Bosch WAW28542NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 143 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

M.van der Haterd 14-11-2016

groot en helder display

Het ziet er heel gebruiksvriendelijk, duidelijk en mooi uit.
Wasgoed is zuiver ende machine past zich aan, aan de hoeveelheid was.

dorota 12-11-2016

wat wil je nog meer met zo'n bosch

Mooi strak ontwerp met weinig geluid. Zeer stil en uitgebreide keuze qua wassen. Ruime opening met heldere glas zodat je duidelijk in de trommel kan kijken. Nette display en net overzicht. Was komt heerlijk fris en schoon uit het apparaat.
De wasmachine is erg stil en erg zuinig (wat ik erg belangrijk vind).

Het menu werkt erg handig, ook handige indicatoren over hoe lang de was nog duurt of gaat duren (dat had mijn vorige Bosch wasmachine allemaal niet). Veel keuze tussen programma's maar soms gaat het wel heel ver: een apart programma voor vlekken, een apart programma voor bloed,gras,boter,rode wijn vlekken, en zo nog wel een paar waar ik me van afvraag (waar zit het verschil in wasmethode dan?)

Doordat de trommel 9 KG ipv 7 KG is (mijn vorige Bosch) hoeven we wat minder vaak te wassen, wat nog meer water en energie scheelt, maar als je kleine wasjes doet, is het misschien slimmer om een kleiner model te zoeken. Hoewel de ruimte idiaal is voor je dekbed enz.

Wasresultaat: erg goed, beter dan mijn oude Bosch (maar dit is natuurlijk next gen, dus mag je niet vergelijken)
Drogen: erg goed, veel droger dan mijn oude 1400 tpm Bosch (is belangrijk als je geen droger wilt, we verbruiken toch al te veel energie met zijn allen)

Review is geschreven na een was marathon om onze kleren te wassen van 2 weken! Hebben gelijk ook onze dekbed 240 x 220 gewassen op anti allergie.

Pluspunten: energie zuinig; erg stil 72 db bij centrifugeren; 9.0 kg; mooi en degelijke bouw; kleren komen droog uit het apparaat
Minpunten: prijs € 749

Pluspunten

• energie zuinig
  • mooi en duidelijk uiterlijk
  • stil 72 DB
  • 9,0 kg
  • ruime trommel en opening

Minpunten

• prijs € 749

nawin1973 12-11-2016

super schoon was zonder ogen en haken

De wasmachine is erg stil en erg zuinig (wat ik erg belangrijk vind).

Pluspunten

• energie zuinig
  • erg stil 72 db bij centrifugeren
  • 9.0 kg
  • mooi en degelijke bouw
  • kleren komen droog uit het apparaat

Minpunten

• prijs € 749

Hammenga 08-11-2016

Bosch WAW28542NL

Een geweldige wasmachine! BOSCH in optima Forma! We zijn er erg content mee! Ik zou iedereen aanraden om een BOSCH apparaat aan te schaffen.

Slewe 05-11-2016

Ziet er goed uit

Net 1 dag in huis, eerste draai gaat perfect. Wij hebben een droger van dezelfde serie en die doet het al een jaar perfect, dus ik ga er van uit dat deze wasmachine het ook zo gaat doen

Pluspunten

• heel stil
  • simpel in gebruik

nicowal 15-10-2016

Fantastische wasmachine

Deze wasmachine werd uitgekozen op basis van de gepubliceerde beoordelingen.
Hij is stil en doet prima zijn werk.

Marco 21-07-2016

Geweldige wasmachine

De wasmachine nu zes dagen in ons bezit. Hiervoor een Electrolux gehad en nooit echt tevreden over geweest. Nu dan een Bosch. Wat gelijk opviel was hoe stil deze machine is. Je twijfelt of hij wel aan staat, zo stil. Verder is het was resultaat zeer goed te noemen. De display is zeer overzichtelijk en vrij duidelijk. We kunnen al zonder gebruiksaanwijzing. Al met al zijn we tot dusver dik tevreden.

Ad en Henriette 22-06-2016

Eindelijk de juiste keus

Op aandringen van familie en verkoper de juiste keuze kunnen maken, hopelijk voor langere tijd. Geruisloos, volop was mogelijkheden.

Antoin 23-05-2016

geweldige wasmachine

Geweldige wasmachine! Geeft een perfect was resultaat. Fijne en duidelijke bediening. Ook de laadcapaciteit van 9kg is super fijn! We zijn helemaal tevreden met onze aankoop! Machine is ook heerlijk stil tijdens alle programma's

denhaag070 05-05-2016

topper

Top wasmachine, ik heb altijd een bosch gehad maar dit is een veel betere wasmachine die ik nu tot nu toe gehad heb. De wasmachine is bijna geluidloos en als de wasmachine klaar is gaat het van zelf uit daarnaast heeft het een energiebesparingsfunctie. Ik ben er blij mee

astrid 52 28-04-2016

Super wasmachine

Wij hadden een Whirlpool wasmachine en wilden toch voor een ander merk gaan. Daarom voor een Bosch wasmachine gekozen en we moeten zeggen dat het echt een super mooie en goede wasmachine is. Zelfs een kind kan de was doen zo gemakkelijk te bedienen. Echt een aanrader ook vanwege de grote trommelinhoud van 9 kilo. Maar ook niet te vergeten de vele mogelijkheden van wassen.

Johanna 08-04-2016

Super schone was!

Ooit begonnen met een Miele. Toen de kinderen de deur uit waren dachten we met een "goedkopere" wasmachine toe te kunnen. Niet dus. Was niet altijd schoon en veel lawaai.
Na wat onderzoek uitgekomen op deze Bosch wasmachine en ik ben er nog steeds heel blij mee:) De was komt er heel schoon uit en de machine maakt vrijwel geen geluid bij het centrifugeren. Ook is er een ruime keus uit wasprogramma's.
Ik wil nooit meer een ander!

Anne 01-04-2016

Top wasmachine

Heb deze machine nu 2 weken, ben er heel erg blij mee. Hij is stil, heel erg duidelijk in gebruik. 9 kg wasgoed kan erin en dat is echt heel veel!

Blackpearl 01-04-2016

Super!

Bevalt uitstekend! Zeer geluidloos bij een volle trommel. Goede prijs . Had alleen niet gezien dat je niet apart kan centrifugeren. Apparatuur lijkt wat smaller wat heel goed past in een kleine badkamer..

Jeannette 19-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

Heel goed om te zien hoe deze machine de was herverdeelt, zodat deze tijdens het centrifugeren zeer stil is.
Het Geluidsniveau tijdens het wassen is zo stil dat ik in het begin af en toe eens ging kijken of hij het nog wel deed.
De Trommelreiniging met herinneringsfunctie is geweldig.
Wasresultaat ? SUPER.

Pedro 16-02-2016
  • Product half jaar in bezit

De ontwikkeld technologie van de machine laat de mogelijk, om meer vrij keuzen te maken bij elke wasbeurt. Ook vind ik zo fijn de stilte en dat de machine energie zuinig is.

Pamp 30-12-2015

Slecht wasresultaat

Na 10 jaar mijn oude Bosch machines (wasmachine en droger) vervangen, maar helaas zijn de wasresultaten stukken minder.

Rfidder 18-12-2015

Stil, zuinig en mooie opties

Na 10 jaar onze oude wasmachine vervangen voor deze moderne wasmachine (en tegelijk een warmtepompdroger van Bosch er bij genomen). Ook de garantie naar 8 jaar bij afgenomen voor nog meer zekerheid.
We zijn er erg blij mee. Hij is erg stil en zuinig en de vele opties zijn erg handig:
- uitstel van tijd (wanneer gereed)
- gemakkelijke bediening
- veel waskeuzes
- grote deuropening
- zier er goed uit

Rene 13-12-2015

Zeer goede wasmachine

Wij zijn heel tevreden met deze wasmachine. De machine is erg stil en vele programma's zijn mogelijk.

Menno 05-12-2015

Pas een paar dagen in gebruik, maar het apparaat wast prima schoon, de was komt er niet heel droog uit bij mix programma. Maakt niet veel herrie. Er kan behoorlijk wat in, zeker in vergelijking met onze oude siemens 6kg wasmachine.