Bosch WAW28542NL - Reviews

72 dB

9,1

Linda 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi stil en groot, top

Mooi apparaat iedereen aan te raden. Past veel in en is mooi stil. Genoeg mogelijkheden qua wasbeurten

Remon 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Top wasmachine

Na 8 jaar was mijn huidige wasmachine aan vervanging toe. Gekozen voor een Bosch wasmachine zonder koolborstels en wat een topper. Grote deuropening, vul gewicht tot 9KG en veel programma's. Mooi design en een grote display. Echt een aanwinst. Past mooi bij onze droger van Bosch. Nog geen minpunten kunnen vinden.

Pluspunten

• Grote deuropening
  • 9 KG vulgewicht
  • Groot display

Minpunten

• nog niet gevonden

Tim 28-11-2016

Prima Display

Prima wasmachine,stil en met een duidelijk display. Grkocht via AO.nl en binnen een dag geleverd.Programma's om op elke temperatuur te wassen.

Pluspunten

• display
  • stil
  • veel programma's

Tim 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

prima wasmachine voor een redelijke prijs

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer positief,geleverd door AO.nl,prima en snelle service. Gisteren besteld en vandaag al geleverd.

RooRtjuh 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Goeie wasmachine!

Mooie wasmachine, die erg stil is. Het fijne is dat er veel verschillende programma's op zitten. Zo kan je de duur van het programma ook aanpassen. Het is ook prettig dat de trommel 9 kilo was aankan. Wat handig is met een gezin. Ik ben erg tevreden over de wasmachine!

M.van der Haterd 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

groot en helder display

Het ziet er heel gebruiksvriendelijk, duidelijk en mooi uit.
Wasgoed is zuiver ende machine past zich aan, aan de hoeveelheid was.

dorota 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

wat wil je nog meer met zo'n bosch

Mooi strak ontwerp met weinig geluid. Zeer stil en uitgebreide keuze qua wassen. Ruime opening met heldere glas zodat je duidelijk in de trommel kan kijken. Nette display en net overzicht. Was komt heerlijk fris en schoon uit het apparaat.
De wasmachine is erg stil en erg zuinig (wat ik erg belangrijk vind).

Het menu werkt erg handig, ook handige indicatoren over hoe lang de was nog duurt of gaat duren (dat had mijn vorige Bosch wasmachine allemaal niet). Veel keuze tussen programma's maar soms gaat het wel heel ver: een apart programma voor vlekken, een apart programma voor bloed,gras,boter,rode wijn vlekken, en zo nog wel een paar waar ik me van afvraag (waar zit het verschil in wasmethode dan?)

Doordat de trommel 9 KG ipv 7 KG is (mijn vorige Bosch) hoeven we wat minder vaak te wassen, wat nog meer water en energie scheelt, maar als je kleine wasjes doet, is het misschien slimmer om een kleiner model te zoeken. Hoewel de ruimte idiaal is voor je dekbed enz.

Wasresultaat: erg goed, beter dan mijn oude Bosch (maar dit is natuurlijk next gen, dus mag je niet vergelijken)
Drogen: erg goed, veel droger dan mijn oude 1400 tpm Bosch (is belangrijk als je geen droger wilt, we verbruiken toch al te veel energie met zijn allen)

Review is geschreven na een was marathon om onze kleren te wassen van 2 weken! Hebben gelijk ook onze dekbed 240 x 220 gewassen op anti allergie.

Pluspunten: energie zuinig; erg stil 72 db bij centrifugeren; 9.0 kg; mooi en degelijke bouw; kleren komen droog uit het apparaat
Minpunten: prijs € 749

Pluspunten

• energie zuinig
  • mooi en duidelijk uiterlijk
  • stil 72 DB
  • 9,0 kg
  • ruime trommel en opening

Minpunten

• prijs € 749

nawin1973 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

super schoon was zonder ogen en haken

De wasmachine is erg stil en erg zuinig (wat ik erg belangrijk vind).

Pluspunten

• energie zuinig
  • erg stil 72 db bij centrifugeren
  • 9.0 kg
  • mooi en degelijke bouw
  • kleren komen droog uit het apparaat

Minpunten

• prijs € 749

Hammenga 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch WAW28542NL

Een geweldige wasmachine! BOSCH in optima Forma! We zijn er erg content mee! Ik zou iedereen aanraden om een BOSCH apparaat aan te schaffen.

Slewe 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Ziet er goed uit

Net 1 dag in huis, eerste draai gaat perfect. Wij hebben een droger van dezelfde serie en die doet het al een jaar perfect, dus ik ga er van uit dat deze wasmachine het ook zo gaat doen

Pluspunten

• heel stil
  • simpel in gebruik

Marco 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige wasmachine

De wasmachine nu zes dagen in ons bezit. Hiervoor een Electrolux gehad en nooit echt tevreden over geweest. Nu dan een Bosch. Wat gelijk opviel was hoe stil deze machine is. Je twijfelt of hij wel aan staat, zo stil. Verder is het was resultaat zeer goed te noemen. De display is zeer overzichtelijk en vrij duidelijk. We kunnen al zonder gebruiksaanwijzing. Al met al zijn we tot dusver dik tevreden.

Ad en Henriette 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Eindelijk de juiste keus

Op aandringen van familie en verkoper de juiste keuze kunnen maken, hopelijk voor langere tijd. Geruisloos, volop was mogelijkheden.

Jeannette 19-02-2016 Product kwartaal in bezit

Heel goed om te zien hoe deze machine de was herverdeelt, zodat deze tijdens het centrifugeren zeer stil is.
Het Geluidsniveau tijdens het wassen is zo stil dat ik in het begin af en toe eens ging kijken of hij het nog wel deed.
De Trommelreiniging met herinneringsfunctie is geweldig.
Wasresultaat ? SUPER.

Pedro 16-02-2016 Product half jaar in bezit

Design,makkelijk om te beheeren,capaciteit, prestaties, ontwikkeld technologie. Ik vind zo interessant dat de machine zo stil is.

Pedro 16-02-2016 Product half jaar in bezit

De ontwikkeld technologie van de machine laat de mogelijk, om meer vrij keuzen te maken bij elke wasbeurt. Ook vind ik zo fijn de stilte en dat de machine energie zuinig is.

Menno 05-12-2015 Product paar dagen in bezit

Pas een paar dagen in gebruik, maar het apparaat wast prima schoon, de was komt er niet heel droog uit bij mix programma. Maakt niet veel herrie. Er kan behoorlijk wat in, zeker in vergelijking met onze oude siemens 6kg wasmachine.

Ap 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat spreekt voor zich. Voldoet boven verwachting en mijn verwachtingen waren heel hoog.

Was komt er lekker fris en schoon uit.
Het mooiste is dat ik de eerste week om de half uur naar ging controleren of de machine wel aan stond, omdat deze zeer stil is.

Het centrifugeren hoor je amper.

Tevens is het design en gebruiksgemak aan te raden.

Ik zeg doen!!!

Feer 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wast goed schoon. Is stil in het gebruik.
Ben erg tevreden over deze aankoop.
Makkelijk in de bediening.

HGudden 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ontzettend blij met mijn nieuwe wasmachine, zelfs mijn zoon snapt nu hoe de wasmachine werkt. De wasmachine werd netjes geinstalleerd. Hij is ontzettend gebruiksvriendelijk en ziet er ook nog eens hypermodern uit.

Ton 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

Waanzinnig stille wasmachine! Super makkelijke bediening. Aansluiting ging perfect en alles ziet er degelijk uit. Mooie grote vulopening, maar met name de stilte is erg indrukwekkend!