Bosch BCS1ULTD zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 319 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS1ULTD zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

CSH 14-05-2020

Bosch BCS1ULTD snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Wat een heerlijk apparaat! Met een kat en een witte stijle trap, is dit apparaat een uitkomst. Menig keer ben ik bijna van de trap gevallen met mijn oude stofzuiger aan de arm, maar met deze stofzuiger is het dagelijks stofzuigen geen straf meer.
In eerste instantie toch wat septisch omdat ik eerder een duur apparaat had gekocht, waarvan ik het merk niet zal noemen, wat niet aan de verwachting voldeed wat betreft de zuigkracht. Maar met deze Bosch ben ik meer dan tevreden. De trap en de bovenverdieping kan deze stofzuiger aan, en heb de turbo niet eens nodig. Ik heb dan ook de 2de accu heb ik dan ook nog niet hoeven te gebruiken. Wel fijn dat die erbij zit. Voor iedereen die net als ik twijfelde of het de haren van de huisdieren goed opgenomen worden, kan ik de twijfel wegnemen! Ook prettig is dat er een gewone aan en uit knop aan zit. Je hoeft de knop dus niet ingedrukt te houden tijdens het stofzuigen. Het enige min puntje is het combinatie mondstuk, wat te weinig weerstand heeft. De uitgetrokken haarborstel schuift, ondanks weinig druk op het mondstuk, snel terug naar de bekleding stand.

Pluspunten

• Uitstekende zuigkracht, ook voor dierenharen
  • Gewone aan en uit knop
  • Weinig geluid
  • Genoeg accessoires

Minpunten

• Combinatie mondstuk

Maarten 22-03-2020

Handig apparaat. Matige kwaliteit.

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Ik heb het apparaat 10 maanden in mijn bezit. Qua zuigkracht en handigheid ben ik (was ik) zeer tevreden.
Helaas is het materiaal kwetsbaar. Zonder dat er veel kracht op uitgeoefend werd, brak er een stukje plastic af van de zuigkop. Nu draait de borstel niet meer. Zonde.

Pluspunten

• handigheid
  • zuigkracht
  • mogelijkheden

Minpunten

• kwaliteit
  • prijs

Officiële reactie van Bosch 30-03-2020

Neem svp contact op met onze afdeling Onderdelen via 088 - 424.40.10 (keuze 2). Groet, Lisette van Bosch Home

Maartenetraam 02-04-2020

Na overleg stuurt Bosch mij gratis een nieuwe stofzuigermond toe. Goede service!

Johannes 11-02-2020

Snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik van het snoer af wilde. Ik grijp nu veel eerder even de stofzuiger en dat bevalt prima. De accu gaat best wel een tijd mee ondanks het feit dat ik altijd de turbo aan heb staan. Zonder turbo vind ik hem te weinig zuigkracht leveren. De flexibele slang is ook super handig voor de moeilijke plekjes (onder de piano). Ik ben er happy mee!

Pluspunten

• Je pakt hem sneller
  • Ook op lastige plekken goed te gebruiken

Minpunten

• Zonder turbo te weinig kracht

Stofzuiger 15-01-2020

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Heb me goed laten adviseren bij Boxer in Echt .En demonstreren natuurlijk ook.
Hij maakt gelukkig niet zon hart geluit en zuigt prima.

Harmen 14-01-2020

Superhandig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Wij hebben de aanschaf van een draadloze stofzuiger lang uitgesteld omdat we niet wisten wat de beste koop zou zijn. Uit verschillende hoeken vernamen we dat de Bosch de beste koop zou zijn en nu we deze eenmaal hebben maakt hij dit waar.

Pluspunten

• Na diverse beurten nog steeds met de eerste accu
  • Snel gepakt en wordt veel gebruik
  • Hulpstukken makkelijk verwisselen
  • Weinig geluid ook in turbo stand

Minpunten

• Vaak schoonmaken stofreservoir

Steelstofzuiger 11-01-2020

Fijn in de hand

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Handig in gebruik en je kan overal tussen door, ook veel hulpstukken. Mooi in de hand zo en goed schoon te maken.

Pluspunten

• Handig

Jet Faes 11-01-2020

bosch steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Prima zuigkracht makkelijk te legen en goed stuurbaar.
Ik heb hem nog niet zo lang maar het is handig dat hij 2 accu's heeft en deze zijn onderling in alle bosch apparaten te gebruiken.

Pluspunten

• makkelijk stuurbaar
  • makkelijk te legen
  • kieren en kleren/gordijnen hulpstuk

Minpunten

• even wennen aan het zware

Mariska 09-01-2020

Bosch BCS1ULTD Accu stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Bosch BCS1ULTD Accu stofzuiger vandaag geleverd, na het opladen van de eerste accu gelijk getest! Stofzuiger werkt top! Vooral in de turbo stand erg krachtig. Verder makkelijk op te hangen en aan de muur te bevestigen. Hopen dat we hier jaren plezier hebben!!

Pluspunten

• Mooi design, Makkelijk hanteerbaar
  • Dubbele accu
  • Snellader meegeleverd
  • Makkelijk aan muur te bevestigen via muurbeugel
  • Turbo stand

Minpunten

• Nog geen minpunten kunnen ontdekken

Alphonse 08-01-2020

Perfect apparaat, doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Deze Bosch is een echte Boss, is in stofzuigen alles te baas! Wendbaar in alle hoekjes m.a.w. overal perfect inzetbaar!

A. Everink 01-01-2020

Bosch Steelstofzuiger Unlimited 8

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Onlangs besloten om de (snoerloze) steelstofzuiger van Bosch aan te schaffen. Zeer tevreden over het gebruik en heel handig dat er geen snoer meer aan zit. Kortom je loopt heel makkelijk het hele huis door zonder gedoe om telkens weer een ander wandcontactdoos te moeten zoeken. Verder is de motor voldoende sterk voor het gewone dagelijkse werk en vooral het reinigen (leeg maken stoffilter) gaat heel makkelijk en snel. Het grote voordeel vind ik persoonlijk de uitwisselbare accu's met Bosch gereedschap. Ben dus ook van plan om dit binnenkort te gaan aanschaffen. Het enige minpunt dat ik kan aangeven is dat ik de stofzuiger wat aan de zware kant vindt als je met een hand aan het werk bent. Anderzijds is dit ook logisch door de relatief sterke accu die er aan vast zit. Verder geeft het gewicht ook wel weer een gevoel van vertrouwen in de vorm van een soort robuustheid. Samengevat: Zeer tevreden in gebruik en gemak en met handige opbergbeugel.

Pluspunten

• gebruik
  • verwisselbare accu's dus altijd gebruiksklaar
  • handige opbergbeugel, neem weinig ruimte in
  • lengte van de steel is goed
  • wendbaar mondstuk

Minpunten

• gewicht

kay 31-12-2019

sterke stof zuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

hij bevalt me heel goed,gemakkelijk te legen en super dat ik de borstel makkelijk kan verwijderen,om eventueel haren kan weg halen.
kortom fijne stofzuiger

Gerda 30-12-2019

Maakt stofzuigen bijna leuk!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Het merk Bosch klinkt al betrouwbaar en apparaat ziet er deugdzaam uit. Handig, erg wendbaar, lange accuduur en groot afvalreservoir.

Pluspunten

• wendbaar
  • lange accuduur
  • groot afvalreservoir
  • licht in de hand

Minpunten

• niet op de grond gooien

Lies 24-12-2019

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Vooral gevallen voor deze steelstofzuiger gekozen omdat hij heel licht is in gebruik en zeer wendbaar. Ook de losse accu is top omdat dat minder risicovol is dan een geïntegreerde. Het soepele korte slangetje is reuze handig voor bijvoorbeeld het uitzuigen van de autobekleding.

Pluspunten

• licht in gebruik
  • wendbaar
  • voorzien van alle handige hulpstukken

Minpunten

• nog niet ontdekt

M.K.CAF 24-12-2019

Lang accu gebruik en het geluidsniveau is prima

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

ik heb altijd een snoer stofzuiger gehad.Ook van Bosch omdat ik alleen maar goede ervaringen heb met dit merk.Ik heb nog steeds, een 9 jaar oude, goed werkende, Bosch snoerstofzuiger, maar ik was het al zat om de trappen daarmee te stofzuigen.Er ging een wereld voor mij open met deze steelstofzuiger. Geen gedoe met snoeren en het gewicht is te verwaarlozen.Het mondstuk glijdt soepel over mijn tegelvloer.Deze steelstofzuiger is gemakkelijk op te bergen in de bezemkast en neemt weinig ruimte in beslag.Er is geen speciale oplaad plek nodig.Er worden twee losse accu's geleverd die voor ieder Bosch apparaat gebruikt kunnen worden. De accu's kunnen los van de steelstofzuiger opgeladen worden via een losse oplader die je overal kunt neerleggen. VOILA ,..ik kan ook mijn Bosch boormachine of Bosch decoupeerzaag meteen gebruiken als ik die nodig heb.Super gemakkelijk!

Piggelmee 22-12-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

prima stofzuiger. Sterke motor die je ook nog op turbo kunt zetten. Dubbele accu wat heel fijn is. Laad snel op. Tevens kruimeldief. Neemt geen plaats in doordat je hem op kunt hangen. Perfect voor appartement waar je minder kastruimte hebt.

Pluspunten

• sterke motor
  • dubbele accu
  • laad snel op

Benny 21-12-2019

prima steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

handzaam, met twee accu's dus altijd beschikbaar.
Makkelijk te monteren en handig op te hangen. prima keuze

Anneke 21-12-2019

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Deze Bosch stofzuiger is compact met opruimen, zuigkracht is goed stand 1 is sterk genoeg voor gladde vloeren stand 2 doet het uitstekend op vloerbedekking. Ik kan mijn hele huis op met gemak op 1 accu zuigen. Makkelijk in gebruik, je pakt hem snel even voor iets kleins. Ook zonder de steel als kruimeldief prettig in gebruik. Grootste voordeel geen snoer wat altijd te kort is. Stofzuiger wordt geleverd met 2 accu's dus altijd voldoende capaciteit.

Pluspunten

• compact
  • goede zuigkracht
  • stofzuiger en kruimeldief in 1 apparaat

Minpunten

• kleine stofopslag

Kees van der Winden 19-12-2019

steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

De stofzuiger is erg praktisch in gebruik, is geluidsarm en licht te hanteren. de voet is heel flexibel zodat je heel goed onder kast en bed kunt zuigen. de tijdsduur van het accu gebruik is meer dan voldoende.

Pluspunten

• komt er goed uit in marktonderzoek
  • veel informatie gevonden op internet

J Blom 17-12-2019

Turbo stand is top en natuurlijk de dubbele accu is fijn

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Handig, niet te zwaar, hondenharen zijn zo weg ook uit de vloerbedekking door hulp van de turbo die
apart aan te zetten is!
Geluid is niet te hard

Pluspunten

• dubbele accu
  • geluid

Minpunten

• legen van de bak gaat niet in 1 handeling

BOSCH WAWH2643NL 17-12-2019

Bosch WAWH264NL

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Geweldige wasmachine, werkt heel stil, ik raad het anderen aan dat ik blij ben.heeft een geweldige weergave, een grote selectie programma's, heel stil ronddraaiend.

Hanneke 16-12-2019

Super handzaam, veel accessoires en een motor met power!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Erg gemakkelijk te bedienen, zeker ook als kruimelzuiger. De losse lader en accu leveren voor een dag aan stroom. Krachtig en degelijk superding met handige accessoires. Als je de zakken, het snoer en de slang zat bent is deze stofzuiger zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• krachtige motor, zeker in turbostand
  • handzaam en goede accessoires
  • lange gebruiksduur door extra lader en accu
  • erg handig als kruimelzuiger
  • reservoir makkelijk te legen

Minpunten

• nog niet gevonden

J.Voorbergen 14-12-2019

Leuk design en goede eigenschappen

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Gisteren deze Bosch steelstofzuiger gekocht. Vanmorgen direct uitgeprobeerd. Na tientallen jaren stofzuigers gehad te hebben met een snoer is dit geweldig: geen gesleep met die (vaak te korte) kabel achter je aan. 't Voelt (met enige overdrijving) zelfs bevrijdend! De turbo geeft een extra 'boost' aan de zuigkracht. Wat ook handig is: met de meegeleverde accessoires is het zuigen langs plafonds en in hoekjes erg gemakkelijk. En dan is hij ook nog als 'kruimeldief'' te gebruiken. Ik heb dit product voorlopig een 9 gegeven, maar het zou me niet verbazen als ik over enige tijd opschuif naar een 10!!!

Pluspunten

• Geen snoer
  • Goede zuigkracht
  • Niet zwaar
  • Als 'kruimeldief' te gebruiken

D.M.J. Hoefsloot 14-12-2019

Snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Heerlijk eindelijk geen snoer meer. Kunnen stofzuigen door het hele huis zonder ellende van te kort snoer.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Licht gewicht

Minpunten

• Aanschafprijs

Jacinta 11-12-2019

goede batterijduur en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Zonder snoer is stofzuigen weer leuk! Ook geen gedoe met stofzakken. Extra batterij is handig. Enig minpuntje is de houder, die aan muur moet worden vastgeschroeft. Was handiger geweest als de houder los op vloer zou kunnen staan.

Pluspunten

• Langwerkende batterij
  • Extra batterij
  • Geen stofzak
  • Snoerloos

Minpunten

• Houder moet aan muur

E.H.Falkenstein 09-12-2019

steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD zilver

Wij hebben onlangs de steelstofzuiger gekocht, zijn er erg tevreden mee.
Zonder snoer wel zo gemakkelijk. Neemt alle vuiltjes en stofjes makkelijk op, maakt praktisch geen geluid. Enige nadeel is dat het handvat stuk zwaar is. Als dit lichter kan worden is de steelstofzuiger helemaal geweldig.
Ook fijn dat er twee accu's bij zijn zodat hij altijd werkt

Pluspunten

• geen snoer

Minpunten

• handvat zwaar