland een ruim aanbod aan tuinsets, tuinstoelen, tuintafels, parasols, parasolvoeten, tuinkussens, terrasverwarmers, barbecues, buitenkeukens en accessoires. Alles tegen gegarandeerd scherpe prijzen. Naast de webshop www.tuinmeubelland.nl, heeft Tuinmeubelland vier ruime winkels: in Dronten (3000 m2), Hardenberg (5000 m2), Veghel (3500 m2) en Zaandam (2500 m2).

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

Matrix 09-06-2021

Schamen jullie niet van de schommelbank die jullie verkocht hebben!? De kwaliteit en materiaal vallen uit elkaar bij het monteren… ik heb ook een zwarte besteld krijg ik een grijze!!! Waar zijn jullie mee bezig! Ik wilde terug sturen maar de doos was gestuurd en geen zin …. Ik ben erg boos op dat zo een grote bedrijf die ik vertrouwde zo iets kan doen … deze bank is niet de kwaliteit die jullie hadden!!! Maar wel onder hetzelfde naam wordt verkocht!!! Klanten koop absoluut geen schommel bank bij hun oplichters!

Rianne 03-06-2021

Slechtste bedrijf waar ik ooit een bestelling heb geplaatst. Ik heb een half jaar geleden en louncheset besteld. De levertijd zou 1 maand duren, maar de levering is 5 keer verplaatst. Eerst naar 21 april, toen 3 mei, 11 mei, 4 juni en daarna naar 8 juni. Ik ben best geduldig, maar dit ging me echt te ver. Ik wou weten waar ik aan toe was, dus nam ik telefonisch contact op. Na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik te horen dat het nog niet zeker was of de louncheset echt 8 juni geleverd kan worden. Ik vroeg of ze mij een ander louncheset zouden kunnen leveren, omdat er op hun site genoeg staan waarbij staat dat ze de volgende werkdag geleverd kunnen worden. Dit was niet mogelijk. Er waren 2 opties, of wachten of de set 8 juni geleverd zou worden, of mijn geld terug. Een andere oplossing of tegemoetkoming was er niet. Uiteindelijk heb ik 5 keer vrij gevraagd voor mijn werk en zit ik nog zonder louncheset. Hopelijk krijg ik mijn geld wel terug binnen de beloofde 5 dagen.

Tuinset en opbergbox 10-05-2021

Zojuist alle bestelde tuinspullen geleverd na wat uitstel ,communicatie vanuit klantenservice erg tevreden over/vriendelijk en doortastend zodat het leveren nu opgelost is en wij kunnen genieten van onze spullen
Fijne winkel !

Marc 23-04-2021

Ik vind het een slecht bedrijf. Ze komen hun afspraken bij ons meerdere keren niet na. Ze zouden mijn, half jaar van te voren bestelde parasol met anker, opslaan in hun magazijn, zodat ze konden leveren wanneer nodig. Datum stond al een half jaar gepland, maar leveren ho maar. De Tuin lag inmiddels volledig open, te wachten op dat nieuwe anker voor de parasol. Tot 3 x aan toe nieuwe datum gekregen en alle keren niet geleverd. Ik heb de Tuinman de tuin maar af laten maken zonder anker. Tegemoetkoming kennen ze niet. Dit heeft ons een hoop ergernis bezorgd. Erg jammer allemaal.

Leona13 29-03-2021

Makkelijk online bestelt en goed gekregen. Vond website handig en zelf afspraak gemaakt. Set voor tuin is ook goed

CS 13-08-2020

Super slechte service, komen geen enkele gemaakte afspraak na, klantenservice is niet te bereiken.
Producten zijn kapot of in compleet. Ik zou werkelijk echt niemand adviseren om hier iets te kopen, zelfs niet als je het gratis kreeg. Wij zitten nu al 5 maand te wachten op ons tuinset en zometeen is de zomer voorbij en mogen we hopen dat we het (volledig) krijgen.

Jeroen 08-08-2020

Slechte kwaliteit spullen hoop beschadigt tuinset hoek en kussens slecht afgewerkt de parasol was duur en erg gammel en ook met schade geleverd wel kleine vergording terug gehad maar koop er noot meer wat.

Laura 07-08-2020

Goede service , snelle levering. Heel erg blij met mijn bestelling bij Tuinmeubelland.

Conny 01-08-2020

Op een woensdag een bestelling gedaan van een loungebank en een week later op vrijdag binnen gekregen.
Ik heb wel Afterpay gedaan ivm slechte reviews. Maar gelukkig ziet het er prima uit! Dus daarom een 9 van mij

J.klein 28-07-2020

Goed en deskundig personeel en zeer behulpzaam al eerder gekocht bij deze zaak klachten worden perfect gehonoreerd ,verkopers Miranda en Jeroen doen werkelijk alles bij de winkel in Dronten om de klant tevreden te stellen ook de bezorger van vandaag is een prettige verschijning met zulk personeel is deze zaak zeker een succes formule

Geen service, koop hier niet 24-07-2020

Op 8 mei een plaza loungeset gekocht in de winkel in Veghel. Op 22 mei geleverd. Beschadiging van tafel, naar winkel geweest en doorverwezen naar klantenservice. Deze zg. service is zeer slecht te bereiken via de telefoon, alleen 's middags en met lange wachttijden. Ook geven ze laat reactie op mail. Excuus corona, wat een lachertje: dit wordt echt niet telefonisch overgedragen.
Nu, 2 maanden later nog geen oplossing. Intussen wel een lakstift opgestuurd van compleet de verkeerde kleur en het wachten is op de goede. Verder zitten de poten scheef onder het bankje (zelf gecorrigeerd met opvulblokjes), kraakt het aluminium van de bank (naw fout gelast) en beginnen de kussens door te zitten. Dit voor een high-end (high-price) artikel.....
Ten einde raad overweeg ik nu een betwiste betaling via Visa. Wat een teleurstelling.
Onvoorstelbaar dat dit bedrijf nog bestaat met zo'n slechte service.
Ook op Trustpilot heeft dit bedrijf 55% van de scores 1 van 5. Jammer dat ik voorafgaand aan de koop de reviewsites niet bekeken heb.

Bart 21-07-2020

Je koopt een tuintafel (max. 20kg, niet heel zwaar) en die wordt op een pallet in de vrachtwagen vervoerd -terwijl het een goed verpakt, kartonnen pakket was, hoezo een pallet nodig ??- Vervolgens wordt die niet mee terug genomen door de chauffeur en blijf je dus met een probleem zitten want wat moet je met een pallet ( en de 8 planken waar hij tegen leunde) Nou, (gelukkig) de auto lenen van de buren, die ombouwen en naar de stort rijden. Behalve dat je 2 uur zoet bent en 28 km gereden hebt, mag je €10,25 stortkosten betalen! Reactie van tuinmeubelland: dat staat in de kleine lettertjes. Dat klopt bij nalezing maar hoe klantvriendelijk is dat??? Voor €29,00 nemen ze het 'verpakkingsmateriaal' wél mee. Nouja, das dan ook 1x en nooit meer bestellen.

MB 21-07-2020

In de winkel goed geholpen en daar ook een tuinset besteld en al betaald. De levering zou een week later zijn, op een maandag. Wij zouden een avond van te voren een e-mail krijgen met de levering tijden, deze hebben wij niet ontvangen. We hebben gebeld met de klantenservice, daar gaven ze aan dat de bestelling niet goed was doorgekomen en dat het morgen geleverd zou worden. We zouden een presentje krijgen als excuus, prima kan gebeuren. Volgende dag weer geen levering, wederom gebeld. Ditmaal was het excuus dat het vervoersbedrijf al vol zat voor die dag en dat het echt niet meer mogelijk was. Ze boodt nog de optie aan om de volgende dag voor 9 uur te leveren (zij zouden dan de extra kosten betalen). Na wat overleg, dat maar besloten om te doen. Alleen 10 minuten later werden we gebeld dat de kleur, die wij nota bene in de winkel hadden besteld, niet meer leverbaar is. Er was nog wel een andere kleur beschikbaar. Op dat moment waren wij er helemaal klaar mee. Aangeven dat het een waardeloze service is en dat wij de bestelling willen annuleren en ons geld terug willen. Dat was allemaal geen probleem... Nou maar hopen dat dat wel goed gaat. Wij kopen in ieder geval nooit meer bij deze winkel!

els 17-07-2020

waardeloze tent, heb 2 setjes besteld nou is bij een set de zijkant van de tafel wat gevlochten is helemaal scheef stuur een foto, krijg ik een foto van hun terug dat het normaal is omdat het handwerk is. die mensen hebben zeker op een helling gestaan schrijf een brief terug je hoort helemaal niets waardeloos dit beveel deze tent zeker niet aan zooo een spijt van dat ik daar me geld heb uitgegeven

wmeijboom 12-07-2020

Uitermate slechte bereikbaarheid: wachttijden van 3 kwartier zijn "normaal". E-mails worden niet beantwoord. De bestellingen in ons geval, een loungeset en parasol, moesten 5 dagen voor aflevering betaald worden, maar de artikelen werden niet tegelijk geleverd en dan ben je aan ze overgeleverd. Zij bepalen dan. Geen aanrader.

Dirk 10-07-2020

Vandaag een lounge set geleverd volgens afspraak. Dinsdag besteld vrijdag levering. Gisteravond mail van transporteur vandaag tussen 12 en 2 leveren. Half uur voor levering sms dat de leverancier eraan kwam. Chauffeur alles netjes uitgepakt en pallet en karton retour genomen. De lounge set ziet er netjes uit en op het eerste gezicht geen beschadigingen. Nu maar afwachten of er niets kapot gaat.

Henriëtte 09-07-2020

0 is het
Ik wacht nog steeds op 2 hockers, bellen help niet, klantenservice is echt belachelijke, blijft maar aan de lijn hangen. Op Facebook krijg je helemaal geen reactie.
Ze geven alles aan elkaar door en niemand helt echt!!!!!!!!!

B G 07-07-2020

Tuinset, loungebanken en parasol besteld.
3-zits loungebank scheef, dwarsbalk tussen de tafelpoten 5 cm tekort, hoes en voet van de parasol worden opeens door een andere bezorgservice geleverd zonder te communiceren, bankje van de loungebanken mist gewoon een dwarsbalk van...
Wil je de klantenservice bellen ben je nummer 18 in de wachtrij om 1 uur 's middgas...
Een groot drama dit bedrijf en de service hiervan! Wees gewaarschuwd

Ed 06-07-2020

Jammer dat een 0 niet mag. Deze winkel kan en moet dicht. Zodra je binnen komt en wat koopt gaat het prima. maar daarna is alle service verdwenen
In winkel aanbieding plaatsen waarvan deel niet leverbaar is en dan de wazige reactie komt niet meer. ( haal dan bordje weg )

Vervolgens afspraak gemaakt voor levering een maand later , en toen werd het stil heeel stil .

Dag voor de levering maar gaan bellen maar helaas na 4 x 35 minuten wachten en van 18 naar 0 wachtenden steeds de telefoon erop gegooid.

Volgende dag geen mail van vervoerder toch maar thuis gebleven , maar je kunt het al raden geen levering, laat in de middag maar naar Dronten gereden.
5 werknemers in de zaak en 1 klant en ja hoor een klagende klant over levering die al 4 keer niet is doorgegaan En op de achtergrond een continu gaande telefoon die echt vermeden wordt door alle medewerkers (vandaar dus ) . Order werd op mijn verzoek geannuleerd moesten het wel nog ff navragen, terwijl hij net daarvoor nog in systeem had gekeken en wist dat artikel niet leverbaar was.

Da denk je het is klaar nou nee , een paar dagen later mail van klantenservice excuses voor het ongemak op mail van week eerder. Met daarin de mooie woorden. “ de levering heeft inmiddels plaats gevonden we vertrouwen erop dat uw artikelen in goede orde heeft ontvangen !

Slaap gerust verder daar. Mij zul je daar nooit meer zien en ik zal het zeker niemand aanraden om daar iets te kopen. !

Peter 06-07-2020

Hawai zweefparasol: Was na het lezen van verschillende reviews erg sceptisch, vervolgens zou er op bepaalde datum worden geleverd, toen weer niet, dan weer wel en levering vond in 2 etappes plaats. Dat heeft te maken met de verschillende transporteurs, begrijpelijk maar niet klantvriendelijk! Transporteurs houden zich verder keurig aan aangekondigde tijdsblok. Alle materialen verder in goede orde ontvangen. Heeeeel jammer en erg vervelend is het feit dat de klantenservice niet telefonisch te bereiken is en moeilijk via de mail. Verder tevreden met geleverde, goede prijs/kwaliteit verhouding. Let the sun start shining.

M. 05-07-2020

Niet geleverd door een fout van hun kant. Geen excuus en de stoel meteen doorverkopen zonder infomeren bij de klant. Waardeloze service, slecht bereikbaar, uur in de wacht.

Angelique de Groot 05-07-2020

In de winkel een mooie diner lounge set uitgezocht, omdat ik thuis de maten nog moest opmeten een offerte laten maken. Tot zo prima!
De telefonische bevestiging ging ook nog goed, twee juli werdt er bezorgd volgens de aardige verkoopster. Daarna was ik een stuk minder blij.
Ik moest zelf achter de rekening aan, achteraf was deze naar verkeerde email gestuurd. Na heen en weer mailen kon ik eindelijk betalen.
Ik heb keurig via IDEAL betaald.
Geen mail ontvangen van bevestiging oid.
Tja, toen was het twee juli, al wie er kwam, geen tuinset. Ik bellen naar Dronten tuinmeubelland, netjes te woord gestaan door een medewerker. Ja mevrouw, ze komen echt vandaag, ze hebben nog drie en een half uur. Ok, mss ben ik ongeduldig.
Na drie en een half uur nog steeds niets. Klantenservice niet bereikbaar en Dronten tuinmeubelland ook niet.
Zaterdag drie juli ik naar Dronten, volgens de dames achter de bali lag internet eruit en had het vervoersbedrijf op eigen houtje besloten de levering uit te stellen..... ze konden niets doen enzo..... De fout lag bij het vervoersbedrijf, die had teveel aangenomen. In de middag kreeg ik telefoon van een dame die wist waar de fout lag. Ik had niet betaald en daardoor geen levering. Ik heb tegen de dame gezegd dat ze maar goed moest gaan zoeken, ik had betaald! Na weer heen en weer mailen, ik het betaalbewijs gemaild kwam de reactie dat ze de betaling had gevonden, die was bij Mollie blijven hangen...... Jah right.....
Nu dus wachten tot dinsdag as, ik heb er geen vertrouwen in gezien de reviews die ik helaas na de bestelling heb gelezen.
Hoop doet leven toch... ?

Tamara 04-07-2020

Waardeloze bezorgservice. Transportbedrijf (Vos Logistics) heeft een slechte communicatie. Verkeerde levering was niet doorgegeven aan tuinmeubelland zelf. Bezorger zelf was erg sloom en zei zelfs dat hij zijn baan niet leuk vond. Vervolgens gebeld met de klantenservice van Tuinmeubelland en 2 uur in de wacht gestaan. Juiste parasol zou de volgende dag worden geleverd. Er kwam niemand. Wat bleek: ze hadden de parasol vergeten in de bus te leggen... Tuinmeubelland kan beter een ander transport bedrijf inhuren.

paul 02-07-2020

Onbereikbare klantenservice.
Als er iets niet goed gaat met de levering is het nagenoeg onmogelijk de klantservice te bereiken. neem er in ieder geval een dag vrij voor. Na een ruime 40 minuten in de wacht gestaan te hebben beloven ze binnen een half uur terug te bellen. Na een uur toch maar weer de klantenservice gebeld en mag ik weer op positie 14 plaatsnemen in de wachtrij. Koop hier niets als het niet gelijk uit de showroom geleverd kan worden!!!!

Jos 25-06-2020

in de winkel goed geholpen maar daarna waardeloos leverdatum van 25-06 afgesproken
5 dagen voor levering betalen oké krijg dus 19-06 een reminder dat ik moet betalen anders wordt er 25-06 niet geleverd dus ik heb direct betaald.Heb op 25-06 contact proberen op
te nemen maar dat lukte alleen via de mail daar kreeg ik te horen van sorry dat uw geen track en trace ontvangen heb maar het wordt 26-06 geleverd heb geprobeerd te bellen maar dat kon vanaf 12.00 uur heb ik ook gedaan 10 minuten in de wacht dat ik aan de beurt was werd ik weggedrukt dus kon ik weer opnieuw beginnen op de mail die ik hiervoor stuurde werd niet meer gereageerd dus vrije dag naar de knoppen 26-06 had ik een camping geboekt maar kon daar ook nu pas 27 -06 aankomen alles was betaald dus pech
wij zijn helemaal klaar met tuinmeubelland in ieder geval met de afdeling klantenservice