Samsung VC07F50HU1U

Beoordeling op basis van 93 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

KSter 13-01-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer uitgebreide set met borstels en zuigmonden. Zuigkracht blijft simpelweg constant. De bediening onder je duim bij het handvat is briljant. De vormgeving is modern en compact, kortom een goede koop voor relatief weinig geld!

Jan en Maria 13-01-2015 Product paar dagen in bezit

ziet er flitsend uit groot assortiment aan zuigmonden die zeer functioneel zijn, zeer handige funtie,s op de aanzuigstang

naam0303 12-01-2015 Product paar dagen in bezit

Veel hulpstukken (te veel zou ik bijna zeggen), niet alle zuigmonden kunnen ook met de stok aan het apparaat gestald worden, beetje jammer.
Het apparaat bevat geen mogelijkheid om (enkele) zuigmonden te bewaren.

Zuigt erg goed. Bediening op het handvat is erg makkelijk, daarvoor zijn wel 2 AAA batterijen nodig (bijgeleverd), maar de aan/uit-knop op het apparaat kun je ook gebruiken.

Filters zijn te reinigen (één is afspoelbaar, de andere is uit te kloppen).

Nike63 12-01-2015 Product paar dagen in bezit

kleine stofzuiger, neemt weinig ruimte in, maar heeft toch een goede zuigkracht. Op harde vloeren heel goed en is makkelijk over te schakelen naar het zuigen van een kleed. Bediening van zuigkracht in de stang is heel gemakkelijk!

mgmvh 11-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie stofzuiger qua uiterlijk.
makkelijk te bedienen met de bediening bovenop bij handvat. maakt minder herrie dan onze overige (standaard) philips stofzuiger.
de stof opvang bak is makkelijk en snel te legen.
tot nu toe al zeer tevreden.

Sara10 11-01-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooie stofzuiger met veel accesoires. Echter geen stofborstel en kierborstel. Handig is de mogelijkheid om de stofzuiger te bedienen op het handvat, super. De zuigkracht is goed,het vermogen hoeft niet hoog te staan om het stof goed op te zuigen bij zowel harde vloeren als vloerbedekking en kleden. Zuigt zich anders vast aan de vloer. Ik hoop er lang plezier van te hebben. Geluid is ook goed.

63Martin 10-01-2015 Product paar dagen in bezit

Omdat onze vorige stofzuiger was versleten uit gaan kijken naar een nieuwe. Hij moest licht van gewicht zijn, goede resultaten boeken op een harde ondergrond en tapijt. Na een zoektocht uitgekomen bij deze Samsung. Het huis vandaag voor de eerste keer onderhanden genomen met de stofzuiger. Hij zoog goed op onze stenen vloer evenals het hoogpolig tapijt. Maar wat wil je ook met zoveel accessoires. Hij moest licht zijn voor de handelbaarheid op de trap. Licht is hij en hij ligt goed in de hand waardoor hij hier ook weer goed scoorde. Ook het handvat werkt ideaal als je onder de meubels moet zuigen. Ook ligt het handvat lekker in de hand en is de bediening op het handvat praktisch. Verder was het geluid heel redelijk, zelfs zacht voor een stofzuiger.
Kortom hij doet precies wat we wilde. Alles ziet er goed uit dus ik hoop en verwacht dat ik hem later voor de duurzaamheid ook nog aan kan bevelen. Een mooi Samsung apparaat waar we hopelijk lang plezier van hebben.

RuudBloe 10-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven stofzuiger met veel nuttige hulpstukken. Grote regelbare zuigkracht. Bediening aan uit en zuigkracht handig in handvat verwerkt.

m.k.62 10-01-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de stofzuiger net binnen en de beneden verdieping met een siergrindvloer ermee gezogen.Dit had ik eergisteren met mijn oude stofzuiger gedaan, maar het viel mij op dat er nog aardig wat stof in het reservoir zat. Er zitten wel 7 hulp stukken bij, waarvan 1 gecombineerde voor kieren en meubelbekleding. Deze kan aan de handgreep van de steel bevestigd worden. Tijdens het zuigen onder de bank viel hij er wel vanaf. Verder zit er een kleine turbo borstel bij voor karpetten en 5 soorten mondstukken voor vloeren, waarvan 2 eco mondstukken. Ik denk dat ik deze niet zal gebruiken omdat die voor harde vloeren naar mijn gevoel erg over de vloer schraapt. Van mij hadden er niet zo veel mondstukken bij hoeven te zitten, want ik denk dat ik de combi voor harde vloeren en tapijt vooral zal gebruiken.
De lengte van de steel is heerlijk lang. Ik ben zelf 181 en heb rugklachten. Ook zit er een parkeer stand op. Tijdens het opbergen kan hij helaas niet op zijn achterkant staan, waardoor ik hem toch wel veel ruimte in vind nemen. Ook vind ik hem op vol vermogen best veel herrie maken, maar dit ligt er wel aan welk mondstuk je gebruikt. Bij het eco mondstuk was het geluid een stuk minder.
Ik was mij sinds 2 weken aan het oriënteren voor een zak loze stofzuiger en was eigenlijk van plan om de Philips FC 9921 te kopen. Maar omdat deze van Samsung toch een stuk voordeliger is (vooral met de week-end deal bij de Stofzuigerdiscounter.nl) heb ik deze gekocht. Je krijgt ook nog tot half februari €30 retour van Samsung, wat de prijs dus extra aantrekkelijk maakt.

Tobo123 10-01-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste indrukken zijn zeer positief, verschillende borstels voorhanden, zelfs een met UV lamp voor bed matrassen., zuigt perfect, heel handig de bedieningsknoppen aan het handvat voor aan/uit en regelen zuigkracht. Over duurzaamheid kan ik helaas geen beoordeling geven na 1 uurtje stofzuig genot met deze machine.

RoWiBo 10-01-2015 Product paar dagen in bezit

Deze stofzuiger is licht en heeft een goede zuigkracht.
Ook zijn er meer dan voldoende hulpstukken aanwezig.
Door zijn vormgeving is de stofzuiger zeer wendbaar.
Duurzaamheid weet ik niet maar ik hoop dat hij lang meegaat.

Steenbok31 05-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie compacte stofzuiger, met vele mogelijkheden en hulpstukken. Niet al te zwaar, soepel met draaien en energie zuinig. Persoonlijk had de aansluitkabel iets langer mogen zijn.

Vincent-review 03-01-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik.
De stofzuiger wordt geleverd met veel hulpstukken.

Aangezien wij huisdieren hebben is het roterende zuig mondstuk zeer handig. Dit omdat hij overal alle haren weghaalt.

Voor onze dochter met een lichte astma is het Hypo Allergeen filter niet weg te denken. Dit filter voorkomt tevens dat er nare luchtjes uit komen.

De aanschafprijs was zeer scherp, zeker doordat er nu een korting van 30,- gegeven wordt. Hierdoor is qua prijs / kwaliteit een zeer mooie stofzuiger in zijn klassement.

Door het missen van een stofzuigzak besparen we daar ook op.

Qua bediening is het apparaat zeer prettig in gebruik, de lichte steel en wendbaarheid van het handstuk maakt het makkelijk om in alle hoeken te komen.
Gaat de deurbel, of moet je om wat voor reden even weg, dan is de aan en uit knop op het handstuk ook makkelijk, tevens kan je hem daarmee harder of zachter zetten.

Al met al een goede stofzuiger voor een goede prijs. Zeker een aanrader voor iemand met huisdieren of allergie.