Bosch BCS1ULTD zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 319 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS1ULTD zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ewald te Dorsthorst 29-11-2018

Accustofzuiger Bosch

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Fantastisch en simpel in gebruik. Accu snel opgeladen door bijgeleverde snellader.
Ook de opvangbak is snel te ledigen.
Kortom ik heb er veel plezier van.
Een aanrader dus

Pluspunten

• Snel opgeladen
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• Op de turbo stand accu relatief snel leeg

Peter 29-11-2018

Had 'm veel eerder moeten kopen!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Lang getwijfeld om de Bosch Unlimited aan te schaffen. Het is toch een flinke uitgave en zeker voor een stofzuiger. Maar het is echt een verademing. Je pakt de stofzuiger er veel sneller even bij. De zuigkracht is zelfs nog beter dan ik had verwacht en de batterij gaat ook langer mee. Echt een goede aankoop! Wou dat ik 'm jaren eerder had gekocht. Wat ook heel fijn is: je hoeft de knop om te stofzuigen niet ingedrukt te houden, wat bij veel andere stofzuigers wel zo is.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Soepel stofzuigen
  • Goede zuigkracht

Tatiana 28-11-2018

genoeg zuigkracht, accu gaat lang mee en laad snel op.

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Ons huis is vanaf de aankoop altijd schoon! In een huishouden met kinderen en honden is deze stofzuiger ideaal, voor elke kruimel, zandschoenen, of gewoon stof, je haalt hem met gemak van de muur, geen gedoe met snoeren!
De borstels werken super op tapijt. Helaas roteren de borstels niet goed over ons hoogpolig (7cm lange daden) vloerkleed.

Pluspunten

• draadloos
  • snelle acculader
  • accu gaat lang mee
  • je pakt sneller de stofzuiger

Minpunten

• niet geschikt voor hoogpolig vloerkleed

Bert 26-11-2018

Geluidsarm, geweldige zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Deze BCS1 ULTD is een bijzonder fijne stofzuiger in het gebruik. Geen snoer, weinig geluid en 2 accu's zodat je ongestoord door kunt gaan met het stofzuigen, als de 1e accu leeg is na 60 minuten. De turboknop verhoogt de zuigkracht als er iets geknoeid is bijv. Een heerlijke steelstofzuiger, waarvan het bovenstuk als kruimeldief te gebruiken is.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Prima zuigkracht
  • Geen lastig snoer
  • Ook geschikt voor een hoogpolig karpet
  • Bovenstuk als kruimeldief voor bijv. de auto

AJH 25-11-2018

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Handige stofzuiger, snoerloos en geen gesleep meer achter je aan met zo'n onhandige sleestofzuiger. Ben erg tevreden.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Geen gedoe met een snoer
  • Accutijd voldoende om het huis te zuigen
  • Extra accu en snellader bijgeleverd

Minpunten

• Reservoir stuift enorm als je het los maakt

Dick 22-11-2018

Bosch Unlimitid

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

We hebben voor dit product gekozen: A; het lage geluid niveau B; dat hij ophangbaar is C; de dubbele accu die er bij wordt geleverd C; hij kan horizontaal, zodat je er gemakkelijk mee onder kasten en bedden kunt. D; omdat bosch een goede naam heeft, ondanks dat hij is gemaakt in China hebben wij er alle vertrouwen in.

Pluspunten

• geluid niveau
  • dubbel accu
  • kan geheel horizontaal

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Callie 22-11-2018

Lekker in de hand, goede zuigkracht, lange accuduur

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Deze steelstofzuiger van Bosch is super. Ligt goed in de hand, heeft een goede zuigkracht en door de extra accu een lange accuduur. Doordat de stofzuiger snoerloos is pak je hem snel even tussendoor om wat op te zuigen. Wij hebben een hond in huis dus dat is zeer practisch. Zeer tevreden dus !!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lange accuduur

Dave 20-11-2018

Bosch UNLIMITEDBCS1ULTD

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Heb hem recent gekocht en ben gelijk aan de slag gegaan.
Aan de oplader gezet uurtje later was die vol
Opgeladen.
Hij was makkelijk in gebruik en kon er geweldig mee zuigen. Ik wou hem naast de ander stofzuiger gebruiken maar die gaat nu weg deze heeft het geheel gewonnen in gebruik en het gebruikersgemak ik wil geen andere meer!

Pluspunten

• Kwaliteit/prijsverhouding.
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk te reinigen
  • Met 2 accu’s kun je onbeperkt zuigen.

Minpunten

• Opvang reservoir mocht van mij iets groter.

bcs1ultd 20-11-2018

Veelzijdig, superstil, duurzaam en zuinig met acculaadsyteem

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Snoerloos en makkelijk over trappen en in kleine ruimten te gebruiken. Superstil, ook in Turbostand en met intelligente hulpstukken uitgerust zoals het zachtrubberen mondstuk voor gestucte plafonds en lampenkappen.

Pluspunten

• gebruiksgemak en -comfort
  • uitbreiding gebruiksmogelijkheden
  • laadtechniek i.p.v. stopcontact

Minpunten

• geluid snellader
  • wat zou deze stofzuiger kosten met één accu?

Rein 14-11-2018

BCS1ULTD vet gaaf speeltje, zuigt goed, snel

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

apparaat gekocht bij Visser in Wapenveld. Goed geadviseerd. Apparaat getest in de winkel, neemt alles op. Compact, snel en handig. Accu verwisselen gaat ook mooi en makkelijk. Erg tevreden

Pluspunten

• extra accu
  • zuigt makkelijker dan een sleep stofzuiger

Evers F 14-11-2018

Uitstekende stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Geweldige kracht, handig te gebruiken en prima oplaadsysteem met voldoende extra hulpmiddelen kortom SUPER

kerkzuiger 13-11-2018

Goede accuduur

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Stofzuiger zuigt goed en krachtig. De beloofde accuduur is ook ok. Gekocht omdat het zuigen in een kerk met lange snoeren of slangen lastig is. De oppervlakte van een kerk is best groot, dus een lange accuduur was pre.

Pluspunten

• geen zakken
  • goede accuduur

Minpunten

• extra gewicht in de hand
  • kleine container

nellie bruinsma 13-11-2018

steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Geweldige stofzuiger ,niet meer van ene naar andere stopcontact. en ook geweldig om de trap te zuigen.
Nu we ouder worden is dit geweldig .

Raymond 13-11-2018

Goede accu duur

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Top helemaal met 2 accu's dus altijd accu klaar voor gebruik.
Verder lekker snel en geen snoeren al met al een top aanschaf

simon86 11-11-2018

Draagbaar en veelzijdig

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

De stofzuiger is een mooi compact apparaat dat compleet geleverd wordt met veel hulpstukken. Het zuiggedeelte is mooi compact en stil. In de normale modus valt alleen de zuigkracht wat tegen, een levende vlieg of spin wordt niet direct opgezogen. Op de turbo stand gelukkig wel. Omdat wij ook een robotstofzuiger hebben rondrijden is het daarop een mooie aanvulling. Door zijn draagbaarheid is de stofzuiger ideaal om bijvoorbeeld de trap te zuigen of de auto te reinigen. Tot nu toe hebben wij hem voor kortstondig gebruikt en is de accu nog niet leeg. De voet met roterende borstel poetst netjes al het vuil van de vloer bij grote oppervlakken. De steel is echter wat aan de korte kant en door de beperkte zuigkracht is het lastig de hoekjes te doen.

Pluspunten

• Draagbaarheid
  • Borstel

Minpunten

• Zuigkracht
  • hoekjes

Grietus Jalving 09-11-2018

Erg stil zeer goede accuduur en goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Ik heb dit product gekocht omdat de vorige (Dyson) een te korte accuduur had, deze maakte ook enorm veel lawaai en het feit dat ik reeds een Bosch grastrimmer heb en daar bij deze steelstofzuiger ook weer 2 accu's aanwezig waren.
En tenslotte de gratis snoerloze boormachine maakte de deal compleet

Pluspunten

• Accuduur

Minpunten

• Geen stootrand

Meggie 09-11-2018

Handzaam, flexibel en met prima zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Direct nadat ik de Unlimited BCS1ULTD binnen had, heb ik de eerste accu opgeladen. Deze was snel vol, dus daarna meteen gaan testen. Opvallend en positief puntje was het geluidsniveau, wat een genot, je hoort hem nauwelijks en hij zuigt toch alles krachtig op. We hebben een vloer met dwars- en langsgroeven, zelfs het vuil in de groeven werd over het algemeen goed opgezogen en anders gebruikte ik even de turbostand. Wat heel prettig is, is dat het vloermondstuk met borstel heel soepel zwenkbaar is, waardoor je heel gemakkelijk het vloermondstuk de juiste kant op kunt bewegen. Mede door de accu is het apparaat niet licht qua gewicht. Aanvankelijk dacht ik dat het "te zwaar" zou zijn, maar eigenlijk viel dat door het gebruiksgemak weer wel mee. Heel fijn ook om snoerloos te kunnen stofzuigen en naast een steelstofzuiger ook direct de beschikking te hebben over een zeer sterke kruimeldief. Vooral erg handig nadat de kinderen tijdens het eten de nodige broodkruimels op hun stoel en de grond hebben laten vallen. In een handomdraai is dat nu opgezogen.
Positief is dat er 2 accu's en een snellader meegeleverd worden. De snellader maakt wel wat lawaai, maar gelukkig is de accu echt snel opgeladen en tevens gaat de accu lang mee (schatting zo'n 60 minuten). Het reservoir en alle onderdelen van de steelstofzuiger zijn makkelijk schoon te maken.

Waar ik eerst dacht de steelstofzuiger naast mijn gewone stofzuiger te gaan gebruiken, ben ik nu overtuigd dat ik mijn andere stofzuiger met snoer waarschijnlijk niet meer ga gebruiken (of misschien boven zet).
Ik wil niet meer zonder!!

Pluspunten

• goede zuigkracht met laag geluidsniveau
  • zonder steel een krachtige kruimeldief
  • lange accuduur
  • 2 meegeleverde accu's
  • draadloos stofzuigen

Minpunten

• snellader maakt behoorlijk wat lawaai

Pete 08-11-2018

superstil goed zuigkracht goed accuduur

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Product maakt weinig lawaai en zuigt prima. Turbo is alleen nodig in extreme moeilijk vloerkleden. Zuigt prima voor hondenhaar en zand. Nadeel is klein stofreservoir hondenhaar blijft om de filter zitten en betekent een gedoe met leegmaken. Bijna altijd vieze vingers.

Pluspunten

• Geluid
  • Zuigkracht
  • Accuduur
  • Generaal gebruik is super

Minpunten

• stofreservoir is te klein en een gedoe.

MarianneB 03-11-2018

Steelstofzuiger Bosch BCS1ULTD, Goede keus, perfecte Deal.

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Steelstofzuiger Bosch BCS1ULTD Goede keus omdat deze stofzuiger veel minder lawaai maakt dan andere en drie (3) zuigkracht standen heeft, perfecte Deal omdat deze steelstofzuiger 2 extra accu's en een snellader heeft, heel goede kwaliteit van de onderdelen en een makkelijk schoon te maken reservoir heeft, alles zat netjes verpakt en de gebruikers handleiding was heel eenvoudig, goed leesbaar en dat is wel eens anders. Vooral de lange gebruikerstijd ± 60 minuten heeft ons aangenaam verrast als ook de goede zuigkracht in drie verschillende standen, vooral voor onze Katten haren perfect op te zuigen en ook de accessoires zoals het ongebruikelijk flexibele kieren mondstuk voor tussen lamellen van de verwarming en zo is een eye opener, Wij zijn zeer tevreden over/met deze steelstofzuiger van Bosch.

Pluspunten

• 2 accu's en snellader en goede kwaliteit
  • Heel goede zuigkracht ook voor Katten haren
  • Laag geluidsniveau en gemakkelijk schoonmaken
  • Lange gebruikers tijd ± 60 minuten
  • Flexibel kieren mondstuk

Minpunten

• Nog geen gevonden

JanB 01-11-2018

nog niet in huis

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Apparaat ziet er zeer goed uit en even proef zuigen i.v.m. geluidstest gaf voor mij de doorslag.
Medewerkster Isabelle was zeer behulpzaam en wist op iedere vraag een vakkundig antwoord.
Heb nogal wat ervaring met Bosch apparatuur en Mediamarkt service, vandaar deze aankoop .

Pluspunten

• Vertrouwd merk.
  • Vertrouwde dealer
  • Prettig geholpen.

Cor van Ostaijen 01-11-2018

Bosch unlimited BCS1ULTD stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Deze stofzuiger is makkelijk te hanteren omdat hij snoerloos is en je bijna niet hoeft te bukken en deze stofzuiger heeft een mooie vormgeving en is daarnaast ook nog eens makkelijk op te bergen.

Renee Franken 31-10-2018

Blij met de Bosch

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Wat is het fantastisch om weer te ondervinden dat de Bosch producten leidinggevend zijn in de wereld van o.a. huishoudelijke apparatuur. Na vele malen met ergernis kruimelzuigers gekocht van de Britse concurrent, die telkens weer niet het beoogde resultaat gaven, nu de Bosch kruimelzuiger gekocht. Zelfs mijn auto, vol met hondenharen, is weer schoon. Dus BLIJ MET BOSCH.

Pluspunten

• lange levensduur van de accu
  • hulpstukken voldoende

Yvon 30-10-2018

Verrijking van het huishouden!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Eerste indruk: Alles zit erbij. Direct aan de slag. Opladen. Als kruimelzuiger wel wat aan de zware kant. Het flexibele mondstuk dacht ik in eerste instantie niet te gaan gebruiken, maar is zeker handig voor spinnenwebopzuiger en voor achter de verwarming. Doordat ie snoerloos is pak je hem sneller en zuig je vaker. Opvangbakje makkelijk te legen. Extra accu is handig, maar eigenlijk niet nodig in mijn huishouden. De turbo knop is handig, maar eigenlijk ook zonder was het prima geweest. Met de turbo knop is de duur van zuigen behoorlijk minder. Snellader van de accu maakt wel wat herrie. Maar dat is maar een uurtje en dan zit hij vol. Stofzuiger zelf maakt weinig herrie. Partner kan gewoon tv kijken zonder het volume harder te zetten. Vind ik echt een pluspunt. Stofzuiger nu 3 weken in gebruik. Zuigt fijn, blijf hem wel aan de zware kant vinden, met name in de hoogte zuigen om spinnenwebben op te zuigen e.d. Mis wel echt dat je hem niet neer kunt zetten. De roterende borstel in de voet kan je er makkelijk uit halen, maar schoonmaken en losmaken van haren is wel wat lastiger.

Pluspunten

• Lange accutijd
  • wendbaar
  • makkelijk legen van de afvalbak
  • Snellader!
  • weinig herrie!

Minpunten

• zwaar om als kruimeldief te gebruiken
  • turboknop kan je maar paar minuten gebruiken
  • roterende borstel lastig schoonmaken

anton en patricia 29-10-2018

goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

de prijs is een beetje hoog. maar alles neemt hij weg. we hebben een hond en een kat. (binnenkat) en die heeft heel wat krabpalen en speelgoed. en allessssss neemt ie weg. zelfs het kattengrint. de 2 accuu's zijn uiteraard ideaal. want is de ene op. neem je de andere. je snellader zorgt er voor dat de batterij snel weer vol is. de dingen die er bij zitten zijn ideaal!!!!!! vooral voor de krabpalen een klein borsteltje en als je die indrukt kan je zo op tafel of op meubels stofzuigen. zit zo een fluweel stofje aan. normaal zijn dat 2 atributen. maar dat hebben ze makkelijk gemaakt door het in 1 atribuut te maken. hij weegt bijna niks..... het is een zalig apparaat. ik ben er enorm blij mee. vooral vanwege de haren van de kat en hond. heel blij mee. niet meer de slede achter je aan. of een snoer wat je steeds moet verplaatsen van stopcontact. echt als je een goeie zoekt.. neem deze. hij werkt perfect en zalig. het is ook nog eens handig dat je hem als kruimeldief kunt gebruiken. ik kan er geen minpunten van zien. de filter kan je met water schoonmaken als hij erg vuil is. het is gewoon een zalig apparaat. je kunt hem ophangen. wij doen dat niet. wij zetten hem gewoon in de kelderkast. het is even een uitgave. maar werkt echt klasse. zelfs beter dan onze gewone stofzuiger. die ook niet goedkoop was.

Pluspunten

• je kunt hem ophangen
  • je kunt hem als kruimeldief gebruiken
  • weegt bijna niks
  • neemt haren zo weg van huisdieren.
  • neemt kattenbaksteentjes zo weg.

Minpunten

• nog niet gevonden

jan 28-10-2018

accu gaat 20 min mee, voordeel er zitten 2 accu,s bij

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

de langere buis had iets langer mogen zijn of uitrekbaar. m,n vrouw is wat langer in de benen, en moet zich dieper bukken