Bosch BCS1ULTD - Reviews

stofzuiger
Speciaal mondstuk
Speciale mondstuk(ken)
combi-borstel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 141 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS1ULTD op Kieskeurig.nl.

Jenny Van Neer 11-01-2019

Perfect, twee accu's met een behoorlijk lang vermogen

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

belangrijkste voor ons was het gegeven dat je geen snoer meer achter je aan hoeft te slepen, je pakt de zuiger en loopt er mee rond zonder gehinderd te worden. daarnaast hebben de accu's een goede lange energietijd en mocht deze toch te kort zijn vanwege de turbo misschien te lang ingedrukt te houden dan heb je altijd de tweede bij de hand. Ook de haren van onze hond evenals het fijne stof in huis is geen probleem voor deze zuiger.

Pluspunten

• twee accu's
  • geen snoer
  • ligt goed in de hand
  • turbo-stand

J van dongen 03-12-2018

het lijkt ons een super goede stofzuiger en handig in huis

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

daar je zonder snoer werkt is deze super voor ons ouderen met gevaar voor struikelen en zeker die extra accu er bij

M. 21-02-2019

Zeer goede zuigkracht en goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Zeer goed in de hand liggende accu stofzuiger die een hele goede zuigkracht combineert met een handzaam gewicht en een veelvoud aan accessoires die allemaal kwalitatief goed ontworpen en geproduceerd zijn voor een zeer redelijke prijs. Ook na een aantal maanden in gebruik geen negatieve aan of opmerkingen kunnen constateren. Perfect product voor een goede prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• Handzaam niet te zwaar
  • Goede zuigkracht
  • Accuduur bij grote belasting
  • Kwalitatief goed product
  • Onderdelen voldoende

Minpunten

• Nog steeds niets kunnen vaststellen

lemmens 01-02-2019

Goede zuigcapaciteit en lange gebuiksduur

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

De degelijke constructie van complete apparaat maar in bijzonder de borstel. Gezien de lange accu-duu,r als vervanging van "normale" stofzuiger. Geen snoer wat rondsleept.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Lange gebruiksduur

Minpunten

• Prijzig.

Remco 29-01-2019

Goede zuigkracht, lange accuduur.

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Wij hebben deze stofzuiger nu een maand in gebruik. De stofzuiger zuigt al het vuil en zelfs kattenharen goed op van een harde vloer en vloerkleed (dan wel met de turbo stand aan). Door de uitwisselbare accu's kan het hele huis in één keer gezogen worden. Het afvalreservoir is makkelijk te legen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Gewicht
  • Gebruiksgemak

Henny Veerman 27-01-2019

Steelstofzuiger pakt snel, daardoor vaker en goed zuigen!

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Wij hadden een Dyson, maar het beviel niet. Nu deze Bosch steelstofzuiger. Zuigt een stuk beter, zeker als ik hem op turbo zet! We pakken hem ook heel makkelijk en snel even tussendoor, waardoor je vaker even kort zuigt en ik, als ik dan weer zit, geniet van de schone vloer om mij heen!!! Ook makkelijk dat het als kruimeldief te gebruiken is en dat je met de accessoires ook achter verwarming en tussen de poten van onze salontafel kunt komen. Echt een super aankoop en wij zijn er heel blij mee.

Pluspunten

• Makkelijk te pakken
  • Compact op te bergen (hangt in onze werkkast)
  • Geen snoer
  • Dubbele accu, waardoor altijd te gebruiken
  • Goede zuigkracht

Henk Bok 24-01-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Enorm handig in gebruik is niet zwaar en maakt niet zoveel lawaai als een slede stofzuiger. Ontzettend makkelijk in gebruik. Het is ook erg handig dat er een tweede accu bij geleverd wordt.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Mariska 23-01-2019

super in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

wij zijn super blij met deze stofzuiger. omdat hij draadloos is pak je hem veel sneller. de accu gaat lang mee. wij hebben nog niet meegemaakt dat we tussendoor de accu moesten vervangen. de stofzuiger maakt ook niet veel geluid. en wij hebben bijna overal vloerbedekking, daar kan deze stofzuiger ook goed mee omgaan. en als je wat hardnekkig vuil hebt liggen dan is het zeker weg met de turbo stand.

Pluspunten

• draadloos
  • weinig geluid
  • zuigt ook als je hem naar je toe haalt

Lise van der Meij 23-01-2019

Zeer handzaam

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

de Bosch steelstofzuiger heeft eend chique uitstraling en is daarbij ook van goede kwaliteit . De stofzuiger ligt prettig in de hand, heeft grote zuigkracht. Ook poezenharen op bekleding laten zich eenvoudig verwijderen. Het schoonmaken gaat snel en kan goed gereinigd worden. Kortom een aanrader, ik laat mijn gewone stofzuiger steeds vaker staan. Even snel met de Bosch steelstofzuiger , dan is de klus snel en goed geklaard. Maak stofzuigen leuk ! En verwen jezelf met een steelstofzuiger van Bosch!!

Pluspunten

• Grote zuigkradcht
  • Goed schoon te maken

Enthousiaste gebruiker 21-01-2019

steelstofzuiger Bosch Unlimited BCS 1 ULTD

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Een heerlijk geruisarme stofzuiger wat op met zijn draaiende borstel alle kruimels uit de groeven in het laminaat opzuigt. Op harde vloer, in de laagste energiestand, wordt alles opgezogen. Heel fijn dat de batterijen verwisselbaar zijn, waardoor je constant stroom tot je beschikking hebt. Bij 1x in-knijpen van de schakelaar blijft de stofzuigermotor in werking. Dit is heel plezierig als je de traptreden aan het schoon zuigen bent. Ik heb vooral voor deze snoerloze stofzuiger gekozen vanwege het uitermate geringe geluid wat de motor in de krachtigste stand produceert. Kortom een zeer aan te bevelen snoerloze stofzuiger.

Pluspunten

• geluidsarm
  • krachtige zuigkracht
  • kan onder de laagste banken zuigen
  • 2 afneembare batterijen

Minpunten

• geen kunnen bedenken

M. van Mook 21-01-2019

Stofzuigen met plezier

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Handzame stofzuiger zowel met steel als zonder steel. Turbostand voor als het zuigen wat krachtiger moet. Heb wel 2 volle accu's nodig als ik mijn hele doorzonwoning met gladde vloeren zuig. Maar prima! Acceptabel geluid. Lux zonder snoer en zonder zakken.

Pluspunten

• snoerloos
  • acceptabel geluidsniveau
  • geen stofzuigerzakken meer nodig
  • handzaam
  • goede hulpstukken

Minpunten

• turbostand wel nodig voor krachtiger zuigen

Rh 19-01-2019

Bosch BCS1ULTD unlimited

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Super stofzuiger vervangt de stofzuiger met snoer. Super handig in gebruiken zuigt super stil
En je kan hem makkelijk ophangen in het ophamg systeem. Dan laat hij ook op namelijk en een ectra accu erbij is helemaal idiqal voor het hele huis super te reinigen. Pak je hewoon de 2e accu

Pluspunten

• Handig gebruik
  • Zuigkracht
  • Extra accu
  • Ophang systeem

Henk Bok uit Pijnacker 18-01-2019

Uitstekende steelstofzuiger had ik wel eerder moeten hebben

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Ik was al een tijdje aan het kijken voor een andere stofzuiger. Bij kennissen een Dyson v8 geprobeerd maar toen kwam ik de Bosch steelstofzuiger op internet tegen. Ik ben naar Expert in Pijnacker gegaan en heb ze alle twee geprobeerd. Na lang wikken en wegen heb ik toch voor de Bosch steelstofzuiger gekozen. Er zit een extra accu bij, die past ook op andere bosch apparaten, hij is veel degelijker en voor mij vertrouder. Heb al veel ervaringen met Bosch spullen. Prima apparaat.

Pluspunten

• Erg handzaam
  • Zuigt erg goed ondanks de kattenharen
  • 2e accu
  • Minder geluid als klassieke stofzuiger

Minpunten

• Zou wat goedkoper mogen

Rob 17-01-2019

Bosch Steel stozuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Geweldige stofzuiger, lekker gemakkelijk zonder snoer. Ook ideaal om er te de auto mee uit te zuigen. Ideaal dat er 2 accu's bij zitten, je kunt aan 1 stuk doorgaan.

Pluspunten

• snoerloos
  • lange standtijd accu

Erwin 16-01-2019

Veel gebruiksvriendelijker dan een stofzuiger met snoer

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

De stofzuiger werkt zoals verwacht, heerlijk om niet meer aan een snoer vast te zitten en gewoon op elk moment even snel de je huis schoon te maken waar nodig. Met 2 accu's heb je meer dan genoeg en mis je de ouderwetse snoer stofzuiger helemaal niet meer!

Pluspunten

• 2 accu's
  • Beter en sneller dan snoerstofzuiger

Minpunten

• Relatief klein reservoir

Christy 15-01-2019

Handzaam, licht en bijna geruisloos

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Goede reviews . Het is 1 stofzuiger en een kruimeldief en wordt geleverd met 2 accu's. Hij neemt weinig ruimte in en is praktisch geluidloos.

Pluspunten

• Geruisloos
  • 2 in 1 stofzuiger en kruimeldief

Esther 14-01-2019

Handzaam, sterk, lange accuduusr

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Met kleine kinderen valt er altijd wel wat te stofzuigen. Maar ook voor dagelijks gebruik is deze Bosch steel stofzuiger in een handomdraai gepakt. Ideaal zo snoerloos met een accu. Welke ook lang meegaat. Hij stofzuigt erg krachtig en ook de kleine hoekjes zijn geen probleem, gezien de vele mogelijkheden die deze stofzuiger biedt. . Stofzuigen wordt een feestje!!

Pluspunten

• snel gepakt
  • zuigt krachtig
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Dennis 14-01-2019

Stofzuigen wordt leuk ;)

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Fijn apparaat. Je pakt hem sneller dan de gewone stofzuiger en de zuigkracht valt zeker niet tegen. Ik ben er erg blij mee!

Klaas 14-01-2019

Fantastische stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Bewust een keuze gemaakt voor een stofzuiger zonder zak en snoer. We wilden gebruiksgemak en daarnaast topkwaliteit in zuigcapaciteit. De Bosch is een zeer goede keuze. Zelfs de kleinste hondenhaartjes gaan uit de mat

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Snoerloos
  • 2 accu’s

Minpunten

• Ik zou het niet kunnen bedenken

Paul 12-01-2019

Nagenoeg ideale stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS1ULTD

Deze stofzuiger is zijn geld meer dan waard. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Veel stiller dan vergelijkbare Dyson-stofzuiger. Ideaal dat ze stofzuiger verwisselbare accu's en een snellader heeft. En zou de accu na de garantieperiode stuk gaan, dan hoef ik alleen een nieuwe verwisselbare accu te kopen.

Pluspunten

• Verwisselbare accu's met snellader
  • Gebruiksgemak (licht en wendbaar)
  • Zeer laag geluidsniveau
  • Turbostand

Minpunten

• Accu snel leeg bij turbostand
  • Snel beschadigingen op stofzuigerdelen zichtbaar