Bosch WAW28542NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 128 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAW28542NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Evelien Bronsvoord 06-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

goed schoon was resultaat,goede programma's voor tere wasjes,duidelijke keuze programma's,grote vuldeur,9 kg per keer wassen,modern uiterlijk,superzuinige machine,maar het allerfijnst vind ik het hij heel erg weinig geluid maakt.

Ed85 05-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Prima apparaat. Stil en voelt degelijk aan. De witte was kwam er een stuk witter uit dan bij gebruik van de wasserette.
Vormgeving is degelijk en voldoet maar als je kijkt naar sommige concurrerende merken, hebben zij een modernere vormgeving.

Priscila 04-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Een topwasmachine nadat onze oude Bosch na 16 jaar het begaf. Deze is geweldig omdat je deze bijna niet hoort (ivm 2 kleine kinderen kan ik dus nu de wasmachine ook 's avonds aanzetten) tevens zit er zelf de mogelijkheid - stil-avonddraai op. De wasmachine heeft heel veel opties. Je kan precies zien wanneer het eindigt en voor ons is de speedknop en de knop voor kleding die niet echt vies is maar even wat frisser moet worden geweldig. Heel veel opties en keuze voor temperatuur centrifiguren is erg makkelijk. Kortom, heel tevreden.

Mevr. D. 03-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

We zijn heel erg tevreden over deze wasmachine. Goede was resultaten en zeer stil in gebruik. Zeker een aanrader!!

Louis Verhaag 03-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Het overtreft mijn stoutste dromen. Alles gaat vanzelf.
Ik ben zeer tevreden met deze aankoop. Als ik het nog een keer moest doen zou ik weer hetzelfde doen. Graag beveel ik deze wasmachine bij andere mensen aan. Ik ben altijd in de missie geweest, daar hadden we zo iets niet. Het is een geweldig apparaat. Gemakkelijk te bedienen, maakt bijna geen herrie en het regelt zelf alles wat er moet gebeuren. Ik ben zeer blij met deze aankoop en ik zou geen andere willen. Proficiat Bosch met deze machine.

Rob_Malden 03-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Na 3 weken (intensief) wassen is de conclusie: Prima wasmachine en goede aanschaf. Wast schoon en maakt weinig lawaai. De bediening is ook logisch: Ontworpen door mensen, voor mensen. Al met al is deze wasmachine weer een typisch voorbeeld van Duitse degelijkheid en doordachtheid. Ik raad hem zeker aan.

JB1987 01-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Deze nieuwe Bosch wasmachine gekocht na veel reviews gelezen te hebben over meerdere wasmachines. De Bosch stelt zeker niet teleur, wasresultaat is goed, is gemakkelijk in te stellen en maakt weinig geluid. Daarbij is hij mooi vormgegeven. Al met al een top aankoop. De levering en montage was snel en goed door Bemmel & Kroon! (ordernummer BKI468191)

Familie Jansen overijssel 01-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Het is een super stille machine, werkt perfect en ziet er top uit!!De keuze is hierop gevallen omdat wij met onze eerste wasmachine 17 jaar hebben gedaan, en zo graag bij dezelfde fabrikant wilden blijven. Hoop op jaren was plezier

Paula Akkermans 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

De was is erg schoon. Hij is energiezuinig. Wat ik erg belangrijk vind, is dat je hem nauwelijks hoort. En de vormgeving is mooi.
Ben er superblij mee!

Suuzlle 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Mooie wasmachine met een mooi maar ook vertrouwd uiterlijk (vorige machine was ook een Bosch). Bediening spreekt voor zich, gemakkelijk en veel opties die je kan inschakelen. Wasmachine is stil tijdens het wassen wat ik een groot plus punt vindt en de was komt er heerlijk fris uit. Erg tevreden met de aanschaf van de Bosch wasmachine!

J Graff 29-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Machine is gekocht mede met aandacht voor energie-verbruik en geluidsproduktie, op basis van waardes op de sticker. In de praktijk blijkt geluidsnivo laag, wasresultaat in orde, bediening simpel, aflevering naar wens en ook trillingnivo beperkt. De vormgeving en display zijn dik in orde cq gebruiksvriendelijk.
Hoewel nog maar enkele dagen in gebruik, lijkt machine verwachtingen na te komen.

Opmerking; voor deze aktie moet men gegevens invullen welke achter op de machine staan. Dat is een beetje moeilijk als de machine al geinstalleerd is en je er niet meer (makkelijk) achter kan....tip voor de toekomst; eerst codes overnemen, dan definitief plaatsen!

Wenda uit Haarlem 27-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Opmerkelijk verschil dat nieuwe wasmachine schoner kan wassen (dan de vorige machine)! Machine is erg stil wat prettig is voor de nachtwas.Deze Bosch wasmachine biedt veel duidelijke programma's maar het eenvoudig scherm met touchscreen en een draaiknop dat maakt dat een kind de was kan doen :-) Zuinig met energie en water wat het een duurzame wasmachine maakt. Een fijne aankoop!

M. Linde 26-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

D.m.v. de grote trommelinhoud kan nu onze volledige handdoekwas gewassen worden. Eenvoudig te bedienen en erg stil.

JeDaPo 26-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Mooie, stille machine met een enorme wastrommel. Gemakkelijk in het gebruik en een duidelijk display. Wast goed schoon en heel belangrijk, de was komt mooi droog uit de trommel. helemaal blij met mijn nieuwe machientje!

Dennis Verachtert 26-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Super mooie wasmachine , die makkelijk in t gebruik is ! Deze wasmachine wast perfect en de centrifuge doet zijn werk prima! tijdprogramma is ideaal ... je bepaalt zelf wanneer t programma klaar moet zijn! # blij mee !

N de K 22-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Geweldig mooie machine met enorme grote vulopening ideaal.
Mijn eerste wasje gedraaid en enorm tevreden.
Ik ben er erg blij mee!!!

Ronald vV. 22-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Deze wasmachine heeft een zeer stille motor zonder koolborstels en met 10 jaar garantie. Een groot en duidelijk goed helder afleesbaar Display, wat in het begin wat veel informative geeft, maar in de praktijk zeer prima functioneerd, ook vanaf een afstand goed afleesbaar. Vrijwel geen trillingen, prima voor apartementen en gezamelijke woningen ivm vrijwel geen geluidsoverlast. Laag stroom verbruik, inclusief waterslangbreuk beveiliging, waardoor ie prima op zolder geplaatst kan worden zonder water risico. Prima verpakt geleverd, met maar weinig afval van het verpakkingmateriaal nadien. Prima machine voor mensen die het mileu waarderen. De geluids indicatie kan worden uitgezet of zachter gesteld worden.
Heel mooi stevig design, zelf heb ik deze gecombineerd met een bijpassende droger WTW87560NL en ze passen perfect op elkaar zonder extra hulpmiddelen. Zeer mooie combinatie met heel veel instel mogelijkheden, maar voor wie al die keuzes teveel gedoe vindt: de voorprogrammas voldoen prima.

anita 1212 19-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

fijn en duidelijke wasmachine, en wat vooral fijn is dat je hem bijna niet hoort ,dus kan ik ook op een laat tijdstip wassen zonder iemand wakker te maken

jd1234 18-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

ik vind bosch een hele goede merk we hebben hiervoor ook bosch wasmachine gehad die hadden we al 15 jaar.
het gebruiken van de wasmachine is makkelijk en de resultaten zijn goed ben er blij mee.

haverland 16-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Wij hebben nu al meer plezier van de nieuwe Bosch wasmachine .
Hievoor hadden we een bosch uit de silverline, deze hebben we 15 jaar gebruikt, daarbij vergeleken is deze muisstil en ook makelijk te bedienen. Zelfs voor de heer de huisses.
OOk het display leest erg gemakkelijk af. Jw weet nu precies hoelang ht programma nog duurt.

Nathalie2240 15-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Ik heb deze machine pas een paar uur in huis maar ik moet zeggen dat het alle verwachtingen waarmaakt. Wat een makkelijk ding is dit, zelfs mijn man (een gadget freak) vindt het nu leuk om een wasje te gaan draaien. (zolang dat duurt natuurlijk).
De vormgeving van de wasmachine is modern en strak.
Een extra pluspunt is de grote inhoudvan 9 kg, waardoor er meer was in kan en je dus minder vaak hoeft te wassen. Extra goed voor het milieu en energie dus dat is zeker mooi meegenomen.

Een mevrouw uit Vaals 15-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

De machine is ontzettend stil. Ik hoor niet dat hij loopt geweldig. Wat een plezier hier op 7 hoog. Zullen mijn onderburen zeer kunnen waarderen. Ik vind het ook fijn dat ik de looptijd kan aanpassen. Nou compliment Bosch. Ik hoop dat ik hem lang mag gebruiken.

Groetend,

G. Stemkens

Stemjo 15-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Al diverse wassen met goed resultaat gedraaid. Opvallend is dat de machine zo weinig lawaai maakt. Ook het grote laadvermogen is met een groot gezin erg plezierig.

Pascal872 14-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Het apparaat is er gebruiksvriendelijk.
Zeer rustig en geluid arm je hoort hen bijna niet.
Veel mogelijkheden en gemakelijk te bedienen.
Ook de zelfreinigende functie is er erg handig.

Het is echt een aanrader.

E. van G. 12-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAW28542NL

Net een paar dagen in huis. Programma's duren veel korter dan bij vorige machine. Erg fijn om op het display te zien wat de resterende tijd van het programma is.