Bosch BCS1ULTD zilver - Reviews

Type
steel-stofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 319 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS1ULTD zilver op Kieskeurig.nl.

Bas 04-06-2019

FANTASTISCH!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

ik ben een man alleen in een groot huis met 5 verdiepingen.
worstelen met snoer en slang is verleden tijd.
ja pakt hem sneller. en de verwisselbare accu is helemaal top.
mocht je aan 2 accu's niet genoeg hebben. wat ik ten zeerste betwijfel koop je er gewoon nog 1 extra bij, voor een paar tientjes.
mannen van Nederland! dit is hem!!

Pluspunten

• snel opgeladen
  • makkelijk onder kasten
  • spinnen webben verorber
  • lekker ligt
  • heel mobiel

Lise van der Meij 23-01-2019

Zeer handzaam

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

de Bosch steelstofzuiger heeft eend chique uitstraling en is daarbij ook van goede kwaliteit . De stofzuiger ligt prettig in de hand, heeft grote zuigkracht. Ook poezenharen op bekleding laten zich eenvoudig verwijderen. Het schoonmaken gaat snel en kan goed gereinigd worden. Kortom een aanrader, ik laat mijn gewone stofzuiger steeds vaker staan. Even snel met de Bosch steelstofzuiger , dan is de klus snel en goed geklaard. Maak stofzuigen leuk ! En verwen jezelf met een steelstofzuiger van Bosch!!

Pluspunten

• Grote zuigkradcht
  • Goed schoon te maken

Stofzuiger 15-01-2020

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Heb me goed laten adviseren bij Boxer in Echt .En demonstreren natuurlijk ook.
Hij maakt gelukkig niet zon hart geluit en zuigt prima.

Marloes 17-06-2019

Bosch unlimites

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Ontzettend handig zo zonder snoer, erg wenbaar en niet zwaar in de hand, accu laad snel op en kan een tijd mee, ik ben erg blij met deze stofzuiger!

Pluspunten

• wenbaar
  • zonder snoer
  • licht in de had

Josephine Shemesh 15-06-2019

Prima keuze

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Zeer handig en rolt en zuigt alle kruimels en haren weg. Makkelijk uit elkaar te halen en te reinigen. De extra accu is zeer handig en eigenlijk een must. Heb een schouderblessure en vind het nogal zwaar in gebruik en om te manoeuvreren. Maar gelukkig is mijn echtgenoot dapper en sterk!

Pluspunten

• extra accu
  • rolt de haren ook keurig mee

Minpunten

• foefje bedenken om de haren los te maken
  • aan de zware kant

Martin 31-05-2019

Zuigen met de Bosch BCS 1 is unlimited!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Voldoet aan alle kenmerken. ligt goed in de hand, met dubbele accu nu het hele huis zuigen.
Handige opberg mogelijkheid hulpstukken. Mooi detail hoe kabel voor opladen weggewerkt is in steun voor weghangen.
Fit for the job!

Pluspunten

• accu en zuigvermogen
  • opberg voorzieningen

Jenny Van Neer 11-01-2019

Perfect, twee accu's met een behoorlijk lang vermogen

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

belangrijkste voor ons was het gegeven dat je geen snoer meer achter je aan hoeft te slepen, je pakt de zuiger en loopt er mee rond zonder gehinderd te worden. daarnaast hebben de accu's een goede lange energietijd en mocht deze toch te kort zijn vanwege de turbo misschien te lang ingedrukt te houden dan heb je altijd de tweede bij de hand. Ook de haren van onze hond evenals het fijne stof in huis is geen probleem voor deze zuiger.

Pluspunten

• twee accu's
  • geen snoer
  • ligt goed in de hand
  • turbo-stand

J van dongen 03-12-2018

het lijkt ons een super goede stofzuiger en handig in huis

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

daar je zonder snoer werkt is deze super voor ons ouderen met gevaar voor struikelen en zeker die extra accu er bij

CSH 14-05-2020

Bosch BCS1ULTD snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Wat een heerlijk apparaat! Met een kat en een witte stijle trap, is dit apparaat een uitkomst. Menig keer ben ik bijna van de trap gevallen met mijn oude stofzuiger aan de arm, maar met deze stofzuiger is het dagelijks stofzuigen geen straf meer.
In eerste instantie toch wat septisch omdat ik eerder een duur apparaat had gekocht, waarvan ik het merk niet zal noemen, wat niet aan de verwachting voldeed wat betreft de zuigkracht. Maar met deze Bosch ben ik meer dan tevreden. De trap en de bovenverdieping kan deze stofzuiger aan, en heb de turbo niet eens nodig. Ik heb dan ook de 2de accu heb ik dan ook nog niet hoeven te gebruiken. Wel fijn dat die erbij zit. Voor iedereen die net als ik twijfelde of het de haren van de huisdieren goed opgenomen worden, kan ik de twijfel wegnemen! Ook prettig is dat er een gewone aan en uit knop aan zit. Je hoeft de knop dus niet ingedrukt te houden tijdens het stofzuigen. Het enige min puntje is het combinatie mondstuk, wat te weinig weerstand heeft. De uitgetrokken haarborstel schuift, ondanks weinig druk op het mondstuk, snel terug naar de bekleding stand.

Pluspunten

• Uitstekende zuigkracht, ook voor dierenharen
  • Gewone aan en uit knop
  • Weinig geluid
  • Genoeg accessoires

Minpunten

• Combinatie mondstuk

Maarten 22-03-2020

Handig apparaat. Matige kwaliteit.

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Ik heb het apparaat 10 maanden in mijn bezit. Qua zuigkracht en handigheid ben ik (was ik) zeer tevreden.
Helaas is het materiaal kwetsbaar. Zonder dat er veel kracht op uitgeoefend werd, brak er een stukje plastic af van de zuigkop. Nu draait de borstel niet meer. Zonde.

Pluspunten

• handigheid
  • zuigkracht
  • mogelijkheden

Minpunten

• kwaliteit
  • prijs

Officiële reactie van Bosch 30-03-2020

Neem svp contact op met onze afdeling Onderdelen via 088 - 424.40.10 (keuze 2). Groet, Lisette van Bosch Home

Maartenetraam 02-04-2020

Na overleg stuurt Bosch mij gratis een nieuwe stofzuigermond toe. Goede service!

Johannes 11-02-2020

Snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik van het snoer af wilde. Ik grijp nu veel eerder even de stofzuiger en dat bevalt prima. De accu gaat best wel een tijd mee ondanks het feit dat ik altijd de turbo aan heb staan. Zonder turbo vind ik hem te weinig zuigkracht leveren. De flexibele slang is ook super handig voor de moeilijke plekjes (onder de piano). Ik ben er happy mee!

Pluspunten

• Je pakt hem sneller
  • Ook op lastige plekken goed te gebruiken

Minpunten

• Zonder turbo te weinig kracht

Harmen 14-01-2020

Superhandig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Wij hebben de aanschaf van een draadloze stofzuiger lang uitgesteld omdat we niet wisten wat de beste koop zou zijn. Uit verschillende hoeken vernamen we dat de Bosch de beste koop zou zijn en nu we deze eenmaal hebben maakt hij dit waar.

Pluspunten

• Na diverse beurten nog steeds met de eerste accu
  • Snel gepakt en wordt veel gebruik
  • Hulpstukken makkelijk verwisselen
  • Weinig geluid ook in turbo stand

Minpunten

• Vaak schoonmaken stofreservoir

Steelstofzuiger 11-01-2020

Fijn in de hand

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Handig in gebruik en je kan overal tussen door, ook veel hulpstukken. Mooi in de hand zo en goed schoon te maken.

Pluspunten

• Handig

Jet Faes 11-01-2020

bosch steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Prima zuigkracht makkelijk te legen en goed stuurbaar.
Ik heb hem nog niet zo lang maar het is handig dat hij 2 accu's heeft en deze zijn onderling in alle bosch apparaten te gebruiken.

Pluspunten

• makkelijk stuurbaar
  • makkelijk te legen
  • kieren en kleren/gordijnen hulpstuk

Minpunten

• even wennen aan het zware

Mariska 09-01-2020

Bosch BCS1ULTD Accu stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Bosch BCS1ULTD Accu stofzuiger vandaag geleverd, na het opladen van de eerste accu gelijk getest! Stofzuiger werkt top! Vooral in de turbo stand erg krachtig. Verder makkelijk op te hangen en aan de muur te bevestigen. Hopen dat we hier jaren plezier hebben!!

Pluspunten

• Mooi design, Makkelijk hanteerbaar
  • Dubbele accu
  • Snellader meegeleverd
  • Makkelijk aan muur te bevestigen via muurbeugel
  • Turbo stand

Minpunten

• Nog geen minpunten kunnen ontdekken

Alphonse 08-01-2020

Perfect apparaat, doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Deze Bosch is een echte Boss, is in stofzuigen alles te baas! Wendbaar in alle hoekjes m.a.w. overal perfect inzetbaar!

A. Everink 01-01-2020

Bosch Steelstofzuiger Unlimited 8

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Onlangs besloten om de (snoerloze) steelstofzuiger van Bosch aan te schaffen. Zeer tevreden over het gebruik en heel handig dat er geen snoer meer aan zit. Kortom je loopt heel makkelijk het hele huis door zonder gedoe om telkens weer een ander wandcontactdoos te moeten zoeken. Verder is de motor voldoende sterk voor het gewone dagelijkse werk en vooral het reinigen (leeg maken stoffilter) gaat heel makkelijk en snel. Het grote voordeel vind ik persoonlijk de uitwisselbare accu's met Bosch gereedschap. Ben dus ook van plan om dit binnenkort te gaan aanschaffen. Het enige minpunt dat ik kan aangeven is dat ik de stofzuiger wat aan de zware kant vindt als je met een hand aan het werk bent. Anderzijds is dit ook logisch door de relatief sterke accu die er aan vast zit. Verder geeft het gewicht ook wel weer een gevoel van vertrouwen in de vorm van een soort robuustheid. Samengevat: Zeer tevreden in gebruik en gemak en met handige opbergbeugel.

Pluspunten

• gebruik
  • verwisselbare accu's dus altijd gebruiksklaar
  • handige opbergbeugel, neem weinig ruimte in
  • lengte van de steel is goed
  • wendbaar mondstuk

Minpunten

• gewicht

kay 31-12-2019

sterke stof zuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

hij bevalt me heel goed,gemakkelijk te legen en super dat ik de borstel makkelijk kan verwijderen,om eventueel haren kan weg halen.
kortom fijne stofzuiger

Gerda 30-12-2019

Maakt stofzuigen bijna leuk!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Het merk Bosch klinkt al betrouwbaar en apparaat ziet er deugdzaam uit. Handig, erg wendbaar, lange accuduur en groot afvalreservoir.

Pluspunten

• wendbaar
  • lange accuduur
  • groot afvalreservoir
  • licht in de hand

Minpunten

• niet op de grond gooien

Lies 24-12-2019

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Vooral gevallen voor deze steelstofzuiger gekozen omdat hij heel licht is in gebruik en zeer wendbaar. Ook de losse accu is top omdat dat minder risicovol is dan een geïntegreerde. Het soepele korte slangetje is reuze handig voor bijvoorbeeld het uitzuigen van de autobekleding.

Pluspunten

• licht in gebruik
  • wendbaar
  • voorzien van alle handige hulpstukken

Minpunten

• nog niet ontdekt