Samsung VC07F50HU1U - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 93 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

harold1221 24-02-2015

Hadden eerst van een ander merk maar die werkte niet goed kon alleen kleine haartjes opzuigen en nu de Samsung stofzuiger gekocht en we kwamen gelijk in de hemel
Prettig in de omgang en heel veel mogelijkheden van borstels voor verschillende ondergronden
De actieradius is prima kan de hele woonkamer en keuken en de gang stofzuigen zonder de stekker in een ander stopcontact te doen
Het gebruiksgemak is perfect met de aan en uit knop en hard en zachter bovenop
ook het leeg gooien gaat heel makkelijk
Vormgeving is ook prima ziet er netjes uit
Duurzaamheid weet ik nog niet want heb hem net een paar weken dus dat is afwachten maar heb daar wel vertrouwen in aangezien ik nog meer produkten van Samsung heb die ook alweer een tijdje mee gaan zonder problemen.

pauloss752 24-02-2015

Bij het openen van de doos werd al gauw duidelijk dat het een multifunctioneel apparaat is, gelet op de accessoires die er bij geleverd werden. Voor consumenten met huisdieren is het apparaat een aanrader gelet op de huisdierenborstel. Het apparaat is gemakkelijk in gebruik en is niet zwaar. Ik heb de stofzuiger nu een aantal dagen in gebruik en ben tevreden met de werking ervan.

jm101 24-02-2015

goede zuigkracht, lang snoer en de stofzuiger sleep je licht achter je aan. Nadeel is het aantal borstels wat je er bij krijgt het zijn er gewoon teveel. Beter 1 goede borstel erbij.

Diederick41 24-02-2015

Deze samsung stofzuiger direct uitgetest. Het is erg handig dat de bediening op de stang zit. Bij het bewegen kwam ik wel snel per ongeluk tegen de harder of zachter knop waardoor de zuigkracht dus veranderde. Dit is makkelijk te herstellen dus niet echt een groot probleem. De stofzuiger is makkelijk te legen en de filters zijn goed toegankelijk. Het wijst zich allemaal van zelf.
Er zitten veel extra opzetstukken bij. Wat ik mis is de handleiding is een overzicht waarvoor welke het best is te gebruiken. Er zitten ook eco borstels bij. De stofzuiger is stil en het snoer rolt gemakkelijk in. Ook mijn vloerkleed goed met de stofzuiger kunnen zuigen.

C*R*M 24-02-2015

ben super blij met de aanschaf van de stofzuiger van het merk samsung zonder stofzuigerzak. hoef geen stofzuigerzakken meer te kopen en dit bespaard weer wat geld.

Trotse eigenaar van de Samsung stofzuiger 23-02-2015

Ben supergelukkig met mijn nieuwe Samsung stofzuiger. Wat een zuigkracht, en het mooie design is ook een grote plus.

janssen1974 22-02-2015

super dat er meerdere stofzuigervoeten bij zitten dus alle mogelijkheden.makkelijk bedienbaar op de buis en draaibare buis/handvat. mega zuigkracht en makkelijk te legen in de afvalbak.

fgpvdl 22-02-2015

Een mooie stille stofzuiger. De bediening in het handvat leek me eerst overbodig maar werkt fijner dan ik had gedacht.
Een "nadeel" is wel het aantal extra mondstukken, 7 stuks.
Ik zou een losse stofzuiger verkopen met als optie een extra zuigmond (voor bv vloerbedekking). Om ze weg te gooien vind ik zonde maar je moet ze wel opruimen. De zuigmond voor de vloerbedekking is voorzien van een extra borstel die ronddraait waardoor al het vuil los geborsteld wordt.

Al met al een goede aankoop

HeleneK 22-02-2015

heerlijk licht, zuigt goed, maakt weinig lawaai, alleen veel losse borstelonderdelen, die lastig op te ruimen zijn

Truus Stofzuiger 20-02-2015

Een enorme zuigkracht en heel fijn dat je geen stofzakken hoeft te vernieuwen Er zijn heel veel soorten zuig/borstels bij

G.van Gooswilligen 19-02-2015

De stofzuiger is erg compleet met hulpstukken en heel handig in gebruik door bediening ook vanaf de handel . Duurzaamheid door mij niet goed te controleren ,daar apparaat slechts kort in gebruik is, maar A energie label is natuurlijk heel positief.

Ralion 19-02-2015

Hij is geweldig. Minder energieverbruik en toch meer zuigkracht. dat is wel knap. Wat ik met al die zuigmonden moet weet ik niet, maar het maakt het wel compleet. Ook een stofzuiger zonder zak vind ik prettig werken. Al met al toppertje!

moon 1960 19-02-2015

ik heb deze stofzuiger pas een paar dagen.hij ziet er mooi uit, met heel veel verschillende borstel. de bediening is ook heel makkelijk omdat deze op het handvat van de stang zit, dus hoef je niet te bukken.
hij is heel licht in gewicht en glijdt gemakkelijk achter je aan . en wat natuurlijk ook belangrijk is hij zuigt prima !

mholvro 19-02-2015

ZIET ER GOED UIT, WERKT PRIMA.
DUURZAAMHEID KUNNEN WE NOG NIET BEOORDELEN.
MERK SAMSUNG GEEFT WEL VERTROUWEN, VANDAAR OOK ONZE KEUZE.

Moertje71 18-02-2015

Tot nu toe zeer tevreden, Genoeg zuigkracht, De stroomkabel is lang genoeg.
Meer dan genoeg hulpstukken, ik gebruik hem hoofdzakelijk voor parket, en de parketborstel glijd zowat vanzelf over de vloer.
Alleen 1 min puntje tot nu toe, De kierenzuiger bestaat uit een borstel en kierenzuiger die je om kunt draaien.
Steeds als ik de kierenzuiger gebruik tussen de bank ,gaat deze los, de verbinding tussen borstel en kierenzuiger is te zwak, gebeurde al bij het allereerste gebruik.

kijkshopper1234 18-02-2015

Dit is een zeer mooie en lichte stofzuiger, met een waanzinnig aantal borstels bijgeleverd. Ontzettend blij mee!

Evert26 18-02-2015

Een heerlijke machine die ik overal in huis kan gebruiken, op het parket, laminaat en vloerkleden. Ook het zuigen van de trap gaatgemakkelijk door de relatief kleine omvang.

Rosalie1988 18-02-2015

Enorme zuigkracht! makkelijk te verplaatsen, licht. Veel accessoires. Vooral de turbo borstel is erg handig als je huisdieren hebt! super product!

Sanne555 17-02-2015

Wat een mooi ding. Stil, licht, rolt soepel. Had eerder een Miele maar die overleed stukje bij beetje na 4 jaar. Erg jammer. Dit is mijn eerste Samsung en ook de eerste zonder zak. Mijn eerste ervaringen (heb hem net een paar dagen) zijn erg positief

JWD1979 16-02-2015

De stofzuiger zuigt lekker, is mooi vormgegeven, heeft een heel fijn handvat en is erg licht en compact. Wat heel fijn is de bediening op het handvat waarmee je de stofzuiger aan en uit kunt zetten, maar ook harder of zachter, een uitkomst. We kregen er wel 6 verschillende zuigmonden bij voor elk soort vloer wel eentje. De stekker rolt dmv een knopje automatisch op. Nog niet zo lang in huis, dus over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, maar tot nu toe erg tevreden over onze aankoop