Bosch BCS1ULTD - Reviews

stofzuiger
Speciaal mondstuk
Speciale mondstuk(ken)
combi-borstel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 319 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS1ULTD op Kieskeurig.nl.

Bas 04-06-2019

FANTASTISCH!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

ik ben een man alleen in een groot huis met 5 verdiepingen.
worstelen met snoer en slang is verleden tijd.
ja pakt hem sneller. en de verwisselbare accu is helemaal top.
mocht je aan 2 accu's niet genoeg hebben. wat ik ten zeerste betwijfel koop je er gewoon nog 1 extra bij, voor een paar tientjes.
mannen van Nederland! dit is hem!!

Pluspunten

• snel opgeladen
  • makkelijk onder kasten
  • spinnen webben verorber
  • lekker ligt
  • heel mobiel

Lise van der Meij 23-01-2019

Zeer handzaam

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

de Bosch steelstofzuiger heeft eend chique uitstraling en is daarbij ook van goede kwaliteit . De stofzuiger ligt prettig in de hand, heeft grote zuigkracht. Ook poezenharen op bekleding laten zich eenvoudig verwijderen. Het schoonmaken gaat snel en kan goed gereinigd worden. Kortom een aanrader, ik laat mijn gewone stofzuiger steeds vaker staan. Even snel met de Bosch steelstofzuiger , dan is de klus snel en goed geklaard. Maak stofzuigen leuk ! En verwen jezelf met een steelstofzuiger van Bosch!!

Pluspunten

• Grote zuigkradcht
  • Goed schoon te maken

Stofzuiger 15-01-2020

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Heb me goed laten adviseren bij Boxer in Echt .En demonstreren natuurlijk ook.
Hij maakt gelukkig niet zon hart geluit en zuigt prima.

Marloes 17-06-2019

Bosch unlimites

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Ontzettend handig zo zonder snoer, erg wenbaar en niet zwaar in de hand, accu laad snel op en kan een tijd mee, ik ben erg blij met deze stofzuiger!

Pluspunten

• wenbaar
  • zonder snoer
  • licht in de had

Josephine Shemesh 15-06-2019

Prima keuze

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Zeer handig en rolt en zuigt alle kruimels en haren weg. Makkelijk uit elkaar te halen en te reinigen. De extra accu is zeer handig en eigenlijk een must. Heb een schouderblessure en vind het nogal zwaar in gebruik en om te manoeuvreren. Maar gelukkig is mijn echtgenoot dapper en sterk!

Pluspunten

• extra accu
  • rolt de haren ook keurig mee

Minpunten

• foefje bedenken om de haren los te maken
  • aan de zware kant

Martin 31-05-2019

Zuigen met de Bosch BCS 1 is unlimited!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Voldoet aan alle kenmerken. ligt goed in de hand, met dubbele accu nu het hele huis zuigen.
Handige opberg mogelijkheid hulpstukken. Mooi detail hoe kabel voor opladen weggewerkt is in steun voor weghangen.
Fit for the job!

Pluspunten

• accu en zuigvermogen
  • opberg voorzieningen

Jenny Van Neer 11-01-2019

Perfect, twee accu's met een behoorlijk lang vermogen

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

belangrijkste voor ons was het gegeven dat je geen snoer meer achter je aan hoeft te slepen, je pakt de zuiger en loopt er mee rond zonder gehinderd te worden. daarnaast hebben de accu's een goede lange energietijd en mocht deze toch te kort zijn vanwege de turbo misschien te lang ingedrukt te houden dan heb je altijd de tweede bij de hand. Ook de haren van onze hond evenals het fijne stof in huis is geen probleem voor deze zuiger.

Pluspunten

• twee accu's
  • geen snoer
  • ligt goed in de hand
  • turbo-stand

J van dongen 03-12-2018

het lijkt ons een super goede stofzuiger en handig in huis

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

daar je zonder snoer werkt is deze super voor ons ouderen met gevaar voor struikelen en zeker die extra accu er bij

Freek 14-05-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Super stofzuiger voor een prachtige prijs [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CSH 14-05-2020

Bosch BCS1ULTD snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Wat een heerlijk apparaat! Met een kat en een witte stijle trap, is dit apparaat een uitkomst. Menig keer ben ik bijna van de trap gevallen met mijn oude stofzuiger aan de arm, maar met deze stofzuiger is het dagelijks stofzuigen geen straf meer.
In eerste instantie toch wat septisch omdat ik eerder een duur apparaat had gekocht, waarvan ik het merk niet zal noemen, wat niet aan de verwachting voldeed wat betreft de zuigkracht. Maar met deze Bosch ben ik meer dan tevreden. De trap en de bovenverdieping kan deze stofzuiger aan, en heb de turbo niet eens nodig. Ik heb dan ook de 2de accu heb ik dan ook nog niet hoeven te gebruiken. Wel fijn dat die erbij zit. Voor iedereen die net als ik twijfelde of het de haren van de huisdieren goed opgenomen worden, kan ik de twijfel wegnemen! Ook prettig is dat er een gewone aan en uit knop aan zit. Je hoeft de knop dus niet ingedrukt te houden tijdens het stofzuigen. Het enige min puntje is het combinatie mondstuk, wat te weinig weerstand heeft. De uitgetrokken haarborstel schuift, ondanks weinig druk op het mondstuk, snel terug naar de bekleding stand.

Pluspunten

• Uitstekende zuigkracht, ook voor dierenharen
  • Gewone aan en uit knop
  • Weinig geluid
  • Genoeg accessoires

Minpunten

• Combinatie mondstuk

Maarten 22-03-2020

Handig apparaat. Matige kwaliteit.

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Ik heb het apparaat 10 maanden in mijn bezit. Qua zuigkracht en handigheid ben ik (was ik) zeer tevreden.
Helaas is het materiaal kwetsbaar. Zonder dat er veel kracht op uitgeoefend werd, brak er een stukje plastic af van de zuigkop. Nu draait de borstel niet meer. Zonde.

Pluspunten

• handigheid
  • zuigkracht
  • mogelijkheden

Minpunten

• kwaliteit
  • prijs

Officiële reactie van Bosch 30-03-2020

Neem svp contact op met onze afdeling Onderdelen via 088 - 424.40.10 (keuze 2). Groet, Lisette van Bosch Home

Maartenetraam 02-04-2020

Na overleg stuurt Bosch mij gratis een nieuwe stofzuigermond toe. Goede service!

Maarten 22-03-2020

Zuigt goed. Matige kwaliteit

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

We hebben deze stofzuiger slechts 10 maanden in bezit. Hij zoog tot voor kort prima. Een handeig apparaat.
Helaas is de zuigkop stuk. Het plastic brak terwijl er nauwelijks kracht op uitgeoefend werd. De borstel draait niet meer. Heel jammer. Matige kwaliteit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

BSC1ULTD 07-03-2020

Stofzuigen met heel veel minder tegenzin

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Bam! Weer tegen de tafelpoot geknald. Stroomkabel zit klem achter de stoel. Ellende.. Stofzuigen met deze Bosch Serie 8 is nog steeds geen feest, maar het is een heel stuk minder vervelend. Geen kabel meer die vast kan komen te zitten en geen groot log apparaat dat je achter je aan moet slepen. Met de twee mee geleverde accu's kun je heel het huis stofzuigen of een keer alle diepgewortelde kattenharen uit de stoelen zuigen door de stofzuiger op de turbo stand te zetten.

Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fonnie 03-03-2020

Super

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Super stofzuiger, zuigt perfect en is perfect handelbaar tot in de kleinste hoek. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Johannes 11-02-2020

Snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik van het snoer af wilde. Ik grijp nu veel eerder even de stofzuiger en dat bevalt prima. De accu gaat best wel een tijd mee ondanks het feit dat ik altijd de turbo aan heb staan. Zonder turbo vind ik hem te weinig zuigkracht leveren. De flexibele slang is ook super handig voor de moeilijke plekjes (onder de piano). Ik ben er happy mee!

Pluspunten

• Je pakt hem sneller
  • Ook op lastige plekken goed te gebruiken

Minpunten

• Zonder turbo te weinig kracht

Wilco 14-01-2020

Super apparaat, toch wat kleine kritieke puntjes

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Werkt super! is geluidstil. het gewicht is wat aan de hoge kant en we missen eigenlijk een bijgeleverde tapijtborstel. ook het inschuifbare duo mondstuk met haren schuift bij gebruik snel in tot de andere borstel waardoor het mondstuk met haren eigenlijk niet goed te gebruiken is. De accu gaat lang genoeg mee en het is natuurlijk super dat de accu's te combineren zijn met andere Bosch tools. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Harmen 14-01-2020

Superhandig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Wij hebben de aanschaf van een draadloze stofzuiger lang uitgesteld omdat we niet wisten wat de beste koop zou zijn. Uit verschillende hoeken vernamen we dat de Bosch de beste koop zou zijn en nu we deze eenmaal hebben maakt hij dit waar.

Pluspunten

• Na diverse beurten nog steeds met de eerste accu
  • Snel gepakt en wordt veel gebruik
  • Hulpstukken makkelijk verwisselen
  • Weinig geluid ook in turbo stand

Minpunten

• Vaak schoonmaken stofreservoir

Steelstofzuiger 11-01-2020

Fijn in de hand

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Handig in gebruik en je kan overal tussen door, ook veel hulpstukken. Mooi in de hand zo en goed schoon te maken.

Pluspunten

• Handig

Jet Faes 11-01-2020

bosch steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Prima zuigkracht makkelijk te legen en goed stuurbaar.
Ik heb hem nog niet zo lang maar het is handig dat hij 2 accu's heeft en deze zijn onderling in alle bosch apparaten te gebruiken.

Pluspunten

• makkelijk stuurbaar
  • makkelijk te legen
  • kieren en kleren/gordijnen hulpstuk

Minpunten

• even wennen aan het zware

Mariska 09-01-2020

Bosch BCS1ULTD Accu stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Bosch BCS1ULTD Accu stofzuiger vandaag geleverd, na het opladen van de eerste accu gelijk getest! Stofzuiger werkt top! Vooral in de turbo stand erg krachtig. Verder makkelijk op te hangen en aan de muur te bevestigen. Hopen dat we hier jaren plezier hebben!!

Pluspunten

• Mooi design, Makkelijk hanteerbaar
  • Dubbele accu
  • Snellader meegeleverd
  • Makkelijk aan muur te bevestigen via muurbeugel
  • Turbo stand

Minpunten

• Nog geen minpunten kunnen ontdekken