Samsung VC07F50HU1U zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 93 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VC07F50HU1U zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Monique 30-03-2017

Makkelijk wendbaar, lang snoer, mondstuk te snel stuk

Op basis van reviews voor dit product gekozen. Helaas was het mondstuk dat meestal wordt gebruikt na 4 maanden al stuk. Moet het mondstuk op eigen kosten opsturen om een nieuwe te krijgen.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • lang snoer

Minpunten

• mondstuk te snel kapot

JudithVD 05-09-2016

Zuigt vacuüm op laminaat en tegelvloer

De hoofdzuigmond zuigt zich vast op laminaat- en tegelvloer waardoor stofzuigen een heuse work out wordt. De overige hulpstukken die erbij zitten zuigen over het vuil heel of schuiven het aan de kant. Deze stofzuiger doet zijn werk helaas niet naar behoren op harde vloeren.
Op tapijt zuigt de stofzuiger prima maar stoffen stoelen en banken krijg ik ook niet haarvrij met het hulpstuk dat hiervoor bedoelt is.

Pluspunten

• zuigt goed op tapijt

Minpunten

• slecht op laminaat
  • zuigt vacuüm
  • snoer is kort
  • niet voor stoffen stoelen

m.k.62 15-02-2016

Ik heb de stofzuiger nu 1 jaar in gebruik en sinds vorige week stinkt hij bij het zuigen.Het is net als bij een oudere stofzuiger met zak. Ik heb al luchtverfrisser op het uitwasbare filter gespoten maar dat helpt niets. Ik was het filter iedere week uit. Ik heb ook aan gedacht om zo'n luchtverfrisser voor stofzuigers op te zuigen, maar dat heeft weinig nut omdat je het stofreservoir iedere keer leegt.
Ook zuigt hij heel slecht blaadjes op van bijv. een plant die op de grond liggen. Je moet het mondstuk er echt bovenop zetten anders schuift hij het alleen naar voren. Ik heb nog nooit zo'n spijt gehad van een aankoop. Zo goedkoop was hij nu toch ook weer niet.Hij iwas wel niet zo duur als een Dyson, maar je mag toch wel kwaliteit verwachten?

Kamenier 04-11-2015

Wat hebben we een spijt van de aankoop. Na 6 maanden bleek hij niet meer te zuigen. Na wat speurwerk op internet en 3 uur later met alle losse onderdelen schoonmaken zuigt hij weer. Na 8 maanden is de slang gescheurd en de het wiel van de voet afgebroken. Geen garantie zegt Samsung, dus betalen maar weer.

Tamara 03-11-2015

Wat heb ik een spijt van deze aankoop. In het begin was ik helemaal weg van deze stofzuiger. De zuigkracht was heel sterk, hij zoog goed, maar dat is nu dus helemaal over.
Het hulpstuk wat op de stang zit, was al heel snel afgebroken. Het zat meer in de weg, dan dat het handig was en uiteindelijk brak het af en is nu dus helemaal niet meer te gebruiken. Alle overige hulpstukken gebruiken wij niet eens. Ze liggen nu maar ergens in een mand.
De stofzuiger ging in het begin al aan of uit of harder of zachter als je maar net langs de knopjes ging, maar nu reageert de stofzuiger niet. Ik sta soms echt een tijd op de knopjes te drukken voordat hij reageert.
Ook zuigt hij niet goed. Wat opgezogen moet worden, schuif je meer voor je uit dan dat het opgezogen wordt.
Ik zou deze stofzuiger dus absoluut niet aanraden. Ik heb hem gekocht aan de hand van de goede reviews en als ik direct een review had geschreven had die ook positief geweest, maar nu na een aantal maanden, ben ik alles behalve positief.

Tamara 24-02-2016

Ik moet eerlijk zeggen dat hij bij mij nooit gestonken heeft, maar vrij snel nadat ik mijn review geplaatst heb, hebben wij een nieuwe stofzuiger gekocht. Wat een verademing. Ik wist niet dat ik zo blij kon zijn met een stofzuiger.

m.k.62 23-02-2016

Hallo Tamara, stinkt jullie stofzuiger ook? Bij mij was het hulpstuk ook al heel snel afgebroken. Van het begin af viel het het steeds af en later brak het helemaal af. Ook reageerde hij niet echt snel. Nu stinkt hij sinds 3 weken. Contact gehad met Samsung maar geen garantie want het is geen defect. Ik heb ook enorme spijt van de aankoop.

Ferfer 11-09-2015

Nadat onze oude stofzuiger was overleden hebben we gekozen voor een stofzuiger zonder stofzak, deze Samsung is het geworden. Bij het uitpakken valt het direct op dat er heel veel hulpstukken meegeleverd worden. Bij de oude stofzuiger konden we heel het huis (vloerbedekking en houten vloer) gewoon met 1 hulpstuk zuigen. Tegenwoordig hebben we een bak vol hulpstukken en moeten we steeds wisselen. De zuigkracht was in het begin best in orde maar dit werd al snel veel minder. In het begin konden we de vloerbekking niet zuigen op de hoogste stand omdat de zuigmond dan te vast gezogen zat, na 2 maanden ging de vloerbedekking zuigen wel goed op de hoogste stand met bijna te weinig zuigkracht. Ook op de houten vloer heeft de stofzuiger moeite wat grotere dingen op te zuigen en de zuigmond schuift het vuil vooruit i.p.v. het op te zuigen. De meeste recenties voor deze stofzuiger zijn best goed maar voor ons is het echt een afknapper. Ga zeker ook even bij Samsung te navragen wat ze nog voor ons kunnen betekenen.

m.k.62 12-09-2015

Ik heb deze stofzuiger ook en vind hem op sommige punten ook iets minder. Maar zuigen doet hij prima. Ik was wel 1keer in de 2 weken het ronde filter even onder de kraan uit. Als je ziet wat daar dan uit komt sta je steeds weer verbaasd. Gewoon met luaw water zonder wasmiddel of zeep. Voorzichtig uit knijpen en goed laten drogen.

Tamara 18-11-2015

Graag zou ik willen weten of u contact hebt opgenomen met Samsung en wat daar uitgekomen is.
Ik heb onlangs ook een negatieve reactie geplaatst en ik wil nu dus ook contact op gaan nemen met Samsung, vandaar dat ik benieuwd was of u al contact heeft opgenomen.

m.k.62 01-05-2015

Ik heb de stofzuiger nu bijna 4 maanden in gebruik. De stofzuiger gaat snel uit of harder/zachter doordat je tijdens het zuigen gemakkelijk langs het bedieningsdeel gaat. Verder is het hulpstuk dat je aan de steel kunt bevestigen afgebroken zodat je het niet meer aan de steel kunt vastmaken. Ik vond het al wel vaak in de weg zitten met bijv. onder de bank zuigen, omdat het er dan regelmatig afviel. Op een gegeven moment brak het plastic stukje af waarmee je het er op moest schuiven. Ook valt het kieren zuigstuk steeds van het hulpstuk af, zodat ik niet meer ergens tussen kan zuigen.

nasima84 15-03-2015

Top stofzuiger mooi design en erg krachtig ook. Veel mogelijkheden met de diverse opzetstukken. Voor ieder vloersoort aan te raden.

Richard_43 12-03-2015

Krachtige, lichte en wendbare stofzuiger die doet wat het moet doen namelijk stofzuigen. De stofbak is makkelijk te legen en de ' afstandsbediening' op de buis is top. Gebruiksgemak scoort toch iets lager omdat ik de mondstukken minder prettig vind. Wel veel mondstukken erbij gekregen maar eigenlijk gebruiken we er maar twee, namelijk de grote allround borstel en het kleine mondstuk dat een spleetmondstuk en borstel combineert. De allroundborstel heeft plastic stroken aan de onderzijde waar je bij andere stofzuigers borstels gewend bent. Voordeel hiervan is dat er geen haren en stof in blijft hangen, nadeel is dat het minder soepel zuigt en op het laminaat een schrapend geluid maakt (wat geen kwaad kan overigens). Dat het minder soepel zuigt komt ook doordat het mondstuk tegen de vloer wordt getrokken door de krachtige motor. Al met al wel een aanrader.

Rieneke100 05-03-2015

Top product, ondanks maar 700 watt. Voorheen altijd miele maar prijs/kwaliteit is bij Samsung toch stuk beter.

Blije koper!

Naatje75 02-03-2015

Wendbare, relatief lichte stofzuiger. Zuigkracht is supergoed. Zuigt zelfs vacuüm op onze tegelvloer. Bediening op het handvat is erg makkelijk

timvanhaeften 27-02-2015

Wat een mooie stofzuiger. Veel extra hulpstukken die tijdens onze verhuizing erg van pas zullen komen. Hij is robuust en heeft een groot opvangreservoir.
Duurzaamheid nog weinig over te zeggen, dat zal nog moeten blijken

Judit Katona 27-02-2015

zuigt uitstekend maar er zitten veel borstels bij die weinig gebuikt zullen worden, weinig geluid toch veel zuigkracht, niet al te zwaar

DDDaan 27-02-2015

Deze stofzuiger schijnt een van de zuinigste te zijn die er op dit moment op de markt zijn, dit kan ik niet beoordelen. Desalniettemin heeft hij voldoende zuigkracht en maar niet onnodig veel lawaai. Een groot pluspunt is de bediening aan het handvat. Hierdoor kan je de zuigkracht gemakkelijk verlagen waardoor je ook tapijten kan zuigen zonder dat deze zich vastzuigt. Bovendien kan je de stofzuiger ook snel uitzetten als je per ongeluk iets opzuigt wat niet de bedoeling was. Een groot nadeel vind ik dat je stofzuiger niet op kan tillen aan het handvat wanneer deze aanstaat. Het is fysiek mogelijk, maar dan til je hem op aan de stofcontainer en maakt de stofzuiger een raar geluid (wat niet goed klinkt). Deze container zou dus wel wat beter vast mogen zitten. De mogelijkheden zijn eindeloos: Je kan ermee zuigen.

mars_23 27-02-2015

Mooi Compacte stofzuiger met allerlei accessoires.
Handige bediening op stang aanwezig.
Mooi design met handig afneembare vuilreservoir.

naam69874132 26-02-2015

Deze stofzuiger doet het erg goed. Hij maakt minder geluid dan mijn oude stofzuiger, maar zuigt een stuk beter! Met de speciale parketborstel (die kreeg ik erbij geleverd) glij je héél soepel over een harde vloer heen, dat werkt heel prettig. Een klein nadeel vind ik de 3-in-1 opzetstukken. Ik vind de borstel met zachte haren niet zo handig, terwijl ik deze juist vaak zou willen gebruiken op de trap of kastjes en dergelijke. Verder krijg je ook erg veel borstels erbij, niet allemaal nodig.
De stofzuiger ziet er mooi uit en is makkelijk op te pakken aan het handvat bovenop, ook fijn voor de trap zuigen. De aan/uit knop is handig, en na het stofzuigen vind ik het erg leuk om te zien wat je allemaal hebt opgezogen, als je de stofbak leegt! Dan krijg je echt eer van je werk! :)

Nadie 26-02-2015

De stofzuiger is naar mijn mening compact. Er zitten veel hulpstukken bij, waardoor er weer meer opbergruimte nodig is. Voor elke soort vloer is er wel een. Ik zelf vind dit erg prettig omdat ik thuis verschillende soorten vloerbedekking heb. De stofzuiger zuigt erg krachtig.

Meupelenberg 26-02-2015

Wat een supermachine. Enorme zuigkracht. Ik hoef hem niet eens op volle zuigkracht te zetten anders zuigt ie zichzelf vast aan de grond! En dat terwijl hij zelfs een stuk stiller als mijn vorige stofzuiger(een Dyson, het leek wel een vliegtuig) Superveel accessoires waarvan ik de harenborstel de beste vind!! En hij ziet er nog eens stoer uit!! My knightrider stofzuiger!

avos1 25-02-2015

Wij zijn (helaas) niet tevreden over deze stofzuiger.
Hij heeft wat ons betreft veel te weinig vermogen en dus te weinig zuigkracht. Dit heeft te maken met Europese regels m.b.t. wattage/vermogen. Die mogen niet meer zo hoog zijn omdat dit te veel energie zou kosten. Maar nu doen wij 4 keer zo lang over het stofzuigen omdat hij niet goed zuigt en dat kost dus net zoveel energie.

Het is een prima stofzuiger met goede vormgeving en heel veel mooie en goede accessoires, maar niet voor ons huishouden.

Wij kopen nog snel een andere stofzuiger met VEEL vermogen!

harold1221 24-02-2015

Hadden eerst van een ander merk maar die werkte niet goed kon alleen kleine haartjes opzuigen en nu de Samsung stofzuiger gekocht en we kwamen gelijk in de hemel
Prettig in de omgang en heel veel mogelijkheden van borstels voor verschillende ondergronden
De actieradius is prima kan de hele woonkamer en keuken en de gang stofzuigen zonder de stekker in een ander stopcontact te doen
Het gebruiksgemak is perfect met de aan en uit knop en hard en zachter bovenop
ook het leeg gooien gaat heel makkelijk
Vormgeving is ook prima ziet er netjes uit
Duurzaamheid weet ik nog niet want heb hem net een paar weken dus dat is afwachten maar heb daar wel vertrouwen in aangezien ik nog meer produkten van Samsung heb die ook alweer een tijdje mee gaan zonder problemen.

pauloss752 24-02-2015

Bij het openen van de doos werd al gauw duidelijk dat het een multifunctioneel apparaat is, gelet op de accessoires die er bij geleverd werden. Voor consumenten met huisdieren is het apparaat een aanrader gelet op de huisdierenborstel. Het apparaat is gemakkelijk in gebruik en is niet zwaar. Ik heb de stofzuiger nu een aantal dagen in gebruik en ben tevreden met de werking ervan.

jm101 24-02-2015

goede zuigkracht, lang snoer en de stofzuiger sleep je licht achter je aan. Nadeel is het aantal borstels wat je er bij krijgt het zijn er gewoon teveel. Beter 1 goede borstel erbij.

Diederick41 24-02-2015

Deze samsung stofzuiger direct uitgetest. Het is erg handig dat de bediening op de stang zit. Bij het bewegen kwam ik wel snel per ongeluk tegen de harder of zachter knop waardoor de zuigkracht dus veranderde. Dit is makkelijk te herstellen dus niet echt een groot probleem. De stofzuiger is makkelijk te legen en de filters zijn goed toegankelijk. Het wijst zich allemaal van zelf.
Er zitten veel extra opzetstukken bij. Wat ik mis is de handleiding is een overzicht waarvoor welke het best is te gebruiken. Er zitten ook eco borstels bij. De stofzuiger is stil en het snoer rolt gemakkelijk in. Ook mijn vloerkleed goed met de stofzuiger kunnen zuigen.

C*R*M 24-02-2015

ben super blij met de aanschaf van de stofzuiger van het merk samsung zonder stofzuigerzak. hoef geen stofzuigerzakken meer te kopen en dit bespaard weer wat geld.

antonio1968 23-02-2015

Ik heb deze stofzuiger speciaaal uitgekozen doordat deze de aan/uit knoppen etc. op het handvat heeft zitten.
Aangezien ik een partiele dwarsleasie heb is het voor mij heel moeilijk om de bediening op de stopzuiger zelf aan en uit te zetten.
De stofzuiger is zeer wendbaar en het vermogen is ook uitstekend.